Millaisen miehen naiset haluaa?

Nyt-heti-selittäkää

Alkakaas nyt naiset selittäää että millaisen miehen haluatte?

70

557

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä.kelpaa

Ihannemieheni on älykäs, huumorintajuinen, lempeä, uskollinen, toiset huomioon-ottava, rauhallinen, pitkä ja komea.

• Miesjokanäkiliikaa

Miehenä kerron:

Naiset haluavet miehen jolla on sosiaalista statusta ja edustaa sosiaalisesti sitä miesmallia jota hänelle on markkinoitu kulttuurin tuotteena median, hänen kaveriensa jne. tasolta.

Naiset eivät ajattele omilla aivoillaan. Kaiken ratkaisee se miltä mies vaikuttaa ja miten mies sopii naisen kuvitelmiin sosiaalisesti pätevästä ja menestyneestä uroksesta.

Siinä se kaikki on.

Alussa tietysti vaikuttaa ulkonäkö/pukeutuminen jotka antavat tuosta viitteitä ja lopun ratkaisee sitten miehen SUORA status eli varakkuus, koulutus sekä mikä hänen asemansa on yhteisössä.

Persoonallisuudella, yhteensopivuudella, huumorintajulla jne. EI OLE MITÄÄN MERKITYSTÄ lopulta.
      Niillä on merkitystä vain jos naisella ei ole mitään muita vaihtoehtoja tai jos kahden miehen oletettu status menee tasan.

Naiset ovat oikeasti näin yksinkertaisia jotka elävät vielä lisäksi valheessa itselleen puhuen "sielunkumppaneista" sun muusta hömpästä vaikka kyse on yksinkertaisesti tuosta sosiaalisen todellisuuden illuusiosta mitä elämäänsä hakevat.

Mistäkö tiedän tämän?

Koska olen kokenut tuon kolikon molemmat puolet: olen ollut ns. "kunnianhimoton runkkariluuseri" ja toisaalta "kohtelias upean komea pätevä mies".

Mikä ero noissa on ollut kohdallani? Onko luonteeni ollut niin erilainen?

Työpaikka, vaatetus ja se että näyttää että minulla menee lujaa. Ei mitään muuta eroa.

Mies ei ole yksilö naisen silmissä vaan pelkkä kalukukkaro sekä työkalupakki ja astinlauta jolla nousta ylemmäksi sosiaalisessa asteikossa että naiselle tulee olo että hän on osa tuota samaa arvostusta, hänelle on helppo ja "turvallinen" elämä varattuna sekä hänen lapsensa voi elää hyvin. Kenestäkään muusta hän ei oikeasti välitä.

• Katkeruusvanhentaa

Ulkonäkö kiinnittää huomion,eli siitä toki lähdetään,ei kukaan lähesty mielestään rumia ihmisiä.Statuksella ei kaikille ole mitään väliä,vaikka niitäkin on,en kiellä,sinä olet ainakin näihin epävarmoihin akkoihin törmännyt. Tärkeintä ihmisessä on luonne,koska se on ainoa mikä säilyy läpi elämän,typerää kenellekkään perustaa kumppanin hakunsa pelkkään ulkonäköön ja statukseen. Huumorintajuinen "helppo" luonne on parasta mitä tiedän,ei tarvitse tapella turhista,mielipiteitä kuitenkin löytyy,ja aina saa toisen nauramaan ja keskustelu syntyy vaikka tulitikusta.Mielestäni tämä on etsimisen arvoista, ihannekumppanissa, sukupuolesta riippumatta.

• Naisasialooseri1

Olet siis rasisti koska arvioit ihmisiä ulkonäön perusteella

• 4wt

No onhan tämä nyt tullut useaan kertaan ilmi. Nainen arvioista miestä ensimmäiseksi materiaalin perusteella eli töissä pitää käydä ja rahaa pitää olla tarpeeksi. Jos et täytä näitä naisen ahneita perusvaatimuksia, ei muulla ole mitään väliä.

• sincyan

Normaalin...

• kyllä.kelpaa

Ketjuun löytyi jo miehiä kertomaan kuinka naiset haluavat rahaa ja statusta. Aina tätä samaa.

• Miesjokanäkiliikaa

No mitä sitten?

Raha ja status eivät ole samoja asioita.

Kyse on menestyksen illuusiosta ja statuksesta yhteisöstä jota nainen hakee. Aina.

Eivät naiset mitään suuria persoonia etsi ellei se suuri persoona ole muidenkin naisten ympäröimä.

Esimerkiksi itse tienasin vähemmän kuin moni mies työpaikallani johtuen työsuhteestani, mutta naiset ihailivat minua. Miksikö?

Koska minulla johtuen asemaatani vaikutti olevan auktoriteettia kun puku päällä siellä patsastelin.
        Raha ei sinällään ollut suora vaikute vaan se minkä kuvan se voi luoda siitä elämästä jota osaksi nainen voi tulla. Mies myy statuksellaan unelmia naiselle.

Miehen persoonalla eli tuossa tapauksessa minulla ei ollut mitään merkitystä.
        Eivät nuo naiset minusta oikeasti välittäneet tai halunneet, he halusivat sen mitä minä heille edustin: STATUSTA.

• kyllä.kelpaa
        Miesjokanäkiliikaa kirjoitti:

No mitä sitten?

Kyse on menestyksen illuusiosta ja statuksesta yhteisöstä jota nainen hakee. Aina.

Eivät naiset mitään suuria persoonia etsi ellei se suuri persoona ole muidenkin naisten ympäröimä.

Esimerkiksi itse tienasin vähemmän kuin moni mies työpaikallani johtuen työsuhteestani, mutta naiset ihailivat minua. Miksikö?

Koska minulla johtuen asemaatani vaikutti olevan auktoriteettia kun puku päällä siellä patsastelin.
        Raha ei sinällään ollut suora vaikute vaan se minkä kuvan se voi luoda siitä elämästä jota osaksi nainen voi tulla. Mies myy statuksellaan unelmia naiselle.

Eivät nuo naiset minusta oikeasti välittäneet tai halunneet, he halusivat sen mitä minä heille edustin: STATUSTA.

Höpsistä. Noita pöhköjä teorioita sikiää tällä hullulla palstalla kuin sieniä sateella. Ihmiset keskittyvät rahaan ja ulkonäköön kun ei se todellinen rakkaus ole koskaan kohdalle kolahtanut. Esim. olen omaan mieheeni ihan hulluna, ollut jo vuodesta kivi ja keppi. Mitään statusta ei miehellä tietääkseni ole, eikä ole rahaakaan. Ihan perushumanisti, ei sellaisella rahoja ole, kuten ei itsellänikään. Tiedossakin oli alusta asti, että tavallinen valkokaulusduunari miehestä tulee, joten en ole mitään muuta odottanutkaan. Naisiakaan miehellä ei ole ennen minua ollut, olemme tällaisia vanhanaikaisia. Valinnanvaraakin minulla olisi nuorena ollut, joten en ole tyytynyt, päinvastoin, olen mielestäni osunut jättipottiin. Enkä usko olevani sen kummempi kuin muutkaan vaimot tässä maassa. Rahat ja statukset ovat oikeasti kovin kaukana ihmisten arjesta.

• Miesjokanäkiliikaa
        kyllä.kelpaa kirjoitti:

Höpsistä. Noita pöhköjä teorioita sikiää tällä hullulla palstalla kuin sieniä sateella. Ihmiset keskittyvät rahaan ja ulkonäköön kun ei se todellinen rakkaus ole koskaan kohdalle kolahtanut. Esim. olen omaan mieheeni ihan hulluna, ollut jo vuodesta kivi ja keppi. Mitään statusta ei miehellä tietääkseni ole, eikä ole rahaakaan. Ihan perushumanisti, ei sellaisella rahoja ole, kuten ei itsellänikään. Tiedossakin oli alusta asti, että tavallinen valkokaulusduunari miehestä tulee, joten en ole mitään muuta odottanutkaan. Naisiakaan miehellä ei ole ennen minua ollut, olemme tällaisia vanhanaikaisia. Valinnanvaraakin minulla olisi nuorena ollut, joten en ole tyytynyt, päinvastoin, olen mielestäni osunut jättipottiin. Enkä usko olevani sen kummempi kuin muutkaan vaimot tässä maassa. Rahat ja statukset ovat oikeasti kovin kaukana ihmisten arjesta.

Tuo mitä kuvailet koskee vain joko hyvin nuorena alkaneita suhteita tai paljon vanhempina 25-40 vuotiaat naiset päättävät kuten juuri tuossa esitin.

Se ei ole mikään hassu teoria. Se on FAKTA.

Toisaalta:
        "Tiedossakin oli alusta asti, että tavallinen valkokaulusduunari miehestä tulee"

Eli valkokaulusduunari kuitenkin ;D

"Rahat ja statukset ovat oikeasti kovin kaukana ihmisten arjesta."

:D
        Olet niin kovin naiivi.
        Siinä vaiheessa kun sitä rahaa ei ole tai sitä on niin paljon että sitä voi käyttää luksusteluun niin tulet huomaamaan paljonko se merkkaa.

Status on lähempänä myös kuin koskaan kuvittelet. Minkökähän takia tuo mies on sinusta "Jättipotti", oletko koskaan miettinyt sitä?

Omat kokemukseni osoittavat että naiset eivät ole minusta aikuisten oikeasti välittäneet koskaan paskaakaan. Kiinnostus on ollut pintaluonteista johtuen silloisesta statuksestani tai sen puutteesta joka on johtunut kiinnostuksen nopeaan loppumiseen.

Loppu on pelkkää valhetta ja uskottelua.

• kyllä.kelpaa

Tuo mitä kuvailet koskee vain joko hyvin nuorena alkaneita suhteita tai paljon vanhempina 25-40 vuotiaat naiset päättävät kuten juuri tuossa esitin.

Se ei ole mikään hassu teoria. Se on FAKTA.

Toisaalta:
        "Tiedossakin oli alusta asti, että tavallinen valkokaulusduunari miehestä tulee"

Eli valkokaulusduunari kuitenkin ;D

"Rahat ja statukset ovat oikeasti kovin kaukana ihmisten arjesta."

:D
        Olet niin kovin naiivi.
        Siinä vaiheessa kun sitä rahaa ei ole tai sitä on niin paljon että sitä voi käyttää luksusteluun niin tulet huomaamaan paljonko se merkkaa.

Status on lähempänä myös kuin koskaan kuvittelet. Minkökähän takia tuo mies on sinusta "Jättipotti", oletko koskaan miettinyt sitä?

Omat kokemukseni osoittavat että naiset eivät ole minusta aikuisten oikeasti välittäneet koskaan paskaakaan. Kiinnostus on ollut pintaluonteista johtuen silloisesta statuksestani tai sen puutteesta joka on johtunut kiinnostuksen nopeaan loppumiseen.

Loppu on pelkkää valhetta ja uskottelua.

Olen minä rakkauden suhteen naiivi ja myönnän sen kyllä. Johtuu siitä, että rakkaus on osunut kohdalle ja tiedän mitä se on. Rahan suhteen en ole. Valkokaulusduunari on ihan yhtä tyhjän kanssa nykyisin jos rahasta tai statuksesta puhutaan. Meillä ei ole rahaa, mutta rakkautta on. Rakkautta on siitäkin huolimatta, että kaikesta pitää pihistää, jos meinaa maksaa laskut, syödäkin jotain ja ostaa lääkkeet.
        Mies on minusta jättipotti, sillä hän on aina rakastanut minua. Silloin kun olin nuori, kaunis ja terve, mutta myös silloin kun lääkäri heitti syöpädiagnoosilla jne. Aina elämässä on hänen kanssaan ollut iloa ja huumoria sekä suunnatonta lämpöä. Kovin olette kyynisiä tällä palstalla.

• että.silleen

No mitä sitten?

No just!
        Naiset eivät ajattele omilla aivoillaan, huomaan ett en minäkään. Ajattelin tehdä analyysin millaisen unelma miehen minä haluaisinkaan. Onneks vilkaisin mitä muut flikat on kirjoittaneet.
        Petyin, olin taas onneton käsittänyt väärin. Täällähän on listaus mitä miehet kuvittelee meidän haluavan. Oikeastaan tää onkin hupilistaus...hymm, pitäkää mielikuvanne.

"Eivät nuo naiset minusta oikeasti välittäneet tai halunneet, he halusivat sen mitä minä heille edustin: STATUSTA."
        - Toi on hyvä, myydäänkö noita postimyynnissä?

-Mä haluun tilata yhden tollaisen STATUKSEN, eikä sillä miehellä ole niin väliä, millainen turjake se on.
        Kai sen jollekin tuolille voi panna istumaan, vaikka parvekkeelle. Niin kaikki luulee ett mullakin on mies, kun aina sama äijä istuu tupakalla.
        Pankaas se pakettiin ja lähetys pikana mulle...vaikka postiennakolla niin mä käyn lunastamassa sen postista. Niin ja kirjallinen takuutodistus mukaan...vaihto ja palautus oikeudella, jos se on vaikka viallinen.
        Mukavampi se on varmaan lunastaa mies postista kuin putkasta! Luulisin.

• Miesjokanäkiliikaa
        kyllä.kelpaa kirjoitti:

Olen minä rakkauden suhteen naiivi ja myönnän sen kyllä. Johtuu siitä, että rakkaus on osunut kohdalle ja tiedän mitä se on. Rahan suhteen en ole. Valkokaulusduunari on ihan yhtä tyhjän kanssa nykyisin jos rahasta tai statuksesta puhutaan. Meillä ei ole rahaa, mutta rakkautta on. Rakkautta on siitäkin huolimatta, että kaikesta pitää pihistää, jos meinaa maksaa laskut, syödäkin jotain ja ostaa lääkkeet.
        Mies on minusta jättipotti, sillä hän on aina rakastanut minua. Silloin kun olin nuori, kaunis ja terve, mutta myös silloin kun lääkäri heitti syöpädiagnoosilla jne. Aina elämässä on hänen kanssaan ollut iloa ja huumoria sekä suunnatonta lämpöä. Kovin olette kyynisiä tällä palstalla.

Naiset tekevät kyynisiksi. Elämä opettaa. Maailma näyttää taskunsa pohjat.

Poikkeuksia osuu joukkoon, mutta noin se hyvin pitkälle täällä menee.

Pahinta omalla kohdalla ehkä oli se että en ole tottunut naisten huomioon, mutta sen jälkeen kun sitä sain ja opin mistä se johtuu...

Olisi ehkä ollut parempi olla kokonaan sitä ilman.

Rakkaus on vain kaunis sana ja suurimman osan naisista kohdalla valhe joka sepitetään että joku välittäisi heistä kun he itse ovat huonossa asemassa, vanhoja eivätkä enää suosittuja.

En löydä mitään hyvää parisuhteista joissa olen ollut eivätkä kukaan heistä ole ollut erityisen pinnallinen jne.

Nämä ovat vain faktoja ja todellisuutta mitä naisten kanssa kohtaat miehenä.
        Joko hyväksyt ne tai olet yksin.

• kyllä.kelpaa

Naiset tekevät kyynisiksi. Elämä opettaa. Maailma näyttää taskunsa pohjat.

Poikkeuksia osuu joukkoon, mutta noin se hyvin pitkälle täällä menee.

Pahinta omalla kohdalla ehkä oli se että en ole tottunut naisten huomioon, mutta sen jälkeen kun sitä sain ja opin mistä se johtuu...

Olisi ehkä ollut parempi olla kokonaan sitä ilman.

Rakkaus on vain kaunis sana ja suurimman osan naisista kohdalla valhe joka sepitetään että joku välittäisi heistä kun he itse ovat huonossa asemassa, vanhoja eivätkä enää suosittuja.

En löydä mitään hyvää parisuhteista joissa olen ollut eivätkä kukaan heistä ole ollut erityisen pinnallinen jne.

Nämä ovat vain faktoja ja todellisuutta mitä naisten kanssa kohtaat miehenä.
        Joko hyväksyt ne tai olet yksin.

Onpa hyytävää. Kuinka asiat voivat niin pahasti mennä vinoon, että ihminen noin jäätyy? Olen pahoillani puolestasi. Toivottavasti voit jonakin päivänä sanoa erehtyneesi. Kaikkien näiden vuosien jälkeen sydämeni hypähtää edelleen kun pitkän päivän jälkeen näen taas mieheni. Olen kyllä nähnyt samaa onnea lähipiirissänikin, joten uskon vakuutteluistasi huolimatta rakkauden voimaan.

• Miesjokanäkiliikaa
        kyllä.kelpaa kirjoitti:

Onpa hyytävää. Kuinka asiat voivat niin pahasti mennä vinoon, että ihminen noin jäätyy? Olen pahoillani puolestasi. Toivottavasti voit jonakin päivänä sanoa erehtyneesi. Kaikkien näiden vuosien jälkeen sydämeni hypähtää edelleen kun pitkän päivän jälkeen näen taas mieheni. Olen kyllä nähnyt samaa onnea lähipiirissänikin, joten uskon vakuutteluistasi huolimatta rakkauden voimaan.

Kyllä nuo rakkaustarinat ovat nykymaailmassa harvinaisia.
        Olen nähnyt sitä vain vanhempien pariskuntien elämässä, omassani en lainkaan. Rakkaus on minulle sanana pelkkä vitsi jos kyse ei ole vanhempien ja lasten välisestä rakkaudesta.

En pysty sanomaan enää erehtyneeni kun totuus on nähty. Tietysti vanhempana naiset ovat vastaanottavaisempia "rakkaudelle" kun eivät enää ole kilpailukykyisiä statuksen suhteen. Minua ei tosin siinä vaiheessa enää kiinnosta ja nyt kyse on lähinnä esittämisestä ja seksistä, sillä ei ole rakkauden ja välittämisen kanssa mitään tekemistä.

Sinulla on käynyt onni, pidä siitä kiinni. Hyvää jatkoa.
        Muista että kaikille ei käy yhtä hyvin olivatpa he miten hyväsydämisiä tahansa.

• maakaunis

Tuollaiset luuseri miehet ei saa naisia kun eivät osaa edes lukea. Kysymys oli tarkoitettu naisille.

• Miesjokanäkiliikaa

Vastasin koska naiset valehtelevat kertoessaan näitä asioita. He valehtelevat näistä jopa itselleen.

Mitä tulee luuserimieheen niin ongelma ei ole se etten saisi naisia vaan se että olen äärimmäisen pettynyt heihin.

Tuossa ylempänä piirrän tarkan kuvan naisista millaisia he ovat.

Jos luotat naisten vastauksiin tässä asiassa että se sitten pätisi heidän valintoihinsa tositilanteessa niin älä nyt viitsi unta nähdä XD

• Miksi te kysytte, kun naisten vastaukset joka tapauksessa ignoorataan?

• Miesjokanäkiliikaa

Ketkä "te"?

Toisin kuin naiset niin miehet eivät ole yhtenäinen persoonaton hivemind joukko.

• Miesjokanäkiliikaa

Miten niin "te"?

Puhuttele yksittäisitä miestä idiootti.

Toisin kuin naiset niin me miehet emme ole persoonattomia hivemind-olentoja.

• tulaäåalsssta

Miten niin "te"?

Puhuttele yksittäisitä miestä idiootti.

Toisin kuin naiset niin me miehet emme ole persoonattomia hivemind-olentoja.

Mitä järkee on naisena tänne kirjottaa kun se on aina valetta mielestänne

• Miesjokanäkiliikaa
        tulaäåalsssta kirjoitti:

Mitä järkee on naisena tänne kirjottaa kun se on aina valetta mielestänne

Mikä tämä monikko juttu oikein on?

En ole kirjoittanut tänne palstalle pitkään pitkään aikaan enkä käy näitä juttuja edes lukemassa.

Joten ketkä ovat nämä "te" ja "mielestänne"?

se on totta että ei kannata kirjoittaa koska se on roskaa todennäköisesti. Kerroin jo sen joillekin ikävän totuuden tuossa ylempänä.

• hc-ätämi_

Mikä tämä monikko juttu oikein on?

En ole kirjoittanut tänne palstalle pitkään pitkään aikaan enkä käy näitä juttuja edes lukemassa.

Joten ketkä ovat nämä "te" ja "mielestänne"?

se on totta että ei kannata kirjoittaa koska se on roskaa todennäköisesti. Kerroin jo sen joillekin ikävän totuuden tuossa ylempänä.

Tuo on niin vaikea asia käsittää olennoille joilla on kollektiivinen tajunta.

Kerrattakoon vielä että tän palstan miehet ovat siis yksilöitä joilla ei ole mitään yhteistä mielipidettä jokaisesta naisiin liittyvästä asiasta. Monet äänekkäimmät persoonat täällä kuulyvat misogynistien jenkiin ja toistelevat aika lailla samoja fraaseja, mutta se ei tarkoita kaikkien miesten yleisesti hyväksyttyä mielipidettä.

• hc-ätämi_ kirjoitti:

Kerrattakoon vielä että tän palstan miehet ovat siis yksilöitä joilla ei ole mitään yhteistä mielipidettä jokaisesta naisiin liittyvästä asiasta. Monet äänekkäimmät persoonat täällä kuulyvat misogynistien jenkiin ja toistelevat aika lailla samoja fraaseja, mutta se ei tarkoita kaikkien miesten yleisesti hyväksyttyä mielipidettä.

Jos kerta toisensa jälkeen käy niin, että naisilta kysytään mutta miehet vastaavat omalla (palsta-)totuudellaan, niin on ihan luonnollista käyttää te-muotoa.

• Miesjokanäkiliikaa
        hc-ätämi_ kirjoitti:

Kaikkein käsittämättömintä tässä on se että nämä naiset itse väittävät olevansa kovinkin yksilöitä ja että naiset ajattelevat omilla aivoillaan itsenäisesti.

Miten on mahdollista että henkilöt eivät tajua että tällaisella anonyymilla palstalla voi pistäytyä millaisia miehiä tahansa jolal jokaisella on omat mielipiteeet ja jotkut voivat olla asiasta eri mieltä ja valmiita kuuntelemaan kuni esimerkiksi minä.

Osun palstalle kerran puoleen vuoteen että mitäköhän täällä on ja joku hivemind-helka kommentoi asiaa että "te".

Onkohan nämä naiskommentoijat täällä kouluttautuneita koska jossakin tuolla tuo rationaalisuus pettää.

"Tuo on niin vaikea asia käsittää olennoille joilla on kollektiivinen tajunta."

Naisilla on kyllä parinvalinnassa kollektiivinen tajunta, mutta sitäkin selvemmäksi tulee että se taitaa olla heillä muutenkin. Yksi mies siis edustaa kaikkia miehiä sanomalla mitä hyvänsä.

• Miesjokanäkiliikaa
        helka kirjoitti:

Jos kerta toisensa jälkeen käy niin, että naisilta kysytään mutta miehet vastaavat omalla (palsta-)totuudellaan, niin on ihan luonnollista käyttää te-muotoa.

Mitä sinä oikein edes sanot tuossa?

Mikä on palstatotuus?

Kuka mies ja missä?

Tänne kirjoittelee yksittäiset miehet ja naiset. Onko tämä jotenkin vaikea sinulle konseptina ymmärtää?

Vai etkö tunnista asiaa sellaisiksi kun jokaisella ei ole omaa profiilia?

Tuskin olen suurimman osan miehistä kanssa täällä samaa mieltä monestakaan asiasta edes.

Se ei ole luonnollistsa, se on täysin epärationaalista ja järjetöntä.
        Et sinäkään edusta jokaisen naisen joka palstalle sattuu osumaan mielipidettä vai edustatko?

En sinua nimimerkkinä tunne, mutta oletko harkinnut mielenterveysklinikalla asiointia jos et siis pelkästään yleistä vaan puhuttelet joukkoa "teinä".

En ole koskaan kuullut mitään hullumpaa.

• häpeänmeitämiehiä

Mitä sinä oikein edes sanot tuossa?

Mikä on palstatotuus?

Kuka mies ja missä?

Tänne kirjoittelee yksittäiset miehet ja naiset. Onko tämä jotenkin vaikea sinulle konseptina ymmärtää?

Vai etkö tunnista asiaa sellaisiksi kun jokaisella ei ole omaa profiilia?

Tuskin olen suurimman osan miehistä kanssa täällä samaa mieltä monestakaan asiasta edes.

Se ei ole luonnollistsa, se on täysin epärationaalista ja järjetöntä.
        Et sinäkään edusta jokaisen naisen joka palstalle sattuu osumaan mielipidettä vai edustatko?

En sinua nimimerkkinä tunne, mutta oletko harkinnut mielenterveysklinikalla asiointia jos et siis pelkästään yleistä vaan puhuttelet joukkoa "teinä".

En ole koskaan kuullut mitään hullumpaa.

Huh huh, kyllä jotkut miehet on sitten täysiä kusiaivoja.

• Miesjokanäkiliikaa
        häpeänmeitämiehiä kirjoitti:

Huh huh, kyllä jotkut miehet on sitten täysiä kusiaivoja.

Joo, ovat.

Harmi etten minä ole joten joudut etsimään seurasi jostain muualta.

• m36-sinkku

Minulla on paljon rahaa mutta ei naista. Olen kai liian ruma että joku nainen uskaltais näyttäytyä seurassani.

• Miesjokanäkiliikaa

Raha ei sinällään takaa menestystä, kyse on siitä näyttääkö ulospäin että sitä on ja että luot sen unelman naisen eteen.
        Tähän vaikuttaa myös miten sosiaalinen esimerkiksi olet koska muuten nainen ei usko edelleen että sinulla olisi kyky tarjota tuota unelmaa eli statusta vaikka rahaa löytyisikin.

Naiset eivät käsittele rahaa numeroina vaan potentiaalina ja mahdollisuuksina miten se heijastuu heidän elämäänsä ja luo statusta.

Kysymys kuuluu minkälaisessa ympäristössä liikut ja miten tuo esille että sinulla on rahaa?

• Tämä_on_mun_unelma

Minä tahtoisin sellaisen mukavan miehen, joka tykkäisi minusta vaikka en ole täydellinen. Miehen ei tarvitse olla lihaksikas (en tykkää isoista lihaksista)vaan hoikka tai normaali, pieni pömppömahakaan ei ole huono. Ei tarvitse olla erityisen pitkä eikä rikas. Komea saa kuitenkin olla, mutta sehän on katsojan silmässä. Työttömyyskään ei ole ongelma, jos se ei ole elämäntapa.

Olisi kiva, jos meillä huumorintaju olisi suurin piirtein samanlainen ja viihdyttäisi yhdessä. Mies voisi tykätä viettää aikaa enemmän kotona ja luonnossa kuin baareissa ja muutenkin alkoholinkäyttö voisi olla kohtuullista. Tupakointi myös kohtuullista, jos pakko polttaa, mieluummin sitten vaikka piippua. Luonteeltaan mies voisi olla rauhallinen ja introvertti.

Plussaa: eläinrakas, hyvä kokki, kauniit silmät, herkkä.

• Kilttiatm

Juuri tuollainen rauhallinen herkkä mies olen paitsi että en polta

• Tämä_on_mun_unelma

Olet varmasti ihana :)

• liikaavaadittu

Tämä on niin hauskaa, kuinka aina puhutaan että naiset sitä ja naiset tätä ja kun joku nainen sanoo "te miehet" niin hirveä paskamyrsky siitä, että kuinka miehet ovat yksilöitä jne. mutta naiset eivät.
      Tuollaista naisvihaa kokevaa miestä en ikinä haluaisi.
      Haluaisin miehen, joka kunnioittaisi minua yksilönä ja pitäisi minusta koska olen minä. Joka olisi myös ystäväni, jonka kanssa voisin tanssia olohuoneessa ja keskustella syvällisiä ja käydä vaeltamassa lapissa. Ihan sama vaikka hän olisi köyhä duunari tai työtön, vaikka minä kouluttautunut, kunhan olisi kuitenkin älyllisesti kanssani saman tasoinen ja ajatukset synkkaisi. Jos ottaisi stressiä siitä, että nainen on häntä korkeammassa asemassa nii no thanks, en diggaa konservatiiveista. Ei saisi olla rasvaton ja lihaksikas sillä en itsekään ole, jos kuitenkin nauttisi liikunnasta ja joskus vaikka lähtis vaikka pyöräretkelle kanssani, ja vähän mielikuvituksellista yllytyshulluutta kaipaisin mitä itsellänikin on. Sellaista että ei liikaa mieti mitä muut ajattelee vaan tekee mitä tykkää jos se on kivaa. Sairaalloisen mustasukkainen ei saa olla eikä kontrolloiva. Taiteellisuus olisi plussaa, ja ehdottomasti haluaisin että olisi jonkun verran tunneälyä. Ja sarkastinen huumori sekä itse ajatteleminen iskee ehdottomasti, että ottaa selvää ja miettii omilla aivoilla.

• Kilttiatm

Kukaan ei ole naista älykkäämpi. Sen todistaa jo siinä kun naiset naivat niitä miehiä jotka hakkaa naisia.

• Miesjokanäkiliikaa

"Tämä on niin hauskaa, kuinka aina puhutaan että naiset sitä ja naiset tätä ja kun joku nainen sanoo "te miehet" niin hirveä paskamyrsky siitä, että kuinka miehet ovat yksilöitä jne. mutta naiset eivät."

Minä en tiedä mitä hauskaa on epäloogisuudessa.

Jos minä kerron minun kokemuksieni ja tietoni mukaan yleistäen mitä naiset haluavat niin joku voi olla siitä eri mieltä.

Se poikkeaa täysin siitä että kerron että "te" sanoitte jotain.

Enhän minä voi olla vastuussa siitä mitä Kiltti.atm nimimerkki juuri kirjoitti tuohon ylempänä vai voinko?

"Tuollaista naisvihaa kokevaa miestä en ikinä haluaisi."

Tarkoitatko että loogisuuteen vetoava mies keskustelussa on naisvihaaja?

Miehet ovat yleensä loogisia, elä sitten yksin.

• liikaavaadittu

Sinun naisvihasi paistaa läpi tavasta, jolla pihut naisista ja yleistät negatiiviset kokemuksesi naisista koskevaksi kaikkia naisia. Nyt pelastaaksesi itsesi pussiin puhumiselta sinun kannattaisi myöntää, että oletuksesi naisista homogeenisenä joukkona jonka toiminnasta ja ajattelusta voi vetää johtopäätöksiä yksittäisestä yleiseen on täysin sama oletus joka sisältyy lauseeseen "te miehet". Ero näissä kahdessa on vain se, miten asia on ilmaistu. (Ja tosiaan siinä, että sinä kommentoit naisten käytöstä, ylläoleva nainen tapaasi kommentoida asiaa, mutta käytännössä molemmissa on kyse vain yleistyksestä jolla ei ole pohjaa).

Itsehän olen sitä mieltä että niin naiset kuin miehetkään eivät ole yksiselitteinen ryhmä jonka ajattelusta ja toiminnasta voisi vetää suoraviivaisia johtopäätöksiä siitä miten yksittäiset miehet ja naiset toimii. Me olemme kaikki yksilöitä ja yksilönä sinulla on oikeus ajatella kuten ajattelet ja kaikeksi onneksi tunnen paljon miehiä jotka eivät ajattele kuten sinä.

• Miesjokanäkiliikaa
        liikaavaadittu kirjoitti:

Sinun naisvihasi paistaa läpi tavasta, jolla pihut naisista ja yleistät negatiiviset kokemuksesi naisista koskevaksi kaikkia naisia. Nyt pelastaaksesi itsesi pussiin puhumiselta sinun kannattaisi myöntää, että oletuksesi naisista homogeenisenä joukkona jonka toiminnasta ja ajattelusta voi vetää johtopäätöksiä yksittäisestä yleiseen on täysin sama oletus joka sisältyy lauseeseen "te miehet". Ero näissä kahdessa on vain se, miten asia on ilmaistu. (Ja tosiaan siinä, että sinä kommentoit naisten käytöstä, ylläoleva nainen tapaasi kommentoida asiaa, mutta käytännössä molemmissa on kyse vain yleistyksestä jolla ei ole pohjaa).

Itsehän olen sitä mieltä että niin naiset kuin miehetkään eivät ole yksiselitteinen ryhmä jonka ajattelusta ja toiminnasta voisi vetää suoraviivaisia johtopäätöksiä siitä miten yksittäiset miehet ja naiset toimii. Me olemme kaikki yksilöitä ja yksilönä sinulla on oikeus ajatella kuten ajattelet ja kaikeksi onneksi tunnen paljon miehiä jotka eivät ajattele kuten sinä.

"Sinun naisvihasi paistaa läpi tavasta, jolla pihut naisista ja yleistät negatiiviset kokemuksesi naisista koskevaksi kaikkia naisia. "

Huonot kokemukset naisista jotka odottavat mieheltä statusta on siis minun oma vikani ja naisvihamielisyyteni vika?

Päivän paras :D

"Me olemme kaikki yksilöitä ja yksilönä sinulla on oikeus ajatella kuten ajattelet ja kaikeksi onneksi tunnen paljon miehiä jotka eivät ajattele kuten sinä."

Tarkoitat että nuo miehet valehtelevat itselleen mitä naiset haluavat?

"ajattelusta voi vetää johtopäätöksiä yksittäisestä yleiseen on täysin sama oletus joka sisältyy lauseeseen "te miehet". Ero näissä kahdessa on vain se, miten asia on ilmaistu. (Ja tosiaan siinä, että sinä kommentoit naisten käytöstä, ylläoleva nainen tapaasi kommentoida asiaa, mutta käytännössä molemmissa on kyse vain yleistyksestä jolla ei ole pohjaa)."

Ei todellakaan.

Kyse on KESKUSTELUSTA.
        Jos tämä henkilö joka vaikuttaa mielenterveyspotilaalta ilmoittaa ettei voi keskustella aiheesta kun "te miehet" olette sitä ja tätä mieltä niin hänen mielestään me kaikki ajattelemme samalla tavoin kaikesta joten keskustelu on turhaa.

Minä taas vetosin OMAAN KOKEMUKSIINI ja kerroin oman näkemykseni. Sanoinko jossain että TE olette tuota mieltä?

Jos et tajua tuota loogista eroa, niin se on sinun avuttomien aivojesi kyvyttömyyden ongelma ei minun ongelmani.

• perjantaityttö

Haluan alle 170 cm miehen.

• camaaan

Älä valehtele.

• Harpuusi

Hmm.
      Täällä jo pari naista onkin kuvaillut millaisen miehen haluaisin. Lisättäköön siihen introverttiyteen myös se, että olisi valmis asumaan jossain vähän syrjemmässä ja tuloista sen verran jotta kykenisi maksamaan edes osan asumisestaan kanssani. :D Eli n.250-340e kuussa (tähän laskettu laina/vuokra, jäte, sähkö ym) eli esim.vanhassa mummonmökissä..
      Olisi kiinnostunut pienviljelystä tai ei ainakaan tyrmäisi kun kasvattelen omat potut jne. Eläinrakkaus on ehdoton vaatimus sillä en voi saada lapsia (sairaus syynä) ja eläinlapsia pitäisi hinguta, heh.
      Ulkoisesti omaa silmää miellyttävä ja se on laaja käsite. Mieluusti silti yli 155cm ja kunnosta sen verran, että hyvä olisi jaksaa lähteä kanssani vaellukselle tai edes mato-ongelle kävellen lähirantaan. Tykkäisi hillua metsissä kanssani ja kuitenkin löhöilisi hyviä leffoja katsellen kanssani sohvalla välillä. Sitä perusarkea.

On tälläinen helmi joskus minulla ollutkin. Mutta ulkopuoliset tekijät tuli väliin. Oli kuulemma liian hyvää minulle. Nii ehkä olikin? Olen hiukan vaatimaton hiirulainen monen räväkän naisen mukaan arkena. Silti pieni peto minussakin asuu.. Laittaudun mielelläni jos on mies mutta sinkkuna haahuilen "kirppislookissa" mielummin. Olen salaa turhamainen ja kylppärini kaapit tursuavat hajuvesiä, tököttejä.. tätähän ei päältä päin uskoisi. :P
      Ei ole ylipaino-ongelmia tms. Ilmeisesti naamani on ok. Jos pitää siroista ja pienistä naisista, niin tuntuisin kelpaavan oikein mainiosti. Joillekin olen sitten liian kääpiö.

Tyrkyllä on liikakin näitä "tasokkaita" miehiä mutta eivät he eläisi kuten minä tykkään. Eikä minusta olisi makselemaan tonnin osuutta asuntolainasta tai suhailemaan illanvietoissa joka viikko. Joten.. etsin jotain mahdotonta. Vähän junttia mutta tarpeeksi älykästä persoonaa. Fiksua metsien miestä. Heh.
      Joskus jos huomaan jossain kiinnostavan miehen, niin eivät usko minun olevan aidosti kiinnostunut. Tällöin toki usein olenkin ns.valepuvussa siistimmässä lookissa. :) Lenkkipoluilla ei näy pahemmin sopivan oloisia ukkeleita.. hohhoijaa.

Netissä minulle vastaavat ne ' 50k tai enemmän muka tienaavat'. Ei kiitos. Emme olisi ns.samalla tasolla. Ja jos oliskin niin äkkiä sitä joku naisolento olisi kimpussa kärkkymässä ja selittämässä kuinka huono ja harmaa puoliso olisin. Enää en aio ottaa siipeeni, en edes perusduunarin kanssa.
      Ehkä olen outo poikkeus. Mutta.. jonain päivänä vielä löydän sen oikean yksilön. Siihen asti kissamummoilen ja hemmottelen koiriani. :D

• miesvm_1967x_out

Minä olen varattu mutta olisin juuri tuollainen mies. Tykkään olla kotosalla ja puuhastella kaikenlaista kotona ruoanlaitosta alkaen. Kaikenlaiset remonttihommat onnistuu ja mummonmökissähän niitä riittää ikuisesti. Ainoa vaatimukseni olisi että mikäli lähimmälle auratulle tielle on enemmän kuin 50m niin pitää hommata "piikkilangankiristäjä" etulevyllä tai vähintään polttomoottorilumilinko, lumihommat ei ainakaan mua nappaa hirveästi vaikka hyvää kuntoiluahan se on. Mutta jos tulee yli 20cm kerralla niin turhan raskasta :)
        Metsissä pomppiminenkaan ei olisi ongelma, suoritin varusmiespalvelukseni RVL:n sissikomppaniassa joten pakkikahvit nuotiolla ja kuusenpersiissä nukkuminen onnistuisi mainiosti. Kalastamisesta en oikein välitä mutta sen jättäisin sulle, kaveriksi lähtisin ajankuluksi. Höpöttäisin kyllä niin ettei saalis olis kummoinen :P Kasvien kasvattaminen on kanssa lähellä sydäntä, nytkin yritän saada villityrniä kasvamaan takapihalla ja mietteissä on ollut päärynä- ja kirsikkapuita. Omenaa tietysti jo on ja kriikunaa. Sopivaan maaperään voisi laittaa sipulia, porkkanaa, lanttua ja tietty perunaa. Ehkä jotain muutakin. Koira mulla olis omasta takaa.

Että kyllä tämmöisiä janttereita varmaan vapaanakin vielä liikkuu, etkä sä ole mikään outo poikkeus. Aika moni taitaa nykyään alkaa kypsymään tähän hektiseen kaupunkielämään, yt-neuvotteluihin yms. ja kaipaa hieman rauhaa jostain sivummalta. Että onnea tulevaan, uskoa älä ainakaan menetä.

• miesvm_1967x_out
        miesvm_1967x_out kirjoitti:

Minä olen varattu mutta olisin juuri tuollainen mies. Tykkään olla kotosalla ja puuhastella kaikenlaista kotona ruoanlaitosta alkaen. Kaikenlaiset remonttihommat onnistuu ja mummonmökissähän niitä riittää ikuisesti. Ainoa vaatimukseni olisi että mikäli lähimmälle auratulle tielle on enemmän kuin 50m niin pitää hommata "piikkilangankiristäjä" etulevyllä tai vähintään polttomoottorilumilinko, lumihommat ei ainakaan mua nappaa hirveästi vaikka hyvää kuntoiluahan se on. Mutta jos tulee yli 20cm kerralla niin turhan raskasta :)
        Metsissä pomppiminenkaan ei olisi ongelma, suoritin varusmiespalvelukseni RVL:n sissikomppaniassa joten pakkikahvit nuotiolla ja kuusenpersiissä nukkuminen onnistuisi mainiosti. Kalastamisesta en oikein välitä mutta sen jättäisin sulle, kaveriksi lähtisin ajankuluksi. Höpöttäisin kyllä niin ettei saalis olis kummoinen :P Kasvien kasvattaminen on kanssa lähellä sydäntä, nytkin yritän saada villityrniä kasvamaan takapihalla ja mietteissä on ollut päärynä- ja kirsikkapuita. Omenaa tietysti jo on ja kriikunaa. Sopivaan maaperään voisi laittaa sipulia, porkkanaa, lanttua ja tietty perunaa. Ehkä jotain muutakin. Koira mulla olis omasta takaa.

Että kyllä tämmöisiä janttereita varmaan vapaanakin vielä liikkuu, etkä sä ole mikään outo poikkeus. Aika moni taitaa nykyään alkaa kypsymään tähän hektiseen kaupunkielämään, yt-neuvotteluihin yms. ja kaipaa hieman rauhaa jostain sivummalta. Että onnea tulevaan, uskoa älä ainakaan menetä.

Niin itse asun OK-talossa ison kaupungin kupeessa mutta sopivasti syrjässä kohinasta ja värivaloista. Ja remontoin kämppää :)

• atännä

Sopivan. Se riippuu aivan siitä ihmisestä. Asiat kompensoivat toisiaan. Yksi asia on oltava kuitenkin, se sävähdyttävä kemia.

• Ompas täällä palstalla tällä hetkellä liikenteessä monia keijuja ja menninkäisiä........olipas lämpöisiä vastauksia ja niitä oli mukava lukea.... =)

• tavallllLinen_nais

Ehdottomia vaatimuksia mieheltä:
      - ei ole väkivaltainen. Ei haaveile pommiräjäytyksistä, joukkomurhista, kiduttamisesta yms. Ei vihaa miehiä, naisia, lapsia, vanhuksia, eläimiä, maapalloa, maailmankaikkeutta
      - kykenee rakkauteen ja uskollisuuteen
      - ei ole vakavia mielenterveysongelmia, koska en pysty olemaan miehen terapeuttina
      - ei ole narkomaani eikä alkoholisti eikä peliriippuvainen tms. vakavia addiktioita
      - ei ole rikollinen
      - asuu Suomessa

En halua mieheltä mitään sellaista ominaisuutta, mitä minulla ei ole. Noita kaikkia olläolevia minulla on tarjota vastaavasti miehelle.

Asioita, jotka ovat plussaa:
      - käy työssä tai opiskelee. Jos on työtön, niin etsii aktiivisesti työtä (olen itse työelämässä ja opiskelen työn ohessa)
      - viihtyy kotona, mutta tykkää välillä käydä jossakin esim. mökillä
      - viihtyy luonnossa edes jossain määrin vaikkapa patikoimassa, fillaroimassa tms
      - huumorintajuinen
      - osaa kotitöitä ja kykenee tekemään niitä (minä teen tietenkin oman osuuteni)
      - haluaa viettää minun kanssani aikaa
      - osaa ja tahtoo pitää hygieniastaan huolta esim. harjaa hampaat joka päivä

Minulle kelpaa lihava mies, voi olla lyhyt, voi olla kalju. Voisin rakastua vaikkapa pyörätuolissa istuvaan mieheen. Miehessä pitäisi olla jotakin, johon voisin ihastua. Jos mies vihaa itseään ja ulkonäköään, on vaikea ulkopuolisen rakastaa sellaista ihmistä. En välitä miehen aiempien naisten lukumäärästä että onko se nolla vai sata.

Sättisedät luulevat tietävänsä, että millaisen miehen kaikki naiset haluaa esim. tatuoinnit ovat minulle täysin yhdentekeviä. Turhaa minä näitä kirjoitan, koska miehet eivät usko kuitenkaan.

• kuulostaahienolta

Olet siis pyöreä nainen joka ei välitä seksistä, mutta jolla on paljon edellisiä kumppaneita joten kumppanin voisi olla samanlainen?

• Kilttiatm

jännämiehillä on nuo kaikki ominaisuudet joten sellasen haluat.

• Uskossa oleva, hyväsydäminen, auttavainen, ei-macho, terve, pakkomielteetön, tasapainoinen, monista asioista kiinnostunut, nöyrä, oloihinsa tyytyväinen, ei rahanahne eikä uraputkimies, minut vajavaisen laiskurin hyväksyvä, vähäruokainen. Lihavasta en välittäisi siksi, että sitten lankeisin minäkin ahmimaan, kun kaapissa olisi lihottavia herkkuja.

• Vielä, ei tatuoitu eikä bodaaja.

• Loveandpeace

Aika hassua, että ne ovat aina miehiä, jotka tähän kysymykseen vastaavat.
      Luulisin, että kysymys oli tarkoitettu naisille.
      Jotkut miehet aina jaksavat inttää, että naiset haluavat sitä tai tätä, vaikka eivät asiasta mitään tietäisikään.
      Itse haluaisin sellaisen kiltin ja kunnollisen miehen, jolla on suunnilleen samanlaiset arvot kuin minulla; rehellisyys, ahkeruus, itsensä ja muitten kunnioittaminen ja liian materialismin välttäminen.
      Jos mies leveilee rahoillaan tai kalliilla autollaan, häviää tämän tytön kiinnostus aika äkkiä...

• näkökulmajoooo

"Jotkut miehet aina jaksavat inttää, että naiset haluavat sitä tai tätä, vaikka eivät asiasta mitään tietäisikään."

Ehkä miehet kokevat naisten halut ja haluttomuudet paljon omakohtaisemmin ja todemmin kuin naiset omissa ajatuksissaan luulevatkaan. Jos vertailun vuoksi ajattelee imeväis-ikäistä, niin hänelle se, mitä imettäjä mielessään miettii ja kokee, ei ole kovin tärkeää. Tissin saaminen suuhun on hänelle elintärkeää ja todellista naiseutta.

• Miesjokanäkiliikaa

Minun ajatukseni eivät perustu luulotteluihin tai kuvitelmiin vaan KOKEMUKSEEN.

"Jos mies leveilee rahoillaan tai kalliilla autollaan, häviää tämän tytön kiinnostus aika äkkiä..."

Status ei ole sama asia kuin raha tai kallis auto.

Statuksessa on kysymys yhteiskunnallisesta asemasta ja siitä viiteryhmästä johon henkilö kuuluu.

"Itse haluaisin sellaisen kiltin ja kunnollisen miehen, jolla on suunnilleen samanlaiset arvot kuin minulla; rehellisyys, ahkeruus, itsensä ja muitten kunnioittaminen ja liian materialismin välttäminen."

Kyllä, kunhan hänellä on hyvä työpaikka (ahkera) hän on kunnianhimoinen, rakentaa talot, korjaa autot ja asunnot jne. jne. sekä esiintyy sosiaalisesti tavalla joka huokuu tuota kaikkea.

Statusta.

Piste.

• GeorgeLooney

Status riippuu aina naisen viiteryhmästä. Eikä aina ole kyse rahasta. Abiturientin mielestä suosittua alaa ylipistossa opiskeleva mies voi olla statuksekas. Vegaanin mielestä paikallisen Pelastakaa elukat -yhdistyksen puuhamies, joka viljelee itse kasviksensa, saattaa olla statuksekas. Lähiöghettonaisen mielestä MC Onepercentersin paikallisjaoston varapresidentti voi olla statuksekas.

Tärkeintä on huomata, että naisen täytyy tietää mainittujen miesten statuksesta. Ellei abiturientti tiedä, että Niko-Jarmo opiskelee mediaseksikästä alaa, joka lupailee jännittävää tulevaisuutta, hän ei ole millään tavalla kiinnostunut Niko-Jarmosta. Miehen täytyy aina ansaita naisen kiinnostus (ja vielä laajemmin paikkansa yhteiskunnassa) tekemisen ja saavutustensa kautta. Mies ei itsessään ole arvokas. Miehellä on pelkästään välinearvo.

Nainen sen sijaan on miehelle arvokas itsessään. Naisen ei tarvitse tehdä muuta kuin olla olemassa.

Tämä on suurin ero miehen ja naisen parinvalinnassa, eikä miehen kannalta kovinkaan miellyttävä paljastus huomata, ettei hänellä itsellään ole juurikaan väliä.

Mutta entäpä Niko-Jarmo? Sen jälkeen kun abiturientti itse pääsee yliopistoon, Niko-Jarmon status katoaa yleensä kuin taikaiskusta ja suhde on ohitse.

Naisen parinvalintaa ohjaa hyötyajattelu. Nainen valitsee väistämättä miehen, joka on hieman enemmän kuin nainen itse. Tämä tunnetaan myös "ylös katsomisena". Jos ja kun nainen huomaa, että mies on tavallinen kuolevainen, miehen persoonalla ja huumorilla ei ole mitään merkitystä. Peli on lopullisesti menetetty.

Miehen parinvalintapreferenssit eivät vaadi läheskään yhtä paljon työtä ja ovat paljon yksinkertaisemmat.

• ATMaisteri
        GeorgeLooney kirjoitti:

Status riippuu aina naisen viiteryhmästä. Eikä aina ole kyse rahasta. Abiturientin mielestä suosittua alaa ylipistossa opiskeleva mies voi olla statuksekas. Vegaanin mielestä paikallisen Pelastakaa elukat -yhdistyksen puuhamies, joka viljelee itse kasviksensa, saattaa olla statuksekas. Lähiöghettonaisen mielestä MC Onepercentersin paikallisjaoston varapresidentti voi olla statuksekas.

Tärkeintä on huomata, että naisen täytyy tietää mainittujen miesten statuksesta. Ellei abiturientti tiedä, että Niko-Jarmo opiskelee mediaseksikästä alaa, joka lupailee jännittävää tulevaisuutta, hän ei ole millään tavalla kiinnostunut Niko-Jarmosta. Miehen täytyy aina ansaita naisen kiinnostus (ja vielä laajemmin paikkansa yhteiskunnassa) tekemisen ja saavutustensa kautta. Mies ei itsessään ole arvokas. Miehellä on pelkästään välinearvo.

Nainen sen sijaan on miehelle arvokas itsessään. Naisen ei tarvitse tehdä muuta kuin olla olemassa.

Tämä on suurin ero miehen ja naisen parinvalinnassa, eikä miehen kannalta kovinkaan miellyttävä paljastus huomata, ettei hänellä itsellään ole juurikaan väliä.

Mutta entäpä Niko-Jarmo? Sen jälkeen kun abiturientti itse pääsee yliopistoon, Niko-Jarmon status katoaa yleensä kuin taikaiskusta ja suhde on ohitse.

Naisen parinvalintaa ohjaa hyötyajattelu. Nainen valitsee väistämättä miehen, joka on hieman enemmän kuin nainen itse. Tämä tunnetaan myös "ylös katsomisena". Jos ja kun nainen huomaa, että mies on tavallinen kuolevainen, miehen persoonalla ja huumorilla ei ole mitään merkitystä. Peli on lopullisesti menetetty.

Miehen parinvalintapreferenssit eivät vaadi läheskään yhtä paljon työtä ja ovat paljon yksinkertaisemmat.

Totta.

Jokainen tarkkaavainen ja analyyttinen mies huomaa jossain vaiheessa miten paljon suosioon vaikuttaa status. Jossain viiteryhmässä, tai yksittäisessä tilanteessa. Silloin kun olet se mies joka nousee muiden miesten yläpuolelle, osaamisen tai mieluiten auktoriteetin ansiosta, naiset kiinnostuvat.

Pahiten statuksen perään ovat n. 25-35v naiset (mitä kauniimpi, sitä enemmän statusta halutaan vaihdossa), koska tuossa iässä ratkaistaan kuka asuu kivitalossa järven rannalla tj:n kanssa ja kuka rivarikolmiossa vuokralla perusduunarin kumppanina.

• Miesjokanäkiliikaa
        GeorgeLooney kirjoitti:

"Tärkeintä on huomata, että naisen täytyy tietää mainittujen miesten statuksesta. Ellei abiturientti tiedä, että Niko-Jarmo opiskelee mediaseksikästä alaa, joka lupailee jännittävää tulevaisuutta, hän ei ole millään tavalla kiinnostunut Niko-Jarmosta. Miehen täytyy aina ansaita naisen kiinnostus (ja vielä laajemmin paikkansa yhteiskunnassa) tekemisen ja saavutustensa kautta. Mies ei itsessään ole arvokas. Miehellä on pelkästään välinearvo."

En ole samaa mieltä tältä osin.

Kyse ei ole miehen varmasta statuksesta vaan oletuksesta että miehellä jolla näyttää olevan statusta sitä on.

Esimerkiksi on tunnettu tosiasia että hienomman auton kanssa liikkuva tyylikkäämmin pukeutuva mies vetää enemmän naisia puoleensa kuin päinvastainen.

Se että onko miehellä oikeasti rahaa, asemaa tai pätevyyttä ja kykyä on täysin eri juttu.

Se miehen status IMAGONA ratkaisee. Sen takia naiset ovatkin pinnallisempia kuin miehet.

• Jemina96

- Yli 80-vuotias
      - Kusipää
      - Tatuoitu
      - Pitkä
      - Komea
      - Lihaksikas
      - Kalju
      - Rikas

• Nämä ovat varmaan kaikista lähimmin osuneet...

• Aslakitar

Ei oo tullu koskaan ees aateltua tommosta mutta mulla on suomalainen pitkä tumma juoppo muusikko,olen tyytyväinen.

• m-i-e-s

Naisia on niin älyttömän paljon, ettei ole olemassa yhtä stereotyyppistä miesmallia jonka naiset haluaisi. Naiset ovat yksilöllisiä ja jokainen haluaa erinäisiä piirteitä tai ominaisuuksia. Välttämättä nainen ei edes halua miestä.

• nainenkolkytvv

Tulevan miehen pitäisi olla:
      -omaa silmää miellyttävä (ei esim. tatuointeja eikä karseita vaatteita)
      -ainakin jonkin verran liikunnallinen, normaalipainoinen
      -syö kohtuuterveellisesti, mutta välillä herkutteleekin
      -älykäs ja koulutettu (vähintään ammattikorkeakoulu). Koulutus on tärkeä, koska mielestäni kouluttautuminen ja kouluttautumattomuus tai vain vähän kouluttautuneisuus kertovat ihmisesta paljon. Ehkä haluan miehellä olevan myös vähän kunnianhimoa, itsensä kehittämistä jne.
      -tupakoimaton
      -naista arvostava, kohtelias, sosiaalinen ja tasapainonen
      -rahankäyttö järkevää, ehkä jopa kiinnostunut sijoittamisesta

Eli etsin miehestä samoja ominaisuuksia, joita itselläkin on.

• kulmaminuutti

"Tulevan miehen pitäisi olla:

-omaa silmää miellyttävä (ei esim. tatuointeja eikä karseita vaatteita)

-ainakin jonkin verran liikunnallinen, normaalipainoinen

-syö kohtuuterveellisesti, mutta välillä herkutteleekin

-älykäs ja koulutettu (vähintään ammattikorkeakoulu). Koulutus on tärkeä, koska mielestäni kouluttautuminen ja kouluttautumattomuus tai vain vähän kouluttautuneisuus kertovat ihmisesta paljon. Ehkä haluan miehellä olevan myös vähän kunnianhimoa, itsensä kehittämistä jne.

-tupakoimaton

-naista arvostava, kohtelias, sosiaalinen ja tasapainonen

-rahankäyttö järkevää, ehkä jopa kiinnostunut sijoittamisesta

Eli etsin miehestä samoja ominaisuuksia, joita itselläkin on."

Niin siis jos kerran tarvii olla tasapainoinen, niin esim, sellainen ns. "nilkun vittu" kuten itse olen ei käy ?. Eli toinen jalka on 20 cm lyhempi kuin toinen joten kävely ei ole tasapainoista vaan sellaista epäkeskomaista ankan vaappumista. No eipä siinä, empä ole kyllä päästäkään tasapainossa, kieroutuneen tajunnan vuoksi pääkin on kallellaan toiselle laitaa kun tiedot ja kaikki on pakkautuneet päässä vain toiselle laidalle. Saakeli että on muuten painavaa tietoa ja paljon !.

Eipä siinä mitään, pidä tunkkisi prkle !. Etkä laita sitä minkään pöydän kulmalle, pitelet vain ihan itse !.

• 1212

Lyhyemmin ilmaistuna, miehellä tulee olla rahaa ja statusta.

• Besserwissernroone

Just joo. On se hyvä, että te miehet "tiedätte" mitä me naiset haluamme. What ever. Kannattaisi varmaan jättää hameväen tämä palsta ja jättää miehet kiukuttelemaan tänne keskenään. Meininki on kuin hiekkalaatikolla. Toi vie mun leikkiauton. :)

• Miesjokanäkiliikaa
        Besserwissernroone kirjoitti:

Just joo. On se hyvä, että te miehet "tiedätte" mitä me naiset haluamme. What ever. Kannattaisi varmaan jättää hameväen tämä palsta ja jättää miehet kiukuttelemaan tänne keskenään. Meininki on kuin hiekkalaatikolla. Toi vie mun leikkiauton. :)

Huvittavaa, mutta tavalla tai toisella viesteissä joissa naiset ovat kuvailleet omia suosikkimiehiä on kuitenkin esillä status tavalla tai toisella esimerkiksi koulutuksen jne. osalta.

Totuuden kertominen miesten suulla siis nyt on "miesten kiukuttelua".

Haluat nähtävästi tuntea itsesi olevasi miehiä ylempänä tai ainakin niitä jotka tänne kirjoittavat.

Sori, et ole. Olet hameväkeä joka arvostaa pinnallista statusta ja odotat että toiset uskovat valheitasi.

• siinäkainetärkeimmät

Huumorintajuinen, fiksu, viihtyy luonnossa, omillaan toimeen tuleva, suurin piirtein normaali ruumiin rakenne, osaa nauttia ihan tavallisesta arjesta mutta tykkää myös halauksista ja hemmottelusta. Toisen huomioon ottava, ehdottomasti iloinen ja positiivinen.

• rehellinen2

REHELLISEN !
      -statukset jää tällaisen varjoon.
      Yhtään rehellistä miestä en ole vielä tavannut.

• Calmeyourself

Sopii muuten lukea tää ketju. Varsin tavallista on sallia itselleen hyökätä sukupuolittamalla kun tulee kommenttia jota ei osaa käsitellä. Keskustelu on taitolaji.

• Eräkettu

Lyhyen, tumma hiuksisen, paskaa puhuvan vitun pikku runkun...

• Nella.99

- Kokenut panomies
      - Maahanmuuttaja
      - Yli 50-vuotias
      - Rikas
      - Väkivaltainen kusipää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      75
      2863
    2. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      59
      2811
    3. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      17
      2653
    4. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      41
      2082
    5. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      53
      2051
    6. Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus
      Maailman menoa
      278
      2024
    7. Hymyilyttää

Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi
      Ikävä
      21
      1301
    8. Oletko surullinen

Pahoillaan, pettynyt vai jotain muuta
      Ikävä
      42
      1160
    9. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      3
      1104
    10. Aamun Trump

"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.
      Maailman menoa
      96
      1009
    Aihe