Outoa. Yleensä kun on kaupassa, lenkillä, tms naiset vain kävelevät ilmeettömänä ohitse, vältellen katsekontaktia. Tänään lenkillä vastaantulevat naiset hymyilivät, ja kaupassakin moni hymyili.
Luulin jo että minulla on sepalus auki tms, mutta tarkistin eikä ollut.
Johtuukohan tämä aurinkoisesta säästä, vai ovatko kaikki naiset olleet just äsken fuckbuddyjen jyystettävinä? Jos se johtuu minusta, olisi hauska tietää mikä tämän selittää...
Miksi naiset hymyilevät?
10
126
Vastaukset
Selässäsi voi olla kyltti:" Tämä Turtiainen luulee olevansa nais sankari.!
- atännä
Jos sulla oli positiivinen fiilis kun katselit ihmisiä silmiin ja se fiilis näkyi ulospäin? Silloin saa hymyjä takaisin :)
- Bi-nainen
Aurinko paistaa -> Sulla on hyvä fiilis, et kiinnitä siihen erityisesti huomiota, rento iloinen ilme naamalla -> Suhun uskaltaa ottaa katsekontaktia. Muilla voi olla jo hymy valmiiksi (koska kaunis sää) tai sit tarttua sulta. :)
- ihmettelevähcatm
Bi-nainen kirjoitti:
Aurinko paistaa -> Sulla on hyvä fiilis, et kiinnitä siihen erityisesti huomiota, rento iloinen ilme naamalla -> Suhun uskaltaa ottaa katsekontaktia. Muilla voi olla jo hymy valmiiksi (koska kaunis sää) tai sit tarttua sulta. :)
Mutta olen HC-ATM, naisten mielestä ruma ja lyhyt (174cm). En ollenkaan sellainen komea ja raamikas YTM jolle normaalisti hymyillään.
- dokupentti
Väitän, että kun itse hymyilet, sinulle hymyillään takaisin. Itseluottamus kun on kohdillaan, näin usein käy, valitettavan usein kuitenkin on pientä apatiaa päällä, ja silloin ei kyllä huomata ollenkaan.
- 5plus11
dokupentti kirjoitti:
Väitän, että kun itse hymyilet, sinulle hymyillään takaisin. Itseluottamus kun on kohdillaan, näin usein käy, valitettavan usein kuitenkin on pientä apatiaa päällä, ja silloin ei kyllä huomata ollenkaan.
Hulluna sellaista ilman syytä naurajaa pidettäis.
- Varma.tieto
Naiset ovat yhtä hymyä, koska heidänkin kotinsa lähettyville nousi vihdoinkin vastaanottokeskus.
- Onkoportitjoauki
Tai siis oikeammin:
Mustan makkaran ja kebabkikkelin sijoituskeskus.
- 3463635
Olen pistänyt merkille saman asian, ilmeettömimpiä ovat juuri naiset. Tämä voi johtua siitä, että hymyilevä nainen voidaan tulkita miesten puolelta henkilöksi, jonka seuraan pääsee helposti, jota kannattaa yrittää. Tämän takia naiset pitävät naamansa peruslukemilla kohdatessaa miehen, jossain tavallisessa tilanteessa.
Huumorintajuttomimpia ja kuivimpia ihmisiä ovat juuri naiset. Miesten kesken baarissa voi syntyä juttua mistä tahansa, mutta naiset ovat sitten ihan eri maata.- 1414
Totta toinen puoli, jos kauhiasti menee naureskelemaan miehelle siitä voi syntyä vaikka mitä ajatuksia, vaikka olisi ollut tarkoitus vain heittää hyväntuulista läppää. Pääsääntöisesti käyttäydyn normaalikorrektisti, kiitän, hymyilen jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 342353
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle472096- 402032
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3201850- 1171493
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161425Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71308Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101157- 411055
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661036