HYVÄT:
-ALUSSA TIETENKI HERRA TÄYDELLISYYS (vähän isommalla et ei jää epäselväx)
-Hyvä puhumaan (kusetusta tietenkin)
-Seksiä usein hyvää toisinaan.
-Huumori (Jos hyvällä tuulella)
HUONOT:
-Alku kuherruksen jälkeen (minä jo umpi rakastunut ja annan tietysti kaiken anteeksi)
-Lyhyt pinna.
-Oikeassa joka asiassa.
-Minä teen kaiken paremmin kuin muut asenne.
-Tissuttelu.
-Oudot fantasiat sänky hommissa.
-Koti hommat (oma aloitteisuuden puuttuminen....tai sit vaa ämmien hommia)
-Laiska.
-Syyttely.
-Mykkäkoulut.
-Unohtelu (tai sit ei vaan kiinnostanu kuunnella)
-Salailu.
-piheys jos ei kyse omista harrastuksista.
-Huono suhde lapseen (ei herran oma)........JA SIT MÄ HERÄSIN......MITÄ HELVETTIÄ MÄ TUHLAAN AIKAANI TÄLLÄSEEN MANIPULOIVAAN PASKAAN!!!!!!
EI MUUTAKU PAREMPI ONNI ENSKERRALLA (jos sellasta tulee) ;)
HYVÄTJAHUONOTLISTA
KUKKUUOOXHEREILLÄ
2
179
Vastaukset 2
- Miettii.hän
Puhut ilmeisesti omasta miehestäsi? Ihan miehenä sanoisin, et aika paskalta jätkältä vaikuttaa.
Jollekin tuollainenkin voi kelvata. - KUKKUUOOXHEREILLÄ
JOO.....tekis mieli jatkaa listaa....mut taitas paljastuu liikaa....ONNEX OLKOO SILLE KUKA TON PALKINNON SEURAAVAX SAA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1082227- 103896
- 66843
- 47818
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21786Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha521734Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650- 66648
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561