Olen täs ajatellu jo DJ:ksi ryhtymistä, sekä olen jo hommaamassa Numark mixtrack pro 2 Pöytää.
Kannattaako se Numarkki ostaa ja mitkä PA kamat kannattaa hommata?
Jos sais vähä vaikka linkkei hyvistä PA kamoista ja valoista discoon ni KIITOS :)
jos joku mua viisaampi täällä on (ja varmasti on) Niin vois kirjottaa :)
VASTAILEE!
DJ kamat????
2
64
Vastaukset
- deejii
Kyllä tuolla Numarkilla alkuun pääsee, kunhan hommaa sen kaveriks täysversion softasta. Niillä LE / intro -versioilla ei paljon perusmiksausta kummempaa tehdä. Myöhemmin voi sitten päivitellä laadukkaampiin kamoihin, jos intoa riittää. Tuo mainitsemasi Mixtrack on tehty periaatteessa Seratolle, mutta toimii hyvin myös Traktorin kanssa, jota ainakin itse suosin.
PA kamojen vaatimukset riippuu täysin paikasta, jossa niitä aikoo käyttää. Pienempiin mestoihin riittää jotkut kevyemmätkin aktiivikamat. Kannattaa katsella Discolandista ja Thomannilta vähän mitä on tarjolla omaan budjettiin suhteutettuna. - Syncin_painaja
Äänenlaatu on aika kehno. Suosittelen kyllä native instrumentsin Traktor s2/s4:sta. Molemmissa kontrollereissa tulee ohjelmat mukana ja käytettävyys äänenlaatu on hintaluokkaan nähden hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!851818- 821660
- 491322
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai471255Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481172- 1151126
- 39935
Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!23932Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen59912Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket23893