lyhyesti.......minä päävuokralainen asunnossa ja ex avokki vain kirjoilla samaisessa asunnossa...ja erohan meille sit tuli ja kaiken lisäksi vaikea sellainen. Siis asiaan, onko minulla oikeus päättää ketä asunnossa minun lisäkseni asuu.....koska vuokrasopimuksessa on minun allekirjoitukseni ainoastaan....voinko ilmoittaa vain vuokranantajalle että kyseinen ex ei asu enää samassa taloudessa ja asia on sillä selvä??? Vai hä???
EX AVOKKI!!!
urpokooon
1
164
Vastaukset
- 0987123
Mun järki sanoo että koska asunto on sinun nimellä yksin ei exällä ole nokan koputtamista.
Mutta sinuna ottaisin vielä yhteyden isännöitsijään että asia tulis varmasti lain mukaan oikein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 991736
- 741494
- 501427
- 581346
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s1041308SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p10988- 36847
- 60781
- 49774
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41755