Apuaa varasin ajan kampaajalle ja se on muutamien päivien päästä. Menen värjäämään hiukseni sinne mutta ahdistaa koska olen niin ujo. Ärsyttää jos pitää puhua kampaajalle paljon ja sekin ahdistaa että pitää kertoa millaisen väriset hiukset haluan :'DD miks oon näin tyhmä
Kampaajalle meno ahdistaa
7
913
Vastaukset
- eikandeee
Pari tuntia siinä vain menee ja sen jälkeen sinulla on toivottavasti just sellanen tukka mistä olet haaveillutkin :)
- spesiaalikampaamo
Aloittaja ei liene ainoa, jolla tällaisia ongelmia. Tuli mieleen, että pitäisi olla jotain erikoiskampaamoja tämäntyyppisille ihmisille, siis vähän samalla idealla kuin on pelkopotilaisiin erikoistuneita hammaslääkäreitä
- VoivoivoivoiMMM
Oletkohan nyt oikealla palstalla.
- mikä_vika_palstassa
Eikös tämä ole hius-palsta ja eikös kampaajalle meno juuri hiuksiin liity? Eli ihan oikea palsta siitä näkökulmasta. Aloittajalle sanoisin, että kampaajallehan ei tarvitse puhua yhtään sen enempää kuin haluaa.
- omatoiminen
Värjää itse niin ei ahista:G
- Ahdistusgay
Tunnin päästä on aika sinne :o kuolen ahdistukseen :'D pakko värjätä tää hirvee tukka
- Anonyymi
Googletin tätä aihetta. Pitäisi mennä kampaajalle,mutta ahdistaa😱
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_242514Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581873Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup161435Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3041115Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua141095- 2591002
- 63965
- 146913
- 50847
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.113837