Mikä on ollut paras suhde missä olet ollut?

Miksi se oli paras?
16<50
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 16

Vanhimmat
  • Onnea

Äänestä

Nykyinen työsuhde on ollut paras. Ei tosin paljoa edellistä parempi.

Äänestä

Ehkä paras suhde oli edellinen joka kesti useamman vuoden. Ei se tietenkään täydellinen ollut ja lopulta jätin hänet, mutta kommunikaatio toimi ja hän ymmärsi minua hyvin. Välillä kaduttaa ero, mutta sitten muistan ne syyt eroon.

Äänestä

Nykyinen on paras.

Äänestä

Sitä ei ole vielä ollut. Se ei ole vielä alkanut.

Äänestä
  • Ihanaa :)
    Sydäntä lämmittävä ajatus.
    Tunne on molemminpuolinen <3

Äänestä

Jokainen suhde on ollut sillä hetkellä paras, mutta yhteenkään niistä en enää kaipaisi.

Äänestä

Olen aina tykännyt itseäni vanhemman naisen kanssa olla yhdynnässä. Tykkään pitkästä esileikistä. Nueret naiset ovt liian kiihkeitä, haluavat orgasmin liian äkkiä, en ehdi siinä itse saamaan mitään. Raskaudestakaan ei ole pelkoa, jo vaihdevuoret saavuttaneen naisen sisään voi surutta laueta spermansa. Itse olen 6-kymppinen, tällä hetkellä vailla seksiseuraa. Jos joku ikäiseni tai vanhempi on kiiinnostunut postini on boikasi, perään tuo @suomi24.fi

Äänestä
  • MIkä näitä vanhoja ukkoja vaivaa, kun täytyy joka paikkaan tulla vonkaamaan seksiä?

Äänestä

• MeeMuualle kirjoitti:

MIkä näitä vanhoja ukkoja vaivaa, kun täytyy joka paikkaan tulla vonkaamaan seksiä?

Onko 6-kymppinen vanha ukko????????????

Äänestä

• MeeMuualle kirjoitti:

MIkä näitä vanhoja ukkoja vaivaa, kun täytyy joka paikkaan tulla vonkaamaan seksiä?

Taidat olla itse vahapiikafeministi tai nuori runkkarii!!

Äänestä

• UPDATE_11353618 kirjoitti:

Onko 6-kymppinen vanha ukko????????????

Trollaatko nyt? Siis 60-vuotias on vanha ukko, lähes eläkkeellä jo. Vai edustatko DarkFear-kulttia missä lapsuus kestää 40-vuoden ikään asti?

Äänestä

• 32frfsfwef kirjoitti:

Trollaatko nyt? Siis 60-vuotias on vanha ukko, lähes eläkkeellä jo. Vai edustatko DarkFear-kulttia missä lapsuus kestää 40-vuoden ikään asti?

Nuoruus on ihmisen korvienvälissä, yleensä alle 55v miehet pyörivät vielä äitinsä helmoissa. Kuvittelevat itsensä maailman navoiksi. Lapsien pitäisi pysyä pois näistä aikuisten jutuista.

Äänestä

Nykyinen. Edellinenkään ei huono ollut, mutta liian mutkikas jatkuakseen. Muita hyviä ei sitten ole ollutkaan. Jälkiviisaana. :)

Äänestä

Pano numero 172. :)

Äänestä

Kommentoi aloitusta

hyvätsuhteet kirjoitti:

Miksi se oli paras?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu