Olen täs ajatellu jo DJ:ksi ryhtymistä, sekä olen jo hommaamassa Numark mixtrack pro 2 Pöytää.
Kannattaako se Numarkki ostaa ja mitkä PA kamat kannattaa hommata?
Jos sais vähä vaikka linkkei hyvistä PA kamoista ja valoista discoon ni KIITOS :)
jos joku mua viisaampi täällä on (ja varmasti on) Niin vois kirjottaa :)
VASTAILEE!
DJ kamat????
2
137
Vastaukset 2
- deejii
Kyllä tuolla Numarkilla alkuun pääsee, kunhan hommaa sen kaveriks täysversion softasta. Niillä LE / intro -versioilla ei paljon perusmiksausta kummempaa tehdä. Myöhemmin voi sitten päivitellä laadukkaampiin kamoihin, jos intoa riittää. Tuo mainitsemasi Mixtrack on tehty periaatteessa Seratolle, mutta toimii hyvin myös Traktorin kanssa, jota ainakin itse suosin.
PA kamojen vaatimukset riippuu täysin paikasta, jossa niitä aikoo käyttää. Pienempiin mestoihin riittää jotkut kevyemmätkin aktiivikamat. Kannattaa katsella Discolandista ja Thomannilta vähän mitä on tarjolla omaan budjettiin suhteutettuna. - Syncin_painaja
Äänenlaatu on aika kehno. Suosittelen kyllä native instrumentsin Traktor s2/s4:sta. Molemmissa kontrollereissa tulee ohjelmat mukana ja käytettävyys äänenlaatu on hintaluokkaan nähden hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901348
- 45717
- 20659
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit48630- 53608
- 78595
- 47591
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o132568- 48546
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan190541