Tämä vaatii jo oman aloituksnsa!

yli180cmonmiesvasta

Kopsattu Millainen mies on vastenmielisin? ketjusta:

"Alle 180cm miehet on ällötyksiä! Pää näyttää koomisen isolle muuhun ruumiiseen verrattuna. Ja ne pikkuruiset hobitin kädet ja jalat.., yök :(

Jotku voi tykätä pienistäkin miehistä mutta itse satun vain pitämään pitkistä, naamakertoimella ei niinkään väliä..."

Että sitten tiedättekin isopäät miksi ei sitä pillua tipu!!!!

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ATM-automaatti

"Jotku voi tykätä pienistäkin miehistä mutta itse satun vain pitämään pitkistä"

Onpas erikoinen miemaku! Mutta onneksi kaikki naiset tykkäävät erilaisista miehistä eikä tasoja ole, joten kaikille löytyy joku!

• Ei löydy...

• Naisasialooseri1

Naisella on oikeus vaatia pitkää miestä jos nainen on itsekin pitkä. Lyhyelle naiselle taas kuuluu lyhyt mies.

• EhdotonEiHobiteille

Eipäs! Koska miehen kuuluu olla yli 180 ja miehellä KUULUU olla isot kädet ja jalat!

• EhdotonEiHobiteille kirjoitti:

Eipäs! Koska miehen kuuluu olla yli 180 ja miehellä KUULUU olla isot kädet ja jalat!

Minä taas olen 181 mutta kädet on niin pienet, että lyhyilläkin on yleensä suuremmat.

• perfect.world

Onneksi naisilla on niin monipuolinen miesmaku niin kaikenlaisille lyhyille, ei-niin-komeille ja vähän tienaaville kaverittomille miehille riittää ottajia eikä mitään alemmantason miehiä ole edes olemassa <3

• VASTALAUSE!
        Väitteesi, että alemman tason miehiä ei olisi olemassa, on perusteeton!

Tästä kertoo yleinen mielentilataso, joka ajaa miehet(tai pojanklopit) syrjäytyneisyyteen, muuttaa heidät sosiaalitaidottomiksi, pistää heidät kirjoittamaan/lukemaan Suomi 24:sta ja tekee siitä heidän maailmansa.

Totuus on että naisilla ei ole kuin yksipuolinen miesmaku, se on vastustamaton ja kumoamaton tosiseikka!
        Tämä alkaa näkymään jo nuoremmassa sukupolvessa, mikä näkyy mm armeijaan menevissä yksilöissä:

http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/tama-uusi-piirre-alokkaissa-saa-armeijan-ylilaakarin-huolestumaan/5331760

Nämä samat kaiffarit, kuten me jotka edustamme heidän vanhempaa mallistoa, me kaikki olemme sitä alemman tason kastia.

Ja tästä on käyty jo h*vetin monta keskustelua, kenen syy se on.

• Nnnnaaiinennnn

En kyl tajuu tätä isopää logiikkaa. Kai sitä nyt ihan sopusuhtanen on oli 170 tai 180cm. Räikeiten epäsuhta näkyy hongankolistajissa...miehis jotka on yli 192cm ja esim laihoja niin se on ihan kauhee epäsuhta. Ne näyttää tosi pahalta. En oo ikinä nähny pikkumiestä joka näyttäs epäsuhtaiselta.

• hongankolistajapiru

Sehän on lapamato? Pitkä, laiha ja mustapää.

• EnKostuisiSellaisesta

Totta! Ja mä en voisi seurustella miehen kanssa jolla olisi joku 42 koon hobitti jalka!

• uskokaa.hobitit.tämä

Kun pikkujalka pilkahtaa niin pillu siinä kuivahtaa!

• ihme_matskuu

Mä diggailen maronilooraa, mut emmä silti räkä poskel suu waahdos dissaile hernesåppaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      33
      5274
    2. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      74
      3302
    3. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      81
      3131
    4. Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus
      Maailman menoa
      309
      2664
    5. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      41
      2242
    6. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      54
      2181
    7. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      20
      1428
    8. Hymyilyttää

Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi
      Ikävä
      21
      1371
    9. Oletko surullinen

Pahoillaan, pettynyt vai jotain muuta
      Ikävä
      49
      1359
    10. Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."

Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui
      Suomalaiset julkkikset
      28
      1243
    Aihe