Nahkahousuiset naiset vie miehet

vientiä.riittää

Pieni vinkki vähän rumemmillekin naisille. Laittakaa seksikkäät nappanahkaiset nahkahousut päällenne niin saatte miestä. Miehillä on joku ihme himo nahkavaatteisiin naisten yllä.

Ps. kokemusta on ;)

28

2536

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei kiitos nahkaa housuihin.

• Ikis__M

Nahkahousuisen naisen nähdessään ei tarvitse kuin ohikiitävän hetken verran ajatella "mimmoinenkohan aromipesä se tuolla pöksyissä muhii?" niin mielenkiinto jo lopahtaa, nahka materiaalina kun ei juuri hengitä.

• että.silleen

Ikis_m väärin sun arvelus! Nahka housuja ei pidetä kesähelteellä, sen pitäis jo järkikin sanoa. Tähän aikaan vuodesta ohuet kunnolliset nahkahousut eivät hiosta ja ovat mielyttävät pitää. Miellyttävämmät mitä farkut. Sorry vaan ett tyrmään sun mielikuvasi nahkahousuista.
        Tosin ei mulla ole nahkahousuja nykyään, ne kun olis aivan liian isot mulle, niin vaihtoivat omistajaa.
        Kyllä sä voit halutessas Ikis yhä ajatella nahkahousuisen flikan pöksyistä mitä mielees juolahtaa: mut tosiasia on ettei meillä ole aromipesä ongelmia sen enenpää kuin farkkuissa liikkuvillakaan.
        Sitä pesää kun on syytä pestä säännöllisesti, jottei "aromipesää" muodostu!

Ikis: "nahka materiaalina kun ei juuri hengitä"....vastaus: riippuu nahan laadusta!
        Hengittäähän sinunkin nahkasi (iho) jos ei hengitä...sä kuolet.

Tämä on katkelma erään yrittäjän haastattelusta:
        "Outin mielestä nahka on toimiva – ja trendikäskin – kesämateriaali.
        – On toki tärkeää, että nahassa on miellyttävä, hengittävä vuori. Nahka itsessään hengittää myös eikä välttämättä tunnu niin pahalta kuin kuvittelisi.
        Outi suosittelee pitämään silmät auki ostoksilla, sillä nahkaakin on monenlaista ja -paksuista. Lovian mallistosta löytyy esimerkiksi ohutta poronmokkaa, joka on kevyt ja miellyttävä päällä.
        – Nyt on paljon liivejä, jotka sopivat kesään. Myös hapsut ovat muodissa, esimerkiksi hameissa ne näyttävät tosi kesäisiltä ja ihanilta."

-ja kuten mä mainitsin niin nahkahousuja en kesäkuumalla suosittele, mutt kaikkea muuta kyllä.

• Ikis__M
        että.silleen kirjoitti:

Ikis_m väärin sun arvelus! Nahka housuja ei pidetä kesähelteellä, sen pitäis jo järkikin sanoa. Tähän aikaan vuodesta ohuet kunnolliset nahkahousut eivät hiosta ja ovat mielyttävät pitää. Miellyttävämmät mitä farkut. Sorry vaan ett tyrmään sun mielikuvasi nahkahousuista.
        Tosin ei mulla ole nahkahousuja nykyään, ne kun olis aivan liian isot mulle, niin vaihtoivat omistajaa.
        Kyllä sä voit halutessas Ikis yhä ajatella nahkahousuisen flikan pöksyistä mitä mielees juolahtaa: mut tosiasia on ettei meillä ole aromipesä ongelmia sen enenpää kuin farkkuissa liikkuvillakaan.

Ikis: "nahka materiaalina kun ei juuri hengitä"....vastaus: riippuu nahan laadusta!

– On toki tärkeää, että nahassa on miellyttävä, hengittävä vuori. Nahka itsessään hengittää myös eikä välttämättä tunnu niin pahalta kuin kuvittelisi.
        Outi suosittelee pitämään silmät auki ostoksilla, sillä nahkaakin on monenlaista ja -paksuista. Lovian mallistosta löytyy esimerkiksi ohutta poronmokkaa, joka on kevyt ja miellyttävä päällä.
        – Nyt on paljon liivejä, jotka sopivat kesään. Myös hapsut ovat muodissa, esimerkiksi hameissa ne näyttävät tosi kesäisiltä ja ihanilta."

-ja kuten mä mainitsin niin nahkahousuja en kesäkuumalla suosittele, mutt kaikkea muuta kyllä.

Jokatapauksessa nahkahame olisi ainkain varmasti tuulettuvampi, rimpsuhameinen siveä pocahontas muutenkin paljon naisellisempi näky kuin joku calamity-jane joka voittaa miehet viskinjuonnissa.

• että.silleen kirjoitti:

Olen istunut sekä nahkapenkeillä ja kangaspenkeillä ja tiedän kumpi hengittää paremmin.

Lisäksi perustelusi ontuvat todella pahasti noiden vertauksiesi osalta. Sekä farkut että ihmisen ihon voi pestä säännöllisesti. Nahka taas tarvitsee kemiallisen pesun.

• että.silleen
        BEM kirjoitti:

Olen istunut sekä nahkapenkeillä ja kangaspenkeillä ja tiedän kumpi hengittää paremmin.

Lisäksi perustelusi ontuvat todella pahasti noiden vertauksiesi osalta. Sekä farkut että ihmisen ihon voi pestä säännöllisesti. Nahka taas tarvitsee kemiallisen pesun.

Monetko nahkahousut sä olet omistanut?
        Enkä mä puhu nyt mistään motoristin ajohaalareista, ovat ihan eri asia...

.....Tarkoitin pehmeästä hyvin ohkaisesta nahasta asiakkaan mittoihin tehtyjä nahkahousuja.(joissa on vuori)
        Tottakai sä voit viedä ne pesulaan jos haluat maksaa niiden pesun, mut arvaas mille ne sit lemuaa ja kauan.
        Sienellä tai rätillä ja le chat-saippualla suurimmat tahrat pois.
        Minä ainakin nakkasin housuni pesukoneeseen ja villavaatteiden pesuun tarkoitettu pesujauhe mukaan. Nopea super pikapesu 15min. 30 asteinen pesuvesi, ei linkousta.

Huuhtelin kylmässä vedessä pesualtaassa housut ja takaisin koneeseen... pesuohjelmaksi valitaan yks huuhtelu ja kaadetaan n.50 ml huuhteluainetta koneeseen (ei kuitenkaan housujen päälle "raakaa" huuhteluainetta)ja huuhtelu.

Housut on pesty! Levitetään froteepyyhe pyykinkuivaustelineen yli ja levitetään housut sille vaakatasoon. Muista käydä kääntämässä housut toisinpäin ja vaihda alla ollut pyyhe kuivaan pyyhkeeseen. Kun housut ovat enää nahkeat voit ripustaa ne vyötäröstä henkariin riippumaan. Nahka housuja ei vesipestä joka vuos, yleensä niistä pyyhitään vain tahrat pois nahkealla rievulla ja jos tarvitsee (esim.majoneesi tahraan) niin saippuana käytä vaikka le Chat, se on tarkoitettu nahan hoitoon.
        Ystävällisin terveisin..."nakahousuinen nainen"
        Ja nyt meen takas töihin...

• 720

Yksi hedelmä lisää mielesi häiriintyneessä sekametelikeitossa.

• että.silleen
        720 kirjoitti:

Yksi hedelmä lisää mielesi häiriintyneessä sekametelikeitossa.

Ai, tarkoitatko tuota nahkavaatteen pesuohjetta? Sillä ohjeella mä nyt ainakin olen pessyt nahasta tehdyt vaatteet!
        Jos peset ainoastaan pyykkipulverilla ja ilman huuhteluainetta...kuivatat normaalisti ripustamalla vaatteen kuivumaan = tuloksena kovettunut ja kutistunut käyttökelvoton rusina.
        Jota tuskin edes turkkuri pystyy enää pelastamaan: käyttökelpoiseksi vaatteeksi.

Tietty voit hankkia itsellesi myös lanoliinia,mutt sen kanssa nahkavaatteen käsittely on vielä vaikeampaa ja saatat pilata sillä asusteen.

Kiitos kannanotostasi, tosi on ett mieliala mulla heittelee; siihen vaikuttaa myös väsymys. Nytkin nukuttuna vasta vain 5 tuntia...jospa 2h torkut ottaisin 6:n jälkeen.

• vihatipunen

No en laita. Nahkatakkia kyllä käytän välillä, ja silloin kyllä on miehet lähestyneet enemmän kuin yleensä.

• Ehkä sulla on yleensä joku mummotakki, niin eivät tajua lähestyä.

• vihatipunen
        HC-ätmel kirjoitti:

Ehkä sulla on yleensä joku mummotakki, niin eivät tajua lähestyä.

Mummoilla on nykyään kaikenlaisia takkeja, että ehkä mullakin on sitten sellainen. Toisaalta jos mulla ns. luonnonsuojelutakki niin silloin tietynlaiset miehet katsahtavat.

• vihatipunen

• helgamies
      • Ikis__M

Mikä parasta, täällä suomessa ei kunniavieraiden tarvitse syyllistyä laittomuuksiin saadakseen.

• että.silleen

Kiitos vaan neuvosta, mutt luulen et paremman puutteessa saataisin jopa valita ennemmin sunt,kun pakolaiskeskuksen! Kumpikin vaihtoehto tosin on mahdoton!
        Jonkinlainen rima se on sentään mullakin.

• että.silleen
        Ikis__M kirjoitti:

Mikä parasta, täällä suomessa ei kunniavieraiden tarvitse syyllistyä laittomuuksiin saadakseen.

No siinä se kaatui sunkin pistekoris juuri, tosin ett niitä pisteitä kovin monta ole hankkinutkaan.

• Ikis__M
        että.silleen kirjoitti:

No siinä se kaatui sunkin pistekoris juuri, tosin ett niitä pisteitä kovin monta ole hankkinutkaan.

Mitä? Minähän yritin vain vastoin tapojani olla kannustava, avarakatseinen ja hyväksyvän suvaitsevainen vallitsevaa nykymenoa kohtaan. Pakolainen on pop eikä voi tehdä mitään pahaa ja suominaisen joka on iloinen antaja ei pidä tarvita tuntea syyllisyyttä valinnoistaan. Hyvä on, jos ei kelpaa niin palaan sitten ennalleni kun onneksi en ehtinyt tuhlaamaan suvaitsevaisuudenpuuskassa kuin tuon yhden viestin.

• helgamies
        että.silleen kirjoitti:

Kiitos vaan neuvosta, mutt luulen et paremman puutteessa saataisin jopa valita ennemmin sunt,kun pakolaiskeskuksen! Kumpikin vaihtoehto tosin on mahdoton!
        Jonkinlainen rima se on sentään mullakin.

Pyydän anteeksi, että en ole tappanut ketään ja näinollen en ole kiimavittua kostuttava taistelija-YTMi.

• helgamies
        Ikis__M kirjoitti:

Mitä? Minähän yritin vain vastoin tapojani olla kannustava, avarakatseinen ja hyväksyvän suvaitsevainen vallitsevaa nykymenoa kohtaan. Pakolainen on pop eikä voi tehdä mitään pahaa ja suominaisen joka on iloinen antaja ei pidä tarvita tuntea syyllisyyttä valinnoistaan. Hyvä on, jos ei kelpaa niin palaan sitten ennalleni kun onneksi en ehtinyt tuhlaamaan suvaitsevaisuudenpuuskassa kuin tuon yhden viestin.

Olen myös ääri suvaitseva. Puolestani, tatuoidut, tupakkaa vetävät, ja muuten vaan kurppaantunet ja juoksujaan juokseet saavat nauttia iloista pakolaiskeskuksissa.

• että.silleen
        Ikis__M kirjoitti:

Suvaitsevaisuudella ja suvaitsevaisuudellakin on rajansa...sekä hintansa.
        Älyäkin vois käyttää tai ainakin varovaisuutta. Nyt täällä on ties keitä,kaikkia ei ole rakisteröity edes väärillä papereilla saati sitt oikeilla.
        Irakissa on rauhallisiakin alueita, miks eivät siirry sinne? Kai sinnekin heitä vois avustaa!
        Noissa pakolaisissa on sellainen juttu, ett oikeiden pakolaisten joukossa tulee ehkä Troijan hevonenkin mukana. Suurin osa on nuoria miehiä...ja heitä ripotellaan ympäri maata...500-1000 joukoissa ympäri Suomea.
        Eikä kukaan valvo heidän tulemisiaan tai menemisiään...mitähän sen suuruinen sissipartio saiskaan aikaan halutessaan siviili ihmisten joukossa?
        Kaikki myös tietää miten helposti saa laittomia aseita Suomessa....
        Siviilien tietoliikenne ainakin olis äkkiä tuhottu tuhoomalla linkkimastot ja ...
        Ei oikein uskalla edes ajatella...kyllä meidän poliitikot on ...uhh!
        Tuskin löytää Isis parempaa tapaa levittäytyä, mä en ainakaan keksi.

• EntäNahkalippissedät

Mutta mitä tapahtuu nahkalippalakkia pitäville miehille, kun nahkahousutädit keräävät tässä ketjussa suvaitsevaa hyminää.

• nahka50

Olisinpa yks niistä miehistä, mikä ijankaikkinen mollaaminen jos naisilla on nahkah. on huora tai,miehillä taas on homo jos on nahkahousut,se on sitä läpät silmillä kulkemistä, minä ja minun eko,Baari,paskaset lököfarkut,körtti,kirkko ja raamattu,ei muuta,paitsi perjantain kossu,ja perhe pihalle. SE on sitä Suomi elämää parhaimmillaan. Ja jos vie, kato peiliin.

• Sä oot ottanu muutakin kun nahkaa :D

• Jos ovat oikean malliset, silloin ne on hyvännäköiset. Mutta niihin pätee siis sama kuin farkkuihin, että niiden on oltava oikean malliset. Ei siis mitkään legginsit, vaan perinteistä bootcut-mallia. Ja perinteiset farkkutaskut.

Ja luonnollisesti naisella on oltava ainakin kohtuullisen hyvä vartalo, ei ilman sitä mitkään housut näytä hyvältä.

• nimimerkitönj

Olis myynnissä yhdet nahkahousut kokoa 46. On niin isot ja epämukavat, että voin vaikka antaa ne ilmaiseksikin. :)

• No antaapa viedä, jos noin on. Minulle riittää joka tapauksessa yksi, ja jos hänellä olisi nahkahousufetissi niin eiköhän hän olisi jo etsinyt nahkahousuisen naisen.

• Anonyymi

Nahkahousut+muhkea untuvatakki……🤤
      Noin timanttiseen komboon kun törmään jossain en saa katsettani irti siitä😅
      Pari tapausta oli pakko mennä juttelemaan naisille kun heillä olivat päällääne Peak Performancen muhkeat takit ja toisella nahkahousut ja toisella kireät leggingsit.
      Aivan mieletön näky olivat kuin magneettia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      61
      5163
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      18
      3252
    3. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      142
      2705
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      16
      2328
    5. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      129
      1835
    6. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      15
      1673
    7. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      160
      1461
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      73
      1397
    9. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      107
      1318
    10. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1297
    Aihe