Tauko kaukosuhteessa

ahdistunuttyttö

Miesystäväni ehdotti taukoa, vaikka meillä on kaukosuhde.. tarkoittaako tämä, että hänen kiinnostuksensa on lopahtanut? Tapaamme 1,5-3 kuukauden välein ja yhteydessä olemme päivittäin whatsappissa sekä skypessä. Hän haluaisi kokeilla sinkkuutta ja ettei oltaisi yhteydessä toisiimme, eikä osaa sanoa kuinka kauan tuo kestäisi. Kieltäydyin, sillä mielestäni tuo on järjetöntä, kun muutenkin olemme koko ajan erossa ja järjestely vain satuttaisi minua, sillä odottaisin vain hänen yhteydenottoaan.. Mitä mieltä olette tästä?
Hän on minua 10v vanhempi ja, kun hän erosi, alkoi hän lähes samantien seurustella minun kanssani. Hän haluaisi tietää mitkä mahdollisuudet hänellä olisi elämässä ilman parisuhdetta. Tarkoittaako tämä selkokielellä, että hän vain haluaisi kokeilla mahdollisuuksiaan muihin naisiin?

6

325

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jsklfsfljkd

Pahalta kuullostaa. Eli pitäisi sua vaan varalla jos ei muuta löydy. Ei tuossa ole mitään järkeä, eroa!! Miehet ei usein kaukosuhteita jaksa..

• Pässi_

"Miehet ei usein kaukosuhteita jaksa.."

Mihin faktaan tämä perustuu? Itse olin kaukosuhteessa naisen kanssa, joka jätti minut jostain ihan ihme syystä. Meni kuukausia, halusi palata yhteen, palattiinkin ja jätti taas jollakin ihme verukkeella. Toki tämä vain yksi tarina, mutta 100% minun kokemuksista.

• NoBiggie

Kyllä täällä on toinenkin mies, joka eli pitkään kaukosuhteessa, jossa nainen sitten halusi yht äkkiä "pitää taukoa suhteesta." Otin sen lähestulkoon heti niin, että kun ei päivittäin kumminkaan nähty ja kaikki oli muuten ok, että homma vaan ei toiminut, eikä uskaltanut sanoa suoraan, että ei halua enään seurustella tai suunnitella samalle paikkakunnalle muuttoa. Mä olisin ollut valmis aloittamaan opiskelut/työt, mutta en halua tikkua silmään, joten toin vain esille oman kokemukseni.

• tarkoittaasitäettä

Tarkoittaa selkokielellä, että on löytänyt jonkun joka on potentiaalisempi vaimoehdokas kuin sinä. Eli haluaa erota jos toisen kanssa sujuu paremmin. Mitään et asialle voi koska toista ei voi vangita. Sano sille, että se on sitten ero esissä.

• Koetaymmärtää

Eiköhän tuo niin ole, että jos on alkanut seurustella kanssasi heti, kun on edellisestään eronnut, niin olet ollut hänelle vain sellainen ihastuslaastari ja nyt kun hän seisoo omilla jaloillaan ja ei tarvitse itsetuntoonsa tukea, on valmis etsimään sen hänelle oikeamman ihmisen eli on todennut ettet sinä ollut se, mitä hän etsi. Ero on parempi vaihtoehto kuin tauko, ei sinun tarvitse olla hänelle varalla ja roikkua suhteessa, josta et itse saa yhtään mitään muuta kuin itkuja.

• ahdistunuttyttö

Hän itse asiassa erosi, koska halusi seurustella minun kanssani.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      5044
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      2
      2452
    3. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      136
      1280
    4. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      100
      1247
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1200
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1084
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      17
      883
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      168
      835
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      753
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      35
      722
    Aihe