:D :D :D :D :D :D
Onko 166cm nainen lyhyt??
23
1713
Vastaukset
Sopiva pituus, mutta niin se on vaikka olisi lyhyempi tai pidempikin... ;D
- ihanhyvänmittaine
Ihan hyvänmittainen nainen olet! :)
- Sopivaolet
Eihän se liian lyhyt ole. Tietysti kaikki riippuu suhteessa painoon. Eli sopusuhtainen niin ok. Tai niin, että sinun on hyvä olla itsesi kanssa.
Taskuun ihan sopiva - Kilttiatm
Ei koska nainen valitsee aina miehen ja nainen valitsee itseään pidempiä miehiä eli yli 170 cm miehiä.
- elyseee91
Itse olen aika lailla ton pituinen tai sitte oon 167cm ja mulla on yks kaveri joka sanoo mua lyhyeksi.. Mut ei kukaa muu lyhyeksi sano. Mun mielestä tää on tyyliin tavallisin pituus mitä on naisilla?
On lyhyt, mutta naiset ovatkin usein lyhyitä.
- 1805
Ei !!
166 cm nainen vastaa 179-senttistä miestä.
- 190cmmies
Saisi olla lyhyempikin. Sellainen 157cm olisi ihanan taskukokoinen :)
- ngkdl
mä oon just 157cm. ja 48kg, et en ihan keijukeiju. :D
- 190cmmies
ngkdl kirjoitti:
mä oon just 157cm. ja 48kg, et en ihan keijukeiju. :D
Eikös tuo ole aika normaali paino tuon pituisella naisella? Ihan sopiva olet :)
- pienikurppanainen
Täällä nainen 159 cm ja ihan tyytyväinen olen pituuteeni. Joten ei todellakaan ole lyhyt jos on 166.
- Fölksaöled
Nainen on (liian) lyhyt vasta kun hän on virallisesti kääpiö.
- näinhän.se.menee
Naisen pituudella ei ole väliä miehelle yhtä paljon kuin miehen pituudella on naiselle. Miehen pituus ja naisen lihavuus on tässä mielessä samanlaisia turn-offeja vastakkaisille sukupuolille - toki löytyy naisia jotka tykkäävät / eivät välitä miehen lyhyydestä ja miehiä jotka tykkäävät / eivät välitä läskeistä, mutta yleisesti ottaen kaikki naiset haluavat pitkän miehen ja kaikki miehet hoikan naisen. Sääli vaan, että pituuteen ei voi vaikuttaa mitenkään, mutta lihavuuteen voi vaikuttaa elintavoilla.
- 183cm
Minusta alle 152 on liian lyhyt. Oma pituuteni on 183.
- 3plus13
Itseasiassa ihan sopiva. Alle 160cm naista voi toiset pitää lyhyenä.
- pitkätpiuhatko
Ei ole lyhytkasvuinen silti suhteessa vartaloon p i t k ä t kädet tuovat lisäulottuvuutta....
- isovaginajees
jos on iso vagina nii ei haittaa sit pieni koko
- piuuuuh
Kiinniommeltuna se ei haise ja on kauniimpi katsella;D vaginahan on vain synnytykseen, eikös?;)
- jhkgjkjhlkjköjNainen
Kun mä laitan 10 cm:n korkkarit, olen 179 cm pitkä. Mielestäni tarpeeksi :)
- Mies3210
Sen tietää vasta koeajon jälkeen.
- Jackal_5on
Riippuu siitä, miltä pohjalta arvioidaan. Jos ihan vaan oma arvio pitäisi asiasta esittää, niin vastaisin että ei. Miesten keskipituushan on kansainvälisesti juurikin tuon 166-senttiä, joten siltäkin pohjalta sen pituista naista on vähän vaikea pitää lyhyenä.
Itse tosin koen muutenkin, ettei ole hirveästi pointtia vatvoa onko pitkä vai pätkä, jollei sitten ole oikeasti sen kokoinen että se vaikeuttaa elämistä "normaalin pituisille" suunnitellussa yhteiskunnassa, mikä olisi kai joko reilusti alle 150-senttinen, tai huomattavasti yli 2-metrinen. - HäääÄTMINkosto
On lyhyt, koska minä olen pitempi 180 cm ja olen mies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664