Pahoinpitelijä etsii uutta uhria

mrs_mustanaamio

Kävin uteliaisuuttani kurkkimassa Treffeissä exän touhuja kun hänen taipumuksensa (kova jätkä ja naistenmies omasta mielestä) tiesin ja myös nimimerkkinsä. Ja sieltähän hänet vuosi sitten bongasinkin. Jätin hänet hänen pahoinpideltyä mut pahasti. Itse ollut sairaslomalla pahoinpitelystä saakka (murtunutta poskiluuta, mustelmia lyönneistä ja potkimisesta..). Ja kyllä, käräjillä tavataan.. Ja ei, en mene takaisin vaikka on aneltu ja kaduttu.

Nyt tämä Urpo etsii uutta "uhria" Treffeissä. Tai "kätevää emäntää" kuten itse ilmoituksessaan mainostaa. Käytännössä tuo emännän paikka on arvottoman piian paikka nyrkin ja tiskialtaan välissä. Toivon todellakin että seuraava uhri kestää hakkaamista, alistamista ja huorittelua paremmin kuin minä.

Itsellä jäi aika pahat traumat pahoinpitelystä ruumiillisten vammojen lisäksi. Ei ihan hetkeen tule mieleen parisuhde tai edes treffailu. Säikyn, poden unettomuutta. Häpeä ja itsesyytökset (olinko jotenkin itse aiheuttanut?) seuraavat mukana varmaan aika pitkään.

Minä selvisin hengissä. Kuinka käy seuraavan?

5

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voiettä

      Suomalainen tai ulkomaalainen????

    • ms_mustanaamio

      ihan on kotimainen äijä

    • Aivovammainenmies

      Uskomatonta, ettà sellaisia treffeista löydyy.On siellá nàköjààn kaikenlaisia. Otaan osaa. Varmasti pahat traumat pltkàksi aikaa, uskon siihen, vaan aikaa parantaa....

    • Fiksu-ja-kunnollinen

      Mikset laita miehen nimeä ja paikkakuntaa esille. Ei se mitään auta jos kerrot täälläomista huonoista kokemuksista. Ei varmaan ole suuri rikos jos sen nimen pajastaa koska pedofiilitkin saa ehdollista.

    • Voi_teitä_raukkoja

      Ei taida laittaa miehen tuntomerkkejä.
      Taitaa tätä naista hävettää sen verran oma sinisilmäisyys ja miehenkipeys, kun hyppäsi tälläisen netissä vaanivan nyrkkisankarin kelkkaan. Eikä ole edes ainoa.
      Näitä naiveja ja huijattavia, lemmensairaita naisia löytyy. Eivätkä jotkut opi edes kerrasta. Pian ollaan taas onnesta soikeana, kun on löytynyt netistä, tai baarista, niin ihana mies, joka muuttuu hetken päästä pahoinpiteleväksi hirviöksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe