Olen huono iskemään koska en panosta ulkonäköön

Jäypiläs

Koska en panosta ulkonäköön 100%
Kumminkaan en käsitä yhtään miksi en saa iskettyä laisinkaa naista. En tupakoi, en juo ja naiset eivät koskaan lämpene. En ole kyllä yrittänyt iskeä naista pitkään aikaan. En kyllä ymmärrä myöskään miksi ketään nainen ei koskaan pyydä minua ulos tai ei niin hienosti ulos vaikka kahville tai kävelylle. Olen kaiken lisäksi hyvän näköinen kehosta ja harrastan liikuntaa paljon. En kyllä panosta ulkonäkööni paljon. Oikeastaan minulla on todella hyvä kroppa mutta naama ei ole mikään todella houkutteleva ainakaan. Kumminkin saan huomiota. Olisi kivaa mennä useammin omasta aloitteesta jonnekkin vaikka kahville tai pullalle sellaisiin paikkoihin missä on naisia. Ikävää on että ketään ei tule koskaan mukaan. Onko se näin miten isketään naisia? Olisi kivaa jos joku tulisi joskus minun aloitteestani. Ja jos joku väittää että ei ole rahasta niin on todella väärässä koska kuin on rahaa niin on aktiviteettejä ja enemmän puhetta niin on enemmän keskusteltavaa esim. Kahviloissa. Naisten iskeminen lausahduksena tuntuisi olevan turhaa kansan kiihotusta tänä päivänä suomessa. Jos maksaisin ja täyttäisin kuvan kanssa deitti sivuston profiilin niin saisin nais seuraa melko varmasti ilman sen enenpää kiihottamista. Mutta mikä on se oikea tapa löytää oman naisen?

1

230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rfqwrefre

Tee vaan se ilmoitus treffipalveluun. Siellä on hyvä mitata oma kiinnostettavuus naisten taholta. Tinderiin kannatta myös rekisteröityä. Itse en käy nykyään enää baareissa, kun ikää jo 40. Treffipalstoilta on löytynyt paljon kahvitteluseuraa ja joskus kahvittelu on johtanut pidemmällekin. Baareista ei kannata kumppania etsiä, sieltä jos naiset etsii jotain, niin yleensä vain seksiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pike surkea

Pike on surkea
      Ikävä
      15
      3960
    2. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      2
      1625
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      106
      1587
    4. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      225
      1085
    5. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1068
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      124
      881
    7. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      836
    8. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      817
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      805
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      45
      789
    Aihe