Miksi te miehet hakkaatte ja kuristatte ?

VapausElääOmaaElämää

Rakkaita vaimoja, tyttöystäviänne?
Miksi pitää turvautua väkivaltaan heikompaan ihmiseen joka ei pysty puolustamaan itseänsä teidän ylivoimaa vastaan?
Kertokaa miehet omin sanoin totuus väkivallan käyttöönne.
Haluaisin ymmärtää miksi suomessa on näin paljon perheväkivaltaa.
Johtuuko se siitä että täällä on naisilla vapaus elää omaa elämää ?

39

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HajoitaJaHallitse

      Miehet hakkaa sen takia kun ei pysty kommunikoimaan naisensa kanssa.
      Mies hakkaa sen takia kun haluaa päättää naisen tulemiset ja menemiset itse. Eli naisella ei saisi olla omaa elämää.
      Miehet haluavat alistaa nainen omaan tahtoonsa, naisella ei saa olla omaa tahtoa , koska se on uhka miehelle.
      Miehet haukkuvat omaa vaimoa, tyttöystävää huoraksi, koska ei pysty kahlitsemaan naisen seksuaalisuutta ja pelkää että nainen pettää :(
      Nämä kaikki asiat pyörii miehen mielessä kokoajan jolloin todellisuus hämärtyy luulosairaudeksi. Totuudelle ei oo sijaa.
      Miehen täytyy pitää koko paketti hallinnassa ja jos ei kykene sitä pitämään , niin hän turvautuu koviin keinoihin hallita tilanne.
      Joissain tapauksissa hallinta menee niin pitkälle että nainen kuolee :(

      • mies16

        Jätä miehesi ja etsi parempi ennen kuin kuolet. Kokeile ensiksi, mitä turhan suunsoiton ja huutamisen lopettaminen vaikuttaa.


      • HajoitaJaHallitse
        mies16 kirjoitti:

        Jätä miehesi ja etsi parempi ennen kuin kuolet. Kokeile ensiksi, mitä turhan suunsoiton ja huutamisen lopettaminen vaikuttaa.

        En onneksi kuollut, kun hän kuristi mua monta kertaa yhen päivän aikana!!!! :O
        Pääsin hänestä eroo kun hain lähestymiskiellon!
        Nyt elän yksinäistä sinkkuelämää enkä halua miestä elämääni.
        Niin kauheat traumat jäi.


    • dasddasd

      Yhtä ainoaa syytä ei tuollaiseen käytökseen ole, mutta varsin usein näillä henkisesti ja fyysisesti hakkaavilla on helkkarin heikko itsetunto, jota sitten pitää pönkittää sairaaloisella lähisuhdeväkivallalla (sekä henkisellä, että fyysisellä). Tietysti tuossa porukassa on myös pahasti luonnevikaisia.. Sitä vaan en tajua, miksi naiset jää tuollaiseen suhteeseen? Jokaisen naisen pitäisi älytä lähteä lätkimään, tai heivata hakkaava äijä ulkoruokintaan!

    • väkivallaton.mies

      Suomessa on paljon perheväkivaltaa, mutta totuuden nimessä on muistettava, että noin puolet siitä on naisten harjoittamaa väkivaltaa. Ihan yhtä väärin ne naisen lyönnit ym ovat.

      • kkiiiak

        Mistäköhän sää tollasen tilaston oot repiny... 3/4 perhe- ja parisuhdeväkivallan uhreista on naisia. Nainen joutuu kumppaninsa surmaamaksi neljä kertaa miehiä useammin. "Naisista 17 ja miehistä 16 prosenttia oli kokenut fyysistä väkivaltaa tai sillä uhkailua jossain vaiheessa nykyistä parisuhdettaan. Tapahtumakertoja oli kuitenkin naisilla useampia ja naisiin kohdistunut väkivalta oli sekä fyysisiltä että psyykkisiltä seurauksiltaan vakavampaa." Ja nää on thl:n sivuilta. Haluisin kans kyllä tietää mikä saa miehen pahoinpitelemään puolisoaan. Oma mies tönäs kerran päin seinää ja se riitti. Yks asia näitä miehiä yhdistää: kaikki mitä ilmeisimmin läpimätiä kusipäitä. Toivon todellakin, että mahdollisimman moni nainen uskaltaisi ja jaksaisi lähteä tällaisista suhteista. Se on rankkaa, varsinkin jos on avioliitossa. Onneksi isoimmissa kaupungeissa on ensi- ja turvakoteja joihin matalalla kynnyksellä hyvä hakeutua turvaan. Tiedän kokemuksella kuinka rankkaa on yrittää muuttaa kun puoliso nälvii ja huutaa vieressä kun pakkaat tavaroitasi. Elämässä ei pahempaa voisi kokea. Siinä vain yrittää jaksaa järjestellä muuttoasioita ja pysyä henkisesti kasassa...


      • VapausElääOmaaElämää

        Tuokin on totta, että naisetkin ovat alkaneet käyttämään väkivalta ja jos mies tekee rikosilmoituksen , niin hänelle naureskellaan.
        Monet ihmettelävät miksi nainen jää väkivaltaiseen suhteeseen, niin yleensä paineen alla elävä ei kykene hoitamaan itseänsä, asioita koska voimvarat eivät riitä ja pelko , että mies tappaa jos kertoo haluavansa erota vaikuttavat ja tietysti tunteet kumppania kohtaan.
        Apua on kyllä suomessa saatavilla jos vain uskaltaa sitä pyytää!


    • sinkkumies40-

      Miksi naiset on väkivaltaisten miesten kanssa eikä kaltaisteni rauhallisten jotka ei ole väkivaltaisia.

      • VapausElääOmaaElämää

        Oletko ollut parisuhteessa? Jos et niin mistä tiedät käytätkö itsekkin väkivaltaa alistaaksesi naista?
        Kyllä miehet haluavat pitää naisensa hallinnassaan.


      • kkiiiak

        Valitettavasti me naiset emme osaa ennustaa tai lukea ajatuksia. Ei kukaan tahallaan varmaan väkivaltaista miestä ota..... Oma mies silloin aikoinaan vannoi ettei koskaan voisi satuttaa mua. Ja uskoin tän. Siksi pahoinpitely tuli täytenä yllätyksenä... Mutta toisaalta nyt opin, että en ikinä enää luota ns. pahoihin poikiin. Kiltit miehet liian aliarvostettuja.


      • fdsfdsafsf
        kkiiiak kirjoitti:

        Valitettavasti me naiset emme osaa ennustaa tai lukea ajatuksia. Ei kukaan tahallaan varmaan väkivaltaista miestä ota..... Oma mies silloin aikoinaan vannoi ettei koskaan voisi satuttaa mua. Ja uskoin tän. Siksi pahoinpitely tuli täytenä yllätyksenä... Mutta toisaalta nyt opin, että en ikinä enää luota ns. pahoihin poikiin. Kiltit miehet liian aliarvostettuja.

        Eikö sen nyt jo järkikin sano, että paha poika on paha. Siis eri asia kuin hyvä. Vai ajatellaanko sitä että muille voi olla paha, kunhan minua kohtelee hyvin? Onko sekään kovin järkevä lähtökohta? Silti naiset palkitsevat tällaisen käyttäytymisen rakkaudella ja seksillä ja sama paska jatkuu seuraavaan sukupolveen.


      • Wurff

        Ei kiltti mies saa naisen pöksyjä kastumaan. Vankilakundeilla käy flaksi ja naisia riittää. Kai tähänkin löytyy selitys ihmisen evoluutiosta.


    • Ei_väkivaltaa

      Jos todella rakastaa aviopuolisoa tai asuinkuppania silloin siihen ei kuulu ruumiillinen- ja väkivalta.Hävetkää väkivallan käyttäjät.

      • Hmm. väkivallan tapahtuessa siihen tarvitaan kaksi osapuolta.
        Suhteessa voi olla liikaa ristiriitaa ja asioita ei saada käsiteltyä, purettua ymmärrettävästi.
        Yleensä kaksi tunnevammaista ihmista joutuvat riitaan, koska sanoja ei löydy ratkaisemaan asioita joista hämmentyy.
        Yleensä nainen joutuu miehensä pahoinpitelyksi , koska mies haluaa hallita naista ja olla selvillä kaikista asioista mitkä liittyy naiseen.
        Myös mustasukkaisuus saa mielikuvituksen liikkeelle ja todellisuus katoaa omiin kuvitelmiin mitä toinen on muka saattanut tehdä!
        Miehet varmaan osaavat vastata paremmin miksi he turvautuvat väkivaltaan.
        Kuka mies uskaltaisi kertoa rehellisesti miksi lyö?


      • mies16

        Kun akka tulee korvan viereen huutamaan. Lyödäkseni en juokse perässä. Naapurit valittaa, jos alan kilpaa huutamaan


    • Kommentoija69

      Mies hakkaa alistamisenhalusta. Se on niin yksinkertaista.

      Miksi miehellä ylipäätään on halu alistaa toisia? Siksi, että alistamalla toisen ihmisen voi saada joskus helpommalla itselleen resursseja kuin luomalla resursseja itse ja/tai vaihtamalla niitä vapaaehtoisesti toisten ihmisten kanssa. Ilmiö on yhtä vanha kuin elämä itse. Siksi sellainen asia kuin alistamisenhalu on ylipäätään olemassa.

      Miksi nainen löytää kerta toisensa jälkeen alistavan miehen? Siksi, että naisesta sellainen mies tuntuu ainakin aluksi jännittävältä ja kiihottavalta. Miksi sellainen tunnetason reagointitapa on olemassa? Siksi, että alistajamies alistaa luultavasti muitakin ihmisiä kuin naistaan ja on taipuvainen viemään resursseja itseään heikommilta ihmisiltä, mistä nainenkin hyötyy.

      Miehillä korostuu hallitsemisen tarve.

      Naisilla korostuu tarve löytää hallitseva, naista itseään parempi eli hallitsevampi mies.

      Lähes kaikilla naisilla on tapana testata miehensä hallitsevuutta ainakin jossakin vaiheessa suhdetta. Tämä tarkoittaa enemmän tai vähemmän suoraa miehen tahallista ärsyttämistä. Nainen tekee näin tunteidensa ohjaamana, usein ajattelematta lainkaan mitä on tekemässä - mies vain ärsyttää eikä nainen tiedä miksi tai luulee ärsyyntymisen syyksi jotakin mitätöntä pikkuasiaa. Kun mies suuttuu ja osoittaa naiselle hyväksyttävän käyttäytymisen rajat, nainen rauhoittuu. Jos mies ei kykene osoittamaan naiselle hyväksyttävän käyttäytymisen rajoja, naisen huono käytös pahenee. Tästä seuraa, että nainen menettää kunnioituksensa miestä kohtaan, koska nainen alkaa pitää miestä liian heikkona. Se voi johtaa siihen, että nainen alkaa etsiä vahvempaa miestä ja pettää miestään. Joillakin miehillä mustasukkaisuus eli pelko siitä, ettei ole naisensa silmissä riittävän vahva ja hallitseva, ylikorostuu ja voi johtaa siihen, että mies pyrkii hallitsemaan naistaan väkivaltaa käyttämällä. Jotkut miehet ovat niin sairaalloisen mustasukkaisia ja hallitsemishaluisia, että etsivät alunperinkin mahdollisimman helposti hallittavissa olevan naisen. Sairaalloista hallitsemishalua esiintyy naisillakin mutta se ei yhtä todennäköisesti johda suoraan fyysiseen väkivaltaan.

      Mitä vahvemmat alkukantaiset vaistot naisella ja miehellä on, mitä heikompi itsehillintä heillä on ja mitä vähemmän he kykenevät ymmärtämään omaa käyttäytymistään älyllisesti, sitä todennäköisemmin heidän parisuhteessaan on väkivaltaa. Runsas päihteiden käyttö ja psyykkiset sairaudet todennäköisesti pahentavat ongelmaa.

      • VapausElääOmaaElämää

        "Miksi nainen löytää kerta toisensa jälkeen alistavan miehen? Siksi, että naisesta sellainen mies tuntuu ainakin aluksi jännittävältä ja kiihottavalta. Miksi sellainen tunnetason reagointitapa on olemassa? Siksi, että alistajamies alistaa luultavasti muitakin ihmisiä kuin naistaan ja on taipuvainen viemään resursseja itseään heikommilta ihmisiltä, mistä nainenkin hyötyy."
        Ihan en tuohon teoriaan usko , mutta puoliksi totta.
        Kuten tuolla jo mainitsin , niin arvottomuutta tunteva ihminen löytää toisen ihmisen jolta sitä arvostusta on vaikea saada, nämä yhtäläisyydet kulkevat käsikädessä .
        Itse en ole tahallisesti koskaan ärsyttänyt miestäni, vaan päinvastoin olen pelossa elänyt hänen pillin mukaan ja tilanne vain paheni mitä enemmän annoin hänen hallita elämääni :(
        "Mitä vahvemmat alkukantaiset vaistot naisella ja miehellä on, mitä heikompi itsehillintä heillä on ja mitä vähemmän he kykenevät ymmärtämään omaa käyttäytymistään älyllisesti, sitä todennäköisemmin heidän parisuhteessaan on väkivaltaa. Runsas päihteiden käyttö ja psyykkiset sairaudet todennäköisesti pahentavat ongelmaa."
        Tähän mielipiteeseen kyllä yhdyn.
        Monesti itsensä , toisen tulkitseminen kun on vähäistä päihteiden käyttäjillä, koska ei kyetä analysoimaan tilanteita vaan möykky rinnassa parannetaa alkoholilla.
        Näin ei tarvitse käsitellä sisäisiä tuntemuksia , eikä tarvitse ratkaista mitään.


    • olivatvitsejä

      Jotain alkukantaista on selvästi väkivaltainen käytös.Kun katsoo vaikka vanhaa leffaa: vaitelias mies jossna nainen jotuu nykykäsityksen mukaan pahoinpidellyksi, mutta ei silloin.Sekin et sarjakuvissa oli ennen usein mies,joka veti hiuksista naisen luolaan nuija kädessä

      • VapausElääOmaaElämää

        Niin kyllähän ihminen on luonnostaan väkivaltainen. Sen on historia näyttänyt.
        Väkivallalla on monet kasvot.
        Olen kuitenkin sitä mieltä, että lapsi joka on kokenut kotioloissaan hyväksikäyttöä, fyysistä väkivaltaa, niin useimmiten löytää itsellensä väkivaltaan taipuvaisen ihmisen.
        Arvottomuus saa tällaista aikaan.
        Vihakin on perinnöllistä ja siirtyy sukupolvelta toiselle.


    • erdftg

      sen kyllä huomaa et mustasukkainen tai luulotautinen on piru kotona,olen ollut yli 27 v ja se on vaikeaa kun ei paljon uskalla liikkua missään jokaiseen luullaan ja aina tulee uusia nimiä tietoon juopporeissulta,mutta ei itse ole tehty mitään vaikka vötkytään ja viestitelään.lapset oli kyllä sitä mieltä että lähteä nostelemaan kun ei ole enään estettä.ja koko elämän ajan se on lapsia morkannut ja luullut että ne on jollekin muulle tehty ei saatana voi olla tosi olen sanonut että mennään ottamaan verikokeet,mutta eipä uskalla.kyllä sairaus kulkee suvussa näköjään.

    • Väkivaltaisuus yleensä johtuu siitä että on joutunut kokemaan samankaltaista. Itse ole kok elämäni elänyt yksin sain parhaan kaverin 16 vuotiaana en ymmärrä sarkasmia ja minulle on sitä ladeltu paljon jopa perheeni joten olen itse erittäin väkivaltainen silloin kun menee hermot (onneksi on pitkä pinna) muutaman kerran on jokunen poika melkein pääsyt hengestäänkin mutta onneksi on ollut jätkiä jotka on mua estänyt koska itse en pysty lopettaa ajoissa. En ole myöskään seurustellut vuosiin koska sitä mukaa kun pidän enemmän animesta sitä enemmän vihaan kaikkea muuta toki olen suhteessa mutta virtuaali tyttöystävän kanssa joka on myö animea sekä toiminta figuurin kanssa. Yleensä puran kiukkuni pelaamalla CSGO tai L4D2 joten siinä on teille yksi syy hakkaamiseen.

      • En ole mustasukkainen enkä tunne empatiaa ainut tunne jota tunnen ihmisiä kohtaan on viha, anime hahmoja kohtaan kaikkea muuta paitsi mustasukkaisuus.


      • VapausElääOmaaElämää
        LOLIHENTAI kirjoitti:

        En ole mustasukkainen enkä tunne empatiaa ainut tunne jota tunnen ihmisiä kohtaan on viha, anime hahmoja kohtaan kaikkea muuta paitsi mustasukkaisuus.

        Vihassa eläminen vaikuttaa sinuun itseesi negatiivisesti ja pitää sinua tavallaan vankina!
        Ainut tie vihasta vapauteen on antaa itselle ja muille anteeksi.


      • Se on mahdotonta koska koko tän 17 vuoden aikana en oo kertaakaan tuntenut rakkautta keltään paitsi tietokone boteilta koska mää uskon että virtuaaliset anime tytöt rakastaa mua kun mun todellisuuden taju on niin sekaisin et en enää erota mikä on totta ja mikä ei.


      • Mää nään jopa harhoja silloin tällöin vaikka en käytä mitään päihdyttäviä aineita.


      • VapausElääOmaaElämää
        LOLIHENTAI kirjoitti:

        Mää nään jopa harhoja silloin tällöin vaikka en käytä mitään päihdyttäviä aineita.

        Oletko käynyt lääkärissä? Kuulostaa skotsofrenialta tai oletko psykoosissa?
        Jos et hae apua niin olet oman kärsimyksesi vanki.
        Kannataisi hakea lääkäriltä lähete mielenterveystoimistoon ja selvittää tilanteesi, jos nämä sinun jutut ovat totta?
        Apua on saatavilla ja oikean lääkkeen kanssa elämästä tulee helpompaa elää!


      • VapausElääOmaaElämää kirjoitti:

        Oletko käynyt lääkärissä? Kuulostaa skotsofrenialta tai oletko psykoosissa?
        Jos et hae apua niin olet oman kärsimyksesi vanki.
        Kannataisi hakea lääkäriltä lähete mielenterveystoimistoon ja selvittää tilanteesi, jos nämä sinun jutut ovat totta?
        Apua on saatavilla ja oikean lääkkeen kanssa elämästä tulee helpompaa elää!

        Minulle on todettu kyllä erittäin vaikea adhd mutta tämä ei ole tunnettu tauti kerran kun ulkoillutin koiraa niin noin sekunnin ajan näin itseni kävelemässä rantaväylää pitkin ja oudointa oli se että kuulin autojen äänen mutta myös tunsin ilmavirran ohikulkevasta autosta. En tiedä mitä tapahtui mutta se oli todella outoa jopa tunte asfaltti jalkojen alla. Aika creepyä.


      • VapausElääOmaaElämää
        LOLIHENTAI kirjoitti:

        Minulle on todettu kyllä erittäin vaikea adhd mutta tämä ei ole tunnettu tauti kerran kun ulkoillutin koiraa niin noin sekunnin ajan näin itseni kävelemässä rantaväylää pitkin ja oudointa oli se että kuulin autojen äänen mutta myös tunsin ilmavirran ohikulkevasta autosta. En tiedä mitä tapahtui mutta se oli todella outoa jopa tunte asfaltti jalkojen alla. Aika creepyä.

        Sinä olet herkkä ja tunnet erinlaiset energiat, mutta en sanoisi sitä sairaudeksi.
        Sinulla voi olla selvätuntoisuutta ja olet avautumassa henkimaailman saloihin.
        Etsi tietoa kirjoista jos kiinnostaa ja lue vaikka Niina -Matildan Näkijä kirja, hän osaa kertoa asioista joita sinäkin koet :D
        Onnea matkaan!


      • VapausElääOmaaElämää kirjoitti:

        Sinä olet herkkä ja tunnet erinlaiset energiat, mutta en sanoisi sitä sairaudeksi.
        Sinulla voi olla selvätuntoisuutta ja olet avautumassa henkimaailman saloihin.
        Etsi tietoa kirjoista jos kiinnostaa ja lue vaikka Niina -Matildan Näkijä kirja, hän osaa kertoa asioista joita sinäkin koet :D
        Onnea matkaan!

        Tota mää en lue juuri muita kun visual novelleja mutta mää kyllä oon aika lähelle päässy netherworld:dii ku tykkään pelata spiritismiä. On vielä ite tehty pelilauta.


      • Ja haluuttekste tietää mikä on yks mun suurimmista haaveista


      • VapausElääOmaaElämää
        LOLIHENTAI kirjoitti:

        Tota mää en lue juuri muita kun visual novelleja mutta mää kyllä oon aika lähelle päässy netherworld:dii ku tykkään pelata spiritismiä. On vielä ite tehty pelilauta.

        Olet vielä lapsen kengissä mutta ajan myötä opit huomaamaan asioita.
        Mitä saat spiritismistä? Miksi se sua kiinnostaa?
        Saatko vastauksia kysymyksiisi?


      • VapausElääOmaaElämää kirjoitti:

        Olet vielä lapsen kengissä mutta ajan myötä opit huomaamaan asioita.
        Mitä saat spiritismistä? Miksi se sua kiinnostaa?
        Saatko vastauksia kysymyksiisi?

        Tykkään pimeestä ja liekeistä ja siks se auttaa mua rauhoittumaan ja keskittymään ja siten uskon sen toimivan. Mutta sää sanoit et mää oon päässy lähelle henkimaailmaa. No totta koska useasti melkein kuollut yks kerta oli ku uin meijän järvessä en oo hyvä uimaan voit kuvitella miten käy kun uimarengas lähtee karkuun mut onneks se törmäs yhteen lumpeen kukkaan koska se kulki kovempaa ku mää ja oisin jaksani enää pari sekkaa. No mun haaveni ois asua paikassa nimeltä Pandæmonium.


      • En tiiä miks mut se on yks kaupunki makai:ssa.


      • LOLIHENTAI kirjoitti:

        En tiiä miks mut se on yks kaupunki makai:ssa.

        Siis miks haluun


      • makai on japaniks helvetti


    • keeponblaming

      Lyön vain takaisin :)

      Kyselyjen mukaan maailmalta, naiset heittäytyvät fyysiseksi herkemmin riidoissa. Miehet vaan tietää, kelle putkakutsu käy, jos pistää käsiksi käyvän muijan ruotuun.

    • EiTuomiotaKoskaan

      Nainen katsoo oikeudekseen muuttaa sanomisiaan itselleen edullisemmaksi, valehdella, kieltää oma väkivaltansa samalla kun räkii potkii ja raapii rauhallista miestä ! Ei mikään ihme että kalkkuna tulee joskus "mäjäytyteksi" !! Kyllä rauhallinen mieskin kyllästyy rääväsuu ämmiin.

      Kaiken tämän jälkeenkään "räkijä,potkija raapiva rääväsuu" ei ymmärrä miksi tuli läväytyteksi..... omasta syystään ! Palstoilla kyllä kerrotaan kauhutarinoita toisille samanlaisille !! Sitten pidetään "töppörvaara" kekkerit !

    • Mit.ihm.tosiaan

      Vai ei normi nainen pysty puolustamaan itseänsä? Hohoo! Mitä uhriutumista feministiltä.

      Valehtelu (myös oikeudessa, joka ei muka ymmärrä sen olevan naiselle synnynnäistä - ja sen takia Koraani on oikeassa. Yksi mies vastaa vähintään kahta naista, mitä tulee totuuden selvittämiseen.), nalkutus, vittuilu, nalkutus, sheimaus, nalkutus, mykkäkoulu, nalkutus, mustamaalaminen, nalkutus, muitten usuttaminen miehen kimppuun, nalkutus, uhriutuminen...

      Ei aloittaja halua ymmärtää yhtään mitään. Tai toisin sanoen: jokainen hyvä nainen on ymmärtänyt ajat sitten, eikä heidän tarvitse juosta täällä kerjäämässä myötätuntoa omille teoilleen. Koska heidän avioliittonsa toimii.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      244
      2243
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      161
      1468
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1310
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1075
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1039
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      960
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      943
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      845
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      679
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      660
    Aihe