Tilasin typeryyksissäni syyskuun alussa Garcinia Essentials ja Essential Cleanse pilleripurkit lähetyskulujen hinnalla. Maksoin luottokortilla ja pillerit tulivat. Tuli uusi ilmoitus jossa ilmoitettiin että uusi satsi pillereitä on lähetetty hintaan 79,40 ja 78,29. Tein kirjallisen perutuksen. Katsoin tänään tilitietojani ja onneksi myös tulevat Credit laskut. Nämä kaksi laskua ovat jo menossa ja seuraavat kaksi 83,16 ja 84,35 ovat jo pankin tiedostoissa.
Soitin luottokuntaan ja lopetin luottokortin, sitten nettiin osoitteeseen nets.fi tekemään reklamaatiota luvatta laskutetuista laskuista.
ILMAN KORTIN KUOLETUSTA EI LASKUTUS LOPU. Luottokunnan leidi sanoi että heillä on näitä vaikka kuinka paljon menossa.
Kyllä tässä laihtuu kun hermoilee rahojensa perään.
Garcinia Essentials, ÄLÄ TILAA
1
216
Vastaukset
- Laihdutushuijattu
Hei,
Olin ihan yhtä typerä ja tilasin juuri samat tuotteet kuin Sinäkin, ja nyt luottokorttini pullistelee näitä laskuja.
Uskoin, kun lupasivat lähettää ensimmäiset purkit "vain sinä kuluvana päivänä" tilattuina pelkän postimaksun hinnalla: no, purkit tulivat ja niistä postimaksut 13.8.2015 : 4,87 euroa ja 4,95 euroa.
Sen lisäksi sain 26.8. 2015 NUTRAHEALTHELP.COMilta 79,40 euron laskun, 28.8.2015 DAILYHEALTHSERVICE COMilta 78,29 euron laskun, ja uudet pilleripurkit ja 10.9.2015 laskut 83,16 ja 84,35 kokoisina.
Kun ilmoitin luottokorttini kadonneeksi 9.10.2015 sain pankista kehotuksen nyt kuitenkin maksaa kaikki entisellä kortillani tulleet laskut. Lisäksi sain tiedon, että visatilini on jo yli 2700 euroa miinuksella.
Kaikki pilleri/kapselipurkit olen palauttanut pakettien päällä olleeseen osoitteeseen ja maksanut niistä vielä postikulut 13 euroa.
Yhtään en ole silti laihtunut, vaikka koekäytin molempia pillereitä ihan ohjeen mukaan pari viikkoa.
Kävin tänään poliisilla kysymässä mitä mahdollisesti ovat tehneet asian hyväksi, kun olin käynyt edellisellä viikolla kertomassa stoorini. Sain kuulla, että poliisin taholta tutkinta on keskeytetty, koska ketään ei epäillä, eikä lisäselvitystä ole saatavilla.
Soitin myaccountsupportin Suomen numeroon, mutta siellä naisääni puhui nopeaa englantia, josta en saanut selvää.
Myöskään kuluttaja-asiamies ei ala selvitellä, ennen kuin minulla on näyttää paperilla, että olen ollut myyjään yhteydessä, eikä asia ole selvinnyt.
Taitaa peli olla menetetty. Paikallinen poliisi sanoi viime viikolla näitä vastaavia tulleen kolme muuta; kaipa se on omaa tyhmyyttä, että naputtelee pankkikortin numeron. . .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389