Kävin uteliaisuuttani kurkkimassa Treffeissä exän touhuja kun hänen taipumuksensa (kova jätkä ja naistenmies omasta mielestä) tiesin ja myös nimimerkkinsä. Ja sieltähän hänet vuosi sitten bongasinkin. Jätin hänet hänen pahoinpideltyä mut pahasti. Itse ollut sairaslomalla pahoinpitelystä saakka (murtunutta poskiluuta, mustelmia lyönneistä ja potkimisesta..). Ja kyllä, käräjillä tavataan.. Ja ei, en mene takaisin vaikka on aneltu ja kaduttu.
Nyt tämä Urpo etsii uutta "uhria" Treffeissä. Tai "kätevää emäntää" kuten itse ilmoituksessaan mainostaa. Käytännössä tuo emännän paikka on arvottoman piian paikka nyrkin ja tiskialtaan välissä. Toivon todellakin että seuraava uhri kestää hakkaamista, alistamista ja huorittelua paremmin kuin minä.
Itsellä jäi aika pahat traumat pahoinpitelystä ruumiillisten vammojen lisäksi. Ei ihan hetkeen tule mieleen parisuhde tai edes treffailu. Säikyn, poden unettomuutta. Häpeä ja itsesyytökset (olinko jotenkin itse aiheuttanut?) seuraavat mukana varmaan aika pitkään.
Minä selvisin hengissä. Kuinka käy seuraavan?
Pahoinpitelijä etsii uutta uhria
5
132
Vastaukset
- Voiettä
Suomalainen tai ulkomaalainen????
- ms_mustanaamio
ihan on kotimainen äijä
- Aivovammainenmies
Uskomatonta, ettà sellaisia treffeista löydyy.On siellá nàköjààn kaikenlaisia. Otaan osaa. Varmasti pahat traumat pltkàksi aikaa, uskon siihen, vaan aikaa parantaa....
- Fiksu-ja-kunnollinen
Mikset laita miehen nimeä ja paikkakuntaa esille. Ei se mitään auta jos kerrot täälläomista huonoista kokemuksista. Ei varmaan ole suuri rikos jos sen nimen pajastaa koska pedofiilitkin saa ehdollista.
- Voi_teitä_raukkoja
Ei taida laittaa miehen tuntomerkkejä.
Taitaa tätä naista hävettää sen verran oma sinisilmäisyys ja miehenkipeys, kun hyppäsi tälläisen netissä vaanivan nyrkkisankarin kelkkaan. Eikä ole edes ainoa.
Näitä naiveja ja huijattavia, lemmensairaita naisia löytyy. Eivätkä jotkut opi edes kerrasta. Pian ollaan taas onnesta soikeana, kun on löytynyt netistä, tai baarista, niin ihana mies, joka muuttuu hetken päästä pahoinpiteleväksi hirviöksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1404422Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3502230Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik32114Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481891- 1071820
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4561787Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4831621MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar571479Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4881363Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441338