kauneutta.com kokemuksia?

Huijaustakovain

Hei, kaipailisin kokemuksia tästä yrityksestä. Sain aivan eri tuotteen mitä tilasin ja yritykseen ei saa yhteyttä tai he eivät vastaa yhteydenottoihin. Onko muilla vastaavia ongelmia?

11

3073

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mantanen

Hei ! Itsekin tilasin pari kertaa sieltä ripsiliimoja. Ensimmäisellä kerralla sain kaiken mitä tilasin. Toisella kerralla sain viiden liiman sijaan vain yhden. Laskun sain kuitenki viidestä.

Otin yhteyttä spostilla ja sainkin heti vastauksen, että on tapahtunut virhe ja loput liimat lähetetään pian. Odotin kaksi viikkoa ja mtn ei tullut. Otin yhteyttä usealla spostilla ja puhelimella, mutta kukaan ei vastannut. Laskun eräpäivä tuli ja meni ja jouduin maksamaan laskun liimoista mitä en ollut saanut.

Vasta kun vihaisena laitoin spostin, että otan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen, sain vastauksen heti; asia oli kuulemma varastolla vahingossa pysähtynyt ja liimat lähetetään heti. Liimat tulivat seuraavana päivänä, 3 viikkoa myöhässä.

En voi suositella kyseistä firmaa kenellekään.

• huijaustakovain

Hei, ja kiitos paljon vastauksesta. Minulla ei auttanut sekään että kerroin olevani yhteydessä kuluttajasuoja-asiamieheen. Ei mitään vastausta sähköpostitse eikä puhelimitse. Aion tehdä ilmoituksen ihan periaatteesta, vaikka tilaus oli pieni, niin olen sen maksanut, enkä tee väärällä tuotteella mitään.

• Suski1985

Itse olen tilannut Kauneutta.Com verkkokaupasta muutaman kerran, tuotteet olen saanut nopeasti ja kaupassa on todella edulliset hinnat kosmetiikka tarvikkeille.
      Suosittelen lämpimästi.

• eiKauneutta

En voi suositella! Hiustenpidennykset muovisia ja menee huonoon kuntoon heti. Sähköpostiinkaan eivät vastaa..

• Marleena67

En suosittele. Toiminta täysin amatöörimäistä. Ensimmäinen ja viimeinen kerta tästä firmasta.

• SusannaK1985

Tilaan usein Kauneutta.Com kaupasta, hinnat todella edulliset ja toimitus usein jo seuraavana päivänä, suosittelen.
        -Suski

• Huijausta

Ensin tuli vain osa tuotteista, palautin ne. Sitten tuli uusi paketti väärään postitoimipaikkaan, jouduin ajamaan kymmeniä km. Puheluihin ei vastata koskaan. Aivan ihme firma!

• Anonyymi

Tilasin yritykseltä Fashy uimalakin. Lakin kumisessa pantaosassa oli viilto. En ole vielä edes käyttänyt uimalakkia. Yritin soittaa yritykseen mutta puheluun ei vastata. Lähetin myös sähköpostiviestin johon en vielä ainakaan ole saanut vastausta.

• Anonyymi

Sain yritykseltä pahoitteluviestin viallisen uimalakin johdosta ja lupauksen uudesta lakista. Tänään sain postissa uuden, ehyen uimalakin.

• Anonyymi

Ei kyseisestä kaupasta kokemuksia ollenkaan. Yleensä nykyään Nennasta katson vain halvimman kaupan. Myös Cocopandis ja lyko kovassa käytössä.

• Anonyymi

3/3
      |
      27.05.2025 | 11:05
      Ei kannata tilata kauneutta.comista tuotteita , tuotteita ei saa palautettua!!

tilaamani uimalakki oli kaamea ja sitä ei voi palauttaa, koska yritys ei vastaa sähköpostiin eikä tilauksen mukana tullut palautustarraa. Huijausfirmalle vaikuttaa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5151
    2. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2802
    3. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      45
      2724
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2458
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      22
      1730
    6. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1647
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1600
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1324
    9. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1228
    10. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      96
      1187
    Aihe