Olen 15v tyttö joka vapaa-ajallaan sanoittaa biisejä,huudattaa musiikkia liian kovaa, ja laulaa täysiä huoneessaan toivoen että saisi toimivan rock/metalli- bändin kasaan.
•Ongelmani on että minulla ei ole soittajia, ja ilman soittajia ei ole bändiä.
•Haluatko SINÄ olla yksi bändini jäsenistä?
•Oletko omistautunut musiikille, ja olisit valmis tekemään mitä vaan sen eteen?
Bändiin tarvittaisiin 1-2 kitaristia, basisti, ja rumpali. Sinun ei tarvitse olla virtuoosi, kunhan vain olisit omistautunut soittamiselle ja bändille.
•Kuuntelen rock/punk/metallimusiikkia laidasta laitaan.
Esimerkiksi: Marilyn Manson, W.A.S.P, Bon Jovi, Black Veil Brides, Motionless In White, Green Day, New Year's Day, Seether, The Pretty Reckless, Halestorm, Get Scared jne jne...
•Olen käynyt laulutunneilla ja yritän kehittyä jatkuvasti, myös screamo-laulua on tullut harjoiteltua.
•Olen myös soittanut 5 vuotta pianoa, ja reilun vuoden ajan kitaraa.
Jos kiinnostuit, ota yhteyttä!
S-posti: [email protected]
IISALMI-KUOPIO alueelta soittajia??
Soittajia
0
119
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1421630- 1481091
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät70970Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi327922- 68753
PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.56733- 69671
- 37639
Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"
Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi7601Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33581