Minun täytyy jatkaa matkaa yksin. Luotan siihen että rinnallani kävelee joku päivä mies joka on tukeni, turvani ja ainut rakkauteni ja minä hänen. Usko kulta pieni ihmeisiin, luota itseesi, tee pieniä hyviä tekoja joka päivä. En voi enään jakaa voimaani kanssasi, tarvitsen voimani nyt itse, sinä pärjäät kyllä. Hyvää matkaa kulta.
Ainutlaatuinen rakkaus
SueAnn
2
156
Vastaukset
- ktviesti
Olen keski-iän ylittänyt mies, jolle tulee muistopäivä mun rakkaani ajasta ikuisuuteen siirtymisestä. Halusin olla hänen kanssaan elämäni loppuun asti, mutta kohtalo teki toisin, kaipaan häntä päivittäin.
- SueAnn
Minä uskon siihen että oikeiden ihmisten tavatessa matka jatkuu aina tavalla tai toisella hänen kanssaan. Älä hukkaa elämääsi murheeseen, hän ei olisi halunnut sitä, tavoittele onnea, tapaatte vielä joskus edesmenneen rakkaasi kanssa. Kaikkea hyvää ja koskettaa minua miehen kirjoittamana ja lisää uskoani oman rakkaan löytämiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu322790- 1332461
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti142041Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151863- 161376
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731327- 1061294
- 931007
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks144985Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon20923