Taas tuli yksi palstatotuus todistettua oikeaksi kun tapailin tässä lähiaikoina yhtä 15v pirkkoa ja kun se kerran tässä yhtenä päivänä kysyi mun armeijan käymisestäni niin mä vastasin sille olevani vapautettu. Tyttö meni ihan hämilleen ja alkoi kyselemään että mikä vamma tai sairaus mulla oikein on kun en oo sitä inttiä käynyt niinkuin muut miehet. Vastasin että olen ihan terve mutta että Suomen valtion puolustaminen sotii vakaumuksiani vastaan. Siitä se gimma sitten tuntu suuttuvan ja heitti siihen varmaan faijaltaan oppimansa sananparren: "Jossei kiinnosta intti niin on joko kommari tai hintti". Sen jälkeen tyttö jätti mut vaikka yritin saada hänen päätään kääntymään. Turhaahan se on kun tunnetusti ton ikäiset on aina niin lujasti niiden ääri-ideologioittensa takana. No ehkä voimme palata asiaan muutaman vuoden päästä jos muija ei ole ihan kaikenlaisten tatuoitujen paskojen saastuttama.
Nainen jätti armeijan käymättömyyden takia
9
58
Vastaukset
- oh.mai.gaad
Darkfearin reaktio tätä lukiessa:
http://trendom.co/wp-content/uploads/2015/03/r9TptTb.gif - Nnnaaaaaiiiinen
Mulle taas armeijan käynyt on ihan turn off. Kyl nyt sen verran kapinallinen jännämies pitää olla ettei selviydy armeijasta. Miesystäväni oli viimeksi tunnin ja alkuvuodesta uus yritys. Veinaamme pistää kavereiden kanssa kovat vedonlyönnit pystyyn, montako tuntia nyt selviää.
- 2plus6
Onhan se armeijan käyminen kuitenkin AIVAN YLIVOIMAISESTI tärkein velvollisuus nuoren suomalaismiehen elämässä!!!
Hauskaa lukea näitä trollausposteja...
Nainen ei hyvin tod. näk. ole itsekään käynyt armeijaa. Eli hänellä ei ole mitään oikeutta huomautella miehelle siitä.
- Näsäviisasmies
Ei mitään "hyvin tod. näk." vaan 100% varmuudella ei ole käynyt armeijaa, sillä Suomen armeijaan ei oteta "15v pirkkoja".
Mutta jos tarkoitit yleisesti ottaen, niin olen toki 100% samaa mieltä kanssasi. Naisilla ei ole mitään oikeutta kysellä miesten armeijankäymisistä, elleivät itse ole käyneet armeijaa. Näsäviisasmies kirjoitti:
Ei mitään "hyvin tod. näk." vaan 100% varmuudella ei ole käynyt armeijaa, sillä Suomen armeijaan ei oteta "15v pirkkoja".
Mutta jos tarkoitit yleisesti ottaen, niin olen toki 100% samaa mieltä kanssasi. Naisilla ei ole mitään oikeutta kysellä miesten armeijankäymisistä, elleivät itse ole käyneet armeijaa.Ei naisilla itse asiassa ole mitään oikeutta kysellä miesten armeijan käynnistä vaikka itse olisivatkin käyneet. Koska toisille se on pakko ja toisille vapaaehtoista. Siinä on melko iso ero.
Hassua muuten sekin, että mielestäni tuo hintittely on outoa tässä asiassa, koska mielestäni juuri heterolle on vaikeaa olla pelkästään toisten miesten seassa kuukausitolkulla. Niinkuin vankilassa olisi.
Vai onkokin se pointti se, että on pitänyt käydä armeijassa kärsimässä siitä, että pitää koko ajan olla pelkkien miesten keskellä?Et sä sitä olis kuitenka halunnu pitää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun334943- 713234
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa813111Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus3092614- 412232
- 542171
Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211371Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo151360- 471308
Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."
Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui271220