:D :D :D :D :D :D
Onko 166cm nainen lyhyt??
23
1566
Vastaukset
Sopiva pituus, mutta niin se on vaikka olisi lyhyempi tai pidempikin... ;D
- ihanhyvänmittaine
Ihan hyvänmittainen nainen olet! :)
- Sopivaolet
Eihän se liian lyhyt ole. Tietysti kaikki riippuu suhteessa painoon. Eli sopusuhtainen niin ok. Tai niin, että sinun on hyvä olla itsesi kanssa.
Taskuun ihan sopiva - Kilttiatm
Ei koska nainen valitsee aina miehen ja nainen valitsee itseään pidempiä miehiä eli yli 170 cm miehiä.
- elyseee91
Itse olen aika lailla ton pituinen tai sitte oon 167cm ja mulla on yks kaveri joka sanoo mua lyhyeksi.. Mut ei kukaa muu lyhyeksi sano. Mun mielestä tää on tyyliin tavallisin pituus mitä on naisilla?
On lyhyt, mutta naiset ovatkin usein lyhyitä.
- 1805
Ei !!
166 cm nainen vastaa 179-senttistä miestä.
- 190cmmies
Saisi olla lyhyempikin. Sellainen 157cm olisi ihanan taskukokoinen :)
- ngkdl
mä oon just 157cm. ja 48kg, et en ihan keijukeiju. :D
- 190cmmies
ngkdl kirjoitti:
mä oon just 157cm. ja 48kg, et en ihan keijukeiju. :D
Eikös tuo ole aika normaali paino tuon pituisella naisella? Ihan sopiva olet :)
- pienikurppanainen
Täällä nainen 159 cm ja ihan tyytyväinen olen pituuteeni. Joten ei todellakaan ole lyhyt jos on 166.
- Fölksaöled
Nainen on (liian) lyhyt vasta kun hän on virallisesti kääpiö.
- näinhän.se.menee
Naisen pituudella ei ole väliä miehelle yhtä paljon kuin miehen pituudella on naiselle. Miehen pituus ja naisen lihavuus on tässä mielessä samanlaisia turn-offeja vastakkaisille sukupuolille - toki löytyy naisia jotka tykkäävät / eivät välitä miehen lyhyydestä ja miehiä jotka tykkäävät / eivät välitä läskeistä, mutta yleisesti ottaen kaikki naiset haluavat pitkän miehen ja kaikki miehet hoikan naisen. Sääli vaan, että pituuteen ei voi vaikuttaa mitenkään, mutta lihavuuteen voi vaikuttaa elintavoilla.
- 183cm
Minusta alle 152 on liian lyhyt. Oma pituuteni on 183.
- 3plus13
Itseasiassa ihan sopiva. Alle 160cm naista voi toiset pitää lyhyenä.
- pitkätpiuhatko
Ei ole lyhytkasvuinen silti suhteessa vartaloon p i t k ä t kädet tuovat lisäulottuvuutta....
- isovaginajees
jos on iso vagina nii ei haittaa sit pieni koko
- piuuuuh
Kiinniommeltuna se ei haise ja on kauniimpi katsella;D vaginahan on vain synnytykseen, eikös?;)
- jhkgjkjhlkjköjNainen
Kun mä laitan 10 cm:n korkkarit, olen 179 cm pitkä. Mielestäni tarpeeksi :)
- Mies3210
Sen tietää vasta koeajon jälkeen.
- Jackal_5on
Riippuu siitä, miltä pohjalta arvioidaan. Jos ihan vaan oma arvio pitäisi asiasta esittää, niin vastaisin että ei. Miesten keskipituushan on kansainvälisesti juurikin tuon 166-senttiä, joten siltäkin pohjalta sen pituista naista on vähän vaikea pitää lyhyenä.
Itse tosin koen muutenkin, ettei ole hirveästi pointtia vatvoa onko pitkä vai pätkä, jollei sitten ole oikeasti sen kokoinen että se vaikeuttaa elämistä "normaalin pituisille" suunnitellussa yhteiskunnassa, mikä olisi kai joko reilusti alle 150-senttinen, tai huomattavasti yli 2-metrinen. - HäääÄTMINkosto
On lyhyt, koska minä olen pitempi 180 cm ja olen mies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022126- 991537
- 1211263
- 771232
- 1121207
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571024- 51997
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58986- 36912
- 33804