Tämä vaatii jo oman aloituksnsa!

yli180cmonmiesvasta

Kopsattu Millainen mies on vastenmielisin? ketjusta:

"Alle 180cm miehet on ällötyksiä! Pää näyttää koomisen isolle muuhun ruumiiseen verrattuna. Ja ne pikkuruiset hobitin kädet ja jalat.., yök :(

Jotku voi tykätä pienistäkin miehistä mutta itse satun vain pitämään pitkistä, naamakertoimella ei niinkään väliä..."



Että sitten tiedättekin isopäät miksi ei sitä pillua tipu!!!!

12

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ATM-automaatti

      "Jotku voi tykätä pienistäkin miehistä mutta itse satun vain pitämään pitkistä"

      Onpas erikoinen miemaku! Mutta onneksi kaikki naiset tykkäävät erilaisista miehistä eikä tasoja ole, joten kaikille löytyy joku!

      • Ei löydy...


    • Naisasialooseri1

      Naisella on oikeus vaatia pitkää miestä jos nainen on itsekin pitkä. Lyhyelle naiselle taas kuuluu lyhyt mies.

      • EhdotonEiHobiteille

        Eipäs! Koska miehen kuuluu olla yli 180 ja miehellä KUULUU olla isot kädet ja jalat!


      • EhdotonEiHobiteille kirjoitti:

        Eipäs! Koska miehen kuuluu olla yli 180 ja miehellä KUULUU olla isot kädet ja jalat!

        Minä taas olen 181 mutta kädet on niin pienet, että lyhyilläkin on yleensä suuremmat.


    • perfect.world

      Onneksi naisilla on niin monipuolinen miesmaku niin kaikenlaisille lyhyille, ei-niin-komeille ja vähän tienaaville kaverittomille miehille riittää ottajia eikä mitään alemmantason miehiä ole edes olemassa <3

      • VASTALAUSE!
        Väitteesi, että alemman tason miehiä ei olisi olemassa, on perusteeton!

        Tästä kertoo yleinen mielentilataso, joka ajaa miehet(tai pojanklopit) syrjäytyneisyyteen, muuttaa heidät sosiaalitaidottomiksi, pistää heidät kirjoittamaan/lukemaan Suomi 24:sta ja tekee siitä heidän maailmansa.

        Totuus on että naisilla ei ole kuin yksipuolinen miesmaku, se on vastustamaton ja kumoamaton tosiseikka!
        Tämä alkaa näkymään jo nuoremmassa sukupolvessa, mikä näkyy mm armeijaan menevissä yksilöissä:

        http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/tama-uusi-piirre-alokkaissa-saa-armeijan-ylilaakarin-huolestumaan/5331760

        Nämä samat kaiffarit, kuten me jotka edustamme heidän vanhempaa mallistoa, me kaikki olemme sitä alemman tason kastia.

        Ja tästä on käyty jo h*vetin monta keskustelua, kenen syy se on.


    • Nnnnaaiinennnn

      En kyl tajuu tätä isopää logiikkaa. Kai sitä nyt ihan sopusuhtanen on oli 170 tai 180cm. Räikeiten epäsuhta näkyy hongankolistajissa...miehis jotka on yli 192cm ja esim laihoja niin se on ihan kauhee epäsuhta. Ne näyttää tosi pahalta. En oo ikinä nähny pikkumiestä joka näyttäs epäsuhtaiselta.

      • hongankolistajapiru

        Sehän on lapamato? Pitkä, laiha ja mustapää.


    • EnKostuisiSellaisesta

      Totta! Ja mä en voisi seurustella miehen kanssa jolla olisi joku 42 koon hobitti jalka!

      • uskokaa.hobitit.tämä

        Kun pikkujalka pilkahtaa niin pillu siinä kuivahtaa!


    • ihme_matskuu

      Mä diggailen maronilooraa, mut emmä silti räkä poskel suu waahdos dissaile hernesåppaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe