Olen täs ajatellu jo DJ:ksi ryhtymistä, sekä olen jo hommaamassa Numark mixtrack pro 2 Pöytää.
Kannattaako se Numarkki ostaa ja mitkä PA kamat kannattaa hommata?
Jos sais vähä vaikka linkkei hyvistä PA kamoista ja valoista discoon ni KIITOS :)
jos joku mua viisaampi täällä on (ja varmasti on) Niin vois kirjottaa :)
VASTAILEE!
DJ kamat????
2
<50
Vastaukset
- deejii
Kyllä tuolla Numarkilla alkuun pääsee, kunhan hommaa sen kaveriks täysversion softasta. Niillä LE / intro -versioilla ei paljon perusmiksausta kummempaa tehdä. Myöhemmin voi sitten päivitellä laadukkaampiin kamoihin, jos intoa riittää. Tuo mainitsemasi Mixtrack on tehty periaatteessa Seratolle, mutta toimii hyvin myös Traktorin kanssa, jota ainakin itse suosin.
PA kamojen vaatimukset riippuu täysin paikasta, jossa niitä aikoo käyttää. Pienempiin mestoihin riittää jotkut kevyemmätkin aktiivikamat. Kannattaa katsella Discolandista ja Thomannilta vähän mitä on tarjolla omaan budjettiin suhteutettuna. - Syncin_painaja
Äänenlaatu on aika kehno. Suosittelen kyllä native instrumentsin Traktor s2/s4:sta. Molemmissa kontrollereissa tulee ohjelmat mukana ja käytettävyys äänenlaatu on hintaluokkaan nähden hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984