Kympin nainen etsii miestä

Merilasi

Nätti 43 lapseton nuorekas hauska nainen haluaa rikkaan miehen ettei tarvii tehdä paskahommia ja voi keskittyä Rakkauteen ja elämään.pidän matkustelusta ja normaalista arjesta.en petä ja olen ihan täysillä suhteessa aina.ota yhteyttä.

6

106

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaisilleen

      Vai olet etsimässä itsellesi elättäjää, jonka siivellä eläisit lokoisasti. Pahoin pelkään, että ne rikkaat miehet etsivät nuorempaa seuraa, mutta onnea matkaan kuitenkin.

    • tkurules

      mites mä 40v turkulais mies saan yhteyttä suhun?

    • äläsuntanäe

      Riippuu nyt ihan siitä mitä itselläsi on tarjolla. Alat olemaan jo siinä iässä että kysyntä kaltaisillesi alkaa lähestyä arvoa nolla ja aika hyvät rinnat ja hoikka vyötärö saa luvan löytyä jos aiot sen elatukseksesi muuntaa. Ne jotka rahalla hankkivat katselevat vähän nuorempaa tarjontaa ja vaihtavat jo uuteen siinä vaiheessa kun saavuttavat sinun ikäsi.

    • kasinmiesetsiinaista

      Minä laitoin n. vuosi sitten deitti ilmoituksen, jossa etsin naista joka haluaisi matkustella kanssani ja ei tarvitsisi huolehtia kuluista. Itse olen n. 40 normaalipainoinen pitkä mies. Sain yhteydenottoja yli 100 naiselta. Kävin varmasti yli 50 treffit ja valtaosa oli päällepäin kohtuu hyviä pakkauksia 35-50 väliltä. Mutta kun mentiin muutaman kanssa pidemmälle, niin johan oli repsahtaneita paikkoja naisilla. Selluliittia, roikkuvat rinnat. Ja miksi luonnon kauniit kasvot täytyy aina peittää valtavalla pakkelikerroksella. Eihän se ulkonäkö ole tärkeintä, mutta kuitenkin tärkeää. Tästä porukasta valkkasin yhden timmin 25 vuotiaan, mutta kyllä sen huomasi että nuorella on nuorten jutut. Kyllä parisuhteen hakeminen on vaikeaa, mutta en minä vanhempaa naistakaan aio ottaa. Max. 35v. Taidan ottaa ulkomaalaisen seksikkään naisen. En minä naimisiin enää mene, enkä tee lapsia. Nämä asiat kerron avoimesti heti.

    • buahhaahhaa

      Vai kympin nainen, jo pelkästään iän perusteella olet maksimissaan seiska.
      Onnenonkija piirteesi ansiosta tipahdat vitoseksi.

    • Puolukkasurvin

      Kympin nainen, noinko halvalla panetat itseäsi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2763
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2110
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1874
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1731
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1725
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 103
      1676
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1487
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe