Naiset! Oleteko tavannet pelimiestä (nn.naistenmiestä) sellaista reppana, valehtelija, kenellä on kehitys (mun mielestä) vajavainen.Löydyy varma suomalaisia kuin ulkomaalaisia. Nimi, paikkakunta, ikää, puhelinnuomero alkuu tai loppu nuomero, auto väri tai merkki......
Epäilleen että itselleen on pelimies sattunut.Haluan kuulumisia teiltä.
Olen vähään sekaisin
17
175
Vastaukset
- miksivalehtelit
lue alempi viestiketju,olen sen aloittaja
- heilhooo
Herman Jöring, Nurburgring, 52, -87334527, Volkswagen.
- Lisäätietoo
Mikä aloittaja ei nyt tajua?
- Ohhohoo
Mulla ollut ulkomaalainen ja täysin pettymys koko miehestä.Asuu mun mielestä jossakin etelä karjalassa.olin häneen kanssa noin kolmi vuotta sitten jonknlaisessa "parisuhdessa" Oli tääkin kokemus, hermoraunio koko mies ja tausta pakolainen,asunut täällä ehkä 10 vuottaa,huija naisia,hakee yöpaikkoja, ruoka jm. Ei enää tää maa täynnä semmoisia miehiä
- Savojauf
Joka " puuskassa" pelimiehiä, itsellään kokemus kahdesta huijarista. Ekalla oli vihreä volvo ja toisellakin vihreä autoa (ei muista merkki)
Huokaus että ohi koko tarina, noin 50v miehet molemmat, eka suomalainen ja toinen ulkolainen - tiutau1
Milloin tapasit tämän volvo miehen, kerro enemmän, mistä kotoisin
- tauti
tiutau1 kirjoitti:
Milloin tapasit tämän volvo miehen, kerro enemmän, mistä kotoisin
iisalmesta.
- Lässylässyviestejä
Näin joku vuosi sitten kävi näin: Oli mies kuka esitti miestä jolla on vähään naisia, narsistisia piirteitä, kuin sai tarpeekseen muutui etäiseeksi ja jossain vaihessa taas yllätti viestillä, seksi oli päämäärä.
Kuin nainen on saatu rakastumaan, alka rahan kerjääminen, pyydä käymään kotiin milloin halua, pelokas sitoutumaan, salaile puhelinta (usein äänetömällä), aina kiireinen.....Jos miehelle ei saa soittaa milloin haluan on asiat pahasti....sillä miehellä etenee seurustelu huima tahtia.....kuin nainen rakastunut,alkaakin hyväksikäyttö- julmuus, kylmyys, etäisyys ( siksi kuin junassa monta monta naista) pienista asioista kitina. Siihen aikaa hän oli Suomi24, Two, Badoo, Twitter, ehkä jossakin viellä, usein 10v vanha kuva,erikoinen vaatetus, vuosia miehellä noin 50, ei suomalainen- ainajonkunmuunvika
Kovin on tutun tuntuista, missä mahtaa asua tämä henkilö. Millä alalla on töissä. Mitä tarkoitat erikoisella vaatetuksella?
- tsininenauto
uusimaa ja viidenkympin paikkeilla. onnea uusille naisille..
- farkku
Oliko oikein farmari?
- wingilta
poriin terveisiä erkille
- Tunnetumies
Ponihāntā ja syviā piirteittá naamassa, harvahampainen
- Ehkäsamamies
Ainajonkunmuuvika sinulle
Asuu kaupunkissa L....a, kerron että " myyntiala", voi sitä noinkin kuvailla, tarkoitan työ, ehkä fs profiilikuva , siellä oma vaatetus- hoitsut1234
Ehkäsamamies
Tämä mies Helsingin seutu, kiertelee ehkä ympäri Suomea. Näitä riittää.
- Vihreäväri
Auto 468
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti23745139Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole12025951SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude32115629Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy16110772Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1229697Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369121Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla828451Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.2386808Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2196463Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!306463