Olen ruma ätmi ja luulin saavani jo

MelkeinJoInnostuin

naisen, mutta se vaan esittikin mukavaa ja kun selvisi että olen pihi eikä se voinut hyödyntää varallisuuttani niin se ei enää ollutkaan minusta kiinnostunut.

9

<50

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PohPuhPih

Voin ihan luottamuksellisesti kertoa sinulle salaisuuden. Jos kaffilassa sanot, että "sää ostat itte kahvis, huorra", niin nainen ei jää hyödyntämään varallisuuttasi.

• MelkeinJoInnostuin

Olin treffeillä eikä antanut naama pakkeja ja tarjosin kahvinkin ja suostu tavata arikertaa uudelleenkin ja esitti mukavaa ja kiinnostunutta asioistani ja sain melkeen pilluakin, mutta kun selvisi että olen pihi enkä halua ikinä tuhlata säästöjäni niin jätti kuin nallin kalliolle.

• atännä

Heh ;)

Mulle tulee aloittajan tapauksesta mieleen parikin tuntemaani pihiä sinkkumiestä. Se pihiys ilmenee sillä, ettei voi käydä vaikkapa ulkona syömässä kuin halvimmissa paikoissa, ei voi kuskata kavereita, ei voi pitää valoja tai lämmitystä päällä. Sitten se jatkuva nurina, miten kaikki maksaa niin paljon ja taas tuli lasku ja älä astu sen maton päälle, se kuluu ja kahviin ei tarvi laittaa niin paljoa maitoa.

• 8plus8
        atännä kirjoitti:

Heh ;)

Mulle tulee aloittajan tapauksesta mieleen parikin tuntemaani pihiä sinkkumiestä. Se pihiys ilmenee sillä, ettei voi käydä vaikkapa ulkona syömässä kuin halvimmissa paikoissa, ei voi kuskata kavereita, ei voi pitää valoja tai lämmitystä päällä. Sitten se jatkuva nurina, miten kaikki maksaa niin paljon ja taas tuli lasku ja älä astu sen maton päälle, se kuluu ja kahviin ei tarvi laittaa niin paljoa maitoa.

Kyllä mäkin narisen koska suomen politiikka on se että verot ja hinnat ylös mutta palkat alas. Asiassa on niin raaka epäsuhta että saa ja pitää narista. Jos naiselle mies on vaan mittari kuinka paljon turhuuksiin on valmis tuhlaamaan rahaa ja elää yli varojen sellainen ämmä saa mennä.

• MelkeinJoInnostuin
        atännä kirjoitti:

Heh ;)

Lämmityskustannukset ovatkin suomessa järjettömät ja sisätilan lämmöksi riittää talvella hyvin 17-18C.

• atännä
        MelkeinJoInnostuin kirjoitti:

Lämmityskustannukset ovatkin suomessa järjettömät ja sisätilan lämmöksi riittää talvella hyvin 17-18C.

Riittää varmasti vaikka 5 astetta rakennuksen puolesta, mutta kissat tykkää lämpimästä. Voi olla, että kisunen etsii itselleen lämpimämmän paikan.

• Liianlämmintäaina
        MelkeinJoInnostuin kirjoitti:

Oliskin sisälämpö matalampi, täällä talossa asuu vanhempaa väkeä, niin ne haluaa asua lämpimämmässä.
        Nytkin on 22 astetta ja kesällä täällä nousee lämpö jopa 26 asteeseen.
        Itse tykkäisin 20 asteessa lämmössä olla.

• keksijä_ätmi

Oon kehittänyt ratkasun siihen, ettei tämmönen ätmi saa naista. Kun vetää käteensä joka päivävähintään kerran, niin ei enää kiinnostu naisista. Säännöllisesti vaan ja väkisten, vaikkei aina tekis mielikään. Kun saa siitä mekaanisen suorituksen, niin alkaa olla jo voiton puolella. Läheisyyden kaipuuseen se ei aina auta, mutta muten toimii.

• Noobelin palkinto odottaa.... =D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?

Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.
      Maailman menoa
      170
      1338
    2. Mikä on sun ja kaivattusi nimen viimeinen kirjain?

Välillä näin päin...
      Ikävä
      88
      1204
    3. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      1100
    4. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      68
      942
    5. Mikä on kaivattusi

Nimi väärinpäin🤔🙃
      Ikävä
      58
      704
    6. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      52
      573
    7. Mikä kaivatussasi

on niin erityistä?
      Ikävä
      32
      568
    8. Muiden vaikutus

Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?
      Ikävä
      80
      526
    9. No tavallaan seuraava kohtaaminen on käänteentekevä

Koska sanon sulle että rakastan sua. On aika. Pösilö.
      Ikävä
      29
      494
    10. Miten J sitten tehdään se?

Varaanko kumin?
      Ikävä
      45
      487
    Aihe