HALUAISIN TIETÄÄ MILLAINEN SOITIN ON HELLAS/PRESTO 60-LUVULTA? KANNATTAAKO MAKSAA 1000 EGUU VAI ONKO SELKEESTI ILMAA PYYNNÖSSÄ.
Vastaukset 4
- siitä että
ONKO SE HYVÄ YKSILÖ JA ONKO SE HYVÄSSÄ KUNNOSSA
- ANTERO?
ASIAA HUOMATTAVASTI. EIKÖ KYSEISELLÄ MERKILLÄ OLE MINKÄÄNLAISTA PERUSTASOA? ONKO PIANOT NIIN YKSILÖLLISIÄ ETTEI NIISTÄ PYSTY SANOMAAN MITÄÄN ELLEI OLE KÄYNYT SITÄ `HÌVELEMÄSSÄ`? KYLLÄ KITARA PUOLELLA ESIM. GIBSON MERKKINÄ JO KERTOO JONKUNLAISEN TASON ELI PASKA MIKÄ PASKA EI KANNATA MAKSAA 100 EGUU MISSÄÄN TAPAUKSESSA.
- Anonyymi
Hellas Presto, erikoinen tummasävyinen arvostettu ääni. Harvinainen, arvo kuulemma 4000€
- Anonyymi
Kysy jostain pianonvirittäjä tms. ammattilainen mukaan ja käykää katsomassa/testaamassa. Muuten turhaa arpoa kunnosta mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921662
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4441186- 861120
- 681025
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1861003- 93887
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.33695- 65665
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60652Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta172651