Miksette halua yksinhuoltajaa

eimullamuuta

Yh naisia on vaikka joka sormelle joten luulisi nyt semmoinen helposti löytyvän.

144

1617

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinsemenee

      Yksinhuoltajia ei haluta, koska se on häpeällisin suhde miehelle. Jos inhottavat aisurit luokitellaan vielä arvojärjestykseen, yksinhuoltajan kanssa sekoileva on niistä pahin, sillä se näkyy selvimmin ympäristölle ja saattaa miehen pahimmin naurunalaiseksi.

      • kummaa

        Häpeä vastaan seksi, siinä vasta valinta. Ikävää, jos seksi tuottaa häpeää.


      • oiouououo

        Olen yksinhuoltaja ja minulla on kaksi ihanaa lasta. Luin noita tekstejä ja tulin siihen tulokseen, että te jotka puhutte pahaa meistä, niin teillä on ongelma!
        Minä viihdyn lasteni kanssa. Maksan asumiseni, elämisen, omillani. Käyn töissä. Eikä tulisi mieleenkään, että ottaisin miehen luokseni!!, Välitän lapsistani ja itsestäni, enkä jaksaisi tsempata miestä, joka noin törkeästi kirjoittelee, ei sellainen mies voi olla kummempi luonnossakaan!!
        Onneni ja iloni löydän muualta kuin jostakin miehestä. Mutta jos kohtaa sielunkumppanin, niin silloin olen hänen kanssaan, mutta olen onnellinen ilman häntäkin! ASENNEMUUTOSTA JA ILOISTA MIELTÄ.

        Sillä:
        Elämähän on auringon paistetta ja välillä ruusuilla tanssimista! :)


      • kummaa kirjoitti:

        Häpeä vastaan seksi, siinä vasta valinta. Ikävää, jos seksi tuottaa häpeää.

        Seksiä voi harrastaa lapsettomienkin naisten kanssa. Miksi pitäisi alentua yksinhuoltajaan?


      • Anonyymi
        super-atm kirjoitti:

        Seksiä voi harrastaa lapsettomienkin naisten kanssa. Miksi pitäisi alentua yksinhuoltajaan?

        Miks me yhteishuoltajatkaan alentuisimme typeriin ihmisiin.


      • oiouououo kirjoitti:

        Olen yksinhuoltaja ja minulla on kaksi ihanaa lasta. Luin noita tekstejä ja tulin siihen tulokseen, että te jotka puhutte pahaa meistä, niin teillä on ongelma!
        Minä viihdyn lasteni kanssa. Maksan asumiseni, elämisen, omillani. Käyn töissä. Eikä tulisi mieleenkään, että ottaisin miehen luokseni!!, Välitän lapsistani ja itsestäni, enkä jaksaisi tsempata miestä, joka noin törkeästi kirjoittelee, ei sellainen mies voi olla kummempi luonnossakaan!!
        Onneni ja iloni löydän muualta kuin jostakin miehestä. Mutta jos kohtaa sielunkumppanin, niin silloin olen hänen kanssaan, mutta olen onnellinen ilman häntäkin! ASENNEMUUTOSTA JA ILOISTA MIELTÄ.

        Sillä:
        Elämähän on auringon paistetta ja välillä ruusuilla tanssimista! :)

        Olin avoliitossa naisen kanssa jolla oli lapset jo entuudestaan.Meillä oli yhteistä onnea noin 40 vuotta enkä kadu päivääkään.Hän kuoli sairauteen 26.4.2022.Mulle jäi ääretön suru ja ikävä.En tiedä toivunko koskaan.


      • Anonyymi
        gigg563 kirjoitti:

        Olin avoliitossa naisen kanssa jolla oli lapset jo entuudestaan.Meillä oli yhteistä onnea noin 40 vuotta enkä kadu päivääkään.Hän kuoli sairauteen 26.4.2022.Mulle jäi ääretön suru ja ikävä.En tiedä toivunko koskaan.

        Kerrankin järkeä puhuva mies. Elämää ei voi jättää elämättä. Avioliittoja myös päättyy. Lapsia ei voi hylätä. Jos jonkun seurassa on hyvä olla, oli lapsia tai ei, niin onko parempi hylätä hyvä ihmissuhde lasten takia? Ja lapset kasvavat. He eivät ole ikuisesti pieniä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerrankin järkeä puhuva mies. Elämää ei voi jättää elämättä. Avioliittoja myös päättyy. Lapsia ei voi hylätä. Jos jonkun seurassa on hyvä olla, oli lapsia tai ei, niin onko parempi hylätä hyvä ihmissuhde lasten takia? Ja lapset kasvavat. He eivät ole ikuisesti pieniä.

        Kiitos olen tällä sivustolla sen vuoksi että keskustelu olissi rakentavaa ja toisia ymmärtävää.Ei pahoilla sanoilla täällä auteta ketään päinvastoin nillä aiheutetaan vain vahinkoa.


    • Teitäontäällä

      Löytyy sitten joukosta näitä sankarillisia viikonloppu yh- isiä jotka ovat täysin kädettömiä sen muutaman päivän. Saatava äitipuoli, anteeksi oma rakas jakamaan arki ja juhla.
      Tämä viikonloppu yh- isittely laskettu rahassa eikä aidosta halusta olla omien lasten kanssa. Moni lapsi kertoo ettei viikonloppuna tapahtunut mitään isän kanssa ja on syöty jotakin jos on. Samat vaatteet koko viikonlopun ja ilman puhtautta muutenkin.
      Naisystävät hoitavat lapsia, ne vaihtuvat sellaiset.
      Täällä ei yksikään tunnusta olevansa isä ja eronnut. Ettekö uskalla tehdä sitä edes anonyymisti?

      • Isäpappa

        Minä olen isä ja eronnut (avoliitosta tosin vain, naimisissa en ole ollut), enkä ole koskaan pyytänyt ketään huolehtimaan lapsestani silloin kun lapseni on minulla. Tietenkään.

        Ei kaikki miehet tarvitse naista tuollaisia asioita hoitamaan.

        Mitä aloitukseen tulee, niin minä en järjestele mahdollisia naisehdokkaita sen mukaan kuka on yh ja kuka ei. Tai onko lapseton vai lapset muuttaneet jo pois kotoa. Kyllä ne on ihan muut asiat jotka ratkaisevat.


      • joooo1599

        Helppohan se jo siinä vaiheessa, kun on jo lapsia. Ei siinä enää ole väliä onko nainen yh vai ei. Mutta jos olet tilanteessa, että ei ole lapsia. Olisitko silloin yhtä avoin yh naisen suhteen? Ehkä, ehkä et mutta se on eri asia.


      • Jaa. Kyllä minä mielestäni olen kertonut olevani eronnut ja isä. Ei se tieto näihin keskusteluihin mitä täällä käydään mitään lisäarvoa tuo.


      • Isäpappa
        joooo1599 kirjoitti:

        Helppohan se jo siinä vaiheessa, kun on jo lapsia. Ei siinä enää ole väliä onko nainen yh vai ei. Mutta jos olet tilanteessa, että ei ole lapsia. Olisitko silloin yhtä avoin yh naisen suhteen? Ehkä, ehkä et mutta se on eri asia.

        Lapseni äiti oli yh silloin kun häneen tutustuin.


    • mythbuster

      Yksinhuoltajanaiset ovat tervetulleita juttusille, vaikka nettitreffien puolella, yöelämässä, ihan missä vain. Niin kauan kuin näin ei tapahdu, kieltäydyn ottamasta syytä "kelpaamattomuudesta" omaan piikkiini.

      • Anonyymi

        Entäs yhteishuoltajanaiset,jollainen minä olen?Meillä on toimiva yhteishuoltajuus lapsen isän kanssa.


    • jokumies83

      Olen kohdannut myös sen että lapsellinen nainen ei halua lapsetonta miestä... et siinäkin on ongelmaa. Ainakaan ite en ole kelvannut parille sellaiselle.

    • Kilttiatm

      Ei naiset halua meitä kunnollisia miehiä kun pelkäävät että mies voi kohdella naista kunnolla. Olisi naisen mielestä aika tylsä suhde sellainen jossa mieskin tekee ruokaa ja kotitöitä ja auttaa naista arjessa.

      • 8367

        Yh- äiteihin kohdistuva huorittelu ja kaikenlainen vähättely saa monen naisen valitsemaan yksinäisyyden. Leima on lyöty hyvin vahvasti ja miehen lähestyminen on usein hyvin arveluttavaa.
        Lapseton nainen ei samassa mittakaavassa tätä koe.


    • nelikymppinenkooteeäm

      - en halua pitää huolta toisen miehen lapsista
      -- jotka saattavat olla huonosti kasvatettuja, eivätkä kunnioita isäpuolta (Minna-Petteri: "mun ei tarvitse totella koska sä et ole mun oikea isä")
      - en halua hoitaa isän velvollisuuksia ilman isän oikeuksia
      -- jos kiinnyn lapseen/lapsiin, mutta nainen kyllästyykin minun tai löytää varakkaamman miehen, tapaamisoikeutta ei ole eikä tule
      - lapsen etu menee aina minun etuni edelle. Kumpi siis on tärkeämpää, rakkaus vai mitä voin järjestää lapselle? Ei ongelma jos suhde alkanut kahden ihmisen välisestä rakkaudesta, ongelma jos alusta asti pikkuihmisiä kuvioissa
      -- elleivät ole, nainen on huono äiti
      - mainitsinko että se exä pyörii kuvioissa
      -- miltä kuulostaa jonkun muun lasten kuskaaminen sen oikean isän luokse viikonloppuisin?
      - suurin osa yhäreistä on varattomia, minä en ole. Mikä on täysin ok, jos molemmat hoitavat osansa kustannuksista
      -- jos minä olen säästänyt ja toinen törsännyt, jatkossa minä tuhlaan ja toinen säästää. Sami-Jessica ei saa mopoautoa tai edes uutta kännykkää, koska minä ostan itselleni moottoripyörän. Onhan tämä naiselle ok?
      - ei omaa rauhaa
      -- seksi
      - yh tyypillisesti laittaa itsensä kuntoon jotta saisi miehen
      -- zumbaus ja tälläytyminen loppuu heti kun mies (ja rahat) saatu

      • m-i-e-s

        lista erittäin merkityksellisiä ja hienoja kohtia, mitkä saattavat myös eskaloitua parisuhteen aikana, kuten esimerkiksi tuo minna-petteri ja se kuinka biologinen vanhempi saattaa reagoida omansa puolesta, kuten eihän minun lapseni tai sinä et häntä komenna.

        Hyvin hankalaa mitenkään konkreettisesti hankkia tasapuolista jokaisen osapuolen huomioimista vastaavanlaisella lähtökohdalla.


      • r7u534544

        Tuo kiintymisjuttu on muuten oikeasti pulmallinen. Tunnen erään miehen joka on todella kiintynyt avokkinsa poikaan. Poikakin pitää häntä isänään, oma isä ei ole pitänyt mitään yhteyttä. Mutta tällä parilla on mennyt kauan jo huonosti. Kerran he jo erosivatkin, mutta palasivat yhteen. Mies kertoi mulle, ettei oikeastaan olisi halunut palata yhteen, mutta se lapsi on hänelle niin rakas ja pelkää ettei saisi enää tavata lasta. Muistan myös omasta lapsuudestani ihanan äitipuoleni, jota jäin ikävöimään kun isäni erosi hänestä ja kielsi meitä tapaamasta. Tapasimme kuitenkin isältäni salaa, olin jo sen verran iso tyttö. Harmi, että hän menehtyi pian, muuten olisimme varmasti vieläkin yhteyksissä, sillä hän oli läheisempi minulle kuin omat vanhemmat.


      • Anonyymi

        Eihän nainen lapselle toista isää etsikään. Siinäpä onkin se,että et sinä vieras voikaan alkaa toisen lasta komentelemaan tai tulla pilaamaan lapsen turvallista arkea..


    • Ikis__M

      Kerro edes yksi järkisyy miksi pitäisi ottaa elätiksi nainen joka on halunnut tehdä lapsen jollekin toiselle, yleensä p..le miehelle? Se nainen jo lähtökohtaisesti odottaa että sinä pyyteettömästi sitten palvelet sitä ja sen toiselle vääntämää tenavaa mutta mitä sillä itsellään on tarjota ja miten se muka voi tasoittaa tilanteen tasapuoliseksi? Vastaus on "Ei mitenkään".

      • WisserBesser

        Hyvän seksielämän saaminen on järkevää. Parisuhde myös on miehelle tutkimusten valossa järkevämpi (esim. terveyttä edistävä) ratkaisu kuin sinkkuus.


      • Anonyymi

        Entä jos sinä teet jonkun naisen raskaaksi ja eroatte...


    • Ei yksinhuoltaja ole kahvipaketti. joka ostetaan kaupan hyllyltä. Alkoholismi, huumeet ja kieroutuneet elämäntavat ovat rahaa merkittävämmät naimakaupan miinukset.

      • Saatanan_komee

        Ytm hiljaa.


    • sinkkunainen32

      Luuletteko miehet tosiaan että joku lapseton sinkkunainen huolii teidät ikinä?
      Eikä edes yksinhuoltajat huolisi teitä, joudutte olemaan yksin koko elämänne.

      • m-i-e-s

        Aika kysytty pakkaus ympäri Eurooppaa, niin lapsettomien kuin yksinhuoltajienkin keskuudessa, eikä ainoastaan sinkkunaiset, myös miehet. :P


      • Mielummin yksin kuin yh-lorton ja toisen miehen äpärälasten elättäjänä.


    • yhärienmies

      No minäpä kerron. Olen yrittänyt suhdetta peräti neljän yksinhuoltajan kanssa. Homma kariutui seuraavista syistä:

      1. Olin nuori ja naiivi. Seurustelun aikana vaistosin että puhe kääntyy ihmeen usein uraani ja työhöni, ja kun lapsi oli mukana reissussa, päädyimme kummasti tilanteisiin joissa piti valita maksanko herrasmiesmäisesti jotain vai olenko ilkeä. Nainen säteili aina kun tarjouduin maksajaksi. Kokeilin pari kertaa olla maksamattta enkä saanut seksiä samana iltana. Laitoin homman poikki.
      2. Olin yhä nuori ja naiivi. Nainen oli nätti ja tosi mukava, mutta vähän vanhempi. Oli ensin kivaa, mutta sitten tajusin että elämä yhdessä muuttuisi hyvin pian tylsän arkiseksi. Olin liian nuori tai hän liian vanha, miten päin vain. Erosimme yhdessä tuumin ja hyvinä ystävinä.
      3. Vanha luokkakaveri. Oli kivaa yhdessä, mutta sitten sain tietää kuvioista ex-miehen ja minun välillä. Ensin hyvin komea "fuckbuddy", sitten suhteen virittelyä minua vanhemman ja rumemman mutta varakkaamman miehen kanssa. Kuvio tuli selväksi: ensin hankitaan kuumat muistot panosonnin kanssa, sitten vanha elintaso taloineen päivineen takaisin elättäjän kanssa. Laitoin homman välittömästi poikki.
      4. Aivan upea nainen, kuin perinteisen miehen unelma. Nätti, huoliteltu, liikunnallinen ja osasi hemmotella miestä. Suurin virheeni. Päätimme muuttaa yhteen. Siitä alkoi alamäki: selvisi että suuri osa kaikesta oli lähinnä mainos jolla hankittiin uusi kumppani. Lihominen, lökärit, keittiöremppaa mieluummin kuin seksiä yhdessä. Olin ollut tyhmä, en tajunnut ettei kannettu vesi kaivossa pysy. Yritimme pelastaa suhteen, osittain koska olin kiintynyt hänen lapseensa joka oli aivan ihana pieni ihminen ja vastoin 40vketmin listausta kohteli minua kuin oikeaa isäänsä. Mutta naisella ei ollut todellista motivaatiota panostaa suhteeseen, ja jouduimme eroamaan.

      Tuo 4) oli vimeinen niitti. Ei koskaan enää.

      • Anonyymi

        Eli mietitkö onko vikaa vaan naisissa vai sinussa myös...


    • 18plus15

      No se nyt tietenkin on jokaisen sinkkumiehen oma valinta haluaako tapailla naista jolla on lapsia edellisistä miessuhteistaan. Varmaan monet yhärit ovat ihan mukaviakin, eivätkä pyri hyväksikäyttämään miestä taloudellisesti vaan hakevat seuraa tositarkoituksella. Jonkun toisen miehen lapsen elättäminen ja jälkiliukkaille joutuminen ovat asioita jotka monille miehille ovat niin luotaantyöntäviä ettei niihin antauduttaisi edes muuten onnellisen parisuhteen takaamana. Yhärithän leimataan helposti kevytkenkäisiksi koska ajatellaan että heidän aikaisemmat miessuhteensa ovat olleet pinnallisten ja tatuoidujen ähkijöiden kanssa jotka eivät kyenneet sitoutumaan, ja palstan uskomusten mukaan tällaiset miehet kuitenkin loppupeleissä kiinnostavat naista enemmän kuin Ekin ja Timpan kaltaiset nyökyttelevät jees-miehet jotka katselevat nolosti poispäin sillä aikaa kun naisen entinen prosenttiin kuuluva nahkaliivijengiläinen kourii naisen rintoja Prisman edessä vittumainen "nuole aisuri nuole!"-tyylinen virne naamallaan.

    • Minä aina ihmettelen näitä yh-keskusteluja. 70-luvulla se vielä oli yleistä, mutta nykyisin lähes kaikilla vanhemmilla on yhteishuoltajuus. Vähissä on lapset, joiden isästä ei ole tietoakaan.

      Tai sitten näiden aloitusten tehtailijat elävät jossain getossa, jossa ei ole paljon varaa muille suutaan soittaa.

      • CircusCuckold

        Se on ihan sama, mikä huoltajuus. Nainen on pilalla päästettyään jonkun paskan päälleen ähkimään ja väännettyään pillustaan sen paskan siittämän vieraita geenejä kantavan pillukakan.


      • Ikis__M

        Mikä sitten yhteishuoltajanaisessa on paremmin kuin yyhoossa? Ex-jännä tulee raapimaan muniaan sinun ovelle useammin, esittämään erilaisia omia kasvatusmetodejaan ja jää elaritkin saamatta, en kutsuisi sitä kovinkaan suureksi voitoksi.


      • Ikis__M kirjoitti:

        Mikä sitten yhteishuoltajanaisessa on paremmin kuin yyhoossa? Ex-jännä tulee raapimaan muniaan sinun ovelle useammin, esittämään erilaisia omia kasvatusmetodejaan ja jää elaritkin saamatta, en kutsuisi sitä kovinkaan suureksi voitoksi.

        Niin no, kyllähän sen ex-miehen näkeminen varmaan saa ikisinkun housuunsa paskomaan.


      • Ikis__M
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Niin no, kyllähän sen ex-miehen näkeminen varmaan saa ikisinkun housuunsa paskomaan.

        Miksi jonkun miehen näkemisen pitäisi saada housuun p..komaan? Ihmeuljake olet jos miehiä pelkäät, naiset on paljon pelottavampia. Joo, päällekäyvä yh-olisi semmoinen että se nyt jos ei saa vatsaa sekaisin niin ainakin kiireesti pakenemaan.


      • Ikis__M kirjoitti:

        Miksi jonkun miehen näkemisen pitäisi saada housuun p..komaan? Ihmeuljake olet jos miehiä pelkäät, naiset on paljon pelottavampia. Joo, päällekäyvä yh-olisi semmoinen että se nyt jos ei saa vatsaa sekaisin niin ainakin kiireesti pakenemaan.

        Täytyyhän sen olla suurikokoinen, vahva ja väkivaltainen. Eihän se muuten olisi päässyt lapsetonta ja ties vaikka kokematontakin naista panemaan. ;-)


      • Ikis__M
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Täytyyhän sen olla suurikokoinen, vahva ja väkivaltainen. Eihän se muuten olisi päässyt lapsetonta ja ties vaikka kokematontakin naista panemaan. ;-)

        Jaa, mitä sitten? Ei sitä silti pelätä tarvitse mutta kieltämättä v..taisi katsella joka viikko sen naamaa ovella virnuilemassa kun tuli pikku-mitä lieneekään hakemaan. Varmaan se virne tosiaan kertoisi että panin muuten muijaas ensin.


      • super-atm
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Täytyyhän sen olla suurikokoinen, vahva ja väkivaltainen. Eihän se muuten olisi päässyt lapsetonta ja ties vaikka kokematontakin naista panemaan. ;-)

        Miksi et itse seurustele naisen kanssa, jolla on toisen miehen lapsia?


      • Ratikkakuski-ei-kirj
        super-atm kirjoitti:

        Miksi et itse seurustele naisen kanssa, jolla on toisen miehen lapsia?

        No kun sillä mun kuminukella on paljon tiukempi pillu kuin oikeilla naisilla.


      • analyysi
        Ikis__M kirjoitti:

        Jaa, mitä sitten? Ei sitä silti pelätä tarvitse mutta kieltämättä v..taisi katsella joka viikko sen naamaa ovella virnuilemassa kun tuli pikku-mitä lieneekään hakemaan. Varmaan se virne tosiaan kertoisi että panin muuten muijaas ensin.

        Aika jänniä on kyllä nuo sinun ennakkoluulosi. Kertoo ilmeisesti huonosta itsetunnosta kumpuavasta pelosta, että joudut ikäänkuin kakkoseksi jollekin toiselle miehelle.


      • analyysi kirjoitti:

        Aika jänniä on kyllä nuo sinun ennakkoluulosi. Kertoo ilmeisesti huonosta itsetunnosta kumpuavasta pelosta, että joudut ikäänkuin kakkoseksi jollekin toiselle miehelle.

        Mietin ihan samaa. Melkoinen mielikuvituselämä :D


      • Ikis__M
        analyysi kirjoitti:

        Aika jänniä on kyllä nuo sinun ennakkoluulosi. Kertoo ilmeisesti huonosta itsetunnosta kumpuavasta pelosta, että joudut ikäänkuin kakkoseksi jollekin toiselle miehelle.

        Miten niin ikäänkuin? Joutuisin kakkoseksi ihan juurikin niin kuin kakkoseksi joudutaan. Yh-nainenhan on jo ykkösensä valinnut kun pyöräytti sille penskan ja kaikki muut sen jälkeen ovat kakkosia, kolmosia,nelosia jne. eikä siinä ole itsetunnolla mitän tekemistä sen asian kanssa. Yh-naisen ottava voi olla ja yleensä onkin älykkäämpi, vahvempi, fiksumpi, hauskempi jne. kuin se jolle lapsi tehtiin muttei se sitä tosiasaa muuta että se on aina se jonon viimeisin joka jäi kaikesta hauskasta ja hyvästä paitsi, kelpaa korjaamaan enää muiden jälkiä.


      • Toisten lasi on aina puoliksi täynnä ja toisten puoliksi tyhjä. Sinä tuntisit itsesi ikuiseksi kakkokseksi, minä sitä edellistä sopivammaksi, koska nainenhän olisi minun eikä sen kanssa.


      • Ikis__M
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Toisten lasi on aina puoliksi täynnä ja toisten puoliksi tyhjä. Sinä tuntisit itsesi ikuiseksi kakkokseksi, minä sitä edellistä sopivammaksi, koska nainenhän olisi minun eikä sen kanssa.

        Noin se varmaan on, toiset kykenee valehtelemaan itselleen asiat parhain päin vaikka ne olisi päin peetä, näkeehän sen tästä mamutussirkusestakin vaikka ihmeesti on kyllä into laantunut kuluneella viikolla innokkaimmiltakin. Sama vika eu:ssa, ei haluta nähdä negatiivisia vaikutuksia ja valehdellaan hyviksi merkityksettömät. Tuossa muuten hyvä kirjoitus massahysteriasta:

        https://www.suomenuutiset.fi/paljastuksia-punavihreasta-kuplasta-vihreat-arvot-jyllaavat-toimituksissa/

        Mutta joo, vaikka se nainen kaikki muut näkisi että "siinäpä hyvä ja nöyrä elättäjä minttu-pettterille" aisuri tosiaan voi nähdä itsensä "sopivampana".


      • Anonyymi
        Ikis__M kirjoitti:

        Miksi jonkun miehen näkemisen pitäisi saada housuun p..komaan? Ihmeuljake olet jos miehiä pelkäät, naiset on paljon pelottavampia. Joo, päällekäyvä yh-olisi semmoinen että se nyt jos ei saa vatsaa sekaisin niin ainakin kiireesti pakenemaan.

        Miks jauhatte yh tai yhteishuoltajista,jos ette niitö halua nii antakee olla heiän. Vai onko joku katkera pakit yhltä saanut aloittanut tämän ketjun


      • Anonyymi
        Ikis__M kirjoitti:

        Jaa, mitä sitten? Ei sitä silti pelätä tarvitse mutta kieltämättä v..taisi katsella joka viikko sen naamaa ovella virnuilemassa kun tuli pikku-mitä lieneekään hakemaan. Varmaan se virne tosiaan kertoisi että panin muuten muijaas ensin.

        No eihän sinun tarvi katella ku et mee yksiin sen yh kans. Eikös se oo ratkaistu ongelma. Ala ettiä se lapseton;)


    • CircusCuckold

      Koska minua VITUTTAA katsella jonkun heikkolahjaisen jännä-ähkijän visvaisen kyrvän harhalaakista siinneitä vesipäisiä rumia ja tyhmiä ÄPÄRIÄ nurkissa pyörimässä. Pahimmassa tapauksessa se ex-ähkijä on vielä etnoähkijä suoraan viidakosta ja ne vitun äpärät ovat ihan paskan värisiä.

      Ja tietysti sillä ex-nussijalla on jotain tapaamisoikeuksia ja se ilmaantuu aina välillä paikalle räkien ja haarojaan kourien, naamallaan vittumainen "nuole mun jämät aisuri" -virne.

      Yksikään itseään kunnioittava mies ei rupea aisurisirkuksen pelleksi.

    • Tuskin kaiken kokeneelle yh:lle edes kelpaa kokematon mies.

    • Ikis__M

      Itseasiassa nythän kannattaisi kaikkien yh-naisten hakeutua vapaaehtoistöihin lähimpään vastaanottokeskukseen tyrkylle. Siellä olisi salskeita ja jännittäviä nuoria miehiä valita asti eikä niiden kosintaa tarvitsisi kauaa odotella toisin kuin jonkun suomi-maken jolta sitä ei koskaan ehkä tule.

      Muutenkin tulee väistämättä käymään niin että yh-naisille maksettavat yhteiskunnan tuet tulee putoamaan ja leijonanosa niistä valuu tulijoiden taskuun niin kun ottaisi semmoisen niin tilanne tavallaan säilyisi ennallaan.

      Tuo olisi meidän useimpien sinkkumiestenkin kannalta ihan ok ratkaisu koska tässä tapauksessa se ei olisi meiltä juurikaan pois.

      • helgamies

        Olet oikeassa. Nyt on naisten toimittava nopeasti. "hyvinvointivaltion" rahoitusta ei ole enää mitenkään mahdollista jatkaa pitkään;)


    • helgamies

      YH käy ihan hyvin panoksi, en laita vastaan. Moni YH on muuten seksuaalisesti erittäin kokenut ja osaa temput.

      • Kunhan muistaa käyttää kumia joka kerta. Seksi yh:n kanssa on aina ansa. Usein yh:n "pillerit petti" ja sitten onkin pullat uunissa ja tilanne on paska.


      • helgamies
        super-atm kirjoitti:

        Kunhan muistaa käyttää kumia joka kerta. Seksi yh:n kanssa on aina ansa. Usein yh:n "pillerit petti" ja sitten onkin pullat uunissa ja tilanne on paska.

        YH:n kanssa kannattaa kokeilla anaalia.


      • helgamies kirjoitti:

        YH:n kanssa kannattaa kokeilla anaalia.

        Silloinkin kumia on parempi käyttää ettei saa yh:lta jännämiesten ja etnomiesten levittämiä tauteja.


      • super-atm kirjoitti:

        Kunhan muistaa käyttää kumia joka kerta. Seksi yh:n kanssa on aina ansa. Usein yh:n "pillerit petti" ja sitten onkin pullat uunissa ja tilanne on paska.

        Meinaat, että lapsetonta uskaltaa panna paljaalla?


      • helka kirjoitti:

        Meinaat, että lapsetonta uskaltaa panna paljaalla?

        No en meinaa. Vitun idioottifeministi.


      • tsottsot
        super-atm kirjoitti:

        No en meinaa. Vitun idioottifeministi.

        Henkilöhyökkäys havaittu.


      • tsottsot kirjoitti:

        Henkilöhyökkäys havaittu.

        No mutta kun helka on sekä idiootti että feministi.


    • M....Mies

      Ei tuo aloittajan väite pidä paikkaansa eikä pidä yleistää. Tunnen lähipiiristäni kavereita (miehiä) jotka ovat valinneet Yh naisen itselleen puolisoksi, asuvat avoliitossa tai seurustelevat. Ei lapsi ole este seurustelulle. Se on silloin este jos aikuiset eivät osaa puhua asioista tai toimia järkevästi. Ei osata ottaa toisen tunteita huomioon puolin eikä toisin.

      Helpompaa monesti kyllä on että Yh nainen ottaa miehen jolla on jo lapsia. Silloin ihmiset osaavat puhua sama kieltä. Jos toisella on lapsi ja toisella (Yh nainen tai Yh mies) ei niin se vaatii hyvää kommunikaatiota sekä ymmärrystä. Yleensä myös ymmärrys lisääntyy iän myötä, eli vanhemmat ihmiset ymmärtävät parisuhteen realiteetit paremminkin kuin nuoret.

      Tuon viimeisen kappaleen voin itse allekirjoittaa, sillä olin aikoinaan Yh mies joka seurusteli niin Yh naisten kuin lapsettomien naisten kanssa. Vain kaksi kertaa tänä aikana tapasin lapsettoman naisen joka oikeasti ymmärsi mitä vaatii elämä Yh ihmisen kanssa, mikä oikeasti ei ole helppoa. Lämmin kiitos kauniista muistoista S-naiselle kuin M-naiselle vuosien taakse. :)

      Nyt hyviä öitä ja kauniita unia. :)

      • Niin sen pitäisikin mennä että yh-naiselle yh-mies. Yh-naisia on paljon enemmän, koska sosiaalifeministit määräävät erotilanteissa lapset yleensä äideille.


      • super-atm kirjoitti:

        Niin sen pitäisikin mennä että yh-naiselle yh-mies. Yh-naisia on paljon enemmän, koska sosiaalifeministit määräävät erotilanteissa lapset yleensä äideille.

        Yh-naiset eivät vain usein siedä miehen lapsia.


      • BEM kirjoitti:

        Yh-naiset eivät vain usein siedä miehen lapsia.

        Pitäähän naisten hypergamian tässäkin tilanteessa jotenkin toteutua.


    • Kikka36

      Mä luulen että on tarpeeksi vaikeeta elää kahdestaankin saati sitten että se lapsi on vielä aika pieni ja joutuu ottamaan vastuuta hänestä.Tää on yleensä nuorten miesten ongelma tai mikä lienekin. Tai sitten vaan jotkut ei tule toimeen lasten kanssa.

      • Ei se ole millään tavalla nuoren miehen ongelma ettei suostu seurustelemaan yh-naisen kanssa. Se on nuoren miehen viisas ja hyvä päätös.

        Miksi vanha mies tahtoisi seurustella yh-lorton kanssa ja olla elättäjä toisen miehen äpärälapsille?

        Ei miehen ikä tilannetta mitenkään muuta.


      • Kaitsuitsait
        super-atm kirjoitti:

        Ei se ole millään tavalla nuoren miehen ongelma ettei suostu seurustelemaan yh-naisen kanssa. Se on nuoren miehen viisas ja hyvä päätös.

        Miksi vanha mies tahtoisi seurustella yh-lorton kanssa ja olla elättäjä toisen miehen äpärälapsille?

        Ei miehen ikä tilannetta mitenkään muuta.

        On sulla ollu aikamoinen pirttihirmu siellä kotonas. Jotenkin katkera ja omakohtainen tää juttu kait sulle.


      • Kaitsuitsait kirjoitti:

        On sulla ollu aikamoinen pirttihirmu siellä kotonas. Jotenkin katkera ja omakohtainen tää juttu kait sulle.

        En ole onneksi yh-naisen kanssa seurustellut. Siinä määrin omakohtainen juttu kyllä, että yh-naiset ovat yrittäneet saada minut elättäjäksi toisen miehen äpärälapsille. En ole suostunut. Yksikään itseään kunnioittava mies ei suostu aisuriksi yh-lortolle.


      • haya
        Kaitsuitsait kirjoitti:

        On sulla ollu aikamoinen pirttihirmu siellä kotonas. Jotenkin katkera ja omakohtainen tää juttu kait sulle.

        Yksinhuoltaja on määrittänyt superin tason kelpuuttamalla hänet suhteeseen, mutta super ei lähtenyt. Hän ansaitsee omasta mielestään tasokkaamman kumppanin. Tuo katkeruus voipi olla tuon seurausta.


      • haya kirjoitti:

        Yksinhuoltaja on määrittänyt superin tason kelpuuttamalla hänet suhteeseen, mutta super ei lähtenyt. Hän ansaitsee omasta mielestään tasokkaamman kumppanin. Tuo katkeruus voipi olla tuon seurausta.

        Kuvailit juuri naisten hyprgamian. Turha käyttää sanaa katkeruus siitä että tekee viisaita päätöksiä, eikä suostu yksinhuoltajien yritykseen hyödyntää lapsetonta miestä taloudellisesti.


      • haya
        super-atm kirjoitti:

        Kuvailit juuri naisten hyprgamian. Turha käyttää sanaa katkeruus siitä että tekee viisaita päätöksiä, eikä suostu yksinhuoltajien yritykseen hyödyntää lapsetonta miestä taloudellisesti.

        Katkeruus sanaa voi käyttää ihan hyvin.


      • haya kirjoitti:

        Katkeruus sanaa voi käyttää ihan hyvin.

        Kyllä oikeassa yhteydessä. Mutta ei tässä tapauksessa. Kysytkö seuraavaksi: "miksi vihaat lapsia?" Tai jotain muuta yhtä aivotonta.


    • VähänKiltti

      Siis mitä porukkaa täällä meuhkaa. Minulla on yhteishuoltajuus, enkä tahdo enempää lapsia. YH on ideaali minulle. Lapsettomat olkoot keskenään. Kyllä te lapsettomatkin vielä eroatte, ainakin tuolla ihmeellisellä halveksuvalla asenteella. Ehkä ette pysty edes tekemään/huoltamaan lapsia. Silloin geeninne katoavat ja ruikutus loppuu. Se lapset saanut on sentään luultavasti osannut rakastaa ja elää pitkässä suhteessa. Luotatte mielummin sinnkuilijaan, jolla on joka viikonloppu uusi hoito.

      • helgamies

        Maahan virtaavat taistelija-YTMit tuottavat riittävästi uutta geeniperimää ja syrjäyttävät nykyisen. Joten ei syytä huoleen.


      • Miksi olet vihainen?


    • Fiksu-ja-kunnollinen

      Se on ihan ulkonäkö kysymys. Ei naiset huoli tälläsitä rumilusta.

    • nomikävittuon

      Ette halua yyyhoota, aadeehoodeeta, sinkkuuuloota, pilluuuloota ettekä naista.

    • rgrgrgrgdgdgdfdf

      yh:t on tylsiä naisia, miehellä pitäis olla paljo rahaa ja statusta että se kiinnostais yh naista. yh haluaa vain elättäjän eikä sitä kiinnosta mikään muu kuin turvata lapsen tulevaisuus

    • ghjgjlglgl

      Voi ihmiset. se on RAKKAUS ja vain RAKKAUS.
      RAKKAUS ei tunne rajoja eikä muutakaan. Kun rakastuu ja pitää toisesta, niin ei mikään voi erottaa toisistaan. Esteenä ei ole exät eikä lapset. Ongelma on vaan, mistä löytää sen sielunkumppanin, mutta jokaiselle ihmiselle on kai olemassa se oikea. Etsimällä ei löydä, tulee kun on sen aika. Jos osaat rakastaa itseäsi terveellä tavalla, silloin osaat rakastaa toistakin, etkä hae vain elättäjää, vaan tasavertaista kumppania! ONNEA SINULLE, MINULLE ja MEILLE! :)

      • VähänKiltti

        Hahhah. Tuo on vähän siihen suuntaan, miten itse ajattelen. Paitsi että ei kaikille ole oikeaa, joskus pitää tinkiä vähän ja oppia olemaan onnellinen. Eikä kukaan tule ovelta hakemaan, pyytämättä. Aika loppuu joskus. Itse taidan kyllä mennä hakemaan ovelta. Mitenköhän käy? Minä uskallan.


    • Ratherbullettomyownhead

      no HYI VITTU!

      Mitä vittua minä tekisin yh äidin kanssa ja sen pennun/pentujen?

      Nämä rakkauslässytykset ja sielunkumppanit ovat niitä varten jotka etsivät kunhan joku löytyy joka heistä välittää ja saa piparia.

      Tuhlata aikaa ja energiaa jonkun toisen uroksen pentuihin sekä rakentaa oma elämänsä sen suhteen varaa.

      Ei sillä ole mitään elättämisen kanssa tekemistä koska siinä joudut naimaan siihen sukuun ja siihen "puoliperheeseen" joka on jäänyt levälleen erossa.

      Jokainen tietysti valitsee itse, mutta säälittää suoraan sanottuna miehet jotka valitsevat yh äidin ja toimivat jonkinlaisena varaisänä/setänä noille lapsille sekä pyörittävät elämää jossa aikaa kuluu hukkaan näiden kanssa.

      Olen myös yrittänyt joskus tutustua yh-äiteihin ja heistä opittuani sen että äiteys EI LISÄÄ älykkyyttä vaan suorastaan vähentää sitä. Lisäksi moni pentu on tehty jollekin täydelle kusipäälle/narsistille/maahanmuuttajamälliruiskuttajalle.

      Ja hyvä "Ratikkakuski", termi YH tarkoittaa nykyään aika yleisesti sekä yksinhuoltajuutta että yhteishuoltajuutta koska ne ovat Suomessa yleisiä. Se ei muuta asiaa miksikään.

      • helgamies

        YH-naiset ovat valtion tuella ylläpidetty runsas kiimavittureservi panomiehille. Ne jotka haluavat saavat YH-kiimavittua. Turha ryhtyä mihinkään elämää suurempaan suhteeseen YH-naisen kanssa. Ainakaan, jos olet itse lähellä ätmin tasoa ja odotat jotain suurta "rakkautta" ja yhteenkuuluvuutta;)


      • Isäpappa
        helgamies kirjoitti:

        YH-naiset ovat valtion tuella ylläpidetty runsas kiimavittureservi panomiehille. Ne jotka haluavat saavat YH-kiimavittua. Turha ryhtyä mihinkään elämää suurempaan suhteeseen YH-naisen kanssa. Ainakaan, jos olet itse lähellä ätmin tasoa ja odotat jotain suurta "rakkautta" ja yhteenkuuluvuutta;)

        Kyllä monet yksinhuoltajat ovat ihan työssäkäyviä ihmisiä, jolloin tuet ovat lapsilisä mahdollinen kelan vuokratuki (joka ei ole iso työssäkäyvällä).
        Tietysti on näitä yhteiskunnan elättejäkin, mutta kaikki eivät ole sellaisia. Voi olla, että sinun tuttavapiirissäsi on vain näitä loisijoita.


      • cxcxcxc

        Teillä on aika törkeää tekstiä, joten sanon teille katsokaa itseanne peilistä ja miettikää sitä, miksi olette yksin. Vastaus löytyy sieltä - ITSESTÄNNE!. Ei kukaan täyspäinen jaksaisi teidän kanssanne, paitsi läheisriippuvainen ja oman arvonsa kadottanut ihminen!!! TSEMPPIÄ ELÄMÄÄNNE!! ;)


      • Anonyymi
        Isäpappa kirjoitti:

        Kyllä monet yksinhuoltajat ovat ihan työssäkäyviä ihmisiä, jolloin tuet ovat lapsilisä mahdollinen kelan vuokratuki (joka ei ole iso työssäkäyvällä).
        Tietysti on näitä yhteiskunnan elättejäkin, mutta kaikki eivät ole sellaisia. Voi olla, että sinun tuttavapiirissäsi on vain näitä loisijoita.

        Olen yhteishuoltajaäiti ja teen pitkiä työpäiviä eikä kuvioon sopisi mitään miestä. Ei ole aikaa.


    • atännä

      Yh-miehiä on yhtä paljon. Liikaan ongelmia, siksi ei oikein jaksa:
      -Ihmeelliset vuoroviikot. Jumittaa miehen tietylle asuinalueelle.
      -Huonosti kasvatetut lapset
      -Hankala ex
      -Eletään "lasten ehdoilla". P*skat, tästä voisin räpättää monta sivua. Tuo on vain huono tekosyy kaikelle, mikä ei toimi. Oikeasti aivan jokainen ihminen elää omilla ehdoillaan, käy esim. ahneesti rahatöissä ja jättää lapsensa toisten hoitoon. Kun mihin tahansa elämän osa-alueeseen tulee ongelma, "me eletään lasten ehdoilla". Pikkuhitlerit sitten pompottavat aikuisia ja kasvavat itse kieroon. Lasten taakse on niin helppo piiloutua.
      -Mies ei pääse koskaan erosta yli
      -Antaa exän vaikuttaa elämäänsä
      -On katkera
      -Etsii kodinkonetta, maksajaa ja lapsenvahtia exän paikalle
      -Mies ei hoida velvollisuuksiaan (epämääräinen vkl-iskä tai kitisee elareista)
      -Erosta ei olla opittu mitään

      Jos homma toimii, lapset ovat hyvin kasvatettuja, mies on henkisesti aikuinen ja mieleltään terve, niin mikä ettei. Ei vaan ole osunut kohdalle tuollaista yhdistelmää. Tällä ikää alkaa onneksi olemaan myös miehiä, joilla lapset ovat jo aikuisia.

      • Isäpappa

        - Yksinhuoltajamiehiä ei ole kovin paljon
        - Vuoroviikot ovat liiankin harvinaisia, ja kyllä työpaikkakin usein aikalailla jumittaa asumaan tietyllä paikkakunnalla
        - Kaikki lapset eivät ole huonostikasvatettuja
        - Kaikki exät eivät ole hankalia
        - Tietysti lasta pitää ajatella ennen uutta puolisoa, mutta sulla on nyt aika outo käsitys lapsista. Ehkä sinun tuttavapiirissäsi lapset ovat tuollaisia, minun ei. Koululainen ei tarvitse päivähoitoa, joten ihan hyvin voi käydä palkkatöissä olematta ahne
        - Ehkä sinä et ole päässyt exästäsi yli, minä olen vuosia sitten
        - Exäni ei vaikuta ainakaan minun elämääni mitenkään, lapseni kyllä tietenkin vaikuttaa
        - Ainakaan minä en ole katkera, tuskin kaikki muutkaan on
        - En tarvitse "kodinkonetta" enkä lapsenhoitajaa. Tietystikään toinen palkka taloudessa ei olisi pahitteeksi, mutta sekin on aika toisarvoista
        - Mitäköhän velvollisuuksia tarkoitat? Ja miten vuoroviikkohuoltajat ovatkin yhtäkkiä vkl-iskiä?
        - Mitäköhän erosta olisi pitänyt oppia? Senkö ettei naisiin voi luottaa?


      • atännä
        Isäpappa kirjoitti:

        - Yksinhuoltajamiehiä ei ole kovin paljon
        - Vuoroviikot ovat liiankin harvinaisia, ja kyllä työpaikkakin usein aikalailla jumittaa asumaan tietyllä paikkakunnalla
        - Kaikki lapset eivät ole huonostikasvatettuja
        - Kaikki exät eivät ole hankalia
        - Tietysti lasta pitää ajatella ennen uutta puolisoa, mutta sulla on nyt aika outo käsitys lapsista. Ehkä sinun tuttavapiirissäsi lapset ovat tuollaisia, minun ei. Koululainen ei tarvitse päivähoitoa, joten ihan hyvin voi käydä palkkatöissä olematta ahne
        - Ehkä sinä et ole päässyt exästäsi yli, minä olen vuosia sitten
        - Exäni ei vaikuta ainakaan minun elämääni mitenkään, lapseni kyllä tietenkin vaikuttaa
        - Ainakaan minä en ole katkera, tuskin kaikki muutkaan on
        - En tarvitse "kodinkonetta" enkä lapsenhoitajaa. Tietystikään toinen palkka taloudessa ei olisi pahitteeksi, mutta sekin on aika toisarvoista
        - Mitäköhän velvollisuuksia tarkoitat? Ja miten vuoroviikkohuoltajat ovatkin yhtäkkiä vkl-iskiä?
        - Mitäköhän erosta olisi pitänyt oppia? Senkö ettei naisiin voi luottaa?

        Ei sinun tarvitse loukkaantua. Saat olla minun puolestani juuri sellainen yhteishuoltaja tai yksinhuoltaja kuin olet, ei tuo kirjoitukseni ollut hyökkäys sinua vastaan. Saan kuitenkin itse valita seurani, kuten sinäkin. Esitin vain näkemykseni, miksi lapsellisten miesten kanssa voi olla ongelmia.

        Jätit lopun lukematta, joten toistan itseäni:

        "Jos homma toimii, lapset ovat hyvin kasvatettuja, mies on henkisesti aikuinen ja mieleltään terve, niin mikä ettei. Ei vaan ole osunut kohdalle tuollaista yhdistelmää. Tällä ikää alkaa onneksi olemaan myös miehiä, joilla lapset ovat jo aikuisia."


      • Anonyymi
        atännä kirjoitti:

        Ei sinun tarvitse loukkaantua. Saat olla minun puolestani juuri sellainen yhteishuoltaja tai yksinhuoltaja kuin olet, ei tuo kirjoitukseni ollut hyökkäys sinua vastaan. Saan kuitenkin itse valita seurani, kuten sinäkin. Esitin vain näkemykseni, miksi lapsellisten miesten kanssa voi olla ongelmia.

        Jätit lopun lukematta, joten toistan itseäni:

        "Jos homma toimii, lapset ovat hyvin kasvatettuja, mies on henkisesti aikuinen ja mieleltään terve, niin mikä ettei. Ei vaan ole osunut kohdalle tuollaista yhdistelmää. Tällä ikää alkaa onneksi olemaan myös miehiä, joilla lapset ovat jo aikuisia."

        Jos homma toimii..... Voi elämä!

        Eihän se voi toimia. Vuosien kokemuksella on todettava, ettei kuvio toimi, jos jommalla kummalla on alaikäisiä lapsia ennestään.

        "Lapsen ehdoilla" pitää tarkoittaa, että yh kasvattaa ne lapset ensin 18-vuotiaaksi ja sitten parisuhdemarkkinoille. Ei ennen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos homma toimii..... Voi elämä!

        Eihän se voi toimia. Vuosien kokemuksella on todettava, ettei kuvio toimi, jos jommalla kummalla on alaikäisiä lapsia ennestään.

        "Lapsen ehdoilla" pitää tarkoittaa, että yh kasvattaa ne lapset ensin 18-vuotiaaksi ja sitten parisuhdemarkkinoille. Ei ennen.

        Miksi juuri 18 vuotiaaksi. Tarvitseeko 17 vuotias sinusta ratkaisevasti enemmän "kasvattamista" kuin vaikka 19 vuotias?Itse olu nmuuttanut peruskoulun jälkeen (16 vuotiaana) pois kotoa ja osa ystävistäni taas vasta yli parikymppisinä.


    • kllhj9

      no hyi

    • Vastaan, vaikka kysymys on suunnattu miehille:

      En enää jaksaisi viettää viikonloppuja ja lomia lasten ehdoilla. Siinä kaikki.

      Silloin, kun itse olin yh, oli luontevaa seurustella yksin- ja yhteishuoltajaisien kanssa. Kahden kanssa oli pitkä suhde, toinen oli nimenomaan yksinhuoltaja (lapset äidillään joka toinen vkl pe-su) ja toinen yhteishuoltaja (lapset 50/50). Hankalaahan se oli, kun ensin meni pitkään ennen kuin uskallettiin edes antaa lasten tutustua toisiinsa. Sittenkään emme viettäneet kaikkia viikonloppuja yhdessä, koska oma periaatteeni oli (ja olisi edelleen), ettei lapsen pidä joutua kärsimään vanhemman seurustelusta, ja fakta oli etteivät lapset kovin innokkaasti viihtyneet keskenään.

      Raha-asioissa oli itsestäänselvyys, että molemmat vastaavat omista ja omien lastensa kuluista. Sama periaate minulla oli myös seurustellessani sittemmin lapsettoman miehen kanssa muutaman vuoden. Hän ei joutunut maksamaan senttiäkään minun lapseni kuluista sen paremmin kotimaan kuin ulkomaan lomillakaan, tavallisista viikonlopuista puhumattakaan.

      Eksät eivät koskaan ole ongelma. Em. yhteishuoltajaisän eksän ja eksän silloisen nyksän kanssa vietettiin yhdessä aikaa sekä eksän kotona, mökillä että lasten pelikentän laidalla. Toisen eksä hoiti koiraani, jotta pääsimme reissuun. Oman eksäni silloinen nyksä piti minuun läheisemmin yhteyttä lapseen liittyvissä asioissa kuin eksäni, ja oli tietysti mukana mm. koulun juhlissa.

      Mitäs muita ongelmia siitä yksinhuoltajuudesta pitäisi olla...? Niin, ulkonäkö. No eipä ole koskaan ollut varaa tai halua päästää itseään repsahtamaan parisuhteessakaan. Ihan samalla tavalla pukeudun ja syön ja liikun kuin sinkkunakin.

      Mutta alaikäisiä lapsia en enää halua sotkemaan viikonloppu- ja lomasuunnitelmia ja siksi kaipasin elämääni miestä, jolla olisi jo aikuiset lapset, ja onneksi sellaisen olen löytänyt. Nyt teen kaikkeni, jotta hänet myös tekisin onnelliseksi kuten hän tekee minut.

      • Jipiijihuu

        "Eksät eivät koskaan ole ongelma. Em. yhteishuoltajaisän eksän ja eksän silloisen nyksän kanssa vietettiin yhdessä aikaa sekä eksän kotona, mökillä että lasten pelikentän laidalla."

        Tämä varsinkin miehestä kuulosta todella mielenkiintoiselta!

        Pääsee mukaan yh-äidin eksän kuvioihin ja tutustumaan mistä ne pentujen harottavat silmät ja vammaiset tavat ovat peräisin!


      • Jipiijihuu kirjoitti:

        "Eksät eivät koskaan ole ongelma. Em. yhteishuoltajaisän eksän ja eksän silloisen nyksän kanssa vietettiin yhdessä aikaa sekä eksän kotona, mökillä että lasten pelikentän laidalla."

        Tämä varsinkin miehestä kuulosta todella mielenkiintoiselta!

        Pääsee mukaan yh-äidin eksän kuvioihin ja tutustumaan mistä ne pentujen harottavat silmät ja vammaiset tavat ovat peräisin!

        Jokaisen miehen haave ja unelmatilanne tosiaan :D


      • super-atm kirjoitti:

        Jokaisen miehen haave ja unelmatilanne tosiaan :D

        Että nyksä ja eksä tulevat keskenään toimeen? Ettei ole mustasukkaisuusdraamaa tai kilpailua siitä, kumpi voi tulla katsomaan lapsen futismatsia? No niin normaalin miehen olettaisin kyllä ihan aidosti ajattelevan.


      • helka kirjoitti:

        Että nyksä ja eksä tulevat keskenään toimeen? Ettei ole mustasukkaisuusdraamaa tai kilpailua siitä, kumpi voi tulla katsomaan lapsen futismatsia? No niin normaalin miehen olettaisin kyllä ihan aidosti ajattelevan.

        Painu sinä yli-ikäinen feministi-yh helvettiin normaaliusjuttuinesi.


    • ätminki

      Nainen joka on tehnyt lapsia jonkun paskan jännämiehen kanssa ei ansaitse minua eikä minun huolenpitoa. Nainen tuskin arvostaisi rauhallista elämää vaan alkaisi kohta vaatia minua muuttamaan luonnettani vittumaiseksi ihmiseksi.

    • outoa

      Aika outoja yleistyksiä täällä on. Jos nainen on naimisissa ja saa lapsia, hän on hyvä äiti ja lapset ovat kunnollisen miehen siittämiä hyviä tulevia kunnon kansalaisia. Jos nainen sitten eroaa, lapsista tuleekin äkkiä huonosti kasvatettuja, entinen mies muuttuu jännämieheksi ja nainen työttömäksi, kouluttamattomaksi, tatuoiduksi siiderivalaaksi, joka jakaa kaikille. Kummallisia muodonmuutoksia pelkän eron tuloksena.

      • mitätouhua

        Joo tää alkaa vaikuttaa Lähi-Idän touhulta. Kohta kaikki yksinhuoltajat kivitetään Senaatintorilla.


      • Ikis__M

        Niin no noinhan se usein meneekin muttei se hetkessä käy.

        Nainen tekee lapsia ensimmäiselle miehelleen kun on vielä nuori ja kukkea, mies saa nauttia uskollisen kauniin vaimon ja ihanien lapsien tuomasta mielihyvästä elämässään, elämä on mukavaa ja helppoa. Jossain vaiheessa nainen kuitekin alkaa kaipaamaa kokemuksia, se sanoo sille hyvälle miehellleen "Meidän pitäis jutella" ja haluaa eron.

        Nyt kun tuo ennen niin hyvä nainen on päässyt miehestä eroon alkaa se juoksemaan erilaisissa kyrpäkaruselleissa, juoksee ja juoksee kunnes jonain päivänä alkaa kaipaamaan niiitä entisiä hyviä aikoja hyvän miehen kanssa, alkaa siis etsintä ja se ravaa lävitse kaikki deittipalvelut paneskellen siellä täällä ympäriinsä.

        Kovan hakemisen jälkee viimein löytyy kiltti & kunnollinen aisuri joka saa naisen jossa verrattuna siihen jolle lapset tehtiin:

        - min. 10kg lisää läskiä
        - min. 5v. lisää ikää
        - eritttäin paljon käyttökertoja epämääräisissä olosuhteissa
        - katkeruus, takana elämän kovan koulun oppivuodet
        - sukupuolitautien kirjo tai ainakin riski
        - lapset jotka ei ole enää pieniä ja kivoja vaan räyhääviä kohta murrosikäisiä
        - aisuri ei saa omia lapsia koska "lapsiluku on jo täynnä"
        - tatskat
        - rahavaikeudet
        - jne. yhäriyteen kuuluvaa lieveilmiötä

        Ei nuo ole ollenkaan kummallisia vaan tämän yhteiskunnan vakio, kummallista on jos ei yhäri ole tuollaiseksi muuttunut.


      • Säälittävää

        Tuo kuulostaa ihan minun exäni elämältä ja tulevaisuudelta. Hän on mies :-D


      • mightbehim
        Säälittävää kirjoitti:

        Tuo kuulostaa ihan minun exäni elämältä ja tulevaisuudelta. Hän on mies :-D

        Entäs jos hän onkin.


      • outoa

        Tunnen kyllä yksinhuoltajia, mutta yksikään heistä ei ole lainkaan sellainen kuin Ikis kuvaa. En myöskään hyväksy sellaista väitettä, että kaikki moraali mitä minusta löytyy tai jopa tatuointien puute johtuu vain siitä, että minulla on edelleen menossa se ensimmäinen aviomies.
        Jos pitää sen ensimmäisen miehen välttyvätkö lapsetkin sitten murrosiältä ja humpsahtavat suoraan lapsuudesta fiksuiksi aikuisiksi?


      • Ikis__M
        outoa kirjoitti:

        Tunnen kyllä yksinhuoltajia, mutta yksikään heistä ei ole lainkaan sellainen kuin Ikis kuvaa. En myöskään hyväksy sellaista väitettä, että kaikki moraali mitä minusta löytyy tai jopa tatuointien puute johtuu vain siitä, että minulla on edelleen menossa se ensimmäinen aviomies.
        Jos pitää sen ensimmäisen miehen välttyvätkö lapsetkin sitten murrosiältä ja humpsahtavat suoraan lapsuudesta fiksuiksi aikuisiksi?

        Ei kai ihan kokonaan välty mutta kyllä niistä lapsistakin tulee terveempiä jos eivä ole erolapsia, kapinointi jää paljon vähemmälle kuin rikkinäisessä perheessä. Sitäpaitsi, jos lapset ovat omia ja on saanut seurata niiden kasvamista jo ihan pienestä pitäen niin kai sitä hyvien asioiden vastapainoksi hieman voi kestää känkkäränkkääkin. Voitte sanoa mitä vaan ja puolustella täällä yksinhuoltajia mutta perustotuuksia ne eivät peitä. Yksinhuoltaja ei koskaan ole eikä tule olemaan voittajan valinta lapsettomalle miehelle millään mittarilla mitattuna.


      • outoa
        Ikis__M kirjoitti:

        Ei kai ihan kokonaan välty mutta kyllä niistä lapsistakin tulee terveempiä jos eivä ole erolapsia, kapinointi jää paljon vähemmälle kuin rikkinäisessä perheessä. Sitäpaitsi, jos lapset ovat omia ja on saanut seurata niiden kasvamista jo ihan pienestä pitäen niin kai sitä hyvien asioiden vastapainoksi hieman voi kestää känkkäränkkääkin. Voitte sanoa mitä vaan ja puolustella täällä yksinhuoltajia mutta perustotuuksia ne eivät peitä. Yksinhuoltaja ei koskaan ole eikä tule olemaan voittajan valinta lapsettomalle miehelle millään mittarilla mitattuna.

        Terve järkikin sanoo, että varmasti löytyy aivan huipputyyppejä, joilla on lapsia, mutta ovat syystä tai toisesta jääneet kasvattamaan heitä yksin. Eivätkä lapset tee suhteesta mahdotonta heidän isänsä tai äitinsä kanssa. Eivät lapset ole mitään pieniä perkeleitä, vaan ihan vain pieniä ihmisiä.
        Hyvin lapsellinen ajatusmaailma, jos kategorioi kanssaeläjät jollain A tai B luokan leimalla tyyliin voittajan valinta. Tervemenoa vain aikakoneella Natsi-Saksaan.


      • Ikis__M
        outoa kirjoitti:

        Terve järkikin sanoo, että varmasti löytyy aivan huipputyyppejä, joilla on lapsia, mutta ovat syystä tai toisesta jääneet kasvattamaan heitä yksin. Eivätkä lapset tee suhteesta mahdotonta heidän isänsä tai äitinsä kanssa. Eivät lapset ole mitään pieniä perkeleitä, vaan ihan vain pieniä ihmisiä.
        Hyvin lapsellinen ajatusmaailma, jos kategorioi kanssaeläjät jollain A tai B luokan leimalla tyyliin voittajan valinta. Tervemenoa vain aikakoneella Natsi-Saksaan.

        No varmasti löytyy huipputyyppejä, en minä sitä ole koskaan kiistänytkään mutta löytyy myös se toiselle miehelle tehty lapsi/lapsia ja se tilanne jo pelkästään asurdiutensa vuoksi tekee itsestään mahdottoman. Ota nainen joka rakasti jotakuta muuta enemmän, niin paljon enemmän että teki sille lapsen. Elätä sitä naista ja sen toiselle miehelle tehtyä lasta, kustanna milloin mitäkin niin että sinä maksat 50-100% kaikesta vaikka kulutat max. 33,33%. Älä saa mitään oikeuksia , jos kiinnyt nainen voi nostaa kytkintä koska vaan eikä sinulla ole edes tapamisoikeutta. Älä koskaan kiellä/yritä kasvattaa koska "sä et ole oikea isä" eikä nainenkaan halua että sekaannut kun kyllä hän osaa vaikkei osaisikaan. Hyväksy toisen menneisyys ja valinnat vaikka sinulta ei tarvitse hyväksyä mitään. jne.


      • hc-ätämi_
        Ikis__M kirjoitti:

        No varmasti löytyy huipputyyppejä, en minä sitä ole koskaan kiistänytkään mutta löytyy myös se toiselle miehelle tehty lapsi/lapsia ja se tilanne jo pelkästään asurdiutensa vuoksi tekee itsestään mahdottoman. Ota nainen joka rakasti jotakuta muuta enemmän, niin paljon enemmän että teki sille lapsen. Elätä sitä naista ja sen toiselle miehelle tehtyä lasta, kustanna milloin mitäkin niin että sinä maksat 50-100% kaikesta vaikka kulutat max. 33,33%. Älä saa mitään oikeuksia , jos kiinnyt nainen voi nostaa kytkintä koska vaan eikä sinulla ole edes tapamisoikeutta. Älä koskaan kiellä/yritä kasvattaa koska "sä et ole oikea isä" eikä nainenkaan halua että sekaannut kun kyllä hän osaa vaikkei osaisikaan. Hyväksy toisen menneisyys ja valinnat vaikka sinulta ei tarvitse hyväksyä mitään. jne.

        "Ota nainen joka rakasti jotakuta muuta enemmän, niin paljon enemmän että teki sille lapsen. "
        Huomaa imperfekti. Ei tässä muuta.


      • Anonyymi
        Ikis__M kirjoitti:

        Ei kai ihan kokonaan välty mutta kyllä niistä lapsistakin tulee terveempiä jos eivä ole erolapsia, kapinointi jää paljon vähemmälle kuin rikkinäisessä perheessä. Sitäpaitsi, jos lapset ovat omia ja on saanut seurata niiden kasvamista jo ihan pienestä pitäen niin kai sitä hyvien asioiden vastapainoksi hieman voi kestää känkkäränkkääkin. Voitte sanoa mitä vaan ja puolustella täällä yksinhuoltajia mutta perustotuuksia ne eivät peitä. Yksinhuoltaja ei koskaan ole eikä tule olemaan voittajan valinta lapsettomalle miehelle millään mittarilla mitattuna.

        Terveempi lapsestani kasvaa ilman liiton aikana juomaan alkanutta isää ...


      • Anonyymi
        Ikis__M kirjoitti:

        No varmasti löytyy huipputyyppejä, en minä sitä ole koskaan kiistänytkään mutta löytyy myös se toiselle miehelle tehty lapsi/lapsia ja se tilanne jo pelkästään asurdiutensa vuoksi tekee itsestään mahdottoman. Ota nainen joka rakasti jotakuta muuta enemmän, niin paljon enemmän että teki sille lapsen. Elätä sitä naista ja sen toiselle miehelle tehtyä lasta, kustanna milloin mitäkin niin että sinä maksat 50-100% kaikesta vaikka kulutat max. 33,33%. Älä saa mitään oikeuksia , jos kiinnyt nainen voi nostaa kytkintä koska vaan eikä sinulla ole edes tapamisoikeutta. Älä koskaan kiellä/yritä kasvattaa koska "sä et ole oikea isä" eikä nainenkaan halua että sekaannut kun kyllä hän osaa vaikkei osaisikaan. Hyväksy toisen menneisyys ja valinnat vaikka sinulta ei tarvitse hyväksyä mitään. jne.

        "Ota nainen joka rakasti jotakuta muuta enemmän, niin paljon enemmän että teki sille lapsen."

        Tuo ajatus on täyin epälooginen ja kertoo sen esittäjän harhaisesta ajattelutavasta. Miten kukaan voi olla "rakastanut enemmän", jos ei ole koskaan sitä toista tavannutkaan? Tuo toimii vain siinä tilanteessa, että ko. nainen on joskus valinnut sen toisen miehen tuo kirjoittaneen edelle. Se toimii vain, jos molemmat miehet ovat olleet yhtäaikaa tarjolla ja heistä toinen on tullut valituksi. Jos toista ei ole vielä edes tunnettu, niin mitään "valintaa" ei ole noiden väliltä tehty. Se aiemmin valittu voi aivan hyvin olla ollut se ainoa silloin tarjolla ollut. Ei välttämättä ole ollut olemassakaan mitään muuta mitä olisi voinut silloin valita.


    • palstailija

      Mitä yyhoolla on tarjottavaa sellaista mitä lapsettomalla naisella ei ole? Niinpä. Lisähaastetta ja ongelmia. Lähtökohtaisesti mukelot ovat aina numero uuno ja heidän ehdoilla mennään. Rajoittaa aika paljon tekemisiä verrattuna kahden lapsettoman suhteeseen.

    • Miksi pitäisi haluta, jos ei halua lapsia?

    • Kilttiatm

      Haluan yksinhuoltajan. Mulla on 20 tonnia rahaa, kauanko sillä elättää naista ja lasta?

      • 11plus17

        Ehkä vuoden verran, ja se vuosi tulee olemaan elämäsi paskin.


    • hc-ätämi_

      Miksei yksinhuoltajalle kelpaa HC-ATM joka ei pidä lapsista?

    • Anonyymi

      Me yhteishuoltajat olemme ihan ihmisiä ja emme me miestä halua kaikki riesaksemme. Kiitos.

    • Anonyymi

      Tuo on oikeastaan ihan sama. Näin yh:na en huolisi sellaista, joka haluaisis nimenomaan yksinhuoltajan. Se olisi lievästi sanottuna arveluttavaa, joten ei kiitos. Luonnollisesti en huolisi myöskään sellaista, joka ei tahdo yksinhuoltajaa. En huolisi myöskään sellaista joka tyytyy yksinhuoltajaan. Huolisin vain sellaisen, jolle ihminen on se oleellinen ja joka tykkäisi minusta (ei yksinhuoltajasta) ja jolle yksinhuoltajuus ja lapsi ovat vain asioita muiden asioiden joukossa.

      Tietysti on itsestään selvää, että ihmisen, joka ei lapsia kestä ei kannata edes harkita yksinhuoltajaa. Yksinhuoltajan lapsi kun ei ole edes vuoroviikoin muualla.

    • Anonyymi

      Jos menee vahingossa johonkin sairaanhoitajien pukuhuoneeseen, helposti voi huomata että ei ollutkaan normaali vessa tämä.

    • Anonyymi

      hauska juttkin vähän kun etsin vessaa niin eksyyin jojohkin hoitajien pukuhuoneeseen, joku nori nais hoitaja sitten: joo uymmärretävääkin miten menit sinne sitten vahingossa.

    • Anonyymi

      Minulla on 4 lasta ennestään. YH:n kanssa voisi YYA tulla kyseeseen, mutta lapsillani on äidit kyllä, joten joutuisin luopumaan omasta ajastani ja siitä että nykyisin saan välillä olla rauhassakin.

      Eli pitäisi olla hemmetin hyvä ja sopiva ihminen jotta kuvio toimiai tai pitää suhde rajallisena ja olla muuttamatta saman katon alle.

    • Eipä se sinäällään ole merkityksellistä, onko toinen yksin tai kaksin huoltaja... toisen lapset on kuitenkin toisen ja jonkun muun miehen.

      Ainoa mikä mulle nousee mieleen on se, että onko "lapsetonta" aikaa? Minusta alkuun ei tartteis kyllä tutustua lapsiin... jotenkin heidät voi jättää siihen, että tuntee jo äitiä kohtaan jotain ja vasta sitten tutustuu. .

    • Anonyymi

      Olen yh-naiseksi luokiteltava tai yhteishuoltaja, miten sen nyt sitten kukakin haluaa määritellä. Joka tapauksessa lapsi on ja se vaikuttaa tottakai mahdollisiin tuleviin parisuhteisiin. Mielestäni on ihan ymmärrettävää, jos eritoten lapseton henkilö ei halua aloittaa parisuhdetta lapsellisen kanssa. Lapsen/lasten mukana tulee aina ne omat juttunsa ja rajoitteensa, mitkä täytyy huomioida parisuhteessa. Toisen lapset täytyy pystyä hyväksymään osaksi elämäänsä, vaikkeivat he omia olisikaan ja jollei tähän pysty, on parempi olla aloittamatta suhdetta lainkaan.

      Omalla lapsellani on isä ja hän on vuoroviikoin isänsä ja minun luona. Isän roolia tulevan kumppanini ei siis todellakaan tarvitse täyttää, mutta sen lapseni ansaitsee, että tuleva kumppanini hyväksyy hänet täysin ja ottaa osaksi elämäänsä. Samoin minä olen valmis tekemään miehen mahdollisten lasten kohdalla. Pidän lapsista ja sydämessäni riittää kyllä tilaa mahdollisille bonuslapsille, vaikken heidän äiti olisikaan.

      • Anonyymi

        Niin mutta hyväksyykö lapsesi sinun uuden kumppanin?
        Sinä vaadit, että kumppani hyväksyy lapsen, entä toisinpäin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta hyväksyykö lapsesi sinun uuden kumppanin?
        Sinä vaadit, että kumppani hyväksyy lapsen, entä toisinpäin?

        En pidä sanasta vaatia tässä yhteydessä. Enhän minä mieheltä voi mitään vaatia, mutta jotta suhteella olisi edellytykset onnistua, niin tottakai sekä minun että miehen on pystyttävä hyväksymään toistemme elämät, lapset ja kaikki muu mikä toisen ihmisen myötä elämään tulee.

        Sitä en tietenkään voi taata, ettäkö lapseni varauksetta hyväksyisi uuden kumppanini. Sen tiedän, että tulen äitinä kaikkeni tekemään sen eteen, että näin tapahtuisi. Edellytän lapseltani hyvää käytöstä, vaikka hän kipuilisikin asian kanssa. Lapseni on hyväksynyt isänsä uuden vaimon ja saan usein kuulla kehuja lapsestani hänen isänsä uudelta puolisolta. En siis ole niin huolissani, etteikö lapseni pystyisi hyväksymään myös minun uutta kumppaniani kunhan minä vanhempana yhdessä tulevan kumppanini kanssa hoidan asiat, kuten aikuisten kuuluu.


    • Anonyymi

      huvä ju joooh jos lämmittää käsillä jalkaa jos paha juttu käsissä lämimittää jalkaa

    • Anonyymi

      onko niin että sinkkumies ei jaksa olla sinkkuäidin kanssa jolla on 2 lasta ja seksin saanti jää niin vähäiseksi että miehet lähtee lätkimään kun alkaa vituttaa jatkuva puutteessa oleminen??!
      kertokaa miehet miten harvoin sait seksiä ja alkoiko se vituttamaan??

    • Anonyymi

      Kukaan itseään kunnioittava mies ei toisen miehen seksijätettä reviirilleen huoli. Yhäreiden lapset muistuttavat konkreettisest siitä, että joku tatuoitu linnakundi on käynyt vähän naisen päällä ähkimässä ja lopulta häipynyt taas kiven sisään.

      • Anonyymi

        Seksijätettä? Häpeä, miten puhut lapsista.


    • Anonyymi

      Kannattaa miettiä mistä ja miksi syntyy yksinhuoltajia. Ei se naisen vika ole että mies alkaa lapsen syntymän jälkeen juoksemaan vieraissa tai muuta vastaavaa joka aiheuttaa sen että naisen on pakko suojelka lastensa kasvua ja kehitystä ja muuttaa pois. Ja sitten nää k.päät ilkkuu täällä yksinhuoltajia. Päässä vikaa ja paljon!

      • Anonyymi

        Silloin miesvalinta on tehty huonosti, ja joku kotioloissa mättää.

        Joku täällä sanoi, että 80% ihmisistä saa sosiaalietuuksia. Ei ihme, jos yhteiskunnan rahat eivät riitä.

        Kaksi vanhempaa samassa taloudessa elättämässä perheensä. Muu vain äärimmäisen pakon edessä.

        Jos on lapsen hankkinut.


    • Anonyymi

      Miksi kenenkään pitäisi huolia yksinhuoltaja? Ja miksi kukaan huolisi jonkun, joka vastaavasti ei oikeasti halua häntä? Teillä on kyllä ihan sairaita kuvitelmia parisuhteista.

    • Anonyymi

      Ei kait se kannata luokitella ihmisiä joksikin. Tutustutaan ihmisiin ensin, jos synkkaa, niin sama kait se on onko yksinhuoltaja vai ei.

      • Anonyymi

        Sitten on se exä koko ajan siinä pyörimässä.

        Ei kiitos.


    • Anonyymi

      Ongelma ei ole yksin se yh vaan siinä paketissa tulee myös lapsi/lapset jotka eivät välttämättä hyväksy uutta ilmestystä heidän elämäänsä.
      Suuri määrä munkin ystävä piirissä uusio-perheitä jossa ongelmat ovat nimenomaan lapset.
      Ei tietenkään voi vaatia lasten hyväksyntää mutta ei siitä saa ongelmaakaan tulla ja sen vuoksi moni mies miettii tarkkaan mihin ryhtyy sillä koko paketti tulee mukana ja sen kanssa on elettävä.

      • Anonyymi

        Jos noin käy, niin tilanteessa on todella paljon muutakin pielessä. Tai oikeastaan siinä on todella paljon pielessä, mutta eivät lapset. Lapset itsessään eivät juuri koskaan ole ongelma, vaan jopa teini-ikäistenkin asenne tulee jostakin. Joku siinä piirissä antaa oikeutuksen niille asenteille. Vaikka teinit kyllä kapinoivat, niin osittain tuntematonta aikuista vastaan lapsi ei ala yksinään kapinoida, vaan se tuki sille kapinalle tulee joltakin lähipiirissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos noin käy, niin tilanteessa on todella paljon muutakin pielessä. Tai oikeastaan siinä on todella paljon pielessä, mutta eivät lapset. Lapset itsessään eivät juuri koskaan ole ongelma, vaan jopa teini-ikäistenkin asenne tulee jostakin. Joku siinä piirissä antaa oikeutuksen niille asenteille. Vaikka teinit kyllä kapinoivat, niin osittain tuntematonta aikuista vastaan lapsi ei ala yksinään kapinoida, vaan se tuki sille kapinalle tulee joltakin lähipiirissä.

        No kuka lapsi haluaa, että perheeseen tunkeutuu uusi ihminen.

        Ei kukaan.

        Vanhemmat haluavat uuden kumppanin, eivät lapset uutta isä- tai äitipuolta. He haluavat sen oikean isän tai äidin.

        Ymmärrän lapsia täysin.

        Itse en lusikkaani lapsettomana tuohon soppaan pistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kuka lapsi haluaa, että perheeseen tunkeutuu uusi ihminen.

        Ei kukaan.

        Vanhemmat haluavat uuden kumppanin, eivät lapset uutta isä- tai äitipuolta. He haluavat sen oikean isän tai äidin.

        Ymmärrän lapsia täysin.

        Itse en lusikkaani lapsettomana tuohon soppaan pistä.

        Oikeasti et siis ymmärrä lapsista mitään. Aikuinen voi noin ajatellakin, mutta lapselle tuollainen ajattelu ei ole luontaista. Normaali lapsi hyväksyy kyllä ,eikä ota minään "tunkeutumisena". Ylipäänsä normaali lapsi ei ala tuntemattomalle tai lähes tuntemattomalle, varsinkaan aikuiselle, päätään aukomaan. Jos tollasta tapahtuu, niin jostain lapsi on mallinsa silloin saanut. Tuo ihan itsessään pistäisi itsellän hälytyskellot soimaan, että tilanne perheessä ei ole normaali.


    • Anonyymi

      Yksinhuoltaja kelpaa kyllä, jos ne lapset voi jättää vaikka isoäidille?

    • Anonyymi

      Koska ei nekään miestä kelpuuta . Ei kelpaa kukaan eikä pääse edes keskustelemaan heidän kanssa. Miehet on alinta paskasakkia. En kyl ymmärrä miksi miehet on edes luotu kun ei ole ihmisarvoa kuitenkaan . Yksin pitää mädäntyä koko elämä .

      • Anonyymi

        mutta onko niin että miehet ei innostunu myöskään seksin takia yksinhuoltajasta kun jotkut sanoo ettei seksiä saa juuri koskaan?


    • Anonyymi

      Luin parin yhärin profiileja eri deittisivustoilta. Kehtasivat vielä vaatia miehiltä hyvä tuloja, vakituista työpaikkaa, urheiluharrastuksia ja ulkonäköä vaikka olivat itse tukevahkoja.

      • Anonyymi

        siis ei juma, muutenkaan saa seksiä kuin JOSKUS harvoin, ja sitten ei ole kahden keskistä aikaa juuri koskaan, nainen alkaa kyllä vaatimaan ihan liikoja jos ei itse pysty vasta tarjoamaan hyvälle miehelle noita asioita.


    • Anonyymi

      Betacuck miehet ovat yhäreille sopivia.
      Ei fiksu lapseton mies ala seurusteleen yh:n kanssa.

    • Anonyymi

      Yyhoon kanssa voisi seurustella, mikäli:
      - hän on itseäni huomattavasti nuorempi (kaksi- tai kolmekymppinen, max. 32v)
      - en joudu koskaan olemaan tekemisissä lasten isän kanssa (en osaa, jaksa tai halua tapella)
      - en joudu ottamaan lapsista kasvatusvastuuta
      - lapset ovat valkoihoisia ja kantasuomalaisia
      - nainen pitää asunnon ja lapset siistinä, ruoka on pöydässä joka päivä kun palaan töistä kotiin
      - nainen käy töissä
      - nainen pitää huolen, että olen tyytyväinen makuuhuoneessa
      - raskaus ei ole alkanut naisen ollessa alaikäinen
      - kaikki naisen aiemmat kumppanit ovat valkoihoisia
      - yksikään naisen aiempi kumppani ei ole jännämies
      - seksikumppaneita naisella korkeintaan 5

      Cuck aisuruus on monelle miehelle kova paikka, siksi on saatava jonkinlaista kompensaatiota.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      335
      2941
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      107
      2214
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1640
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1164
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1057
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      1003
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      960
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      944
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      852
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      41
      773
    Aihe