Miksi naiset hymyilevät?

ihmettelevähcatm

Outoa. Yleensä kun on kaupassa, lenkillä, tms naiset vain kävelevät ilmeettömänä ohitse, vältellen katsekontaktia. Tänään lenkillä vastaantulevat naiset hymyilivät, ja kaupassakin moni hymyili.

Luulin jo että minulla on sepalus auki tms, mutta tarkistin eikä ollut.

Johtuukohan tämä aurinkoisesta säästä, vai ovatko kaikki naiset olleet just äsken fuckbuddyjen jyystettävinä? Jos se johtuu minusta, olisi hauska tietää mikä tämän selittää...

10

126

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Selässäsi voi olla kyltti:" Tämä Turtiainen luulee olevansa nais sankari.!

• atännä

Jos sulla oli positiivinen fiilis kun katselit ihmisiä silmiin ja se fiilis näkyi ulospäin? Silloin saa hymyjä takaisin :)

• Bi-nainen

Aurinko paistaa -> Sulla on hyvä fiilis, et kiinnitä siihen erityisesti huomiota, rento iloinen ilme naamalla -> Suhun uskaltaa ottaa katsekontaktia. Muilla voi olla jo hymy valmiiksi (koska kaunis sää) tai sit tarttua sulta. :)

• ihmettelevähcatm
        Bi-nainen kirjoitti:

Aurinko paistaa -> Sulla on hyvä fiilis, et kiinnitä siihen erityisesti huomiota, rento iloinen ilme naamalla -> Suhun uskaltaa ottaa katsekontaktia. Muilla voi olla jo hymy valmiiksi (koska kaunis sää) tai sit tarttua sulta. :)

Mutta olen HC-ATM, naisten mielestä ruma ja lyhyt (174cm). En ollenkaan sellainen komea ja raamikas YTM jolle normaalisti hymyillään.

• dokupentti

Väitän, että kun itse hymyilet, sinulle hymyillään takaisin. Itseluottamus kun on kohdillaan, näin usein käy, valitettavan usein kuitenkin on pientä apatiaa päällä, ja silloin ei kyllä huomata ollenkaan.

• 5plus11
        dokupentti kirjoitti:

Väitän, että kun itse hymyilet, sinulle hymyillään takaisin. Itseluottamus kun on kohdillaan, näin usein käy, valitettavan usein kuitenkin on pientä apatiaa päällä, ja silloin ei kyllä huomata ollenkaan.

Hulluna sellaista ilman syytä naurajaa pidettäis.

• Varma.tieto

Naiset ovat yhtä hymyä, koska heidänkin kotinsa lähettyville nousi vihdoinkin vastaanottokeskus.

• Onkoportitjoauki

Tai siis oikeammin:

Mustan makkaran ja kebabkikkelin sijoituskeskus.

• 3463635

Olen pistänyt merkille saman asian, ilmeettömimpiä ovat juuri naiset. Tämä voi johtua siitä, että hymyilevä nainen voidaan tulkita miesten puolelta henkilöksi, jonka seuraan pääsee helposti, jota kannattaa yrittää. Tämän takia naiset pitävät naamansa peruslukemilla kohdatessaa miehen, jossain tavallisessa tilanteessa.

Huumorintajuttomimpia ja kuivimpia ihmisiä ovat juuri naiset. Miesten kesken baarissa voi syntyä juttua mistä tahansa, mutta naiset ovat sitten ihan eri maata.

• 1414

Totta toinen puoli, jos kauhiasti menee naureskelemaan miehelle siitä voi syntyä vaikka mitä ajatuksia, vaikka olisi ollut tarkoitus vain heittää hyväntuulista läppää. Pääsääntöisesti käyttäydyn normaalikorrektisti, kiitän, hymyilen jne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      34
      2353
    2. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      47
      2096
    3. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      40
      2032
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      320
      1850
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      117
      1493
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1425
    7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1308
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1157
    9. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      41
      1055
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1036
    Aihe