Minä en ainakaan kestäisi naisena elämistä
Miehenä olemisen hyviä puolia:
-komistut vanhetessasi
-ikäsi ja ulkonäkösi ei vaikuta markkina-arvoosi, joten ei haittaa vaikkei kohta 1 sinun kohdallasi toteutuisikaan
-saaminen nostaa statustasi ja jo se, että sinut on nähty useamman naisen seurassa tai vienyt naisen baarista kotiisi vaikka et olisi saanutkaan nostaa statustasi
-saat orgasmin miljoona kertaa helpommin kuin nainen ja seksi on sinulle aina parempaa etkä tarvitse esileikkejä
-kaikki seksiviihde ja maksullinen seksi on suunnattu miehille, halpaa nuorta laatupillua tyrkytetään netissäkin joka paikassa ulkomaiden katukaupasta ja huorataloista puhumattakaan
-et siis voi olla koskaan puutteessa ja voit olla varma että seksin laatu on hyvää jos sitä ammattilaiselta ostaa ja saat myös sellaista seksiä mitä haluat.
-saat olla"paha" ja muutenkin toilailla mielin määrin ja siihen suhtaudutaan"pojat on poikia"asenteella eli siis sinulta ei vaadita samanlaista hyvää,mallikelpoista ja sievää kätyöstä kuin naisilta vaaditaan muutenkin kuin vain seksuaalisesti
-jos lihot sinusta tulee miehekäs nallekarhu
-rumuutesi tekee sinusta vain katu-uskottavamman johtajatyypin(Hitler,Putin)
-jos olet julkkis niin sinua ei arvostella ulkonäkösi perusteella(Timo Soini,Martti Ahtisaari)
-voit vaihtaa nuorempaan halutessasi jos olet YT-tason saavuttanut
.saat enemmän palkkaa ja helpommin työpaikan koska et jää äitiyslomalle
-sinun ei tarvitse tuhlata aikaasi ulkonäöstäsi huolehtimiseen
-sinulla ei ole kuukautisia
-sinun ei tarvitse pelätä raiskatuksi tulemista
-sinun ei tarvitse pelätä parisuhdeväkivaltaa
-et joudu kantamaan lasta 9kk sisälläsi ja vielä synnyttämään sitä
-sinun ei tarvitse huijata meikeillä ja push-upeilla, joten nainen tietää mitä saa eikä tule järkyttäviä yllätyksiä, jotka johtaisivat naisen häipymiseen kun huijaus paljastuu
-voit pieraista julkisella paikalla tai muuten ihmisten läsnäollessa ja se tekee sinusta vain entistä hauskemman kaverin
-voit ilmoittaa meneväsi paskalle ja voit myös haista sille
-voit olla samaan aikaan isä vaikka kuinka monelle lapselle, mutta nainen saa kerrallaan vain sen yhden
-ja nuo ovat vain suomessa tapahtuvia etuja naisiin nähden. Sivistysvaltioissa naisia myös kivitetään, tapetaan oman perheenkin toimiesta minkä he ovat toki ansainneetkin, eikä oikeuksia ole kuten ei elukoilla pidä ollakkaan
Kun tuota listaa katsoo niin tappaisin itseni jos olisin syntynyt naiseksi
Kannattaa olla mies, ei nainen!!!
31
172
Vastaukset
- niiinnpäs
eli onnellisena vedät käteen ja jatkan unelmointia Miehenä olosta
- että.silleen
Komppaan sua!
... jotkut osaa olla onnellisia vähästäkin, sen näkee jo hänen textistään.
Elämältä kaiken sain...
https://www.youtube.com/watch?v=Faq4QCy0YuA&list=RDFaq4QCy0YuA - Naisasialooseri1
Vedän käteeni ihan mielelläni koska onhan se nautinnollisempaa kuin joku limainen pillu, mitä myös olisi tarjolla hintalapun kanssa tai ilman
No mitäs sitten itket ja ruikutat täällä koko ajan?
- Naisasialooseri1
Mitä olen ruikuttanut?
Tämä ketju nyt tuntuu siltä, että tässä yritetään vakuuttaa itselleen jotain, josta ei ole ihan varma, jopa siinä määrin, että ampuu jo niin yli, että menee huumorin puolelle........mut voinhan olla väärässäkin, sellaiset fibat nyt vain sain tästä......mut hyvä se on jos kaik o hyvi ja o onnelline fiilis....
- että.silleen
Moikka, mä olen rauhoittunut jo. Ei ole luvassa minkään kaltaista kiukun purkausta, ketään kohtaan.
Luin tuon Naisasialooserin satiirisen kirjoituksen ja luulen ymmärtäneeni yskän.
Siks mä vastasin vähän samaan tyyliin...se pitää oivaltaa oikein, se on ehkä täysin "ojassa", koska mä en tyyliä ihan hallitse. että.silleen kirjoitti:
Moikka, mä olen rauhoittunut jo. Ei ole luvassa minkään kaltaista kiukun purkausta, ketään kohtaan.
Luin tuon Naisasialooserin satiirisen kirjoituksen ja luulen ymmärtäneeni yskän.
Siks mä vastasin vähän samaan tyyliin...se pitää oivaltaa oikein, se on ehkä täysin "ojassa", koska mä en tyyliä ihan hallitse.Moikka....kyllä siitä sanoma tuli selväksi ihan selkeästi, eli ei mennyt ojaan.... ;)
- Kilttiatm
Tuo lista pätee vain jos on komea mies ja paljon rahaa.
nainen parhaillaan elää miehellä.
- Eitippatapa
Niin, sinähän se siellä kirjoittelet. Varohan seksihirmu, ettet saa joku kerta sydäriä.
- uusivaltiomalli
Johtopäätös loistava. Niin kuin koko lista. Levitetään tätä, niin kyllä akat vähenee.
- nimimerkitönj
https://www.youtube.com/watch?v=SwoNQvSOxM8
:)
Me ihmiset olemme spekulaation mestareita... - harhaluuloja
parisuhdeväkivallalta ei välttämättä mies ole turvassa
- Onnellinentänäänkin
Se on vaan jonkun elämä tätä samaa todistelua, päivästä päivään.Säälittävää
- not.convinced
Aloittaja ei vakuuttanut. Kyllä itse olisin ehkä mielummin nainen jos vaihtoehtoina on olla atm tai ktm. Parasta olisi tietty syntyä super-ytm:ksi..
- naisilla.helpompaa
Naisilla on paljon helpompaa parisuhde- ja seksiasioissa.
- Naisen ei tarvitse tehdä koskaan aloitetta vaan oletuksena on, että mies tekee aloitteet. Naisen tarvitsee vain hymyillä ja mieheltä odotetaan, että hän viihdyttää naista kaikin keinoin.
- Nainen on yleensä passiivisempi osapuoli sängyssä
- Nainen ei voi tulla koskaan liian nopeasti ja vaikka tuleekin niin pystyy jatkamaan seksiä siitä huolimatta (tästä on kyllä poikkeuksena yksi nainen joka orgasmin saatuaan alapää kramppasi niin kovasti, ettei yhdyntä ollut tiukkojen paikkojen takia mahdollista). Ja voi tulla monta kertaa putkeen.
- On aina miehen vika, jos nainen ei saa orgasmia
- Miehen pitää käyttää epämukavia kondomeja
- Naisella ei voi olla liian isoa alapäätä vaan vika on aina miehen koossa - eikäykateeksi
naisilla.helpompaa kirjoitti:
- Naisen ei tarvitse tehdä koskaan aloitetta vaan oletuksena on, että mies tekee aloitteet. Naisen tarvitsee vain hymyillä ja mieheltä odotetaan, että hän viihdyttää naista kaikin keinoin.
- Nainen ei voi tulla koskaan liian nopeasti ja vaikka tuleekin niin pystyy jatkamaan seksiä siitä huolimatta (tästä on kyllä poikkeuksena yksi nainen joka orgasmin saatuaan alapää kramppasi niin kovasti, ettei yhdyntä ollut tiukkojen paikkojen takia mahdollista). Ja voi tulla monta kertaa putkeen.
- Naisella ei voi olla liian isoa alapäätä vaan vika on aina miehen koossaOn sinulla pirttihirmu ollut ;)
naisilla.helpompaa kirjoitti:
- Naisella ei voi olla liian isoa alapäätä vaan vika on aina miehen koossa=DDD......olihan tuossakin tarinassa totuutta mukana, mutta kertoo tietynlaisista yksilöistä...
- juksaatte
Aloituksesta päätellen väitteet, että naisilla on aina kaikki helpompaa elämässä ja yhteiskunnassa, ovat siis pelkkiä palstavalheita.
- kummalllkinpaskaa
Ei kannata olla mies tai nainen...
- hapanukko
Nal on niin hapan että pihlajanmarjatkaan eivät pärjää vertailussa.
- miltäseutntuisi
Onkohan komean miehen tai super kauniin naisen elämä ahdistavaa kun joka puolella ihmisiä jotka kyylää ja haluaa deittailla kanssasi? :/ missään ei voi olla rauhassa, kun aina tultaisiin iskemään? Oisiko olo kun julkkiksellä jos ois harvinaisen komea tai kaunis ihminen?
- Miesjanaisasettelu
Yks asia on ollu mun mielestä miehissä sitä parasta.Se on reilu,rehti palaute päin näköä.Naiset tuppaa haukkumaan ja puukottamaan selän takaa,se on aika mauton tapa toimia.Ja joo,oon työskennelly toistakytä vuotta sekä naisvaltaisella että miesvaltaisella alalla,joten on mitä verrata.Tietääpähän mitä mieltä toinen on oikeasti.Harva kehtaa valehdella päin naamaa.
- Näin.se.vain.on
Aloittaja on aivan oikeassa, miehen elämä on kaikin puolin parempaa kuin naisen. En ymmärrä miten jotkut miehet voivat olla kateellisia naisille!
- tilastottodistaa
Kerrankin olen aloittajan kanssa yhdestä asiasta samaa mieltä. Miehen elämä on paljon helpompaa. Siksi miehet tekevätkin itsemurhia vuosi tasolla noin kolme kertaa enemmän kuin naiset. Pelkästä tylsistymisestä helppoon elämään, joka ei haasta riittävästi.
- Ex----------PUA
*Aplodit seisaaltaan*
Juurikin näin!
Hyvä ystäväni NAL jälleen on kertonut miten asiat ovat.
Kurpparaivosta päätellen hänen avauksensa on myös osunut ja uponnut. - vihatipunen
Juu. Mä ajattelin ryhtyä keski-ikäiseksi mieheksi. Mistähän aloittaisin muuttumisprosessin?
- vihatipunen
"-sinun ei tarvitse pelätä raiskatuksi tulemista"
Tulepa kertomaan uudemman kerran tuo asia kun joudut linnaan, ja tiputat suihkussa saippuan lattialle... - seem-legit
”-saaminen nostaa statustasi ja jo se, että sinut on nähty useamman naisen seurassa tai vienyt naisen baarista kotiisi vaikka et olisi saanutkaan nostaa statustasi”
Ainoastaan wt-miesten silmissä. Kun viet naiset kotiin etkä saa, et saa siltä ehkä-naiselta joka näki sinut menevän kotiin naisen kanssa.
”-saat orgasmin miljoona kertaa helpommin kuin nainen ja seksi on sinulle aina parempaa etkä tarvitse esileikkejä”
Ei välttämättä ole parempaa. Esileikit voi olla parempia kuin itse akti.
”-kaikki seksiviihde ja maksullinen seksi on suunnattu miehille, halpaa nuorta laatupillua tyrkytetään netissäkin joka paikassa ulkomaiden katukaupasta ja huorataloista puhumattakaan”
Rumia ovat perkeleet!
”-et siis voi olla koskaan puutteessa ja voit olla varma että seksin laatu on hyvää jos sitä ammattilaiselta ostaa ja saat myös sellaista seksiä mitä haluat.”
Ei välttämättä, mikäli haluat että ammattilainen ottaa poskeen työntäen hanuria perseeseesi samalla kun ruoskii hevospiiskalla selän verille.
”-jos lihot sinusta tulee miehekäs nallekarhu”
Ei välttämättä jos tulee ihan liikaa lihottua.
”-sinulla ei ole kuukautisia”
Voi olla, mikäli istuu koneella koko päivän saa todennäköisesti peräpukamat.
”-sinun ei tarvitse pelätä raiskatuksi tulemista”
Myös miehiä raiskataan, myös Suomessa
”-et joudu kantamaan lasta 9kk sisälläsi ja vielä synnyttämään sitä”
Itse asiassa nainenkaan ei joudu, on kyse valinnasta mikä ei ole pakko.
”-voit pieraista julkisella paikalla tai muuten ihmisten läsnäollessa ja se tekee sinusta vain entistä hauskemman kaverin”
Ei tee.
”-voit olla samaan aikaan isä vaikka kuinka monelle lapselle, mutta nainen saa kerrallaan vain sen yhden”
Tämä ehkä kertoo typeryydestä. Miten ne kaksoset tai ne naiset jotka on synnyttänyt peräti 8 lasta kerralla?
Unohdit, mitä hyvää on olla nainen:
- Voi pläträtä pimppiä koko päivän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m4085984- 815323
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484344- 523931
- 523719
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1653429Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1073188Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky533173- 432279
- 492205