Naurattaa ihan tolkuttomasti

Jombenbestisjohtaja

Kun kuulu Kekkos-tutkija avasi eilen illalla " Timosta ". HO HOO, HO HOO!

11

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ToupsevpPohPr

Hupaisa pappa tuo veljesi.

• Jombenbestisjohtaja

Mkva-Jombe puhuu Sipilästä pakkomamuttajana ja on kirjoittelevinaan myös Kempeleestä.
      Ho HOO, HO HOO! Kyllä siellä päähihnapyörä pyörii ihan miten sattuu. HO HOO, Ho HOO!

• Maalaismieheltä

Outoja tekstejä nuo pakkomamuttajat ja muut laisensa.

• Jombenbestisjohtaja

Outo on Keskusta-kiimainen räksyttäjäpappakin. Taitaa olla vähän "mentaalinyrjähtänyt". Teksti viittaisi siihen. Homottelemaan käy heti jos vähänkin ristiriitaa tulee.

• Kyllä sinä olet nyt seonnut lopullisesti ja parantumattomasti kiihkeässä kaipuussani. Tarkemmin sanoen ehkä kaipuussasi nähdä minulta SE, jota tarkoittaen yrität tarkoituksesi avuttomasti peittää puhuen munakarvoistani. Ja vielä tarkemmin sanoen: ei vain nähdä SE, vaan myös päästä sitä koskettelemaan. Ja kaikkein tarkimmin sanoen: tekemään SEN kanssa muutakin kuin vain koskettelua. Mutta toiveesi on turha, jopa tuon ensiksi mainitsemani halusi suhteen.

Olethan ”nähnyt” minut sellaisissakin, joihin samastumisesta en suinkaan loukkaantuisi. Kuten mm. Mielipidepankissa ja Pystyyn_kuolleessa. Mutta yhä useammin olet alkanut ”nähdä” myös sellaisissa, joihin samastumisesta kyllä loukkaantuisin, jos pitäisin sinua edes puolipäisenä. Onneksi et sentään - vielä - ole alkanut ”nähdä” minua itsessäsi. En tiedä, mitä tekisin, jos niin alkaisit ”nähdä”, kun syyntakeetonta ei kannata haastaa oikeuteenkaan.

• Tässä_selitystä

Pikku Ossi on homppeli. Ei voi olla hetkeekään ajattelematta kapinisoa JORMAA. Silloin sen pieni pirri aika kasvaa vähän isommaksi.

• Jombenbestisjohtaja

Olet häpeäksi sotaväelle vieläkin vaikka et sitä ilmiselvästi itse ymmärrä.
        Totaalisen kelvottomaksi läheiseksi Sinut tekee täydellinen epäluotettavuus, umpityhmyydellä höystettynä.

Minä en halua puhua nikeistä mitään, mutta tiedän vuorenvarmasti, että olet täällä aina, puskassa useimmiten nykyään.

Kumpikohan meistä on koko elämänsä tänne levitellyt, alaston-/puolipukeiskuvia myöten. Onko se normaalia tsadilaisen käyttäytymistä vai onko sekin muiden keksimää?

• Jombenbestisjohtaja kirjoitti:

Olet häpeäksi sotaväelle vieläkin vaikka et sitä ilmiselvästi itse ymmärrä.
        Totaalisen kelvottomaksi läheiseksi Sinut tekee täydellinen epäluotettavuus, umpityhmyydellä höystettynä.

Minä en halua puhua nikeistä mitään, mutta tiedän vuorenvarmasti, että olet täällä aina, puskassa useimmiten nykyään.

Kumpikohan meistä on koko elämänsä tänne levitellyt, alaston-/puolipukeiskuvia myöten. Onko se normaalia tsadilaisen käyttäytymistä vai onko sekin muiden keksimää?

Aivan toisenlaisia lausuntoja merkityksestäni sotaväessä sain esimiehiltäni, ja jostain syystä pidän niitä uskottavampina. Mutta minulla eivät nuo jo kauan sitten taakseni jääneet sotaväkiaikani ole aina mielessäni, kuten ne näkyvät olevan sinulla. Siis minun sotaväkiaikani.

Toisenlaiseksi olen ymmärtänyt merkitykseni läheisyydestänikin ja läheispiirini näkemyksen minusta heidän osoittamansa perusteella. Sitä toisenlaista näkemystä minusta osoittanut läheispiirini on paljon laajempikin kuin varsinaiset läheiseni. Sinä et kuitenkaan siihen piiriin kuulu etkä tule koskaan kuulumaan.

Sinun ei tarvitse puhua nikeistäsi mitään, sillä niistä puhumattakin ilmaiset niillä kyllin selvästi millainen olet ja mitä pidät tärkeimpänä tällä palstalla ja kai koko elämässäsi. Ja kun vain puskassa aina olet, minun ei tarvitsisi etsiä sieltä sinua kuten sinä yhtenään minua, mutta ei toki kiinnostaisikaan etsiä. Ei kullanhuuhtojakaan etsi kuonaa, eikä roskia ja koirankakkoja etsi muut kuin siivoojat, ja tällä palstalla ei enää ole sellaista.

Omana itsenäni olen todella täällä esiintynyt, kun en häpeä itseäni, omalla naamallanikin, kun en edes naamaani häpeä. Sinä et ole täällä omana itsenäsi esiintynyt etkä tänne elämääsi levitellyt, mutta ei ehkä olisi ollut siitä paljon kerrottavaakaan. Ei ainakaan sellaista, joka olisi ketään kiinnostanut niin kuin minun elämäni kiinnostaa sinua. Ihan sama olisi ollut, olisitko esiintynyt tällä palstalla juhlapuvussa, puolipukeissa tai alastomana, tippaakaan en olisi ollut näkemästäni kiinnostunut. Saati että näkemäni yhä päässäni myllertäisi, kuten kuvitteluillasi lisätty minusta näkemäsi sinun päässäsi. Varmaan sinä olet normaali ja minä epänormaali.

• OletNero
        kapi_ kirjoitti:

Aivan toisenlaisia lausuntoja merkityksestäni sotaväessä sain esimiehiltäni, ja jostain syystä pidän niitä uskottavampina. Mutta minulla eivät nuo jo kauan sitten taakseni jääneet sotaväkiaikani ole aina mielessäni, kuten ne näkyvät olevan sinulla. Siis minun sotaväkiaikani.

Toisenlaiseksi olen ymmärtänyt merkitykseni läheisyydestänikin ja läheispiirini näkemyksen minusta heidän osoittamansa perusteella. Sitä toisenlaista näkemystä minusta osoittanut läheispiirini on paljon laajempikin kuin varsinaiset läheiseni. Sinä et kuitenkaan siihen piiriin kuulu etkä tule koskaan kuulumaan.

Sinun ei tarvitse puhua nikeistäsi mitään, sillä niistä puhumattakin ilmaiset niillä kyllin selvästi millainen olet ja mitä pidät tärkeimpänä tällä palstalla ja kai koko elämässäsi. Ja kun vain puskassa aina olet, minun ei tarvitsisi etsiä sieltä sinua kuten sinä yhtenään minua, mutta ei toki kiinnostaisikaan etsiä. Ei kullanhuuhtojakaan etsi kuonaa, eikä roskia ja koirankakkoja etsi muut kuin siivoojat, ja tällä palstalla ei enää ole sellaista.

Omana itsenäni olen todella täällä esiintynyt, kun en häpeä itseäni, omalla naamallanikin, kun en edes naamaani häpeä. Sinä et ole täällä omana itsenäsi esiintynyt etkä tänne elämääsi levitellyt, mutta ei ehkä olisi ollut siitä paljon kerrottavaakaan. Ei ainakaan sellaista, joka olisi ketään kiinnostanut niin kuin minun elämäni kiinnostaa sinua. Ihan sama olisi ollut, olisitko esiintynyt tällä palstalla juhlapuvussa, puolipukeissa tai alastomana, tippaakaan en olisi ollut näkemästäni kiinnostunut. Saati että näkemäni yhä päässäni myllertäisi, kuten kuvitteluillasi lisätty minusta näkemäsi sinun päässäsi. Varmaan sinä olet normaali ja minä epänormaali.

"Omana itsenäni olen todella täällä esiintynyt, kun en häpeä itseäni, omalla naamallanikin, kun en edes naamaani häpeä"

Paljonkin hävettävää sinulla olisi, mutta ethän sinä ymmärrä hävetä, et naamavärkkiäsi etkä edes pystyyn kaltattua sian ruhoa muistuttavaa alastonta olemustasi.

Kertoo taudistasi paljon.

• Jombenbestisjohtaja
        kapi_ kirjoitti:

Lopeta tuo paskan puhuminen. Puskista olet vittumaisuudessasi päättömyyksiä täällä ladellut.

Kuvallisella nikilläsi yrität olla fiksumpi kuin oletkaan. Sisältä pursuava henkinen mätä on ollut täällä jo yli kymmenen vuotta tavaramerkkisi.

Luulisi, että jo tuohon ikään mennessä kertyisi jotakin edes vähänkin arvostettavaa. Sinussa ei ole mitään muuta kuin henkinen surkastuma.

• Jombenbestisjohtaja
        Jombenbestisjohtaja kirjoitti:

Lopeta tuo paskan puhuminen. Puskista olet vittumaisuudessasi päättömyyksiä täällä ladellut.

Kuvallisella nikilläsi yrität olla fiksumpi kuin oletkaan. Sisältä pursuava henkinen mätä on ollut täällä jo yli kymmenen vuotta tavaramerkkisi.

Luulisi, että jo tuohon ikään mennessä kertyisi jotakin edes vähänkin arvostettavaa. Sinussa ei ole mitään muuta kuin henkinen surkastuma.

Jomben paska on lentänyt tänään erityisen aktiivisesti. MM. Sipilä ja lestadiolaiset ovat saaneet osuutensa, kuten Sipilän vanhemmatkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      109
      1609
    2. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      12
      1163
    3. Tiedätkö miten pahalta tuntui

Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.
      Ikävä
      61
      950
    4. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      64
      788
    5. Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA

Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR
      Hindulaisuus
      329
      782
    6. Onko Lahdessa juhannuskokkoa?

Entä vähän kauempana?
      Lahti
      1
      760
    7. J miehestä oikeaa

Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
      Ikävä
      71
      731
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      45
      700
    9. Kysyit firman bileissä..

.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta
      Ikävä
      9
      641
    10. Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin

Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta
      Maailman menoa
      58
      637
    Aihe