Pahoinpitelijä etsii uutta uhria

mrs_mustanaamio

Kävin uteliaisuuttani kurkkimassa Treffeissä exän touhuja kun hänen taipumuksensa (kova jätkä ja naistenmies omasta mielestä) tiesin ja myös nimimerkkinsä. Ja sieltähän hänet vuosi sitten bongasinkin. Jätin hänet hänen pahoinpideltyä mut pahasti. Itse ollut sairaslomalla pahoinpitelystä saakka (murtunutta poskiluuta, mustelmia lyönneistä ja potkimisesta..). Ja kyllä, käräjillä tavataan.. Ja ei, en mene takaisin vaikka on aneltu ja kaduttu.

Nyt tämä Urpo etsii uutta "uhria" Treffeissä. Tai "kätevää emäntää" kuten itse ilmoituksessaan mainostaa. Käytännössä tuo emännän paikka on arvottoman piian paikka nyrkin ja tiskialtaan välissä. Toivon todellakin että seuraava uhri kestää hakkaamista, alistamista ja huorittelua paremmin kuin minä.

Itsellä jäi aika pahat traumat pahoinpitelystä ruumiillisten vammojen lisäksi. Ei ihan hetkeen tule mieleen parisuhde tai edes treffailu. Säikyn, poden unettomuutta. Häpeä ja itsesyytökset (olinko jotenkin itse aiheuttanut?) seuraavat mukana varmaan aika pitkään.

Minä selvisin hengissä. Kuinka käy seuraavan?

5

225

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voiettä

Suomalainen tai ulkomaalainen????

• ms_mustanaamio

ihan on kotimainen äijä

• Aivovammainenmies

Uskomatonta, ettà sellaisia treffeista löydyy.On siellá nàköjààn kaikenlaisia. Otaan osaa. Varmasti pahat traumat pltkàksi aikaa, uskon siihen, vaan aikaa parantaa....

• Fiksu-ja-kunnollinen

Mikset laita miehen nimeä ja paikkakuntaa esille. Ei se mitään auta jos kerrot täälläomista huonoista kokemuksista. Ei varmaan ole suuri rikos jos sen nimen pajastaa koska pedofiilitkin saa ehdollista.

• Voi_teitä_raukkoja

Ei taida laittaa miehen tuntomerkkejä.
      Taitaa tätä naista hävettää sen verran oma sinisilmäisyys ja miehenkipeys, kun hyppäsi tälläisen netissä vaanivan nyrkkisankarin kelkkaan. Eikä ole edes ainoa.
      Näitä naiveja ja huijattavia, lemmensairaita naisia löytyy. Eivätkä jotkut opi edes kerrasta. Pian ollaan taas onnesta soikeana, kun on löytynyt netistä, tai baarista, niin ihana mies, joka muuttuu hetken päästä pahoinpiteleväksi hirviöksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1147
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      857
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      793
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      551
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      538
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      216
      500
    9. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      492
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      487
    Aihe