Mulla on menossa treeniohjelma, jonka rintapäivän ensimmäinen liike on penkkipunnerrus, joka ei nyt oikein kulje. Sarjoja 3 ja toistoja 8-10. Sarjojen välissä noin minuutin palautumisaika. Ensimmäinen sarja menee lämmittelyssä ja teen 50kg 10 toistoa. Sitten pitäisi tehdä kaksi sarjaa 60kg 8-10 toistoa. No ensimmäisellä sarjalla saan hikiseen tuon 8 toistoa, paremminkin 7. Kolmas sarja ei sitten enää kulje ja toistot tippuvat kuuteen. PItäisikö palautusaikaa pidentää, vai tyytyä vain siihen, että kun ei nouse niin ei nouse? Ehkä ensi kerralla..
Penkki ei kulje
4
87
Vastaukset
- eiseainakulje
Joo ei mittään ,ei sinulla pidäkkään mennä mitään välttämättä enempää toistoja kolmanteen sarjaan jos voimaa meinaat.
Itse pienentäisi toistot alle 8 kpl jopa vain kuuteen toistoon ja niitä kolme sarjaa ja edistyttyä neljänteen sarjaan. jolla nostetaan vain kaksi nostoa.
Ei se penkki kulje ja jos voimaa haluaa liian pitkillä toistoilla sarjoissa.
Kehonrakentajathan veivaa vaikka puoli päivää mutta silloin se ei ole voimaharjoittelua.
Noita harjoitus muotoja pitää vaihdellla välillä pitempiä toistoja välillä vähän,itse en penkkiä liijemmin arvosta.Se on niin kulunut nostomuoto ja yli arvostettu jopa.- lisseevoemoo
Nimen omaan voimaharjoittelusta on kyse. Tosiaan aloin itsekin pohtimaan toistojen määriä muidenkin liikkeiden osalta. Taidankin pienentää niitä vaikka 8-10 -> 6-8, ainakin tuon penkin osalta. Selkäpäivänä mave taisikin jo olla 3x 6-8.
- aitoBlueteam
paljon penkki?
- lisseevoemoo
En ole koskaan kokeillu maksimia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446