Naiset! Mikä ketuttaa eniten miesten profiileissa?

turhuuttako

Kysymys otsikossa.
Mietin tuota, koska naiset vastaavat erittäin harvoin viesteihini ja aloitteita ei tule. What's the problem?

36

159

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mira1984

      Rumat miehet. Jos kuva on ruma en vastaa. Komeille ja lihaksikkaille sekä yli 180 senttisille varakkaille vastaan aina. Luonteella ei ole väliä kunhan näyttää kavereiden mielestä kadehdittavan komealta ja vanhemmille voi mennä häpeilemättä esittämään valloituksensa.

      • Norjantrolli

        Ja tämä kommentti tuli rumalta, yksinäiseltä, lyhyeltä, kiltiltä kunnon mieheltä joka sattumoisin oli myös paska trolli.


      • Kilttijakunnollinen

        Ei muuten tullu. Tietokoneeni on rikki ja tulin just veljelleni jonka koneella kirjauduin tänne ja en ole yhtään ehtiny kirjoitella.


      • selväpyyy
        Kilttijakunnollinen kirjoitti:

        Ei muuten tullu. Tietokoneeni on rikki ja tulin just veljelleni jonka koneella kirjauduin tänne ja en ole yhtään ehtiny kirjoitella.

        Eli komean ja rikkaan veljesi tyttöystävä vastasi.


    • evvksuntulot

      Jos muut kriteerit (lapseton, savuton) osuisi, mutta profiilissa ilmoitetaan tulot, niin se on sitten siinä! Puhun vain omasta puolesta, muut naiset voi ajatella toisin.

      • 11plus1

        Tuloja kysyttiin ainakin ennen S24:n treffiprofiilissa ihan omana kenttänään. Onko muita tietoja, mitä itsestään ei saa kertoa, vaikka olisikin ihan positiivista kerrottavaa? Jotain naista kiukuttaa kuitenkin puutteellisesti täytetty profiili joten melkoisessa miinakentässä miehet joutuvat kulkemaan.


      • 11plus1 kirjoitti:

        Tuloja kysyttiin ainakin ennen S24:n treffiprofiilissa ihan omana kenttänään. Onko muita tietoja, mitä itsestään ei saa kertoa, vaikka olisikin ihan positiivista kerrottavaa? Jotain naista kiukuttaa kuitenkin puutteellisesti täytetty profiili joten melkoisessa miinakentässä miehet joutuvat kulkemaan.

        Naiset ovat kuin miinakenttä!

        Räjähtävät pienestäkin asiasta kuin miinat konsanaan...


      • Tekosyitä
        idompsu kirjoitti:

        Naiset ovat kuin miinakenttä!

        Räjähtävät pienestäkin asiasta kuin miinat konsanaan...

        "Mutta Pitää ymmärtää että ne pdmsadhd oireet on ihan normaaleja naisille." Kuten ex vaimoni naispuoleinen paras ystävä kertoi: "On se helppoa saada mies pikkurillin ympärille kerran kuussa ja vaatia vaikka mitä. Kyllä naisella pitää olla oikeus olla se avuttomampi osapuoli ja prinsessa jota palvellaan" Näillä sanoin vaimoni matki kaverinsa puheen jota piti käsittämättömänä narsismina. Kysyinkin että onko noissa oireissa edes mitään perää. Vaimoni tokaisi että ei. Valitettavasti vaan moni käyttää sillä verukkeella miehiään hyödyksi. Sanoi mulle suoraan että jos hän vittuilee mulle tai on vittuilematta ei siihen ole syynä se koska pillu valskaa ja koska ei vaan se että hän ajattelee ihan omilla aivoillaan.


      • evvksuntulot

        Minua nyt vaan ei kiinnosta miehen tulot. Varsinkin jos on hyväpalkkainen tulee tunne, että olisin jotenkin ostettavissa tai olisin miehen rahojen perässä. En ole, kun pärjään hyvin omillani. Selkiskö?


      • voetokkiiisssa
        idompsu kirjoitti:

        Naiset ovat kuin miinakenttä!

        Räjähtävät pienestäkin asiasta kuin miinat konsanaan...

        No voi sun seitsemän...justhan sanottiin että oli tämän yhden henk. koht turn-off. Eihän se edes kaikkia koske, osa varmasti taas vaatii saada tietää tulotason. Kas kun ei me naisetkaan yhtä massaa olla. Eihän tähän aloittajan kysymykseen mitään yhtä ainoaa oikeaa vastausta ole.


      • taaplaatkuintahdotvain
        evvksuntulot kirjoitti:

        Minua nyt vaan ei kiinnosta miehen tulot. Varsinkin jos on hyväpalkkainen tulee tunne, että olisin jotenkin ostettavissa tai olisin miehen rahojen perässä. En ole, kun pärjään hyvin omillani. Selkiskö?

        Hyvä. Jää meille muille enemmän miehiä. :)

        Ja eipä ne tulot minuakaan kiinnosta muuten, paitsi tosi rikkaat jätän välistä, kun epäilen ettei elämäntyylit natsaisi.


      • evvksuntulot
        taaplaatkuintahdotvain kirjoitti:

        Hyvä. Jää meille muille enemmän miehiä. :)

        Ja eipä ne tulot minuakaan kiinnosta muuten, paitsi tosi rikkaat jätän välistä, kun epäilen ettei elämäntyylit natsaisi.

        Ole hyvä vaan :) Toisille miehen tulotaso on tärkeä asia ja toisille taas ei. Minulle merkitsee ihan muut asiat miehessä, kuten luonne ja elämänarvot. Jonkinlainen yhteensopivuus myös helpottaa arjen sujumista.


    • naisentotuus

      Jos mies ei vaikuta jännältä ja elämäntyyli ei ole menevää ei kiinnosta. Komeakin pitää olla, sellainen gansteri tyyli <3 ja hyvät tulot ja kemia on plussaa. Luonteella ei niin väliä, mutta mikään kiltti ja kunnollinen mies ei kiinnosta.. tylsiä semmoiset.

      • 511

        Ja sinähän olet oikeasti mies.


    • Nnnnaaiinenn

      No se ainakin vituttaa jos ne kertoo olevansa luotettavia rehellisia kunnollisia jne
      Hupasaa et varatutki kertoo olevansa luotettavia. Ei nyt herrajumala tulis mieleenkään naisena alkaa kehuskella rehellisyydellä tms eiköhän sellasten asioiden pitäs olla automaatioit ja ne jotka eniten kertoo jotain olevansa, ovat luultavasti vähiten sitä.

      • eiPidäOllaTyhmä

        Varattu mies kertoo arvostavansa naista...ja kuitenkin hakee seksikumppania.
        Siis ketä naista vai liekö homo!!??


    • nSJKDFNjk

      En koskaan vastaa jos:
      - Profiilikuvissa on mukana kuvia lapsista tai entisestä vaimosta. Osoittaa heikkoa tilanteentajua. Lapset ei liity asiaan mitenkään, ex-sura ei kiinnosta.
      - Profiilikuvassa esitellään vain autoa/moottoripyörää/venettä tai muuta omaisuutta. Osoittaa että mies kuvittelee naisen etsivän rahoittajaa, ei seurustelusuhdetta. Myös lempi oluen, viskin, viinin tms. esittely on tylsää.
      - Profiilikuvissa on aina aurinkolasit tai kasvot muuten rajattu. Ai nolottaako olla sinkku? No oleko minäkin sitten nolo-tapaus?
      - Tekstissä haukutaa eksää, vihataan naisia tai muuten osoitetaan että vika on aina jossain muussa. Myös vitsailut tähän suuntaan on turn off: haluan naisen, entinen oli huono tms.

      Niin moni miehistä esittäytyy tuollaisena rakastavana perheenisänä, joka tykkää ajella itsekseen kalliilla autolla ja pelata golffia, käydä Thaimaassa ja vetää viinaa. Ja kiinnostus tällaiseen tapaukseen on... nolla!

    • Näihin vastaaminen on aina miinakentällä kävelyä. Yhtäältä pitäisi neuvoa kertomalla, mikä itselle on ollut turn-off, toisaalta heti kun neuvoo niin joku hyökkää huutamaan, kuinka jotain asiaa ei saisi vaatia.

      Ei minua mikään miesten profiileissa ketuttanut, mutta siltä varalta että oikeasti toivot vinkkejä niin kerron, millaisiin asioihin itse kiinnitin huomion:

      - Kuva: avasin myös kuvattomat profiilit, jotka osuivat hakuhaarukkaani, eikä kuvattomuus ole koskaan ollut este yhteydenotolle tai vastaukselle. Kuva sen sijaan on lopettanut mielenkiintoni välittömästi, jos siinä on näkynyt _minun_mielestäni_ei-haluttava mies. Paino sanoilla 'minun mielestäni'. Ja jos kasvonpiirteet itsessään ovatkin olleet ok, mutta miehellä on ollut jotenkin erikoinen tyyli, en ole ottanut yhteyttä (esim. hippityyli tai stetson ja nahkaliivi, tai muuta erikoisuuden tavoittelua)

      Kuva on voinut torpata mielenkiinnon myös samoista syistä kuin edellä jo mainittiin: niissä on esitelty moottoripyörää, venettä, autoa, golfinpeluuta tms. Liian kaukaa otettu kuva ei ole herättänyt kiinnostusta, mutta ei välttämättä sammuttanutkaan sitä jos profiiliteksti on ollut kiva. Aurinkolasi- ja lippistyypit sen sijaan olen ohittanut välittömästi.

      - Kriteerit: Profiilin avattuani luin ensimmäiseksi miehen kriteerit naiselle. Jos en mahtunut niihin, niin en yleensä lukenut sen enempää tai lukaisin läpi mutta that's it. Iän suhteen unohdin myös ne miehet, jotka hakivat reilusti itseään nuorempaa naista, vaikka itsekin olisin mahtunut ikäskaalaan (sen yläpäähän).

      - Vapaamuotoisesta tekstistä bongasin, mitä mies 'vaatimuksia' mies siellä naiselle asettaa. Jos haussa oli kaunis, naisellinen, viehättävä tms nainen, niin ohitin viestin. En voi tietää olisinko miehen mielestä kaunis, naisellinen tai viehättävä. Samoin tietysti ohitin, jos haettiin tanssitaitoista, purjehtivaa, golfia pelaavaa tms, koska en niitä harrasta enkä ole kiinnostunut aloittamaan. (Erilaisia harrastuksia saa toki olla, mutta jos toinen on kesäisin kaikki viikonloput golfkentillä tai purjehtimassa niin ei se oikein kestävää pohjaa parisuhteelle tarjoa.)

      - Profiilitekstissä kiinnitin huomiota siihen, miten mies kirjoittaa. Oikeinkirjoitus, sävy ja tietysti se, mitä hän kertoo. Kielteiset ihmiset eivät herätä kiinnostusta. Jos itsestä ei ole mitään muuta kerrottavaa kuin negaation kautta ilmaistuja asioita (en juo paljon, en tupakoi, en tee sitä tai tätä), niin ei hänestä käy ilmi mitään, mistä voisi kiinnostua

      - Yhtä vähän ihmisestä kertoo se, jos hän sanoo olevansa rehellinen, luotettava ja uskollinen. Ei kukaan kertoisi olevansa epärehellinen, epäluotettava ja uskoton. (Samaan sarjaan kuuluu huumorintaju. Jos sitä on, se näkyy profiilitekstissä. Jos se pitää erikseen mainita eikä sitä näy tekstissä, niin sitä ei ole.)

      - Loput ja oikeasti tärkein asia liittyi siihen, onko välillämme tarpeeksi yhteistä; riittävän samanlainen elämäntilanne, arvomaailma, arki, elämäntapa, tulevaisuuden suunnitelmat... Tietenkään kaikki ei näy profiilitekstissä, mutta mitä enemmän siitä pystyy vetämään johtopäätöksiä, sen parempi.

      • niinväsynyt

        Helkan vastausta komppaan. Itse olen 50 . Aurinkolasit kuvassa, typerää. Ennemmin ilman kuvaa ja kuvienvaihto spostilla. Alapäävitsit ja seksi-seksi keskeisyys on säälittävää. Ymmärrän, että tuollaiset jutut naurattavat ja ovat teinien sarjaa, raavailla miehillä ei. Ja huvittavaa on, että esim 48v miehet hakevat ikähaarukkaa 35-55, mutta yli 50v miehillä ikähaarukka on 18-45, heheee... joo joo, oot hyvin säilynyt, mutta jos uskaltaisit laittaa jakoon tuoreen kuvan etkä sitä vuosia vanhaa, omatkin silmäsi ehkä aukeaisivat. Ja "mitäs sulle" tai joku myy yhtä tyhjänpäiväinen aloitus ei vaan sytytä.


      • taaplaatkuintahdotvain

        Komppaan täysin, paitsi noista oman luonteen kuvauksista en ole niin tarkka. On vaikea kuvailla itseään vieraalle ihmiselle, joten ei se voi aina mennä nappiin.

        Minua ärsyttää profiileissa myös puuttuvat tiedot. Jokainen varmaan tietää, onko hänellä lapsia tai tupakoiko hän. Minun ikäinen myös tietää, haluaako vai mahdollisesti haluaa vai eikö halua lisää lapsia. Nämä profiilit jää mulla kyllä haussakin näkymättä, koska nuo ruksitukset ovat hakuehtoina.Kaikkein ärsyttävin on tyhjä profiili, jossa lukee "En osaa kertoa itsestäni, kysymällä selviää".


    • naiset-nirsoja

      Ei kannata kertoa olevanssa rehellinen jja luotettava koska naiset ei etsi eikä halua sellaista miestä.

    • TuuliTuule

      Vähän samaa kuin Helka... Pystyn vain vastaamaan omalta osaltani. Mitään yleispätevää sääntöä ei ole: olemme kaikki erilaisia ja etsimme itsellemme sopivaa kumppania.

      Eka juttu on toki että sovin niihin kriteereihin mitä mies hakee iän, asuinpaikan ja esim painon suhteen.
      Sama juttu koskee jos on ehdottomia vaatimuksia että pitäisi olla yhteinen harrastus - ja kyseessä on jotain mitä en harrasta kuten golf ja purjehdus tai ylipäänsä että on yhden harrastuksen intohimo - joka vie.

      Jos kuva on - panosta siihen. Alkoholi, muut ihmiset ja mies auton ratissa on minulle turn-off.
      Ainoana kuvana ei ihan oikeasti kannata laittaa sitä moottoripyörää tai venettä. Kertoo että yksi juttu täyttää elämän. Itse olen kiinnostunut monista jutuista.
      Myös sitten sellainen kuva että naama näkyy kunnolla, on tuote ja olet siinä siistin näköinen. Jätä mielummin kuva pois, jos et kehtaa laittaa kunnollista.

      Myöskin sellaiset listat jossa toivot ettei nainen olisi sitä tai tätä (osaahan keskustella, ethän ole pitkävihainen, osaahan hoitaa raha-asiasi jne). Minulle kertoo siitä että on edellinen suhde vielä käsittelemättä.
      Kerro vaikka mielummin että olet sosiaalinen eli keskustelet mielelläsi asioista, alkoholi ei kuulu arkeesi jne eli positiivisesti oman elämäsi kautta. Tästäkin ymmärtää nämä samat asiat.

      Olen ottanut yhteyttä sellaisiin miehiin, jotka ovat omin sanoin kertoneet itsestään - esim harrastuksista ( tykkää ulkoilla, talvella hiihtää, lukee, käy elokuvissa, tykkää live konserteissa, moottoripyöräily - kerran kesässä käy pyörällä viikon reissulla...), lapsista tai haluaako lapsia, onko eläimiä ja minkälainen arki on (vastuullinen työ, yrittäjä, työssäkäyvä, maanviljelijä) jne.

      Kotieläiminä on hyvä mainita. Itselle se on allergian takia este - toisille taas iso plussa

      • Mies30v

        " Myöskin sellaiset listat jossa toivot ettei nainen olisi sitä tai tätä (osaahan keskustella, ethän ole pitkävihainen, osaahan hoitaa raha-asiasi jne). Minulle kertoo siitä että on edellinen suhde vielä käsittelemättä. "

        Niin, no eikös tuo vain kerro että miehellä on jotain muutakin ajatusta elämästä kuin vain se yksi asia mistä miehiä laumana aina syytetään.? Voisi luulla että tuollaiset jutut olisi jopa toivottavia.

        Ja eikös tuon tyyppiset toivomukset ole melkein joka naisen toivomuslistalla.. ja se sitten ok mutta miehellä ei ?


      • dfgdfgdsasa
        Mies30v kirjoitti:

        " Myöskin sellaiset listat jossa toivot ettei nainen olisi sitä tai tätä (osaahan keskustella, ethän ole pitkävihainen, osaahan hoitaa raha-asiasi jne). Minulle kertoo siitä että on edellinen suhde vielä käsittelemättä. "

        Niin, no eikös tuo vain kerro että miehellä on jotain muutakin ajatusta elämästä kuin vain se yksi asia mistä miehiä laumana aina syytetään.? Voisi luulla että tuollaiset jutut olisi jopa toivottavia.

        Ja eikös tuon tyyppiset toivomukset ole melkein joka naisen toivomuslistalla.. ja se sitten ok mutta miehellä ei ?

        Juu, kyllä vaikeaksi menee kun tuollainenkin on huono juttu jonkun mielestä. Alkaa valjeta miksi nettideittailu on niin kivireen vetämistä..


      • asdfghä

        No tuohan riippuu naisesta. Itseäni ei haittaa, jos mies luettelee kyseisiä aihe-alueita, esim. raha-asioiden järkevä hoito. Itsekin vaadin samaa mieheltä ja kun mies vaatii sitä naiselta niin ajattelen, että olemme molemmat hyviä raha-asioissa ja yhteinen arki sujuisi hyvin.


    • yksinäinennainenn

      Lisäänpä minäkin tähän muutamia asioita, joihin itse kiinnitin huomiota. Tämäkin on taas vain yhden naisen näkökulma.

      Selkeä ja todenmukainen profiilikuva (jos on). Ei sumeaa, muokattua tai vanhaa (max. vuoden vanha). On vaikea sanoa, millainen olisi ns. oikeanlainen kuva, mutta itseäni miellyttävät hyvinkin tavanomaiset ja rennot valokuvat.

      Sydämestä kirjoitettu profiiliteksti. Tämä voi olla vaikeaa, mutta vilpittömän ja avoimen tekstin tunnistaa. Siinä kerrotaan, millainen juuri sinä olet, mistä sinä pidät, mikä on sinulle elämässä tärkeää, mikä tekee sinut onnelliseksi. Hyvä teksti on kuvaileva ja avaava, sisältää asioita joihin sinusta kiinnostuva ihminen voi tarttua.

      Negatiivisuus, jyrkkyys ja ehdottomuus saa ainakin minut siirtymään eteenpäin. Jos mies vaikuttaa ulkonäkökeskeisemmältä ja pinnallisemmalta kuin minä, on myös parempi jatkaa hakua. Ikähaarukointi 16-vuotiaista ylöspäin on vastenmielistä. Omituiset yksittäiset vaatimukset, esim. oltava tietynväriset silmät vaikkapa.

      Sitten se "huumorintajuinen". Me kaikki olemme huumorintajuisia, jokaisella on huumorintajua. Se on vain erilaista, ja olisi hyvä jos profiilista kävisi jotenkin ilmi, minkälaista juuri sinun huumorisi on. Sehän ihmisiä yhdistää pitkälle, naurattavatko samat asiat.

      Onnea kaikille etsintään. :)

      • aikuinen39v

        oma ikähaarukka haussa on 40 .

        jos miehen haussa naisen ikä on alle 35v tai haettavan naisen suhdetaus joku muu kuin sinkku, eronut, leski.. kuka hakee tosissaan elämäänsä ihmistä joka on vielä naimisissa?

        näissä tapauksissa jätän miettimättä väliin vaikka muuten kiinnostuisin...


    • Suhdestatus

      Itse katson ensin profiilin. Kiinnostukseen ei tarvii ensin kuvaa, tosin myöhemmässä vaiheessa se on suotavaa että näkee kuka vastapuolella on. Suhdestatus on aika vahva. Jos lukee naimisissa tai parisuhteessa, niin itse halveksun sitä. Yleensä nämä kaipaa vain seksiseikkailuja, ja niitä voinee harrastaa kyllä ilman nettihakujakin. Ja toki pituus merkkaa, en itse haluaisi itseäni lyhyempää miestä. Ja kyllä painollakin on väliä. Ei kaikki tykkää lihavista tai laihoista. Aikasta paljon myös esittelyteksti vaikuttaa. Kertoo siitä ihmisestä paljon. Mutta luulen että varattuna olevien mahdollisuudet ovat huonoimmat. Ja mikä hitto siinä on, että pitää etsiä hauskaa muualta muttei saada sitä omaa suhdetta lopetettua jos sen toisen kanssa ei enää haluta lähempää kontaktia? Pakkoliittoja ei ole olemassakaan. Eronneena tai sinkkuna sitten voi harrastaa ja kokeilla mitä huvittaa loukkaamatta toista. Joka ei sitä ymmärrä niin pysähtymisen paikka.

    • nainen..91

      "En etsi väkisin mitään" ja "en etsimällä etsi" on pahoja turn offeja. Antaa kuvan epävarmasta miehestä, joka ei kehtaisi kertoa etsivänsä netistä elämänkumppania.

      Selfiet on kyllä kaikkein pahoja turn offeja! Mielestäni treffipalstojen miesten naamat ovat järkyttävän näköisiä kuvissa, kun miehet ovat ottaneet itsestään selfieitä. Innostun yleensä profiilista vain silloin, kun miehen naama ei ole lähikuvassa. Lähes kaikki näyttävät paremmalta kokovartalo- tai puolivartalokuvassa!!! Älkää miehet siis ainakaan laittako profiiliin itse otettua kasvokuvaa! :) Normaalin näköinen mies näyttää imartelevimmalta esim. ihan vaan arjessa otetussa kuvassa, jonka on esim. joku miehen kaveri napannut.

    • juuueikiitos

      Negatiivisuus ja/tai pessimistisyys. Sellainen "kukaan ei ole mua kelpuuttanut etkä kelpuuta varmaan sinäkään koska mä nyt vain olen säälittävä, mutta kunhan nyt silti laitoin tän profiilin vaikkei tästä mitään tule eikä elämästä muutenkaan". Siihen vielä lisäksi yrmeä kuva, joka on kuin suoraan jostain etsintäkuulutuksesta, niin avot.

    • OnlineDeittiMiees

      Itselläni on aika erikoinenkin huumorintaju...profiiliin en viitsi huumoristani juuri mitään kirjoittaa koska en halua karkoittaa loppuja naisia. Vaikutan profiilissa aika jämptiltä kaverilta mutta oikeasti olen aika rento ja sellainen hassuttelija.

      En oikein luota että suominainen ymmärtää huumoria joka on yhdistelmä brittiläistä, amerikkalaista ja japanilaista.

      • nainennnnn

        Miksi antaa itsestään sellainen kuva, joka ei vastaa todellisuutta? Sehän jonkun ennemmin karkottaa, jos hän kuvittelee sinut toisenlaiseksi.

        Eikä potentiaalisen pariskunnan huumorintajun tarvitse olla tismalleen samanlainen, riittää että on kuitenkin myös asioita, jotka naurattavat yhdessä. Ei sinunkaan huumorintajusi niin kummallinen varmaan ole, etteikö voisi löytyä sitä ymmärtävää ihmistä.

        Koita kirjoitella vapaasti juuri sitä mitä olet, näytä se hassutteleva puolesi. :)


      • eikannata
        nainennnnn kirjoitti:

        Miksi antaa itsestään sellainen kuva, joka ei vastaa todellisuutta? Sehän jonkun ennemmin karkottaa, jos hän kuvittelee sinut toisenlaiseksi.

        Eikä potentiaalisen pariskunnan huumorintajun tarvitse olla tismalleen samanlainen, riittää että on kuitenkin myös asioita, jotka naurattavat yhdessä. Ei sinunkaan huumorintajusi niin kummallinen varmaan ole, etteikö voisi löytyä sitä ymmärtävää ihmistä.

        Koita kirjoitella vapaasti juuri sitä mitä olet, näytä se hassutteleva puolesi. :)

        "Koita kirjoitella vapaasti juuri sitä mitä olet, näytä se hassutteleva puolesi. :)"

        - Huumori on riski laji niin viestissä kuin profiilissa, sitä paitsi se ei ole koskaan niin hyvää että se vaikutuksen tekisi.


      • nainennnnn
        eikannata kirjoitti:

        "Koita kirjoitella vapaasti juuri sitä mitä olet, näytä se hassutteleva puolesi. :)"

        - Huumori on riski laji niin viestissä kuin profiilissa, sitä paitsi se ei ole koskaan niin hyvää että se vaikutuksen tekisi.

        Hain tässä takaa sitä, että jos kerran kokee olevansa rento hassuttelija, niin eikö olisi luonnollista antaa sen näkyä profiilissa? Eihän sitä vaikutusta tarvitse tehdä kaikkiin, vaan samanhenkisiin ihmisiin joiden kanssa voisi tulla juttuun.


    • Muutamajuttu

      En vastaa,
      - Jos mies on ikätoiveitteni ulkopuolella. En vain yksinkertaisesti ole kiinnostunut huomattavasti vanhemmista miehistä. Tai liian nuorista
      -Kuvaton profiili. Ja jos kuvaansa ei edes lupaa laittaa jälkikäteen. Joskus olen aikani kuvaa kysellyt, mutta en jaksa loputtomiin ruinata, joten käytän mieluummin aikani muuhun kuin kiinnostusta herättämättömään jankkaamiseen.
      - Jos aloitteessa nakataan varustuksista kuva. Kyse lienee virtuaalisesta itsensäpaljastajasta. Harvemmin nämä livenä kohdatutkaan ovat saaneet muuta tunnetta kuin vastenmielisyyttä.
      - Tekstittömät profiilit, joiden aloitukset ovat tasoa " Moi, mitä kuuluu?". Voisi edes muutamalla sanalla esittäytyä tai edes pohjustaa yhteydenottoa. Vaikkapa, mikä profiilissani kiinnostaa.
      -Kopioidut aloitteet. Litania, joka lähetetään kaikille vuodesta toiseen. Joskus olen pitänyt taukoa ja palatessa samat tyypit ovat kaksi minuuttia rekisteröitymisen jälkeen latoneet saman litanian minkä aiemminkin.

      Yleisesti ottaen profiilissa esim. Tinderissä ( ja missään) ei houkuttele
      -Harrastuslistat
      -Pullistelijat
      -Paidattomuus
      - Aurinkolasit
      -fritsut
      -Alakulmasta otettu selfie, jossa ei mitään ilmettä. Voipi antaa jopa kriminaalin tai pelottavan kuvan.
      -Elämään väsyneet silmät ( onko siis juuri eronnut, krapulainen, mieleltään tasapainoinen, epätoivoinen?)
      -Lapset ja naiset kuvissa
      - harrastekuvat sinänsä ok, mutta saattaa antaa kuvan, että muuta ei sitten elämään mahdukkaan
      - Profiilitekstin negatiivisuus.

      Vastaan reippaisiin aloituksiin vaikka kuva ei aina odotuksia vastaisikaan. Useinmiten tosin loppuu lyhyeen kun aletaan vaatimaan jotain chattipornoa tai ilmenee varattuna oleminen tai loputon kirjekaveruus. Eikä uskallusta tavata.

    • IceBlondeQueen

      En vastaa itseäni yli 5v. vanhemmille miehille, varsinkaan jos miehen ikäkriteerit lähtee siitä, että naisen on oltava ainakin 5v. nuorempi ja jopa 20v. nuorempi kelpaisi. Myöskään suoranaisen epäviehättävät miehet ei kelpaa. Itse olen viehättävä nainen ja etsin siis ikäistäni tai hieman (max 5v.) nuorempaa miestä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      249
      2206
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      82
      1856
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      75
      1555
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      112
      1278
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      64
      1170
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1135
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1064
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      980
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      891
    Aihe