pienikokoisuus ei ole häpeä!

*kitty*

Mä en ihan hiffaa et minkä takia ihmiset valittaa pienikokoisuudestaan?! Mulla on ainakin ollut vain hyötyä siitä että olen taskukokoinen;) Vastakkainen sukupuolikin tuntuu tykkäävän,että tyttö on pieni ja siro...vaikka eihän tällä 160cm vartalolla mallitoimistoihin pyritä!:)Ei kaikkien tarvitse olla
180cm pitkäsääriä kyllä täältä alhaaltakin näkee maailmaa(vähän eri kulmasta vain)HEH!
Olkaamme me sintit ylpeitä pienuudestamme!!!

15

3104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juu

      Minulla pituutta 153 cm ja olen aina ollut siro ja heppoinen =) Mutta tosiaankin on huomattu, että ei miehet naisen pientä kokoa säikähdä. Ei koskaan ole tullut mieleenkään hävetä omaa pienuttani. Pieni on söpöä. Ainoa miinuspuoli on liian pitkät farkunlahkeet =)

      • PiKKuPeiKKo05

        Juu minä taas olen pitkä ja minulla on suuret rinnat. Olen pitkä mutta hirmu laiha.
        Olen 170cm ja 35kg Hieman alipainoa... ;<
        ja minun paino indeksi on 12,1 vaikka pitäisi olla 24,1
        ;


      • nimetön
        PiKKuPeiKKo05 kirjoitti:

        Juu minä taas olen pitkä ja minulla on suuret rinnat. Olen pitkä mutta hirmu laiha.
        Olen 170cm ja 35kg Hieman alipainoa... ;<
        ja minun paino indeksi on 12,1 vaikka pitäisi olla 24,1
        ;

        Jos on 170cm pitkä ja 35kg painaa, pitäis olla jo tiputuksessa sairaalahoidossa ellei jo kuollut


    • keiju

      käynyt edes mielessä että häpeäisin:) näytän aivan salma hayekilta ja mikäs siinä;D

    • Maria26v

      Niinpä, ei se ihmisen onni koosta ole kiinni. Toiset miehet tykkää pienistä, toiset isommista. Riippuu vähän miehen koostakin.

      Itse olen Nainen kooltani ja sydämeltäni :)

    • LittleMan

      Pienikokoeselle miehelle ei taasen ole elämää ollenkaan.
      Naisilla on toisin, onhan Madonnat ja Foxit sun muut Britneyt alle 160 senttisiä pätkiä.
      Mutta jos mies jää 170 senttiin niin aika rauhassa saa olla.

      • keijukainen

        ja vähän tyylistä riippuen vientiä on ollut :o)

        Jotkut ovat jopa hyvinkin miehekkäitä ja yksi heistä on jopa niin suosittu että kuhina käy.

        Täytyy vain pienenä miehenä ehkä tyytyä "vähempään" ei saa olla ihan niin valkkaava että jää sitten lehdelle soittelemaan. Ts. mallimittaista naista tuskin kannattaa hakkailla keskittyy sitten niihin vähän lyhkäsempiin.


      • littleman2

        ..voi olla vähän vaikeempaa ja kovin pitkiä naisia ei helposti saa mutta kyllä se itsestä pitkälti riippuu.
        pinnallisia naisia löytyy mutta ei ne kaikki pitkät ja hyvin kauniit naisetkaan sellasii oo..

        itsevarmuutta peliin..


      • 157

        Olen ollut pian kymmenen vuotta mieheni kanssa ja nyt vasta tajusin, että sehän onkin lyhyt! Täältä alhaalta sitä ei oo huomannut:-) Tai ehkä se johtuukin siitä, että se on yli 170--eli 171 cm.


      • pikku~
        157 kirjoitti:

        Olen ollut pian kymmenen vuotta mieheni kanssa ja nyt vasta tajusin, että sehän onkin lyhyt! Täältä alhaalta sitä ei oo huomannut:-) Tai ehkä se johtuukin siitä, että se on yli 170--eli 171 cm.

        Kyllä mun mielestä lyhytkin mies (tai no mä puhun pojasta) voi todellakin olla vetävä... Itse olen pitkä 155cm ja taitaa jäädä nyt lopulliseksi pituudeksi(olen 16).Joskus sillon kauan aikaa sitten se ärsytti kun melkeen kaikki kaverit kasvo ohi mutta enää se ei oo mikään ongelma ja voin rehellisesti sanoa että olen tyytyväinen pituuteeni ;)


    • Lapsi?

      Joskus tuntuu, että ihmiset suhtautuu näin lyhyeen ( 150 cm ) välinpitämättömästi tai pitää automaattisesti lapsellisena.

      En yleistä, mutta oon tullu aika monta kertaa tallotuks kadulla, kun joku 2-metrinen hujoppi rynnistää päältä. Lisäks joillain ihmisillä tuntuu olevan kuulossa / asenteessa vikaa, koska varsinkaan vähän vieraammassa seurassa on tosi vaikeeta saada omaa ääntänsä kuuluviin.

      En syyllistä tässä pelkästään muita ihmisiä, koska vikaa löytyy itsestänikin, mutta valitettavasti joillain tuntuu olevan käsitys, että pienet ihmiset on lapsellisia ja tyhmiä, eikä niiden mielipiteillä ole sen suurempaa merkitystä.

      • Luna

        Minäkin olen 25 vuoden ikään mennessä yltänyt "vain" 150 cm:iin ja vaikka itseäni ei pituus rajoita millään tavalla niin monilla muilla tuntuu olevan juuri tuo mainitsemasi asenne. Olen asiakaspalvelutyössä ja olen liian monta kertaa huomannut miten asiakkaat pitävät minua lapsena/vähä-älyisenä/koulun työharjoittelijana/muuten vaan friikkinä ja/tai lässyttävät kuin lapselle mutta olenpahan yhtä monta kertaa osoittanut pätevyyteni ja sitten ne ihmisten ilmeet vasta onkin näkemisen arvoisia! Ja aivan niinkuin sanoitkin, isommassa porukassa se vasta on vaikeaa saada ääntänsä kuuluviin...

        On se ihmeellistä, täytyy sanoa. Joskus tekisi mieli alkaa lässyttämään takaisin tuollaisille ihmisille mutta olen päättänyt että ainakin minä aion olla meistä se fiksumpi.

        Olen ehdottomasti sitä mieltä että meidän pienten naisten (ja miestenkin) elämä on vaikeampaa kuin ns. normaalimittaisten, koska me joudumme tappelemaan kaksi kertaa enemmän mielipiteidemme ja pyrkimystemme eteen mutta voitto maistuukin sitten kymmenen kertaa makeammalta :)!

        Hyvää kevään jatkoa!


    • ms.himalaya

      Joo,heh, mä oon melko pieni, en aivan pikkuruinen. Pituus on siinä 164.
      Mäkään en kyllä tajua, miks joku ylipäätään haluais olla pitkä. Onhan pitkät ihmiset tietty kauniita, mut niin on kyllä pienetkin.
      Ja silleenhän on helppoa olla lyhyt, kun ei oo pelkoa että jätkä on lyhyempi. Mä ainakin saan paljon huomiota vaikka oonkin tän kokonen.

    • blondi

      samaa mieltä myös minä!! ärsytää vaan suuresti kun kaikki tyttökaverit aina sanoo et voi kun sä oot lyhyt ja jne...ok oonhan mä aika lyhyt mutta ei sitä nyt koko aikaa tarvii hokee oon 15wee ja 155cm ja tiedän olevani aika pieni. Mutta tykkään olla pieni ja siro ja niin myös pojatkin tykkää pikkuisista naisista :) ärsyttää vaan suurikokoisten naisten asenne meihin keijukaisiin!!

    • olen

      noin 156 cm pitkä ja kyllä tuo vähän ottaa päähän olla näin lyhyt.. saisinpa edes 5 cm lisää mut enpä usko ku oon jo kuitenkin 17 vuotias!! vai mitä muut luulette? ja on se aika jännä ku ite on vaan 157 ja poika kaveri ainaki 185.. muistaakseni!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8634
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      127
      2332
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1724
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1534
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe