Olen kaatanut tappelussa useita 188 cm miehiä ja itse olen 171 cm
Olen 171 cm ja voittanut tappelussa 188 cm miehen
6
<50
Vastaukset
- 4009
Ei tee sinusta pitkää siltikään.
Eihän tuo ole mikään ihme. Itse asiassa 188-senttinen yleensä omaa vain pitemmät raajat kuin 171-senttinen, muttei mitenkään "isompaa" rakennetta muuten. Eli selkä samanpituinen ja yhtä kapeat hartiat kuin lyhyellä.
Pidemmällä miehellä ei ole juuri muuta etua kuin parempi ulottuvuus.
- kaikysyäsaa
Mutta mitäs sitten tapahtuu kun tulee se 189-senttinen?
- whatammm
Onhan näitä nähty. Vuosia takaperin yks n 170cm ja ehkä 75 kiloinen muay thai-ninja pisti neljää bodaria pataan kerralla. Oli vaan ihan liian nopee niille. Eikä hienostellu yhtään, oli ihan vitun rujoa settiä. Mut thaikuissa ei ollu sekään kova, kuulemma.
Mittasitko ennen vai jälkeen kaadon?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu615103Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti183202- 1422705
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett162298- 1271814
- 151653
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1601451Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731397- 951287
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1041284