Miksi se oli paras?
Mikä on ollut paras suhde missä olet ollut?
16
<50
Vastaukset
- helmiä.sioille
No se nykyinen :)
https://www.youtube.com/watch?v=5qWENNMzsHY- loppuelämäksionnea
Onnea
Nykyinen työsuhde on ollut paras. Ei tosin paljoa edellistä parempi.
- exän.kanssa.kavereita
Ehkä paras suhde oli edellinen joka kesti useamman vuoden. Ei se tietenkään täydellinen ollut ja lopulta jätin hänet, mutta kommunikaatio toimi ja hän ymmärsi minua hyvin. Välillä kaduttaa ero, mutta sitten muistan ne syyt eroon.
- miesvm_1967x_out
Nykyinen on paras.
- RakastanSua-
Sitä ei ole vielä ollut. Se ei ole vielä alkanut.
- RakastanSuaa
Ihanaa :)
Sydäntä lämmittävä ajatus.
Tunne on molemminpuolinen <3
Jokainen suhde on ollut sillä hetkellä paras, mutta yhteenkään niistä en enää kaipaisi.
Olen aina tykännyt itseäni vanhemman naisen kanssa olla yhdynnässä. Tykkään pitkästä esileikistä. Nueret naiset ovt liian kiihkeitä, haluavat orgasmin liian äkkiä, en ehdi siinä itse saamaan mitään. Raskaudestakaan ei ole pelkoa, jo vaihdevuoret saavuttaneen naisen sisään voi surutta laueta spermansa. Itse olen 6-kymppinen, tällä hetkellä vailla seksiseuraa. Jos joku ikäiseni tai vanhempi on kiiinnostunut postini on boikasi, perään tuo @suomi24.fi
- MeeMuualle
MIkä näitä vanhoja ukkoja vaivaa, kun täytyy joka paikkaan tulla vonkaamaan seksiä?
MeeMuualle kirjoitti:
MIkä näitä vanhoja ukkoja vaivaa, kun täytyy joka paikkaan tulla vonkaamaan seksiä?
Onko 6-kymppinen vanha ukko????????????
MeeMuualle kirjoitti:
Taidat olla itse vahapiikafeministi tai nuori runkkarii!!
- 32frfsfwef
bojusi kirjoitti:
Onko 6-kymppinen vanha ukko????????????
Trollaatko nyt? Siis 60-vuotias on vanha ukko, lähes eläkkeellä jo. Vai edustatko DarkFear-kulttia missä lapsuus kestää 40-vuoden ikään asti?
32frfsfwef kirjoitti:
Trollaatko nyt? Siis 60-vuotias on vanha ukko, lähes eläkkeellä jo. Vai edustatko DarkFear-kulttia missä lapsuus kestää 40-vuoden ikään asti?
Nuoruus on ihmisen korvienvälissä, yleensä alle 55v miehet pyörivät vielä äitinsä helmoissa. Kuvittelevat itsensä maailman navoiksi. Lapsien pitäisi pysyä pois näistä aikuisten jutuista.
- nimimerkitönj
Nykyinen. Edellinenkään ei huono ollut, mutta liian mutkikas jatkuakseen. Muita hyviä ei sitten ole ollutkaan. Jälkiviisaana. :)
- kiimamira
Pano numero 172. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881813
- 561000
Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/91985- 9945
Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html200914IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56879Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos60857Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.173789Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸41760Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.79756