Parhaat napakat naisten alushousut?

napakat

Olen kolmekymppinen pienituloinen hoikka nainen. Tarvitsen napakat alushousut. Olen niin kyllästynyt tavallisiin puuvillaisiin alushousuihin, jotka venyvät, repsottavat ja vetäytyvät liikkuessa koko ajan pakaroiden väliin.

Olen nyt valmis investoimaan kalliimpiinkin alushousuihin. Minulla on muistikuva alushousuista, jotka omistin kymmenen vuotta sitten. Ne olivat kalliit (sain ne lahjaksi), ne olivat pehmeät, tuntuivat pinnalta puuvillalta, mutta olivat kuitenkin joustomateriaalia eli venyivät ja vetäytyivät voimakkaasti. Ne olivat hyvin napakat päällä. Osaisiko kukaan arvioida, mikä tuon materiaalin tuotenimi on? Haluaisin ostaa sellaisia useita.

4

1793

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näistä

Juuriltaan saksalainen Felina käyttää juuri tämänkaltaisesta materiaalista nimeä Weftloc. Ovat paljon paremmat kuin tuossa aiemmin mainittu.
      Useimmiten napakat alushousut valmistetaan elastaania avuksi käyttäen. Noin kymmenen prosentin rajaan asti sitä tuskin edes huomaa, mutta jos kuiduista melkein puolet on elastaania, niin alushousut voivat tuntua hiostavilta. Muuan toinen merkki, jolta kuitenkin löytyy erittäin mukavia, paljon elastaania sisältäviä alusasuja, on Anita. Esimerkiksi malli Anita Flora (mallinumero 1765) on tällainen.

http://www.dressuits.de/felina-panty-8076-weftloc-12840.html#!prettyPhoto

http://www.envie4u.co.uk/anita-lingerie-comfort-flora-panty-girdles-1765.html

• Puuvilla_hylätty

Käytän pääasiassa keinomateriaalista valmistettuja pikkareita joissa on elastaania reilusti. Tällaiset ovat yleensä jopa edullisia hinnaltaan. Nämä istuu napakasti ja säilyttävät napakkuutensa jopa vuodesta toiseen kunhan pesussa ei käytä huuhteluainetta. Pehmeän ja mukavan tuntuisia ovat mikrokuituiset pikkarit (löytynee kaikista tavarataloista).

• micromodal

Superpehmeä ja paras muuntokuitu alushousuihin on itävallassa valmistetu Lenzing Micromodal. Kannattaa etsiä alushousuja, jotka ovat n. 8% lycraa ja 92% micromodalia, jotta ne ovat myös joustavia ja erityisen miellyttävän tuntuisia, eivätkä päivän mittaan kulahda kuten puuvillaiset.
      Niitä myydään ainakin keskustan sokoksella M&S:n osastolla edullisesti (autograph for rosie mallistossa).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4388
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      150
      3187
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      48
      2502
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      51
      2435
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      98
      2115
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1883
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      23
      1632
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1616
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      161
      1484
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      34
      1253
    Aihe