Hei, kaipailisin kokemuksia tästä yrityksestä. Sain aivan eri tuotteen mitä tilasin ja yritykseen ei saa yhteyttä tai he eivät vastaa yhteydenottoihin. Onko muilla vastaavia ongelmia?
kauneutta.com kokemuksia?
11
3073
Vastaukset
- Mantanen
Hei ! Itsekin tilasin pari kertaa sieltä ripsiliimoja. Ensimmäisellä kerralla sain kaiken mitä tilasin. Toisella kerralla sain viiden liiman sijaan vain yhden. Laskun sain kuitenki viidestä.
Otin yhteyttä spostilla ja sainkin heti vastauksen, että on tapahtunut virhe ja loput liimat lähetetään pian. Odotin kaksi viikkoa ja mtn ei tullut. Otin yhteyttä usealla spostilla ja puhelimella, mutta kukaan ei vastannut. Laskun eräpäivä tuli ja meni ja jouduin maksamaan laskun liimoista mitä en ollut saanut.
Vasta kun vihaisena laitoin spostin, että otan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen, sain vastauksen heti; asia oli kuulemma varastolla vahingossa pysähtynyt ja liimat lähetetään heti. Liimat tulivat seuraavana päivänä, 3 viikkoa myöhässä.
En voi suositella kyseistä firmaa kenellekään. - huijaustakovain
Hei, ja kiitos paljon vastauksesta. Minulla ei auttanut sekään että kerroin olevani yhteydessä kuluttajasuoja-asiamieheen. Ei mitään vastausta sähköpostitse eikä puhelimitse. Aion tehdä ilmoituksen ihan periaatteesta, vaikka tilaus oli pieni, niin olen sen maksanut, enkä tee väärällä tuotteella mitään.
- Suski1985
Itse olen tilannut Kauneutta.Com verkkokaupasta muutaman kerran, tuotteet olen saanut nopeasti ja kaupassa on todella edulliset hinnat kosmetiikka tarvikkeille.
Suosittelen lämpimästi. - eiKauneutta
En voi suositella! Hiustenpidennykset muovisia ja menee huonoon kuntoon heti. Sähköpostiinkaan eivät vastaa..
- Marleena67
En suosittele. Toiminta täysin amatöörimäistä. Ensimmäinen ja viimeinen kerta tästä firmasta.
- SusannaK1985
Tilaan usein Kauneutta.Com kaupasta, hinnat todella edulliset ja toimitus usein jo seuraavana päivänä, suosittelen.
-Suski
- Huijausta
Ensin tuli vain osa tuotteista, palautin ne. Sitten tuli uusi paketti väärään postitoimipaikkaan, jouduin ajamaan kymmeniä km. Puheluihin ei vastata koskaan. Aivan ihme firma!
- Anonyymi
Tilasin yritykseltä Fashy uimalakin. Lakin kumisessa pantaosassa oli viilto. En ole vielä edes käyttänyt uimalakkia. Yritin soittaa yritykseen mutta puheluun ei vastata. Lähetin myös sähköpostiviestin johon en vielä ainakaan ole saanut vastausta.
- Anonyymi
Sain yritykseltä pahoitteluviestin viallisen uimalakin johdosta ja lupauksen uudesta lakista. Tänään sain postissa uuden, ehyen uimalakin.
- Anonyymi
Ei kyseisestä kaupasta kokemuksia ollenkaan. Yleensä nykyään Nennasta katson vain halvimman kaupan. Myös Cocopandis ja lyko kovassa käytössä.
- Anonyymi
3/3
|
27.05.2025 | 11:05
Ei kannata tilata kauneutta.comista tuotteita , tuotteita ei saa palautettua!!
tilaamani uimalakki oli kaamea ja sitä ei voi palauttaa, koska yritys ei vastaa sähköpostiin eikä tilauksen mukana tullut palautustarraa. Huijausfirmalle vaikuttaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185151Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802- 452724
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302458Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭221730- 1181647
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101600Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231324Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101228- 961187