HYVÄT:
-ALUSSA TIETENKI HERRA TÄYDELLISYYS (vähän isommalla et ei jää epäselväx)
-Hyvä puhumaan (kusetusta tietenkin)
-Seksiä usein hyvää toisinaan.
-Huumori (Jos hyvällä tuulella)
HUONOT:
-Alku kuherruksen jälkeen (minä jo umpi rakastunut ja annan tietysti kaiken anteeksi)
-Lyhyt pinna.
-Oikeassa joka asiassa.
-Minä teen kaiken paremmin kuin muut asenne.
-Tissuttelu.
-Oudot fantasiat sänky hommissa.
-Koti hommat (oma aloitteisuuden puuttuminen....tai sit vaa ämmien hommia)
-Laiska.
-Syyttely.
-Mykkäkoulut.
-Unohtelu (tai sit ei vaan kiinnostanu kuunnella)
-Salailu.
-piheys jos ei kyse omista harrastuksista.
-Huono suhde lapseen (ei herran oma)........JA SIT MÄ HERÄSIN......MITÄ HELVETTIÄ MÄ TUHLAAN AIKAANI TÄLLÄSEEN MANIPULOIVAAN PASKAAN!!!!!!
EI MUUTAKU PAREMPI ONNI ENSKERRALLA (jos sellasta tulee) ;)
HYVÄTJAHUONOTLISTA
KUKKUUOOXHEREILLÄ
2
177
Vastaukset
- Miettii.hän
Puhut ilmeisesti omasta miehestäsi? Ihan miehenä sanoisin, et aika paskalta jätkältä vaikuttaa.
Jollekin tuollainenkin voi kelvata. - KUKKUUOOXHEREILLÄ
JOO.....tekis mieli jatkaa listaa....mut taitas paljastuu liikaa....ONNEX OLKOO SILLE KUKA TON PALKINNON SEURAAVAX SAA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101094
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17605- 68567
- 95552
- 26512
- 44493
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437