Miehelläni oli viime syksynä tiivis suhde exäänsä ja kun sain sen selville sen, hän sanoi lopettavansa sen. Minua asia kuitenkin jäi kaivelemaan enkä ole antanut anteeksi. Minua ei niinkään se pettäminen haittaa mutta hän valehteli niin monta kuukautta. Vein häntä autolla treffeille kun hän oli menossa muka työkavereiden kanssa...
Haluaisin satuttaa häntä mutta miten toimisin vastuullisesti? Ilmoitanko vaan että en rakasta ja lähden kun saan käytännön asiat järjestykseen, vai järjestänkö ensin asunnon, heitänkö ukon tästä asunnosta pois.
miten ilmoittaa erosta?
2
78
Vastaukset
- Itsekinerostatoipuva
Kerro miehellesi ensin, että olet päätöksesi tehnyt ja syyn miksi lopetat suhteenne, ettei se tule hänelle yllätyksenä. Eipä tuollaisen petturin kanssa tosiaan kannata jatkaa, ja jos teillä on vuokra-asunto, niin helpompaa on etsiä asunto itse muualta ja pakata tavaransa. Sellainen on helpompi vaihtoehto kuin, että alkaisit ulostaa häntä ja hän vielä vaan vetelehtii nurkissa. Uudessa asunnossa on myös helpompaa aloittaa se uusi elämäkin kuin jäädä yksin muistojensa kanssa vanhaan asuntoon.Koet vihan tunteita ja se on luonnollista tilanteessasi, yritä kuitenkin unohtaa se kostaminen, sillä saat vain sen pahan olon aikaan itsellesi.
- justsilleeneteenpäin
Votkapullo pöytään ja laula että, elämä antoi elämä vei. Pjerkkele saattana hei, hei, hei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk274995Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin133038Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_141259Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.481129Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.231074PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht138914Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport42881- 113826
- 37804
- 142723