Onko 166cm nainen lyhyt??

vastapainoksi

:D :D :D :D :D :D

23

1713

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sopiva pituus, mutta niin se on vaikka olisi lyhyempi tai pidempikin... ;D

    • ihanhyvänmittaine

      Ihan hyvänmittainen nainen olet! :)

    • Sopivaolet

      Eihän se liian lyhyt ole. Tietysti kaikki riippuu suhteessa painoon. Eli sopusuhtainen niin ok. Tai niin, että sinun on hyvä olla itsesi kanssa.
      Taskuun ihan sopiva

    • Kilttiatm

      Ei koska nainen valitsee aina miehen ja nainen valitsee itseään pidempiä miehiä eli yli 170 cm miehiä.

    • elyseee91

      Itse olen aika lailla ton pituinen tai sitte oon 167cm ja mulla on yks kaveri joka sanoo mua lyhyeksi.. Mut ei kukaa muu lyhyeksi sano. Mun mielestä tää on tyyliin tavallisin pituus mitä on naisilla?

    • On lyhyt, mutta naiset ovatkin usein lyhyitä.

    • 1805

      Ei !!

    • 166 cm nainen vastaa 179-senttistä miestä.

    • 190cmmies

      Saisi olla lyhyempikin. Sellainen 157cm olisi ihanan taskukokoinen :)

      • ngkdl

        mä oon just 157cm. ja 48kg, et en ihan keijukeiju. :D


      • 190cmmies
        ngkdl kirjoitti:

        mä oon just 157cm. ja 48kg, et en ihan keijukeiju. :D

        Eikös tuo ole aika normaali paino tuon pituisella naisella? Ihan sopiva olet :)


    • pienikurppanainen

      Täällä nainen 159 cm ja ihan tyytyväinen olen pituuteeni. Joten ei todellakaan ole lyhyt jos on 166.

    • Fölksaöled

      Nainen on (liian) lyhyt vasta kun hän on virallisesti kääpiö.

    • näinhän.se.menee

      Naisen pituudella ei ole väliä miehelle yhtä paljon kuin miehen pituudella on naiselle. Miehen pituus ja naisen lihavuus on tässä mielessä samanlaisia turn-offeja vastakkaisille sukupuolille - toki löytyy naisia jotka tykkäävät / eivät välitä miehen lyhyydestä ja miehiä jotka tykkäävät / eivät välitä läskeistä, mutta yleisesti ottaen kaikki naiset haluavat pitkän miehen ja kaikki miehet hoikan naisen. Sääli vaan, että pituuteen ei voi vaikuttaa mitenkään, mutta lihavuuteen voi vaikuttaa elintavoilla.

    • 183cm

      Minusta alle 152 on liian lyhyt. Oma pituuteni on 183.

    • 3plus13

      Itseasiassa ihan sopiva. Alle 160cm naista voi toiset pitää lyhyenä.

    • pitkätpiuhatko

      Ei ole lyhytkasvuinen silti suhteessa vartaloon p i t k ä t kädet tuovat lisäulottuvuutta....

    • isovaginajees

      jos on iso vagina nii ei haittaa sit pieni koko

      • piuuuuh

        Kiinniommeltuna se ei haise ja on kauniimpi katsella;D vaginahan on vain synnytykseen, eikös?;)


    • jhkgjkjhlkjköjNainen

      Kun mä laitan 10 cm:n korkkarit, olen 179 cm pitkä. Mielestäni tarpeeksi :)

    • Mies3210

      Sen tietää vasta koeajon jälkeen.

    • Jackal_5on

      Riippuu siitä, miltä pohjalta arvioidaan. Jos ihan vaan oma arvio pitäisi asiasta esittää, niin vastaisin että ei. Miesten keskipituushan on kansainvälisesti juurikin tuon 166-senttiä, joten siltäkin pohjalta sen pituista naista on vähän vaikea pitää lyhyenä.
      Itse tosin koen muutenkin, ettei ole hirveästi pointtia vatvoa onko pitkä vai pätkä, jollei sitten ole oikeasti sen kokoinen että se vaikeuttaa elämistä "normaalin pituisille" suunnitellussa yhteiskunnassa, mikä olisi kai joko reilusti alle 150-senttinen, tai huomattavasti yli 2-metrinen.

    • HäääÄTMINkosto

      On lyhyt, koska minä olen pitempi 180 cm ja olen mies.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe