Anopin ja apin tapaaminen ekaa kertaa mutta?

gettinglaid

miten teen hyvän ensi vaikutelman itsestäni? Tervehdinkö ja kättelen sitten molempia ja kerron nimeni molemille? tarviiko sitä muuta :D ja miespuolinenhan minä oon. ja vasta 18 :D

7

323

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei.
      Kyllä, suunnitelmasi ensitapaamiseen anopin ja apen kanssa on hyvä; tervehtiminen ja kättely. Ole oma itsesi, se on aina paras keino. Jos yrität "jotain muuta", se paljastuu. Jos tiedät millaiset asiat heitä kiinnostavat, juttele ja kerro itsestäsi sen verran kuin sopivalta tuntuu. Kaikkea hyvää tapaamiseen ja syksyysi.
      Pirkko-pappi

    • piparminttuli

      Pukeudu siististi mutta kuitenkin niin että se on tilaisuuteen sopiva. Jos sinut on kutsuttu syömään niin sitten vähän siistimpää kuin arkivaatteet. Mutta jos vain menet käymään niin ulkoasultasi ole siisti.
      Tervehdi ja kerro nimesi. Ole asiallinen ja kohtelias, äläkä näyttele muuta kuin olet. Kunnioita heidän tapojaan ja heidän kotiaan. Jos tyttö on alaikäinen niin kysy onko seurustelu vanhempien mielestä hyväksyttyä teidän välillä ja millä säännöillä.

    • tarkkaileheitä

      Ota asioita ennakkoon selväksi. Kysy tytöltä, minkälaiset tämän vanhemmat ovat. Mistä pitävät, minkälainen talo on, jos koiria, minkälaiset ne ovat.

      Ihmisestä saa aika paljon selville ihan vaan tarkkailemalla, miten hoitavat omia koiriaan.

      Hymyile, ole kohtelias. Tarkkaile ympäristöä ja miten käyttäytyvät sinua kohtaan. Jos alkavat pyytää sinulta jotain apua, tiedät sitten, että tuollaisia saat sitten aina olla auttamassa, jos et sano ei.

    • pelkopois

      Itse antaisin hyvin pitkälle samat neuvot kuin edelliset. Ja voin kertoa että minuakin pelotti vaimoni vanhempien ensitapaaminen jopa niin paljon että kieltäydyin
      ensi mahdollisuudesta tavata heitä. Tästä on nyt 20 vuotta kun 29 vuotiaana tapasin silloisen 33 vuotiaan vaimoni. Olin myynti töistäni jäänyt työttömäksi ja vaimoni oli aloittanut uuden ammatin opiskelut. Lakitieteitä yliopistolla.
      En ollut udellut hänen vanhemmistaan mitään ja joulukuun alussa hän kertoi että vanhemmat tulossa Helsinkiin juhliin ja kutsuivat meidät drinkille jatkojuhliin erääseen luksushotellin yökerhoon. Halusivat tutustua minuun. Suostuin kyllä mutta sitten sain tietää että juhlat oli itsenäisyyspäivän juhlat presidentin linnassa ja jatkot samassa paikassa missä ministerit, kansanedustajat ja muu kermaväki perinteisesti kokoontui jatkoille juhlien jälkeen. Tuleva appi oli jo 30 vuotta ollut erään kaupungin kaupunginjohtajana ja saannut monesti kutsun presidentin linnaan juhlimaan.

      Seuraavana yönä valvoin ja mietin että miten minä tämmöinen työtön keskitason koulutksella oleva luuseri hyväksyttäisiin kaupunginjohtajan perheeseen. Näin mielikuvia heidän hulppeesta linnasta missä palvelusväki ja musta virka auto kuljettajineen hakee apin aamuisin kotoa. Aamulla kerroin etten tule tapaaman heitä ja vaimo lähti yksin juhliin.

      No jouluna sain sitten kutsun heille viettämään joulua. Taas valtasi pieni pelko. No päätin lähteä vaikka hermostutti . Vaimo lähti aikaisemmin jamin aaton aattona junalla illalla. Olin laittanut puvun päälle jotta olisin edustavaja tekisin hyvän vaikutuksen. Soitin perille päästyäni että olen juna asemalla. Vaimo kertoi että lähettää auton noutamaan minua. Kauhistuin että nytkö se koppalakkinen kuljettaja hakee minua mustalla autolla. Odotusminuutit tuntuivat ikuisuudelta Epäilin että käynti olisi viimeinen kun pelkäsin etteivät hyväksy minua.

      No auto olikin vanha Kadetti ja kuskin vaimon nuorempi veli joka rennosti keskusteli matkalla. Talo oli tyypillinen 70-luvun perustalo ja sisällä odotti anoppi ja appi verkkareissa ja flanellipaidoissa. Appi pyysi ensimmäiseksi vaihtaa epämukavaa puku rennompaan. Anoppi tarjosi makaronilaatikkoa. Jossain vaiheessa appi otti konjakkipullon esille ja sanoi että juodaan tämä ja tutustutaan....

      No sanomattakin selvää että pelko hävisi ja ei ollut viimeinen käynti. Tästä 20 vuotta aikaa mutta tapaaminen vahvasti muistissa.

    • painuanoppimuualle

      Sano sille! Haista Anoppi iso läjä paskaa! Tästä lähtien minä hoidan taloutta! Joten avaimet tänne ja painu vanhainkotiin tai johonkin muualle häiritsemästä elämäämme!

    • gettinglaid

      Hyvin meni tapaaminen. Pistivät heti istumaan heidän viereen ja poristiin varmaan 2 tuntia ennen kuin pääsin tytön kanssa kahdestaan olemaan. Mites sit ku tuon tytön vanhempien luokseni niin esittelenkö hänet vai esitteleekö hän itse itsensä vanhemmilleni?

      • Pelkopois

        No niin, varmaan huojennus ja hyvä olo. Ei ne sinua syönyt:). Kohteliaana miehenä esittelet lyhyesti naisen nimeltään vanhemmillesi. Antaa naisen hoitaa loput. Varmaan yhtä hermostunut kuin sinäkin olit vähän aikaa sitten mutta eiköhän tapaaminen päädy samaan lopputulokseen kuin sinunkin....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      243
      2111
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      80
      1817
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      72
      1529
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      109
      1245
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      64
      1150
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1115
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1044
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      970
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      891
    Aihe