Millainen seksielämäsi on? Gallup

Galluppimies

1) Sukupuolesi?
2) Kuinka monta seksikumppania sinulla on ollut?
3) Kuinka moni näistä on ollut kumppanisi ja kuinka moni on ollut irtosuhteita?
4) Tykkäätkö rauhallisesta rakastelusta vai rajusta panemisesta?
5) Kuinka usein haluaisit seksiä?
6) Kuinka usein masturboit?

Omat vastaukseni:
1) Mies
2) Kuusi
3) Kaikki parisuhteissa, mutta yhden voisi ehkä laskea tapailuksi eikä oltu vielä virallisesti yhdessä
4) Rauhallisesta ja hitaasta, mutta joskus rajumpikin on ihan kivaa
5) Jos suhteessa on muuten läheisyyttä niin kerran viikossa on ihan hyvä. Alussa vähän enemmän.
6) Parin päivän välein

48

262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ätmiläinen

1) Mies
      2) 0
      3) Katso edellinen
      4) En tiedä
      5) Koko ajan!
      6) Kolme kertaa päivässä

• tavallinen.ätmi

1) Mies
      2) 1
      3) Huorissa käyty
      4) Se ainoa kerta oli aika nopea ja tylsä kokemus
      5) En ollenkaan enää
      6) Päivittäin

• fhkgjki

1) Nainen

2) Reilusti yli 20

3) Kaikki irtosuhteita

4) Kummastakin

5) Usein

6) Usein

• 1) Sukupuolesi? N

2) Kuinka monta seksikumppania sinulla on ollut? N/A

3) Kuinka moni näistä on ollut kumppanisi ja kuinka moni on ollut irtosuhteita? Pitkiä suhteita, ml. avioliitto, lasken elämässäni olleen puolikymmentä, jos pitkän suhteen kestoksi asetetaan esimerkiksi keinotekoinen yhden vuoden raja. Lisäksi pari-kolme intensiivistä alle vuoden suhdetta. Useita tapailuja, joista ei kehittynyt suhdetta. Ja irtosuhteita.

4) Tykkäätkö rauhallisesta rakastelusta vai rajusta panemisesta? Sekä että.

5) Kuinka usein haluaisit seksiä? Säännöllisemmin kuin nyt, kun siihen on mahdollisuus pääsääntöisesti vain viikonloppuisin.

6) Kuinka usein masturboit? Viikolla muutamana päivänä vähän kuukautiskierron vaiheesta riippuen.

• Kaveriton_nussimaton

1) AT-mies.
      2) 1 (oma käsi).
      3) Pitkä suhde on ollut käden kanssa, ihan lapsesta asti.
      4) Haluaisin poksauttaa immenkalvon.
      5) Edes yhden kerran pilluseksiä.
      6) Vähintään kerran päivässä.

• Sittensullaonkaksi

No vaihtelun vuoksi voit kokeilla toista kättäsi... :)

• Outoa.
      Seurustelen kahden lapsen yh-äidin kanssa. Se herää aamulla kello viisi mennäkseen töisin. Kello soi ja sitten se ratsastaa mulla. Kuudelta se menee ulos. Seitsemältä sen lukiolaispojan kello soi. Se tulee ja panee mua anukseen. Kadeksalta se lähteen kouluun. Puoli yhdeksältä sen pikku sisko tulee mun viereen. Painautuu mua vasten ja juttelee niitä näitä.

• tämä-selvä

Miksi valehtelette. ei palstalaisilla ole seksielämää.

• Naiiinainen

1) nainen
      2) 86
      3) 6, 80
      4) rajusta panemisesta. minulle seksi (myös suhteessa) on kiimaa ja intohimoa. Inhoan hitautta ja "romanttisuuden" lasken tylsyydeksi seksin aikana. Romantiikkaa riittää sängyn ulkopuolella tarpeeksi joka päivä, se on ihanaa ja sitä on aina ollut yllin kyllin!!!! :) Mutta sänkyyn en sitä halua.
      5) 1-2 kertaa kuukaudessa (ettei kyllästy kun tämä sama kumppani)
      6) 1-3 kertaa päivässä, kuukautisten aikaan en ollenkaan eikä aina ole seksi mielessä...voi mennä viikkokin ettei tuu mieleen.

• miesvm_1967x_out

1) Mies
      2) 30-40/ei muista :D
      3) Kumppaneita 4, muut enemmän tai vähemmän irtosuhteita.
      4) Sekä että
      5) Normaalisti lähes päivittäin, nyt pikku stressissä pari kertaa viikossa
      6) Riippuu edellisestä tarviiko.. ehkä kerran viikossa?

• 1) Mies

2) 0

3) -

4) Rauhallisesta

5) Joskus

6) Melko usein

• ujojarauhallinen

1) Nainen
      2) 2
      3) Molemmat kumppaneita, irtosuhteita en ole koskaan harrastanut enkä tule harrastamaan.
      4) Ennemmin rauhallisesta
      5) Vaihtelee, 1-3 kertaa/viikko ehkä, vaikea sanoa tässä vaiheessa
      6) Kun olen sillä tuulella, en mitenkään säännöllisesti.

• hänenomansa

1) Nainen

2) 5

3) 4 kertaa kumppanin kanssa, joista 2 suhdetta pidempikestoisempia kuin 3 vuotta (sisältää nykyisen ihanan mieheni) ja 1 irtokerta melkoisen nuorena netin kautta.

4) Tykkään alistua, joten voisi sanoa että rajusta. Mieheni tykkää alistaa minua seksuaalisesti. Olemme oikein sopivia toisillemme ja onnellisia siitä että löysimme toisemme. Kyse ei ole kuitenkaan siitä onko yhdyntä itsessään rauhallista vai rajua vaan enemmän merkitsee ajatus ja tunnetila siitä minkälainen suhde minun ja mieheni välillä on.

5) Haluaisin sen kuuluvan päivittäiseen elämään voimaakkaasti. Kuitenkin arkivelvollisuudet haittaavat toteuttamista. Meillä ei ole aikaa seksuaalisuudelle niin paljon kuin haluaisimme.

6) Silloin kun minulla on lupa mieheltäni. Jos teen ilman lupaa, ei rangaistuskaan kovin paljoa harmita.

• ATM-automaatti

4. kertoo paljon.

Enemmistö naisista haluaa rajua panemista ja alistetuksi tulemista. Enemmistö miehistä haluaa rauhallista rakastelua ja tasa-arvoa sängyssä.

Miehet elävät vuodessa 2015 ja ovat kehittyneet naisia kunnioittaviksi ja helliksi aivan kuten heitä nuoresta asti opetetaan. Naiset elävät yhä kivikaudella, ja haluavat sen testosteronia uhkuvan sotapäällikön joka ottaa mitä haluaa.

• itsetylsimys

Millä lailla määritellään raju seksi? Alunperin hieman tyhmä kysymys tälle palstalle koska jokaisella on kai oma mielikuva siitä ja mihin vetää omat rajat. Moni nainen sanoo pitävänsä rajusta koska luulee miesten haluavan sitä rajua, tavis-seksi on niin meneen talven lumia, eikö? Eihän sellainen ihminen ole mitenkään kiinnostava ellei ole vähintään joku fetissi....

• hänenomansa

Nykyisellä miehelläni on kyllä ihan toisenlainen kuva naisista. Nimittäin sellainen että on hemmetin vaikeaa löytää naista joka tykkää alistua henkisesti ja fyysisesti. Kuulemma edellisessä pitkässä suhteessaan hän joutui estämään oman seksuaalisuutensa koska nainen ei tykännyt hänen tavastaan ja ideoistaan. Hän koki silloin itsensä ja oman seksuaalisuutensa torjutuksi ja alkoi itsekin pitää sitä vääränä ja pahana. Mieheni seksuaalisuus on melkoisen omistavaa ja voimakasta joten en ihmettele että kovin moni nainen ei sitä halua.

Minulla on ollut myös vaikeuksia löytää miestä joka tykkää alistaa ja omistaa. Lähes jokainen siinä vaiheessa kun olen asiasta avautunut on ottanut asian vastaan joko neutraalisti, että "saahan sitä jokaisella olla omat mielenkiintonsa, ehkä saattaisin tykätä jos se on mietoa" tai sitten selkeä torjunta "minä en pystyisi satuttamaan henkisesti tai fyysisesti ollenkaan ja tuntisin sen vastenmieliseksi". Koin siksi myös oman seksuaalisuuteni torjutuksi ja että olin vastenmielinen siltä osin.

Luulin, etten löytäisi ketään joka haluaisi samaa kuin minä. Jonkun ihmeen vuoksi löysin kuitenkin mieheni ja avauduimme asiasta toisillemme, pääsimme vihdoin olemaan vapaasti sitä mitä olemme.

"Enemmistö naisista haluaa rajua panemista ja alistetuksi tulemista. Enemmistö miehistä haluaa rauhallista rakastelua ja tasa-arvoa sängyssä."

Ylellä oli kysely jossa kävi ilmi, että alle 5 prosenttia miehistä ja naisista tykkää alistua tai alistaa. Siinäkin on eronsa, että millä tavalla. Joten oli lottovoitto että tapasin mieheni, koska olemme täydelliset toisillemme.

• totuudenkertojamister
        hänenomansa kirjoitti:

Nykyisellä miehelläni on kyllä ihan toisenlainen kuva naisista. Nimittäin sellainen että on hemmetin vaikeaa löytää naista joka tykkää alistua henkisesti ja fyysisesti. Kuulemma edellisessä pitkässä suhteessaan hän joutui estämään oman seksuaalisuutensa koska nainen ei tykännyt hänen tavastaan ja ideoistaan. Hän koki silloin itsensä ja oman seksuaalisuutensa torjutuksi ja alkoi itsekin pitää sitä vääränä ja pahana. Mieheni seksuaalisuus on melkoisen omistavaa ja voimakasta joten en ihmettele että kovin moni nainen ei sitä halua.

Minulla on ollut myös vaikeuksia löytää miestä joka tykkää alistaa ja omistaa. Lähes jokainen siinä vaiheessa kun olen asiasta avautunut on ottanut asian vastaan joko neutraalisti, että "saahan sitä jokaisella olla omat mielenkiintonsa, ehkä saattaisin tykätä jos se on mietoa" tai sitten selkeä torjunta "minä en pystyisi satuttamaan henkisesti tai fyysisesti ollenkaan ja tuntisin sen vastenmieliseksi". Koin siksi myös oman seksuaalisuuteni torjutuksi ja että olin vastenmielinen siltä osin.

Luulin, etten löytäisi ketään joka haluaisi samaa kuin minä. Jonkun ihmeen vuoksi löysin kuitenkin mieheni ja avauduimme asiasta toisillemme, pääsimme vihdoin olemaan vapaasti sitä mitä olemme.

"Enemmistö naisista haluaa rajua panemista ja alistetuksi tulemista. Enemmistö miehistä haluaa rauhallista rakastelua ja tasa-arvoa sängyssä."

Ylellä oli kysely jossa kävi ilmi, että alle 5 prosenttia miehistä ja naisista tykkää alistua tai alistaa. Siinäkin on eronsa, että millä tavalla. Joten oli lottovoitto että tapasin mieheni, koska olemme täydelliset toisillemme.

Todellisempi prosentti naisista on sellaiset 95%.

Tuo 5% on niitä jotka haluavat BDSM-leikkejä ym. Ja niissäkin on semmoinen ero että on paljon enemmän alistumishaluisia miehiä kuin naisia jotka haluavat alistaa, siksi jos nainen haluaakin dominoida, ovella on jono miehiä kravatit kaulassa.

Ne loput 95% haluavat kevyempää alistamista, sellaista että mies dominoi mutta ei kuitenkaan mennä varsinaisten fetissien puolelle. Kun nainen sanoo haluavansa tavallista seksiä, se tarkoittaa sitä että mies "ottaa naisen", ei "tasa-arvoista" seksiä.

• 17.naisen.käyttämä
        totuudenkertojamister kirjoitti:

Todellisempi prosentti naisista on sellaiset 95%.

Tuo 5% on niitä jotka haluavat BDSM-leikkejä ym. Ja niissäkin on semmoinen ero että on paljon enemmän alistumishaluisia miehiä kuin naisia jotka haluavat alistaa, siksi jos nainen haluaakin dominoida, ovella on jono miehiä kravatit kaulassa.

Ne loput 95% haluavat kevyempää alistamista, sellaista että mies dominoi mutta ei kuitenkaan mennä varsinaisten fetissien puolelle. Kun nainen sanoo haluavansa tavallista seksiä, se tarkoittaa sitä että mies "ottaa naisen", ei "tasa-arvoista" seksiä.

Tämä pitää tismalleen paikkansa! Olen tavannut monia naisia joista osaa olen pitänyt sellaisia kiltteinä, ujoina naapurintyttönä, mutta jokainen tykkää sellaisesta kovakouraisesta käsittelystä ja alistamisesta. Pitää kiskoa hiuksista doggistylessa, repiä vaatteet suurinpiirtein pois päältä, ottaa hieman väkisin (esim. tyttö pitää jalkojansa kiinni ja miehen pitää pienellä voimalla aukaista ne), näykitään, raavitaan, pannaan kovaa, ottaa naisen hiuksista kiinni ja laittaa penis suuhun jne. Tämä osaa joka kerta yllättää, vaikka luulisi tähän jo tottuvan. Tähän päivään mennessä en ole tavannut yhtään naista joka nauttisi sellaisesta rauhallisesta seksistä missä jokaisesta liikkeestä nautitaan ja tunnetaan jokainen sentti vedosta. Ensimmäisellä kerralla tuollaista pääsee harrastamaan, mutta yleensä sen jälkeen nainen avautuu ja kertoo näistä mieltymyksistään.

• Fetisseillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, mitä ihminen on normaalielämässään. Moni upseeri ja johtaja ja piiskauttamassa itseään maksua vastaan dominalla...

• totuudenkertojamister
        17.naisen.käyttämä kirjoitti:

Tämä pitää tismalleen paikkansa! Olen tavannut monia naisia joista osaa olen pitänyt sellaisia kiltteinä, ujoina naapurintyttönä, mutta jokainen tykkää sellaisesta kovakouraisesta käsittelystä ja alistamisesta. Pitää kiskoa hiuksista doggistylessa, repiä vaatteet suurinpiirtein pois päältä, ottaa hieman väkisin (esim. tyttö pitää jalkojansa kiinni ja miehen pitää pienellä voimalla aukaista ne), näykitään, raavitaan, pannaan kovaa, ottaa naisen hiuksista kiinni ja laittaa penis suuhun jne. Tämä osaa joka kerta yllättää, vaikka luulisi tähän jo tottuvan. Tähän päivään mennessä en ole tavannut yhtään naista joka nauttisi sellaisesta rauhallisesta seksistä missä jokaisesta liikkeestä nautitaan ja tunnetaan jokainen sentti vedosta. Ensimmäisellä kerralla tuollaista pääsee harrastamaan, mutta yleensä sen jälkeen nainen avautuu ja kertoo näistä mieltymyksistään.

Samat kokemukset. Olen tavannut kolmenlaisia naisia:
        1. sellaisia jotka haluavat rajua seksiä ja alistamista, ja sanovat sen
        2. sellaisia jotka haluavat rajua seksiä ja alistamista, mutteivat sano sitä
        3. sellaisia jotka haluavat rajua seksiä ja alistamista, mutteivat vielä tiedä sitä

Ykköskategorian naiset pystyy sentään välttämään, mutta se pettymys kun tapaa kivan naisen niin se ota mut rajusti/alista mua- toivomus tulee sielä joka v.i.t.u.n kerta. Vaikka olis kokematon nainen, niin jossain vaiheessa se vihjaa varovaisesti että jos kokeiltais sellaista rajumpaa...ja kun on kerran kokeiltu, niin sitähän sitten haluttaisiin joka kerta.

Harkitsin ihan tosissani että olisin laittanut nettideittiin ykköskohdaksi että jos haluat tulla otetuksi/alistetuksi, read no further. Mutta sillä karsiutuisi 99% niistä harvoista naisista joihin on mitään tsäänssejä.

• itsetylsimys

Jaah, kylläpä pyöritte oudoissa porukoissa sitten. Itse en todellakaan nauttisi mistään hiusten repimisistä ja ihon raapimisesta, yök!
        Mutta olenkin kummajainen ilmeisesti...

• normimenoa
        itsetylsimys kirjoitti:

Jaah, kylläpä pyöritte oudoissa porukoissa sitten. Itse en todellakaan nauttisi mistään hiusten repimisistä ja ihon raapimisesta, yök!
        Mutta olenkin kummajainen ilmeisesti...

Ei tarvitse oudoissa porukoissa pyöriä.

Noi oikeat BDSM tapaukset on tietysti erikseen. Mutta mitä itse tiedän tuntemieni naisten seksuaalisista taipumiksista tai ne naiset joiden kanssa olen itse ollut, niin yli puolet haluaa selvästi että mies todella himoitsee naista ja itsevarmoin ottein "ottaa" naisen. Ei väkisin tietenkään, mutta sopivan dominoivasti.

Ne ainoa muutamat naiset, joiden kanssa olen pidempään harrastanut seksiä, kaikki pitivät siitä että mies itsevarmasti ottaa naisen (yhdeltä loppui kiinnostus osittain sen takia että en ollut se tarpeeksi itsevarma panomies). Takaapäin olisi pitänyt aina kiimaisesti ottaa, niin että tavarat putoilee pöydiltä.

Ja yksi nainen jopa halusi oikeasti BDSM juttuihin menevää, sitomista, perseen läpsimistä, kevyttä hiuksista repimistä, ja vähän muutakin, jonka tekeminen tuntui itsestä jo vähän oudolta.

Vain yhden naisen olen tavannut, joka on vaikuttanut siltä että haluaa seksissä olla itse kontrollissa. Muuten kyllä sekin nainen halusi normaalin perinteisen "miehisen miehen".

• Misslonely

1) nainen
      2) 0
      3) -
      4) ajatuksena rajusta
      5) 3 krt/ viikko
      6) vaihtelee, 1-10 krt/viikko

• hänenomansa

BDSM ei tarkoita jokaiselle ruoskia, korsetteja tai sidontaa eikä esineisiin liitettyä fetissiä. Se voi olla ihan vain henkinen olo jossa haluaa alistua tai alistaa.

Mielestäni naisia, jotka pitävät aloiteellisista miehistä ei pidä sekoittaa suoraan alistumishaluisiin. Monet naiset vain tykkäävät vanhahtavista rooleista joissa mies aukaisee ovet, tai ottaa kädestä kiinni kävelyllä, tai tekee sen aloitteen koska naiset on opetettu odottamaan nätisti. Tällainen on esim. mummoni joka kammoaa ja pelkää miehiä joilla on yhtään "luonnetta". Kuitenkin kohteliaasti saa häntä tanssittaa mies joka on häntä tanssiin hakenut. Vähän tämantapaisia on naiset aina olleet koska se rooli heille on lapsuudesta asti opetettu. Heille mies saa olla aloitteellinen muttei uhkaava tai raju tai dominoiva. Uhkaavuus, rajuus ja dominoivuus ja manipulointi onkin ihan eri luokkaa kuin se naisten tykkäämä kohtelias vanhahtava miehen aktiivinen rooli.

Mielestäni se "95%" naisista ei ole alistumishaluisia vaan enemmänkin arvostavat vanhahtavia rooleja miehen ja naisen välillä. Tuntevat ne luonnolliseksi, kuten myös monet miehet tuntevat sen hyväksi. Silti väliin mahtuu paljon muustakin tykkääviä ja niitä erikoisempiakin fetissejä. Ihan varmasti on myös aloitteellisia naisiakin ja luultavasti tulevaisuudessa enemmän johtuen erilaisten roolien rikkoontumisesta. Olen myös itse ymmärtänyt joistain läheisistäni että he haluavat erittäin tasa-arvoista seksiä, jossa tehdään mahdollisimman paljon hyvää ja hellyyttä toiselle. Esim. serkkuni ja äitini.

Kunhan vain aloitteellisuutta ei sekoiteta tähän alistamiseen suoranaisesti kuten usein tällä palstalla tehdään. Myös seksin rajuus ei liity välttämättä millään tavalla alistamiseen ja alistumiseen. Rajuus voi olla puhtaasti palavaa intohimoa, jossa mennään eikä meinata.

• totuudenkertojamister

Suomennetaan tämä, ettei jää väärinkäsityksiä.

99% tapauksista:
        "intohimoinen seksi" = mies panee rajusti ja alistaa
        "kiihkeä seksi" = mies panee rajusti ja alistaa
        "seksi jossa on tunnetta" = mies panee rajusti ja alistaa

Jos palstamiehet kuvittelette muuta, petymyksiä on luvassa.

• RauhallinenMies

1. Mies
      2. 40
      3. 7/33
      4. Rauhallisesta
      5. Päivittäin
      6. Päivittäin

• kustaakortonki

1) Sukupuolesi?
      Mies

Viisi

Kolme kumppania, kaksi irtosuhdetta

Kumpaakin vuorotellen

2krt viikossa

Nyt suhteessa ollessa ehkä n. 2 kertaa kuukaudessa

• pois.täältä

Miksi olet Sinkut- palstalla vaikka olet suhteessa?

• miesvm_1967x_out
        pois.täältä kirjoitti:

Miksi olet Sinkut- palstalla vaikka olet suhteessa?

Ollaan mekin oltu sinkkuja :P

• sdfafasdfasf
        miesvm_1967x_out kirjoitti:

Ollaan mekin oltu sinkkuja :P

Mietityttää miten parisuhteessa oleva ihminen ajautuu kuitenkin Sinkut- palstalle ellei ole täällä ole pyörinyt ennestään sinkkuna ollessaan. Onko hän tyytymätön nykyiseen suhteeseensa?

• miesvm_1967x_out
        sdfafasdfasf kirjoitti:

Mietityttää miten parisuhteessa oleva ihminen ajautuu kuitenkin Sinkut- palstalle ellei ole täällä ole pyörinyt ennestään sinkkuna ollessaan. Onko hän tyytymätön nykyiseen suhteeseensa?

Ei lainkaan tyytymätön vaan erityisen tyytyväinen. Tämä palsta nyt vaan sattuu olemaan aktiivinen ja täällä on kaikkein hulluimmat jutut. Parisuhde&Nettideittailu&Avioliitto ovat kuivuneet. Ja onhan se kiva lukea ätmien tuskista ja onnitella itseään että asiani ovat hyvässä mallissa, ilkeätä mutta totta.

• atännä
        sdfafasdfasf kirjoitti:

Parempi sinkut-palstalla kuin tuolla treffeillä... Miksei täällä saisi kirjoitella parisuhteessa elelijätkin? Onhan täällä välillä ihan viihdyttävää luettavaa. Ymmärrän oikein hyvin, miksi parisuhteilijat viihtyvät täällä. Samasta syystä varmaan, kun miksi minä joskus lueskelen parisuhde-palstaa - tietää elävänsä omaa hyvää elämäänsä ;)

• atännä kirjoitti:

Parempi sinkut-palstalla kuin tuolla treffeillä... Miksei täällä saisi kirjoitella parisuhteessa elelijätkin? Onhan täällä välillä ihan viihdyttävää luettavaa. Ymmärrän oikein hyvin, miksi parisuhteilijat viihtyvät täällä. Samasta syystä varmaan, kun miksi minä joskus lueskelen parisuhde-palstaa - tietää elävänsä omaa hyvää elämäänsä ;)

Heh, hyvä vastaisku.

• Nnnaaaiinenn
        sdfafasdfasf kirjoitti:

Ehdin 6kk olee sinkkupalstal kunnes pelästyin ätmejä niin paljon et pelonsekaisin tuntein syöksyin parisuhteeseen/kohtalo ohjasi mut ätmilästä pois.
        Nyt 10kk onnellisessa suhteessa, en edes tiennyt että elämässä voisi joskus olla näin onnellinen kumppanin kanssa. Silti käyn täällä toisinaan. Taidampa kopioida parhaat palat tästä keskustelusta ja lähettää ne messengerissä miesystävälleni. Me meinaan nauramme samoille asioille. Ja nauramme joka päivä paaaallljoon.

• Vastaukseni

1)mies
      2) ehkä noin 50
      3) suhteita 6
      4) pidän molemmista
      5) 3-4 kertaa/vko
      6) sinkkuna lahes paivittain, suhteessa harvemmin

• yhä-palaa

1. Nainen
      2. Nyt äkkiä laskien päädyn n. 38
      3 5 loput irtokarkkia
      4. Vaihtelee
      5. Vaihtelee
      6. Enpä juurikaan.

• luovuttajaätmi

Vielä kun joku kertoisi mitä seksielämä tarkoittaa? Tai seksi? Tai elämä?

• Luuseriätmi

1) Mies
      2) Yksi
      3) Kumppani
      4) Riippuu tilanteesta
      5) Kerran viikossa riittää, mutta useampi kuukausi puutteessa ei tuota ongelmia
      6) 2-5 krt / vko

• KumppaniaVieläkinEtsien

1) Mies
      2) 5
      3) Ei yhtään kumppania
      4) Rauhallisesta rakastelusta
      5) Joka päivä
      6) Joka päivä

• 1) Mies

2) Muutama

3) Kaikki irtosuhteita

4) Ei ole rajusta kokemusta

5) Kuinka usein haluaisit seksiä? Huomattavasti useammin kuin nyt (nyt 6 vuoden välein)

6) parin päivän välein

• hfuoöjvxjk

1) nainen
      2) 6
      3) yksi avoliitto, 2 tunsin kauan mut ei seurusteltu, 1 lomapano, 2 parin kerran tuttuja
      4) sekä että
      5) 2-3 kertaa viikko
      6) riippuu ihan kk-kierrosta

• sincyan

1) nainen
      2) reilu 20
      3) pitkiä, yli vuoden kestäneitä suhteita 4, loput viikosta muutamaan kuukauteen kestäneitä viritelmiä.
      4) Rauhallisesta, on ihanaa jos on aikaa keskittyä vain toiseen.
      5) päivittäin. Vapaapäivinä haluaisin unohtua useita kertoja rakastelemaan.
      6) viikoittain, riippuen kierrosta.

• foeiwåjåp

1) nainen
      2) <10
      3) yksi kumppani, yksi yhdenyön, muut väliltä
      4) molemmista
      5) vaihtelee
      6) vaihtelee

• chicka20

1) Nainen

2) Viisi

3) 2 ollut kumppania, 1 tapailin säännöllisesti n. 5 kk, 2 tapailin molempia pari kuukautta

4) Molemmista yhtä paljon

5) Monta kertaa viikossa, kerrankin käy jos muuten on paljon läheisyyttä

6) Riippuu hyvinkin paljon, vaihtelee kerrasta viikossa n. kertaan kuukaudessa, välillä ei sitäkään

• 1) Sukupuolesi?
      - N

- 5

- 2 poikaystävää, 1 vakipano, 2 yhden illan keissiä

- raju paneminen tuntuu enemmän kunnolla, rauhallinen rakastelu harvemmin tuntuu missään eli siinä ei kitkaa synny

- kerta kuussa nykysillä haluilla varmaan riittäisi

- en ollenkaan

• 43563547

1) Sukupuolesi?
      -Mies

-Ainoastaan maksullisia naisia

-Katso edellinen

-Tykkään molemmista.

-Päivittäin

-Päivittäin

• Bi-nainen

1) Sukupuolesi? Nainen.

2) Kuinka monta seksikumppania sinulla on ollut? 7.

1 yhden illan juttu, muut jonkinlaisia suhteita.

Rauhallisempi parempi.

Vaihtelee. Kerran viikossa - kerran kuussa.

Vaihtelee. Joskus monta kertaa päivässä, joskus harvemmin kuin kerran kuussa.

• tällaistatänään

1) Sukupuolesi?

Mies

9

5/4

Sekä että. Enemmän siitä rajusta ja kiimaisesta. Rauhallisessa rakastelussa kestää nautinto pidempään, mutta aika usein sitä tulee itse oltua se osapuoli joka vie homman rajummaksi, ja ottaa ohjat naiselta. Pääasiassa ovat tykänneet.

Riippuu kuinka väsynyt olen töistä yms. Mutta sellainen 2-4 kertaa viikossa, olisi tahtotila. Mutta aina ei vaan jaksa, joten parisuhteessa ollessa 1-2 kertaa seksiä viikossa on ollut yleinen taso. Tosin alkuvaiheessa on ollut joskus 4 kertaa päivässäkin. Silti jaksoi syttyä.

2-4 kertaa viikossa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      121
      2198
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      189
      1807
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      56
      1432
    4. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      168
      1222
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      55
      1198
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      1016
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      912
    8. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      887
    9. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      874
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      831
    Aihe