Viettekö naisia ravintolaan?

Fiksu-ja-kunnollinen

Juttelin yhden naisen kanssa joka on seurustellut 8 vuotta miehen kanssa joka ei ole kertaakaan vienyt naistaan raflaan. Kysyin naiselta että miksi on sellaisen luuserin kanssa eikä nainen itsekkään osannut vastata. Kuulemma kerran käyneet elokuvissa ja muuten on nainen ollut kotona viikonloppuisin. Mies sen sijaan on käynyt kerran kuussa baareissa ja vaikka missä ryyppy reissuilla, niillä on kaksi lasta josta toinen lapsi naisen ekasta suhteesta 13 v tyttö ja saivat miehen kanssa pojan 3 vuotta sitten. Pyysin naista että lähtee mun kanssa ravntolaan tai baariin joku viikonloppu ja lupasi kyllä lähteä.

45

351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • outoa

      Miksi mies on luuseri, jos ei käy naisensa kanssa ravintolassa?

      • EIMISSÄÄNTAPAUKSESSA

        Yleensä vaimoja ei viedä RAVINTOLAAN vaan, yhdessä laitetaan rakkausateria. Vaimo saattaa tottua ravintolaan ja juoksee siellä yksin miesten perässä ja alkaa houruamaan ja se on avioliiton/rakkaussuhteen LOPPU! Parempi pysyä terveellisessä seurassa ettei mene rappiolle. Oman kullan kainalossa on lysti vaimon olla muuten, on täysi nolla!


      • ItseOletNolla
        EIMISSÄÄNTAPAUKSESSA kirjoitti:

        Yleensä vaimoja ei viedä RAVINTOLAAN vaan, yhdessä laitetaan rakkausateria. Vaimo saattaa tottua ravintolaan ja juoksee siellä yksin miesten perässä ja alkaa houruamaan ja se on avioliiton/rakkaussuhteen LOPPU! Parempi pysyä terveellisessä seurassa ettei mene rappiolle. Oman kullan kainalossa on lysti vaimon olla muuten, on täysi nolla!

        Mikä ihmeen maalainen siellä mouhottaa? On täysin normaalia että välillä käydään ulkona syömässä ravontolassa. Jos nainen siellä heti alkaa muita iskemään, niin tuskin se suhde muutenkaan kestäisi. Ihan vammainen ajatusmaailma että toinen täytyisi jotenkin vangita kotiin vahdittavaksi.


      • EIRAVINTOLAANVAIMOA

        En vie vaimoani ravintolaan. Tiedä minkälainen paskaperse istunut siinä tuolissa. Omat keittiökalusteet ja kodikas tunnelma vaimolle ihan hyvä! Vaimoni viihtyy kotona ja tykkää kotiruoasta eikä välitä alkoholista. Joskus viiniä ihan vain pikkusen verran. Koti paras paikka vaimoille. Lenkillä voi käydä ja muutenkin luonnossa samoilla! Mutta vaimoni ei missään tapauksessa RAVINTOLAAN!!!!!


    • hahahahahahaa

      olet vajakki.

    • ätmi-

      Mikä on ravintola? Onko se paikka jossa mies maksaa ja nainen hyötyy?

      • seksinostokielto

        Se on paikka, jossa horon olettamuksien mukaisesti kolmansilla treffeillä maksetaan pillusta, eli ostetaan safkat tarjoamalla akti.


      • miesjavaimo

        Mies haluaa näyttää että, Hän pystyy elättämään vaimoaan ja "VAIMO" kainostellen istuu odottamassa ateriaa kun Mies tilaa isoin elkein! Ei kiitos! En alenna vaimoani siihen tasolle! Vaimo pysyy kotona ja laittaa siellä ruokaa meille kaikille!


    • EiNeVälitä

      Miten voisin viedä naisia ravintolaan, kun yksikään nainen ei ole koskaan suudellut minua, tai pitänyt edes kädestä?

      • eihän.se.noin.päin.mene

        Eikö yleensä viedä nainen elokuviin / ravintolaan / jne. ennen kuin suudellaan tai pidetään kädestä? :P


    • eihelvetinliidokit

      haluat vaan leikkiä kotia ja aikuista, aika vitun tylsää.

    • Tosiaan, mikä paikka on ravintola? En ole koskaan käynyt.

    • Ikis__M

      Joo, kyllä veisin raflaan ja vaikka minne, viimeaikoina vaan on ollut hiljaista kun en ole edes yrittänyt mitään. Tylsäähän tämä vähän on mutta säästyypähän sitten rahaa kun ei tarvitse ulkona käydä syömässä, yksikseen kun pärjää aika pitkälle itse laitetuilla sapuskoilla. Ei oikein huvitakaan ainakaan minnekään kunnolliseen ravintolaan yksin mennä syömään kun katsoisivat vähän hitaasti, semmoinen darkkisefekti siis.

    • Naishenkilö

      Luulisi että joko parina tai erikseen voisi käydä. Miksi vain mies käy? Samaa ihmettelisin naisen kohdalla.
      Mitä kummaa taas täällä horotellaan naista? Mikä etuoikeus siihen taas on?

      • pissiksetsaatana

        tietyt "naiset" ovat sellaisia, en toki yleistä. Pitää saada kynttiläillaset, kukkia ja muita lahjuksia, ennen kuin voi miestä arvostaa miehenä.


      • Obhk
        pissiksetsaatana kirjoitti:

        tietyt "naiset" ovat sellaisia, en toki yleistä. Pitää saada kynttiläillaset, kukkia ja muita lahjuksia, ennen kuin voi miestä arvostaa miehenä.

        Miksi mehillä oltava oma elämä huveineen ja kumppani tulee siinä sivussa kun mies haluaa?
        Naisen oltava tarvittaessa läsnä miehelle.


      • ihansamaa

        ei tarvii..


    • Mika-antero29

      Tiedän naisen joka on seurustellut yli 9 vuotta eikä sen jännämies poikaystävä ole vienyt sitä raflaan. Mikäs ihme se nyt on kun naiset suosii jännämiehiä. Nainen sanoi että ei ole kuulemma raha ikinä viedä koska se mies juopottelee kaikki rahat aina.

    • Säälittävää

      No miksi se nainen ei mene ravintolaan? Ei kai siihen miestä tarvita? Minä käyn ulkona syömässä yksinkin jos siltä tuntuu.

      • Katon.alla.vain.syön

        Minä en kyllä näillä keleillä ulkona syö!


      • naminamiaah

        Minä tein tuossa club sandwitchin aika nopsaan. Uunissa paahdettua pekonia, paistettu luomukananmuna, tuorejuustoo, pippuria, tomaattia, chiliä, sipulia, salaattia ja majoneesia. Nää väsäsin paahdetun kauraleivän päälle.

        Muija ei enää arvosta mun kokkailua eikä muutakaan, niin tein vaan itselleni sitten. Syököön karkkia ja sipsejä saatana, kun ei osaa enää olla kiitollinen mistään.

        Tätä itselleni kokkailua harjoitan niin pitkään, että käy hyvin tai huonosti.

        Pitäisköhän tehdä yrttimarinoitu butterchicken huomenna tai jotain muuta herkkua, niin ei vituta niin paljoa.

        Minä en ole mikään itsestäänselvyys, perkele.


      • Säälittävää

        Voikkari kuulostaa hyvältä!

        Muusta osiosta kysyisin, että olisiko keskustelun paikka?


      • vittukunvituttaa
        Säälittävää kirjoitti:

        Voikkari kuulostaa hyvältä!

        Muusta osiosta kysyisin, että olisiko keskustelun paikka?

        Se on nyt ihan toisen osapuolen älykkyydestä kiinni, että johtaako tilanne oppimiseen vai täyteen sotaan. Siitä on sääli kaukana, jos haluaa ihan oikeasti olla kusipää toista ihmistä kohtaan, tulee sitten samaa takaisin.

        Teen enemmän kuin puolet ja mitään kiitosta en ole pitkään aikaan saanut, joten enpä jaksa enää palvella ollenkaan. Sen verran on massiakin, että voisin lähteä vaikka talveksi Kuubaan chillaamaan.

        Vitut tästä.


      • Ex----------PUA
        naminamiaah kirjoitti:

        Minä tein tuossa club sandwitchin aika nopsaan. Uunissa paahdettua pekonia, paistettu luomukananmuna, tuorejuustoo, pippuria, tomaattia, chiliä, sipulia, salaattia ja majoneesia. Nää väsäsin paahdetun kauraleivän päälle.

        Muija ei enää arvosta mun kokkailua eikä muutakaan, niin tein vaan itselleni sitten. Syököön karkkia ja sipsejä saatana, kun ei osaa enää olla kiitollinen mistään.

        Tätä itselleni kokkailua harjoitan niin pitkään, että käy hyvin tai huonosti.

        Pitäisköhän tehdä yrttimarinoitu butterchicken huomenna tai jotain muuta herkkua, niin ei vituta niin paljoa.

        Minä en ole mikään itsestäänselvyys, perkele.

        Lähden oitis paikalla, niin voit olla varma että jollekin maittaa.

        Voidaan samalla haukkua naisia, mikä on jo hyvän aperitiffin veroinen lisä aterialle, kuin aterialle!


    • Kilttiatm

      Mies ei voi mennä yksin raflaan syömään, korkeintaan kebabbia ostamaan ja sitten kotiin syömään.

      • Säälittävää

        Miksi ei?


    • enpidäjänniksistä

      Moni mies ei osaa käytöstapoja, Niitä jännittää mennä naisen kanssa ravintolaan syömään, pyytää menun, valita ruuan, keskustella tarjoilijan kanssa viinistä. Usein ns. jännäjyystärit ovat juntteja, eivätkä sellaisesta perheestä, että olisi syöty perheen kanssa yhdessä ravintolassa. Ravintolaan meno ei siis ole mikään mukava muisto ja tunnelmallinen iloinen hetki, vaan piinallinen tilanne.

      Minun mieheni vie minua joskus ravintolaan syömään , ja se on mukavaa. Omassa lapsuuden perheessä käytiin usein syömässä ulkona. Mieheni perheessä ei kovin usein, mutta joskus kuitenkin. Myös baareissa ja kellariravintoloissa on mukava käydä miehen kanssa. Juoda viiniä ja istua iltaa, kuunnella ehkä jotain bändiä klubilla.

    • pettynytnaisiin

      Vein kerran naisen ravintolaan. Nainen löysi sieltä kaks kaveriaan ja meni juttelee niille yli puoleksi tunniksi ja jäin yksin syömään. En vie naista koskaan ravintolaan koska naisilla ei ole tapoja.

      • Tundaiju

        Jälleen kerran 1 nainen=ihan kaikki naiset.


      • enemmänpettynyt

        Minäkin oon vieny naisen ravintolaan, huvipuistoon, baariin, kauppan, mökille ja vaikka minne. Ihan sama missä se kaveri tulee vastaan yli tunti menee helposti jutustelussa jonninjoutavaan. Kun minä teen samoin ja kohteliaasti esittelen kaverini, käyttäytyy nainen kuin pikkukakara jolla on pissahätä. Kun mies juttelee, 5 min on liikaa, kun nainen juttelee 60 min on liian vähän.

        Kun baarissa tai mökillä, mikäli on porukka reissu, on nainen ylisosiaalinen muille miehille unohtaen oman seuralaisen ja sitten ihmetellään että mikä on ja kuvitellaan epäsosiaaliseksi, mut ai vittu kun baarissa tai mökillä tulee toinen nainen, niin samantien on kissatappelu.

        Naisilta puuttuu kaikki inhimilliset käytöstavat ja seuralaisen huomioonottokyvyt.


      • 111021
        Tundaiju kirjoitti:

        Jälleen kerran 1 nainen=ihan kaikki naiset.

        Eihän se voi laittaa naiset, kun ei se oo vieny kaikka naisia ravintolaan. Nyt oli kyse ravintolasta, on hän saattanut viedä 50 naista pyhäkirkkoon, mutta tästä ei keskusteltu. On huono laittaa vienyt naisia ravintolaan, kun sit on ammatti varmaan taksikuski.


    • perjantai_kohta_taas

      Eiköhän pääidea ole siinä, että saako omalta kumppanilta ikinä huomioimista ja hemmottelua? Itse pidän sitä tärkeänä, että parisuhteessa kumpikin antaa ja saa huomioimista.

      Jos rahasta on tiukkaa, niin se huomioiminen voi olla itsepoimittuja kukkia (esim. monessa kaupungissa on kaupungin mailla auringonkukkapeltoja, joista saa poimia ilmaiseksi kukkia) ja vaikka teetä ja lämpimät voileivät iltapalaksi. Huomioiminen voi olla hartiahieronta tai se, että pitää muuten hyvänä ja sanoo jotain kaunista.

      Jos oma kumppani tai deittiehdokas kohtelee törkeästi, niin ei se sitä tarkoita, että kaikki on samanlaisia. Fakta on vain se, että moni ihastuu siihen kuvitelmaan, että millainen tuo mies tai tuo nainen olisi, jos hän vähän muuttuisi. Moni tekee huomaamattaan tätä eikä tajua, että toista ihmistä ei voi muuttaa, jollei hän itse sitä halua. Siksi monelle tulee ero viimeistään parissa vuodessa, kun intohimovaihe alkaa olla ohi.

      Omissa parisuhteissani on ollut usein niin, että miehen hemmottelu on ollut juuri sitä, että hän vie silloin tällöin ulos syömään vähän ajasta ja rahatilanteesta riippuen eli pitsalle, hampurilaiselle tai jonnekin pihvipaikkaan. Samoin mies on usein ostanut kukkia synttäreinä tai seurustelun vuosipäivänä.

      Minun hemmotteluni miestä kohtaan on taas tapahtunut useammin, mutta yleensä kotona esim. juuri niin, että viikonlopun kunniaksi pistän miehen sohvalle olutpullo kourassa ja teen ruoan, laitan saunan lämpiämään, vaihdan petivaatteet ja tulen mukaan selänpesuun. Se on ollut kiva tapa aloittaa viikonloppu.

      • oletoikeassa

        Juuri näin. Siinä mennään sitten ojasta allikkoon, kun toinen haluaa tätä huomiota ylenmäärin, mutta ei anna sitä toiselle takaisin.


    • Veisin_mielelläni

      Vien seurustelukumppanini ja hänen edellisestä liitosta olevan poikansa silloin tällöin ulos syömään. Veisin useammin, mutta nainen ei halua antaa minun maksaa joka kerta. Hänen pitäisi saada maksaa joka toinen kerta, mutta hänellä ei ole siihen varaa. Hän on työtön, minä taas hyväpalkkaisessa työssä. Minun mielestäni olisi ihan ok, jos minä varakkaampana maksaisin joka kerta.

      Yhteisistä ulkomaanmatkoista tai edes kotimaan teatteri hotelliyö -minimatkasta on turha haaveillakaan. Päiväristeily Tallinnaan saattaisi kuulemma juuri ja juuri olla mahdollisuuksien rajoissa.

      Emme siis asu yhdessä.

      • rakastakaatoisianne

        Voi kun olet ihana Ihminen! Onnea teille rakastavaisille. Jatkakaa samaan malliin. Rakkaus on todella kaunista kun kohtaa oikean.


    • ettäsemmoistavaan

      Varatun naisen/vaimon paikka ei ole ravintola vaan KOTI YHTEINEN ja siellä on KEITTIÖ ja sillä siisti.

    • eroko_tulossa

      Mieheni käy ulkona joka viikonloppu yhtenä tai kahtena iltana. Ravintoloissa kai käy ja aina ilman sormusta. Minä en koskaan voi käydä missään, koska minulla on kolme lasta hoidettavana. Eikä mies varmasti edes haluaisi minua mukaan. Joskus tulee riitoja, kun minua potuttaa, kun mies tulee yöllä ja tuntuu, että on raskasta aina vain luottaa ja luottaa, ettei hänellä ole naisjuttuja. En tiedä, kyllä se suhteelta pohjaa pahasti kaivaa alta. Vielä rakastan miestä, mutta joka perjantai- ja lauantai-ilta, kun hän on menossa, niin mietin, että jos laittaisin treffi-ilmoituksen ja alkaisin etsiä miestä, joka välittäisi minusta ja viettäisi joskus minun kanssa aikaa ja veisi ehkä minut joskus ulos syömään ja jopa ehkä viettäisi viikonloppua minun kanssa, ettei minun aina tarvitsisi olla yksinäinen. En koskaan saa halia tai suukkoa mennessäni nukkumaan ja usein mies menee nukkumaan toiseen huoneeseen, että saa olla rauhassa minulta ja lapsilta.

      • Kilttiatm

        Veisin naisen mielelläni raflaan syömään ja iltaa viettämään. Jos naisella olis lapsia niin hommaisin lastenhoitajan että nainen pääsee sinne raflaan, ei se lastenhoitaja nyt niin paljon maksa. No ei naiset halua tälläisiä kunnollisia miehiä joka hemmottelis naista välillä vaan just sellaisen juopon sinäkin oot ottanut joka ei susta välitä.


      • toimariitta

        Voihuh. Etkö arvosta itseäsi yhtään? Jätin juuri 12 v suhteen, koska jos en itse pidä itseäni arvossa, ei pidä koskaan kukaan muukaan. Mietihän... Ja myös samalla mitä mallia näytät parisuhteesta, miehestä lapsillesi.


    • kalliiksikäyakka

      Akka on niin kova syömään että, tulee kalliiksi viedä se ravintolaan! Maiskuttaa, mässyttää ja puhuu suu auki ruoka suussa! Haarukalla vain syö ja lautasen nuolee lopuksi. Se on semmoinen vaimo. Kahvia ryystää ja saattaa lautaselta juoda jos se on niin kuumaa.

    • aika.aikaa

      Ne naiset on viety jo sinkkuna ravintolaan, että pitäisi vielä parisuhteessakin raahata ne sinne. Samppanjat on siinä vaiheessa jo juotu.

    • 50v-poekamies

      Vaikka kuinka pyytäisi "naista" ravintolaan ja pakit saa... Ei se mittään!! tuleepahan halvemmaksi,ku ei tartte tarjota mittään sille "joka" ei lähe ravintolaan kanssni !!

    • Luolamadonna

      Tämä on varsin vallaton ajatus, sillä jkaukana "rättipäiden" maassa katselimme kaukaa Svarowskyn läpi paikallista lammaspaimenta, joka ei tiennyt olevansa kiikarissa. Valitettavasti kuvat eivät onnistuneet.

      (Reps)

      • luolamadonna

        Stna. Tän piti mennä lammaskeskusteluun.

        (Naurua)


    • sinkku-ukkeli

      Ei kannata viedä naista ravintolaan. Kahville koska se tulee halvemmaksi ja saa nähdä onko nainen kiinnostunut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      300
      2697
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      100
      2108
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      79
      1613
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      171
      1472
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      66
      1298
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1205
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1084
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1076
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1030
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      911
    Aihe