Kulmakoru.

Minä.

Haluaisin ottaa kulmakorun. Kuinka paljon se sattuu? Olen kuullut, että puuduttaminen sattuu, mutta sitten ei satu kun se koru laitetaan. Joku sanoi, että se sattuu saman verran kuin verikokeen otto(?) Onko näin?
Ja kuinka sitä "hoidetaan" ja paljon tämä lysti maksaa?

Kiitos jo etukäteen! :)
Hyvät joulut!!

9

5166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ninamaria

Kulmakoru maksaa noin 30-40 euroa. otin itse kulmakorun tasan vuosi sitten, eikä sattunut paljon yhtään. Ainoastaan kun sitä puhdistettiin, niin kirvely vähän sattui. Sitä hoidetaan puhdistamalla lävistys desinfiointiaineella tai lämpimällä vedellä noin kuukauden ajan. Enää en ole kyllä omaani paljoa putsannut. Ota ihmeessä kulmakoru, minä en kyllä kadu yhtään. Hyvää joulua!

• lucky_shadow

mitä otin kulmakorun tässä pari tuntia sitten ja se mitä sattumiseen tulee riippuu jokaisen omasta kipukynnyksestä. minä olen aika herkkä tuntemaan kipua (välillä ainakin) ja puuduttaminen ei sattunut. se ei tuntunut oikein mitenkään. sitten kun minulle tehtiin reikää niin se kirpaisi mutta sen kesti kyllä hyvin ja se oli äkkiä ohi. :) riippuu vielä mistä kulmakorun otat ja millaisen korun otat, minulla maksoi n. 40 euroa yhteensä. hoito-ohjeet yleensä saa sieltä liikkeestä.

:D oikein hyvää joulua ja kyllä se kannattaa.

• lucky_shadow

puuduttamisella tarkoitin sitä pihdeillä puristamista. minulla se ainakin hieman puudutti..

• Wenni

Niin, eli sattuuko korun laittaminen riippuu jokaisen kipukynnyksestä, kuten se jo tossa mainittiin.
      Itelläni ei sattunut juuri ollenkaa, vähän vaa nipisti.
      Täytyy vielä mainita, että minulle ei mitään
      puudutusta laitettu.
      Korun hinta on noin 40 euroa, riippuen siitä millaisen ja missä korun otat.
      Korun hoidosta sen verran, että puhistin desifiointi aineella, (en muista nimee ) jota
      lävistäjä suosittele, viikon verran.
      En kauempaa sillä iho kuivuu muuten lävistyksen alueella ja se ei taas ole hyvä juttu.
      Muuten en sitä puhdistellut.
      Vedellähän sitä voi aina puhdistella eli
      siinä samallahan se kun käy suihkussa,,:)

• Annikki

Otin juuri itse pois koska alkoi kasvamaan pihalle. Sinuna en laittaisi koska melkein kaikilla kasvaa koru pihalle ja muistoksi jää vaan ruma arpi. onhan se sellaset 3kk.ihan kiva mut ei sen rahan väärti...

• *** ... ***

Hei!
      Itselläni kulmakoru on ollut jo neljä vuotta, eikä ole kasvanut ulos juuri ollenkaa.. puhutaan siis ihan millistä tai parista!
      Korun ulos kasvaminen riippuu ihon reaktiosta lävistykseen (joka on yksilöllistä), puhdituksesta/hoidosta, onko koru laitettu oikein (kannattaa siis valita lävistys paikka huolellisesti), sekä korusta ja sen aineesta.
      Minullakaan mitää puudutusta ei tehty, eikä sattunut kuin pienen nipistyksen verran. Ensi koruksi kannattaa pitää muutaman kuukauden rengasta, ei siis tappia, sillä rengas antaa paremmin tilaa turpoamiselle, sekä edesauttaa puhdistusta. Itse en käyttänyt mitään desifiointiaineita, vain lämmintä/kuuma vettä, mätää tulee lävistyshaavasta vähän aikaa, mikä on kuitenkin haavan parantumisen merkki! Toivottavasti sait apua!

• Tietäväinen

Joillakin on mahdollista että se kasvaa ulos mutta nykyään se on jo aika
        harvinaista kun ensi korut on titaania!

• mieee!!

mulla ei öö... puudutettu, en ainakaan huomannu mitään. :D mut en kyllä myöskään huomannut missä vaiheessa se häiskä sen piikin ihosta läpi tuikkas :) makso jotain 27 euroo koko homma. (koruineen kaikkineen)

kipu riippuu ihmisest ja niin riippuu myös toi ulos kasvaminenkin. kaikilla se kasvaa ainaki vähä ulos, enemmän tai vähemmän. Tai sit kokonaan, mut jos siltä näyttää niin kannattaa ottaa ajoissa koko koru pois niin ei jää niin rumaa arpee.

• mauku

Heps!
      Mulla ei sattunu oikeestaan ollenkaa vaikka luulin olevani aika herkkä kivulle, semmonen pieni nipistys mut ei silmäkään värähtäny siinä. :) Eikä mulla puudutettu. Otin viime viikolla toisen tuonne korvan rustoon ja se sattu! Hoito on mitä nuo muutkin on laittanu, mä puhdistin viikon ajan miedolla puhdistusaineella nimeltään septidin, ja sit lämpimällä vedellä vieläkin aina suihkujen yhteydessä. Mulla maksoi 50 euroa.. Mutta laittaminen oli "miellyttävä" kokemus enkä ole päivääkään katunu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4481
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      504
      2405
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1961
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      17
      1722
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      77
      1525
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      159
      1503
    7. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      10
      1001
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      93
      890
    9. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      808
    10. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      115
      800
    Aihe