Kävin uteliaisuuttani kurkkimassa Treffeissä exän touhuja kun hänen taipumuksensa (kova jätkä ja naistenmies omasta mielestä) tiesin ja myös nimimerkkinsä. Ja sieltähän hänet vuosi sitten bongasinkin. Jätin hänet hänen pahoinpideltyä mut pahasti. Itse ollut sairaslomalla pahoinpitelystä saakka (murtunutta poskiluuta, mustelmia lyönneistä ja potkimisesta..). Ja kyllä, käräjillä tavataan.. Ja ei, en mene takaisin vaikka on aneltu ja kaduttu.
Nyt tämä Urpo etsii uutta "uhria" Treffeissä. Tai "kätevää emäntää" kuten itse ilmoituksessaan mainostaa. Käytännössä tuo emännän paikka on arvottoman piian paikka nyrkin ja tiskialtaan välissä. Toivon todellakin että seuraava uhri kestää hakkaamista, alistamista ja huorittelua paremmin kuin minä.
Itsellä jäi aika pahat traumat pahoinpitelystä ruumiillisten vammojen lisäksi. Ei ihan hetkeen tule mieleen parisuhde tai edes treffailu. Säikyn, poden unettomuutta. Häpeä ja itsesyytökset (olinko jotenkin itse aiheuttanut?) seuraavat mukana varmaan aika pitkään.
Minä selvisin hengissä. Kuinka käy seuraavan?
Pahoinpitelijä etsii uutta uhria
5
153
Vastaukset
- Voiettä
Suomalainen tai ulkomaalainen????
- ms_mustanaamio
ihan on kotimainen äijä
- Aivovammainenmies
Uskomatonta, ettà sellaisia treffeista löydyy.On siellá nàköjààn kaikenlaisia. Otaan osaa. Varmasti pahat traumat pltkàksi aikaa, uskon siihen, vaan aikaa parantaa....
- Fiksu-ja-kunnollinen
Mikset laita miehen nimeä ja paikkakuntaa esille. Ei se mitään auta jos kerrot täälläomista huonoista kokemuksista. Ei varmaan ole suuri rikos jos sen nimen pajastaa koska pedofiilitkin saa ehdollista.
- Voi_teitä_raukkoja
Ei taida laittaa miehen tuntomerkkejä.
Taitaa tätä naista hävettää sen verran oma sinisilmäisyys ja miehenkipeys, kun hyppäsi tälläisen netissä vaanivan nyrkkisankarin kelkkaan. Eikä ole edes ainoa.
Näitä naiveja ja huijattavia, lemmensairaita naisia löytyy. Eivätkä jotkut opi edes kerrasta. Pian ollaan taas onnesta soikeana, kun on löytynyt netistä, tai baarista, niin ihana mies, joka muuttuu hetken päästä pahoinpiteleväksi hirviöksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225091
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24203Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310- 1011302
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17913viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61793- 37769