Kuka on tämän palstan vähiten vihatuin vakikäyttäjä? Mietin vaan kun kaikkia vihataan...
Vähiten vihattu palstalaiset?
34
<50
Vastaukset
- Ex----------PUA
Olen vihatuin ja ylpeä siitä. :)
Joka femakon raivostuttaa tietää tehneensä jotain oikein.
(Paras tapa on olla nuolematta niiden hyllyviä selluliittiperseitä ja puhua totta, sitä ne vihaa patologisina valehtelijoina).- Anonymousss_
Mä en vihaa sua.... Harmi etten voi omalla nikillä sanoa tätä koska kaikki alkais väheksyyn.
- Ex----------PUA
Anonymousss_ kirjoitti:
Mä en vihaa sua.... Harmi etten voi omalla nikillä sanoa tätä koska kaikki alkais väheksyyn.
:) Noh, jos ne vihaavat sinuakin, niin olet myös tehnyt jotain oikein.
- vihatipunen
Voi kulta rakas <3. En mä ainakaan sinua vihaa. Enkä ketään muutakaan, koska on varsin tyhmää vihata jotain tuntematonta "hahmoa" jossain nettipalstalla.
Muuten vihaan kyllä monia asioita..hah hah. - vihatipunen
vihatipunen kirjoitti:
Voi kulta rakas <3. En mä ainakaan sinua vihaa. Enkä ketään muutakaan, koska on varsin tyhmää vihata jotain tuntematonta "hahmoa" jossain nettipalstalla.
Muuten vihaan kyllä monia asioita..hah hah.Siis piti vielä lisäämäni, että en pidä sinun palstapersoonastasi (en varmaan oikeastakaan) mutta se on eri asia kuin vihaaminen.
- Ex----------PUA
vihatipunen kirjoitti:
Muuten vihaan kyllä monia asioita..hah hah.Kyllä vihaat, sillä jos en olisi palstalla, olisit vain tipunen. ;)
- vihatipunen
Ex----------PUA kirjoitti:
Kyllä vihaat, sillä jos en olisi palstalla, olisit vain tipunen. ;)
Sori nyt vaan mutta olen ollut jo kauan vihainen..Ihan varmaan lapsesta asti eli et saa kyllä kunniaa itsellesi nimestäni :)
- Ex----------PUA
vihatipunen kirjoitti:
Sori nyt vaan mutta olen ollut jo kauan vihainen..Ihan varmaan lapsesta asti eli et saa kyllä kunniaa itsellesi nimestäni :)
:D Lapsesta alkaen. Miten se on mahdollista?
Eikö sulle ostettu ponia, ja aloit siitä saakka pidättämään hengistystä, ja olet pidättännyt sitä kaikki nämä vuodet?
Tähän vastaukseen ei taida olla oikeata vastausta, koska kaikki palstalaiset tuntevat toisensa huonosti, eivät ole nähneet osaa nimimerkeistä taikka keksivät jonkun ihan omituisen nimimerkin jostain tyhjästä...
BTW millä määritellään vakikäyttäjä? Rekisteröidyllä nimimerkillä vai pisimpään samalla rekisteröimättömällä, tunnetuksi tulleella nimimerkillä kommentoiva palstalainen?
Esim. tähän aiheeseen vastannut nimimerkki "Ex----------PUA" tuntuu olevan yleisesti palstalaisten tiedossa, eikä ole rekisteröitynyt, joten... Voidaanko jollain tapaa todeta että nimimerkki on yhden käyttäjän vai useamman, nimimerkin keksijöiden ja sitä haukkuvien henkilöiden takana?
Ensimmäisessä tilanteessahan kyseessä olisi vakipalstalainen, toisessa tapauksessa vakipalstalaisten ylläpitämä nimimerkki.
Jälkimmäistä tukee se että nimimerkkiin tulee omat lisäyksensä, joten veikkaan että useampi palstalainen käyttää samanlaista nimimerkkiä...
Sori Ex----------PUA ei millään loukkaavalla tavalla...
=D- Ex----------PUA
Ei se mitn.
Kyllä se minun ombi.
Välillä trollot lainailevat ja rekisteröivät sitä kilpaa, mutta minkäs teet.
Muutenkin sen piti olla tilapäinen nimimerkki, käynnillä, mutta käynti on venähtänyt reiluksi vuodeksi.
Tolkuttoman addiktoiva palsta, kerta kaikkiaan.
Ja ainiin, välissä nimimerkkini oli RPR ja RedPillRevolution.
Oi niitä aikoja sanoi naispuolinen laulaja! - Ikis__M
Ei se mitn.
Kyllä se minun ombi.
Muutenkin sen piti olla tilapäinen nimimerkki, käynnillä, mutta käynti on venähtänyt reiluksi vuodeksi.
Oi niitä aikoja sanoi naispuolinen laulaja!Ensimmäinen nimimerkkisi oli expua (huom. pienellä).
Olit alakuloisen ja aran oloinen. Ex----------PUA kirjoitti:
Ei se mitn.
Kyllä se minun ombi.
Oi niitä aikoja sanoi naispuolinen laulaja!"Välillä trollot lainailevat ja rekisteröivät sitä kilpaa, mutta minkäs teet."
Huomasin... Onko toi "Kiusataan joukolla ExPuaa" aiheessa esiintyvä rekisteröitynyt Ex----------PUA nimimerkki sun?
Katoin että viestihistoria sisältää yhden viestin joten tänään mahd. rekattu...Ikis__M kirjoitti:
Ensimmäinen nimimerkkisi oli expua (huom. pienellä).
Olit alakuloisen ja aran oloinen.Ikis_M esiintynyt kanssa muutamassa läpikäymässäni aiheessa...
Njoo, ihmettelenki ku osa kirjottaa sen pelkkänä "ExPua" joten viivat lisätty jälkikäteen?Ex----------PUA kirjoitti:
Ei se mitn.
Kyllä se minun ombi.
Oi niitä aikoja sanoi naispuolinen laulaja!Niin muistan kun kävit palstalla ja jäit myöhemmin.
Jäitkö minun vuoksi Dear ? ;D
Minä voin tunnustaa että rakastan ja vihaan sinua yhtä aikaa ;D- Ex----------PUA
idompsu kirjoitti:
"Välillä trollot lainailevat ja rekisteröivät sitä kilpaa, mutta minkäs teet."
Huomasin... Onko toi "Kiusataan joukolla ExPuaa" aiheessa esiintyvä rekisteröitynyt Ex----------PUA nimimerkki sun?
Katoin että viestihistoria sisältää yhden viestin joten tänään mahd. rekattu...Ei ole, en ole koskaan rekannut nimimerkkiäni.
Toinen jonka nimimerkkiä yleensä pöllitään, on IkisM kuten tässä tapauksessa.
Ja alkuperäinen nimimerkkini oli muodossa Ex PUA, ilman viivoja.
Eli "tulla (pois) tai joksikin PUA:sta", eikä toki Ex-PUA:kaan väärää informaatiota anna, joten molempi parempi. - Ex----------PUA
Älykkö1 kirjoitti:
Niin muistan kun kävit palstalla ja jäit myöhemmin.
Minä voin tunnustaa että rakastan ja vihaan sinua yhtä aikaa ;DSama osa aivoja käsittelee niin rakkauden kuin vihankin tunteet, joten oikeassa lohkossa ollaan joka tapauksessa.
Miksi rakastat, entä miksi vihaat? Ex----------PUA kirjoitti:
Ei se mitn.
Kyllä se minun ombi.
Oi niitä aikoja sanoi naispuolinen laulaja!Minä lankesin keskustelemaan sähköpostin kautta RedPillRevolution kanssa, joka osottautui peräkammari pojaksi Pohjanmaalta ;D
Olitko se sinä oikeesti ExPUA?
Et kai sentään ;D- Ex----------PUA
Älykkö1 kirjoitti:
Minä lankesin keskustelemaan sähköpostin kautta RedPillRevolution kanssa, joka osottautui peräkammari pojaksi Pohjanmaalta ;D
Olitko se sinä oikeesti ExPUA?
Et kai sentään ;DOli vai? :D
En todellakaan.
EN ole koskaan rekannut täältä nimimerkkiä, saati sitten jakanut sähköpostiosoitettani.
Kun taas DarkFear sitä onkin vain rekkautuneella nimellä ja sillä sitä kun onkin se ihan oma sähköpostiosoite, että tiedäkin sä se!!
Lähettikö pohojalaanen wanna be-RPR sinulle kuvan pippelistänsä?
:D Ex----------PUA kirjoitti:
Sama osa aivoja käsittelee niin rakkauden kuin vihankin tunteet, joten oikeassa lohkossa ollaan joka tapauksessa.
Miksi rakastat, entä miksi vihaat?Etkö muista rakkauden tunnustustani sinulle :(
Vihaan tilannetta kun en saa sinusta otetta etkä hevin siihen suostuukaan.
Sinä lipsahdat kuin saippua käsistäni :)
Nytkään et vastannut koko kysymykseen.- Laitetaanneyhteen
Älykkö1 kirjoitti:
Niin muistan kun kävit palstalla ja jäit myöhemmin.
Minä voin tunnustaa että rakastan ja vihaan sinua yhtä aikaa ;Dihan samat sulle.Oo sää se viha kun osaat sen hemmetin hyvin.Mää olen se rakkaus.
Oli vai? :D
En todellakaan.
EN ole koskaan rekannut täältä nimimerkkiä, saati sitten jakanut sähköpostiosoitettani.
Kun taas DarkFear sitä onkin vain rekkautuneella nimellä ja sillä sitä kun onkin se ihan oma sähköpostiosoite, että tiedäkin sä se!!
:DHah. No ei nyt sentäs ;D
Tavallisen oloinen ilmeisesti yksinäinen poika joka on kokenut henkistäväkivaltaa.
Mutta katkaisin keskustelun hänen kanssa koska huomasin ettei ollut sinun tyyppinen ihminen.
Mikä sun sähkis on voitko jutella mun kaa kahdenkesken nyt ?:DLaitetaanneyhteen kirjoitti:
ihan samat sulle.Oo sää se viha kun osaat sen hemmetin hyvin.Mää olen se rakkaus.
No ootko sää se pohjalaanen poitsu ?
Ku väliin änkesit :0- Ex----------PUA
Älykkö1 kirjoitti:
Hah. No ei nyt sentäs ;D
Tavallisen oloinen ilmeisesti yksinäinen poika joka on kokenut henkistäväkivaltaa.
Mutta katkaisin keskustelun hänen kanssa koska huomasin ettei ollut sinun tyyppinen ihminen.
Mikä sun sähkis on voitko jutella mun kaa kahdenkesken nyt ?:DJassoo!!
Vai että alat sinä kinuaan nyt minulta niitä pippelinkuvia, mutta "sähkisjuttelun" nojalla! :D
Arvasin että sitä on herkut ja pahat mielessä! Ex----------PUA kirjoitti:
Oli vai? :D
En todellakaan.
:DMuistankin, että vastikään aloittamani palstalaiskartotukseni alussa perehdyin ensin legendaariseen DarkFeariin, niihin useisiin nimimerkkeihin joita kyseisestä palstalaisesta liikkui...
Eräässä aiheessa rekanneella DarkFear-nimimerkillä joku tuli sanomaan että oli pakko rekata tunnus kun käy kuten kävi sinun nimimerkkisi kohdalla...
Silti jäi vielä hämärän peittoon, oliko se aito DF...
Kuitenkin kun äskön mainitsit että DarkFear liikkuu rekanneella nimimerkillä, niin kai se sitten on varmistuttava tästä että se saatto olla...
Sillon tulin varmistuneeksi mihin palstakastiin DF kuuluu, huomasin nimimerkkisi asian yhteydessä, Ikis_M tai IkisM, miten se nyt sitten lausutaan, on kolmas mielenkiintoinen palstalla paljon liikkuva rekisteröimätön nimimerkki johon kiinnitin huomiota.
Muut tuntuvatkin sitten olevan aikalailla häthätää kyhättyjä, aiheeseen kyhättyjä tai hetkellisesti esiintyviä nimimerkkejä...Ex----------PUA kirjoitti:
Jassoo!!
Vai että alat sinä kinuaan nyt minulta niitä pippelinkuvia, mutta "sähkisjuttelun" nojalla! :D
Arvasin että sitä on herkut ja pahat mielessä!Iikkk.... Jäin kiinni Huhuh....;D
Jotain iloa näin kuutamoiseen syysiltaan ;)Älykkö1 kirjoitti:
Iikkk.... Jäin kiinni Huhuh....;D
Jotain iloa näin kuutamoiseen syysiltaan ;)Alykkö1
lakkaa kiusaamasta ExPuata ku mun ilmoituskello tuol yläkulmas ilmottaa pian yli 9999 uutta viestiä seuraamassani ketjussa, kiitos teidän kahden!
=Didompsu kirjoitti:
Alykkö1
lakkaa kiusaamasta ExPuata ku mun ilmoituskello tuol yläkulmas ilmottaa pian yli 9999 uutta viestiä seuraamassani ketjussa, kiitos teidän kahden!
=DTäh , siis suomenna mulle ku en nyt ymmällä ;D
Oikeesti en nyt tajuu?
Tiedä että me ollaan palstan kuumin pari ;D saadaan yhdessä aina säpinää aikaiseksi tai siis ExPUA saa enemmän !
Minä keskityn nyt Tähtien sota leffaan :)
Rauha kanssanne <3Älykkö1 kirjoitti:
Täh , siis suomenna mulle ku en nyt ymmällä ;D
Oikeesti en nyt tajuu?
Tiedä että me ollaan palstan kuumin pari ;D saadaan yhdessä aina säpinää aikaiseksi tai siis ExPUA saa enemmän !
Minä keskityn nyt Tähtien sota leffaan :)
Rauha kanssanne <3Juu, huomasin että olette...
Eiku teidän äskösen keskustelun ansiosta ilmoitustauluni täyttyi parilla kymmenellä uudella ilmoituksella seuraamaani ketjuun saapuneista viesteistä...
Mut ei mtn enää...
=Didompsu kirjoitti:
Juu, huomasin että olette...
Eiku teidän äskösen keskustelun ansiosta ilmoitustauluni täyttyi parilla kymmenellä uudella ilmoituksella seuraamaani ketjuun saapuneista viesteistä...
Mut ei mtn enää...
=DOkrait :)
Kut nait
- Mielipiteeni
Kilttiatm
Minä varmaan, koska minustahan kukaan ei koskaan ajattele mitään negatiivista. :3
- Ex----------PUA
Paitsi se joka sanoi sinua petteriksi. :D Se tosin on kai jo kuollut vanhuuteen.
Njoo HC-ätmelhän tuntuu olevan vähiten vihattu... propsit HC-ätmelille täältä, ei näytä saavan niin vihamielistä keskustelua aikaan, kuin useammat...
- vlad.seivästäjä
idompsu kirjoitti:
Njoo HC-ätmelhän tuntuu olevan vähiten vihattu... propsit HC-ätmelille täältä, ei näytä saavan niin vihamielistä keskustelua aikaan, kuin useammat...
Aiemmin kun oli pelkkä rekkaamaton ätmel niin kirjoitti paljon sellaisia viestejä että paskaa sai niskaan. Nimimerkin rekkaus selvästi rauhoitti miehen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun335344- 743312
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa813131Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus3142682- 412242
- 542181
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo211446Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211381- 491359
Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."
Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui281253