Naiset! Oleteko tavannet pelimiestä (nn.naistenmiestä) sellaista reppana, valehtelija, kenellä on kehitys (mun mielestä) vajavainen.Löydyy varma suomalaisia kuin ulkomaalaisia. Nimi, paikkakunta, ikää, puhelinnuomero alkuu tai loppu nuomero, auto väri tai merkki......
Epäilleen että itselleen on pelimies sattunut.Haluan kuulumisia teiltä.
Olen vähään sekaisin
17
150
Vastaukset
- miksivalehtelit
lue alempi viestiketju,olen sen aloittaja
- heilhooo
Herman Jöring, Nurburgring, 52, -87334527, Volkswagen.
- Lisäätietoo
Mikä aloittaja ei nyt tajua?
- Ohhohoo
Mulla ollut ulkomaalainen ja täysin pettymys koko miehestä.Asuu mun mielestä jossakin etelä karjalassa.olin häneen kanssa noin kolmi vuotta sitten jonknlaisessa "parisuhdessa" Oli tääkin kokemus, hermoraunio koko mies ja tausta pakolainen,asunut täällä ehkä 10 vuottaa,huija naisia,hakee yöpaikkoja, ruoka jm. Ei enää tää maa täynnä semmoisia miehiä
- Savojauf
Joka " puuskassa" pelimiehiä, itsellään kokemus kahdesta huijarista. Ekalla oli vihreä volvo ja toisellakin vihreä autoa (ei muista merkki)
Huokaus että ohi koko tarina, noin 50v miehet molemmat, eka suomalainen ja toinen ulkolainen - tiutau1
Milloin tapasit tämän volvo miehen, kerro enemmän, mistä kotoisin
- tauti
tiutau1 kirjoitti:
Milloin tapasit tämän volvo miehen, kerro enemmän, mistä kotoisin
iisalmesta.
- Lässylässyviestejä
Näin joku vuosi sitten kävi näin: Oli mies kuka esitti miestä jolla on vähään naisia, narsistisia piirteitä, kuin sai tarpeekseen muutui etäiseeksi ja jossain vaihessa taas yllätti viestillä, seksi oli päämäärä.
Kuin nainen on saatu rakastumaan, alka rahan kerjääminen, pyydä käymään kotiin milloin halua, pelokas sitoutumaan, salaile puhelinta (usein äänetömällä), aina kiireinen.....Jos miehelle ei saa soittaa milloin haluan on asiat pahasti....sillä miehellä etenee seurustelu huima tahtia.....kuin nainen rakastunut,alkaakin hyväksikäyttö- julmuus, kylmyys, etäisyys ( siksi kuin junassa monta monta naista) pienista asioista kitina. Siihen aikaa hän oli Suomi24, Two, Badoo, Twitter, ehkä jossakin viellä, usein 10v vanha kuva,erikoinen vaatetus, vuosia miehellä noin 50, ei suomalainen- ainajonkunmuunvika
Kovin on tutun tuntuista, missä mahtaa asua tämä henkilö. Millä alalla on töissä. Mitä tarkoitat erikoisella vaatetuksella?
- tsininenauto
uusimaa ja viidenkympin paikkeilla. onnea uusille naisille..
- farkku
Oliko oikein farmari?
- wingilta
poriin terveisiä erkille
- Tunnetumies
Ponihāntā ja syviā piirteittá naamassa, harvahampainen
- Ehkäsamamies
Ainajonkunmuuvika sinulle
Asuu kaupunkissa L....a, kerron että " myyntiala", voi sitä noinkin kuvailla, tarkoitan työ, ehkä fs profiilikuva , siellä oma vaatetus- hoitsut1234
Ehkäsamamies
Tämä mies Helsingin seutu, kiertelee ehkä ympäri Suomea. Näitä riittää.
- Vihreäväri
Auto 468
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225091
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24433- 1021314
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17913viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61793- 37779