Miesystäväni ehdotti taukoa, vaikka meillä on kaukosuhde.. tarkoittaako tämä, että hänen kiinnostuksensa on lopahtanut? Tapaamme 1,5-3 kuukauden välein ja yhteydessä olemme päivittäin whatsappissa sekä skypessä. Hän haluaisi kokeilla sinkkuutta ja ettei oltaisi yhteydessä toisiimme, eikä osaa sanoa kuinka kauan tuo kestäisi. Kieltäydyin, sillä mielestäni tuo on järjetöntä, kun muutenkin olemme koko ajan erossa ja järjestely vain satuttaisi minua, sillä odottaisin vain hänen yhteydenottoaan.. Mitä mieltä olette tästä?
Hän on minua 10v vanhempi ja, kun hän erosi, alkoi hän lähes samantien seurustella minun kanssani. Hän haluaisi tietää mitkä mahdollisuudet hänellä olisi elämässä ilman parisuhdetta. Tarkoittaako tämä selkokielellä, että hän vain haluaisi kokeilla mahdollisuuksiaan muihin naisiin?
Tauko kaukosuhteessa
6
359
Vastaukset
- jsklfsfljkd
Pahalta kuullostaa. Eli pitäisi sua vaan varalla jos ei muuta löydy. Ei tuossa ole mitään järkeä, eroa!! Miehet ei usein kaukosuhteita jaksa..
- Pässi_
"Miehet ei usein kaukosuhteita jaksa.."
Mihin faktaan tämä perustuu? Itse olin kaukosuhteessa naisen kanssa, joka jätti minut jostain ihan ihme syystä. Meni kuukausia, halusi palata yhteen, palattiinkin ja jätti taas jollakin ihme verukkeella. Toki tämä vain yksi tarina, mutta 100% minun kokemuksista. - NoBiggie
Kyllä täällä on toinenkin mies, joka eli pitkään kaukosuhteessa, jossa nainen sitten halusi yht äkkiä "pitää taukoa suhteesta." Otin sen lähestulkoon heti niin, että kun ei päivittäin kumminkaan nähty ja kaikki oli muuten ok, että homma vaan ei toiminut, eikä uskaltanut sanoa suoraan, että ei halua enään seurustella tai suunnitella samalle paikkakunnalle muuttoa. Mä olisin ollut valmis aloittamaan opiskelut/työt, mutta en halua tikkua silmään, joten toin vain esille oman kokemukseni.
- tarkoittaasitäettä
Tarkoittaa selkokielellä, että on löytänyt jonkun joka on potentiaalisempi vaimoehdokas kuin sinä. Eli haluaa erota jos toisen kanssa sujuu paremmin. Mitään et asialle voi koska toista ei voi vangita. Sano sille, että se on sitten ero esissä.
- Koetaymmärtää
Eiköhän tuo niin ole, että jos on alkanut seurustella kanssasi heti, kun on edellisestään eronnut, niin olet ollut hänelle vain sellainen ihastuslaastari ja nyt kun hän seisoo omilla jaloillaan ja ei tarvitse itsetuntoonsa tukea, on valmis etsimään sen hänelle oikeamman ihmisen eli on todennut ettet sinä ollut se, mitä hän etsi. Ero on parempi vaihtoehto kuin tauko, ei sinun tarvitse olla hänelle varalla ja roikkua suhteessa, josta et itse saa yhtään mitään muuta kuin itkuja.
- ahdistunuttyttö
Hän itse asiassa erosi, koska halusi seurustella minun kanssani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1527890Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?1017327Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit317212Se oli Orpo joka rynni Eagle S -alukselle
Vastoin kaikkia kansainvälisen merenkäynnin sääntöjä. Kunpa olisi ollut purjehtija Harkimo Suomen johdossa silloin. ht27186Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t216928Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta
Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t756374Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik1126262Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv236174Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?475478Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa845390