Olen 12 ja kauan halunnut vertical labretia. Olen lävistänyt itselleni jo septumin,eli osaan lävistää. Mutta kysyisin että onko järkeä? Ja jos olette tilanneet crazy factorysta,kertokaa oliko tavarat ehjiä jne.
Kiitos asiallisista kommenteista
Itsetehty vertical labret,onko järkeä?
1
101
Vastaukset
kehottaisin miettimään vielä, tai käymään ammattitaitoisella lävistäjällä (mihin ikäsi puolesta tarvitset vähintään vanhempiesi kirjallisen suostumuksen, mut jos sulla jo on septum-lävistys, niin en tiiä oisko se mikään ongelma.. vanhemmillesi meinaan, joissakin lävistysliikkeissä voi olla myös vaatimuksena vanhemman läsnäolo ja jossain oli mainittu et alle 13-vuotiaille ei tehdä muita lävistyksiä kuin korvikset.)
huulet on kuitenkin sen verran tuntoherkkää aluetta, et en tiiä onnistuisiko kyseisen lävistyksen itse tekeminen edes, lisäksi huuli turpoaa heti kyseisen lävistyksen laittamisen jälkeen et pitäis osata myös valita tarpeeksi pitkä aloituskoru. ja itse tehdessä voi käydä niin et lävistys meneekin vinoon, tai tulee liian "pintaan" milloin seurauksena voi olla jopa uloskasvaminen, mistä tod. näk. jää aika ikävä ja näkyvä arpi loppuiäksi.
itse tehdessä myös hygieniasta huolehtiminen saattaa olla vähän sinne päin, joten tulehdusriski on aina olemassa. huulet on kuitenkin hyvin näkyvä osa kasvoista ja hyvin liikkuva osa myös. pahempi tulehdus tai väärään kohtaan laitettu lävistys ylipäänsä saattaa vammauttaa pysyvästi jolloin koko suun liikkuvuus saattaa olla rajoittunutta koko loppuiän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1274205
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233002Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132534- 462111
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2551694Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt461626- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201426- 281420
- 951201