lyhyesti.......minä päävuokralainen asunnossa ja ex avokki vain kirjoilla samaisessa asunnossa...ja erohan meille sit tuli ja kaiken lisäksi vaikea sellainen. Siis asiaan, onko minulla oikeus päättää ketä asunnossa minun lisäkseni asuu.....koska vuokrasopimuksessa on minun allekirjoitukseni ainoastaan....voinko ilmoittaa vain vuokranantajalle että kyseinen ex ei asu enää samassa taloudessa ja asia on sillä selvä??? Vai hä???
EX AVOKKI!!!
urpokooon
1
185
Vastaukset
- 0987123
Mun järki sanoo että koska asunto on sinun nimellä yksin ei exällä ole nokan koputtamista.
Mutta sinuna ottaisin vielä yhteyden isännöitsijään että asia tulis varmasti lain mukaan oikein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17605- 67557
- 94542
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43486
- 47437