Komeita irakilaisia nuoria miehiä löytyy kohta joka puolelta. Saa huomiota jatkuvasti ja niillä on varmasti isommat melat kuin suomalaisilla peräkammarinpojilla. 100 prosenttia nuorista sinkkunaisista kannattaa nuorten komistusten ottamista tänne.
Nuorilla naisilla kissanpäivät
150
715
Vastaukset
- ulkomaanvirasto
Kyllä se on hieno asia kun naiset on niin suvaitsevaisia mamuja kohtaan.
Väitän ihan vakavissani, että nuorten irakilaisten miesten ja heidän melojensa jatkuva ajattelu on latenttia homoseksuaalisuutta. En usko, että yksikään suomalaisnainen ajattelee niitä yhtä paljon kuin aloittaja.
- näinmenee
Ketään ei kiinnosta mitä sinä väität vakavissasi tai et vakavissasi. Tuli tämä nyt kerrottua jokaisen muunkin puolesta tänne palstalle.
- helgamies
Irakilaiset taistelija-YTMit kaatavat suominaista kiihtyvällä tahdilla. Kiimavituilla todelliset kissan päivät. Nainen antaa taistelija-YTMi saa.
- Lflelsd
näinmenee kirjoitti:
Ketään ei kiinnosta mitä sinä väität vakavissasi tai et vakavissasi. Tuli tämä nyt kerrottua jokaisen muunkin puolesta tänne palstalle.
Itseasiassa minua ainakin kiinnostaa sata kertaa enemmän kuin teidän luusereiden piipitys ja ininä.
- soisas
Lflelsd kirjoitti:
Itseasiassa minua ainakin kiinnostaa sata kertaa enemmän kuin teidän luusereiden piipitys ja ininä.
Sulla ei olekaan palleja.
Ovatko suomalaiset naiset sitten lesboja, koska halveksuvat kaukoidän naisia, jotka seurustelevat suomalaisten miesten kanssa? Kyllä varmasti, ainakin sinun logiikallasi.
- 1712
super-atm kirjoitti:
Ovatko suomalaiset naiset sitten lesboja, koska halveksuvat kaukoidän naisia, jotka seurustelevat suomalaisten miesten kanssa? Kyllä varmasti, ainakin sinun logiikallasi.
Eivät suomalaiset naiset ajattele kaukoidän naisten haaroväliä.
Mutta tämän palstan suomalaispojat näyttävät hyvin intensiivisesti ajattelevan irakilais- ja somalimiesten haaroväliä. 1712 kirjoitti:
Eivät suomalaiset naiset ajattele kaukoidän naisten haaroväliä.
Mutta tämän palstan suomalaispojat näyttävät hyvin intensiivisesti ajattelevan irakilais- ja somalimiesten haaroväliä.Oletko yksinkertainen? Sama logiikka pätee molempiin sukupuoliin, jos sitä perusteena pitää.
super-atm kirjoitti:
Oletko yksinkertainen? Sama logiikka pätee molempiin sukupuoliin, jos sitä perusteena pitää.
Ööö... kuinka usein näet tällä palstalla tämän kaltaisia avauksia:
"Kauniita thaimaalaisia nuoria naisia löytyy kohta joka puolelta. Saa huomiota jatkuvasti ja niillä on varmasti pienemmät pimpit kuin suomalaisilla jokinorsuilla. 100 prosenttia nuorista sinkkumiehistä kannattaa nuorten kaunottarien ottamista tänne."
Minä en muista nähneeni yhtään. Siitä yksinkertaisesta syystä, että suomalaiset naiset eivät kuluta päiviään miettien ulkomaalaisten naisten pimppejä.helka kirjoitti:
"Kauniita thaimaalaisia nuoria naisia löytyy kohta joka puolelta. Saa huomiota jatkuvasti ja niillä on varmasti pienemmät pimpit kuin suomalaisilla jokinorsuilla. 100 prosenttia nuorista sinkkumiehistä kannattaa nuorten kaunottarien ottamista tänne."
Minä en muista nähneeni yhtään. Siitä yksinkertaisesta syystä, että suomalaiset naiset eivät kuluta päiviään miettien ulkomaalaisten naisten pimppejä.Mitä se feminismin pilaama jokinorsu siellä taas itkee? Kyllä suomalaisia naisia vituttaa, kun liialliseen hypergamiaan vajonneina katsovat aasiasta tulleita hyviä naisia jotka ovat saaneet suomalaiset miehet itselleen.
- taneko
Jos suomalanen nainen ajattelee niin, niin ajatelee niin, niiin ajatekoon. Se ei tee meistä suomalista miehistä huonompia, vaan naisita. Jos ei hyvä suomalinen mies kelpaa, niin olkoon kelpaatta,. Suomlainen mies on yleensäottaen uskollinenj a rakastava. Mies paikallansa, niin miksi etslä muuta. Tierysti halutaan kilpailuutaa omaa pimppiä, kuka sen saa on paras. ja paras saa antaa parhaalle. Tämä on naisen logiikka mutta rakkuden kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.
- Bi-nainen
super-atm kirjoitti:
En minä ainakana halveksi. Kannatan kaikkia "erirotuisten" liittoja ja varsinki nlisääntymistä. Suomessa on ihan riittävästi sisäsiittoisuudesta johtuvia terveysongelmia, kansanterveydelle tekee palveluksen jokainen joka hommaa lapselleen geneettisesti mahdollisimman erilaisen isän/äidin.
- 6tyuijhjjn
helka kirjoitti:
Minä en muista nähneeni yhtään. Siitä yksinkertaisesta syystä, että suomalaiset naiset eivät kuluta päiviään miettien ulkomaalaisten naisten pimppejä.Ei tarvitse miettiä, koska niitä aasialaisia kauniita naisia on täällä niin vähän. Mutta jos niitä alkaisi tulla tänne kuten nyt irakilaisia miehiä 500 päivässä, niin uskallan lyödä vetoa vaikka koko omaisuuteni, että siinä tapauksessa Suomen rajat suljettaisiin 6 tunnissa. Siihen ei tarttaisi muuta kuin että yksi Jenni sanoisi Saulille, että tänne ei thaikkunaiset tule ja yhdellä puhelinsoitolla oltaisiin jo rakentamassa aitaa Lapissa.
Foliohattuilua tämä ei ole, koska jokaisella päättävässä asemassa olevalla miehellä on se oma Jenni joko kotona tai esimiehenä töissä, joka ei hyväksyisi missään tapauksessa aasialaisten naisten massamaahanmuuttoa. - 87ytyuijj
Bi-nainen kirjoitti:
En minä ainakana halveksi. Kannatan kaikkia "erirotuisten" liittoja ja varsinki nlisääntymistä. Suomessa on ihan riittävästi sisäsiittoisuudesta johtuvia terveysongelmia, kansanterveydelle tekee palveluksen jokainen joka hommaa lapselleen geneettisesti mahdollisimman erilaisen isän/äidin.
Myytti. Itä- ja länsisuomalaiset ovat geneettisesti kuin eri kansoja. Oliko näin, että saksalaiset ja englantilaisetkin ovat lähempää sukua keskenään kuin edellä mainitut.
- Kuhaselitän
super-atm kirjoitti:
Sen takia halveksutaan...itse käyttäisin sanaa säälitään miehiä jotka ovat kaukoidän naisten kanssa.., koska kaukoidän naisilla on tasan tarkkaan kaksi vaihtoehtoa 1)huorata monelle 2) huorata suomalaiselle miehelle. Heidän maassaan ei ole sosiaaliturvaa ja kerrankin kun katoin dokkarin tv:stä niin siinä thaivaimo pyysi puolisoaan lähettämään lapsilleen rahaa. Olemassaolevat lapset on melkoisen hyvä syy tehdä mitä vaan rahan eteen, vaikka sitten ottaa ihramahainen ällöttävä suomimies ja näytellä että pitää hänestä. Eihän suomimiestä avioliittoon saa jollei kerro rakastavansa tätä.
Sen sijaan raha ei vaihda omistakaa jos pirjoliisa päättää kuksia irakilaismiehen kanssa. Siinä ei ole kyse rahasta. Harva suominainen on niin rikas että lähi-idänmies naisen rahojen perässä muuttaisi. - 78uhujh
Kuhaselitän kirjoitti:
Sen takia halveksutaan...itse käyttäisin sanaa säälitään miehiä jotka ovat kaukoidän naisten kanssa.., koska kaukoidän naisilla on tasan tarkkaan kaksi vaihtoehtoa 1)huorata monelle 2) huorata suomalaiselle miehelle. Heidän maassaan ei ole sosiaaliturvaa ja kerrankin kun katoin dokkarin tv:stä niin siinä thaivaimo pyysi puolisoaan lähettämään lapsilleen rahaa. Olemassaolevat lapset on melkoisen hyvä syy tehdä mitä vaan rahan eteen, vaikka sitten ottaa ihramahainen ällöttävä suomimies ja näytellä että pitää hänestä. Eihän suomimiestä avioliittoon saa jollei kerro rakastavansa tätä.
Sen sijaan raha ei vaihda omistakaa jos pirjoliisa päättää kuksia irakilaismiehen kanssa. Siinä ei ole kyse rahasta. Harva suominainen on niin rikas että lähi-idänmies naisen rahojen perässä muuttaisi.Joo, mutta EU-passin takia moni lähi-idän mies nai vaikka millaista possua ainakin niin kauan, kunnes paperiasiat ovat kunnossa. Yleensä suhde suomalaiseen, ei-niin nuoreen ja kauniiseen naiseen on heille vain välivaihe, ja vaikka pari lastakin olisi tehty, niin se oikea perhe perustetaan sitten myöhemmin omanmaalaisen -ja uskoisen nuoremman naisen kanssa.
Kuhaselitän kirjoitti:
Sen sijaan raha ei vaihda omistakaa jos pirjoliisa päättää kuksia irakilaismiehen kanssa. Siinä ei ole kyse rahasta. Harva suominainen on niin rikas että lähi-idänmies naisen rahojen perässä muuttaisi.Seli seli.........kyllähän ihan vastaavaa tapahtuu joskus myös silloinkin vaikka kysessä olisi Suomalainen nainen ja kenestä on sanomaan toisen puolesta, mitkä on todelliset vaikuttimet milloinkin....sinustako?
"Sen sijaan raha ei vaihda omistakaa jos pirjoliisa päättää kuksia irakilaismiehen kanssa. Siinä ei ole kyse rahasta. Harva suominainen on niin rikas että lähi-idänmies naisen rahojen perässä muuttaisi."
Kyllä vaihtaa ihan siinä missä käänteisessäkin tapauksessa, eli paremman elintason perässä juoksemisesta tässä on kyse ihan yhtäpaljon kuin käänteisessäkin episodissa, siis jos sellaista haluaa epäillä.....eli seli seli.....- 147
87ytyuijj kirjoitti:
Myytti. Itä- ja länsisuomalaiset ovat geneettisesti kuin eri kansoja. Oliko näin, että saksalaiset ja englantilaisetkin ovat lähempää sukua keskenään kuin edellä mainitut.
Noinko on?
Miksi sitten Suomea pidetään homogeenisen geeniperimämme takia, vallan herkullisena maana tutkia perinnöllisiä sairauksia? Kuhaselitän kirjoitti:
Sen sijaan raha ei vaihda omistakaa jos pirjoliisa päättää kuksia irakilaismiehen kanssa. Siinä ei ole kyse rahasta. Harva suominainen on niin rikas että lähi-idänmies naisen rahojen perässä muuttaisi.Syyt on erilaiset, mutta yhtä hyvin voi sitä suomalaista hölmönaista sääliä siitä että ottaa itselleen AliBaban tai AbuPapun miehekseen. Itse en sellaiseen arvosteluun alennu. Se on jokaisen oma asia mitä tekee.
- fffgggh
super-atm kirjoitti:
Mitä se feminismin pilaama jokinorsu siellä taas itkee? Kyllä suomalaisia naisia vituttaa, kun liialliseen hypergamiaan vajonneina katsovat aasiasta tulleita hyviä naisia jotka ovat saaneet suomalaiset miehet itselleen.
Yhtenä päivänä haukut ratikkakuskin japanilaista vaimoa "vinosilmähuoraksi" ja toisena taas ylistät aasialaisia naisia? Päätä jo kumpaa mieltä heistä olet!
fffgggh kirjoitti:
Yhtenä päivänä haukut ratikkakuskin japanilaista vaimoa "vinosilmähuoraksi" ja toisena taas ylistät aasialaisia naisia? Päätä jo kumpaa mieltä heistä olet!
Yleisesti ottaen aasialaiset naiset ovat paljon parempia kuin suomalaiset. Aasialainen nainen on siitä huolimatta helpompi saada parisuhteeseen kuin suomalainen nainen. Se kertoo aika paljon siitä miten pahasti suomalaiset naiset naiset yliarvioivat tasonsa.
Ratikkakuskin tapauksessa vittuilu ei kohdistu siihen että hänen naisena olisi huono, vaan siihen että hän ylimielisenä, kusipäisenä ja mielestään ylivertaisena alfamiehenä ei ole pystynyt saamaan suomalaista naista itselleen, vaan on joutunut hakemaan naisen toiselta puolelta maailmaa, naisen joka on varmasti helpompi saada kuin suomalainen nainen.- justdoitthen
super-atm kirjoitti:
Yleisesti ottaen aasialaiset naiset ovat paljon parempia kuin suomalaiset. Aasialainen nainen on siitä huolimatta helpompi saada parisuhteeseen kuin suomalainen nainen. Se kertoo aika paljon siitä miten pahasti suomalaiset naiset naiset yliarvioivat tasonsa.
Ratikkakuskin tapauksessa vittuilu ei kohdistu siihen että hänen naisena olisi huono, vaan siihen että hän ylimielisenä, kusipäisenä ja mielestään ylivertaisena alfamiehenä ei ole pystynyt saamaan suomalaista naista itselleen, vaan on joutunut hakemaan naisen toiselta puolelta maailmaa, naisen joka on varmasti helpompi saada kuin suomalainen nainen.Jos kerran ovat parempia, mutta helpommin saatavissa, niin mikset sinäkin käy hakemassa vaimoa Aasiasta?
justdoitthen kirjoitti:
Jos kerran ovat parempia, mutta helpommin saatavissa, niin mikset sinäkin käy hakemassa vaimoa Aasiasta?
Olen sitä joskus harkinnutkin. Ihan niin kuin suomalaistenkin naisten osalla niin silloinkin pitää olla tarkkana onko kyseessä parisuhdehuoraksi tahtova gold digger.
Se hyvä puoli aasialaisessa gold diggerissäkin olisi suomalaiseen verrattuna ehkä että hän olisi kuitenkin mukava ja naisellinen, toisin kuin suomalainen hirviöfeministi.
- kysyn-vaan
Miksei helkalla ole parempaa tekemistä kun päivystää palstalla 24/7
Siksi koska se on oikeasti sinkku ja hänen "jännämiehensä" on pelkkää mielikuvituksen tuotetta. Saa katsos vähän ylimielisempää asennetta kun valehtelee seurustelevansa ja kelpaavansa jollekin miehelle.
- gggdf
helkaa harmittaa kun irakilaiset adonikset ei huomioi kärttyistä vanhaapiikaa. Empä ihmettele, niin hapan akka että pillukin maistuu piimältä.
- HapanPiimäHahaha
Tää on päivän parasta ;DDD
- Kilttiatm
Naiset joko antaa mamuille tai mamut ottaa väkisin. Kuitenkin mamut saa pillua joka tapauksessa.
- fygbhu
Niillä irakilaisilla miehillä on kaikilla perhe Irakissa, joka tulee Suomeen perässä. Joten ainakaan mitään avioliittoa ei suomalaisille naisille heidän kanssaan ole luvassa. Ja Allah kieltää seksin harrastamisen avioliiton ulkopuolella irakilaisilta. Vaikka eipä se muslimien tahtia ole ennenkään haitannut.
- NiinSitäLuulisi
Ei muuten kiellä. Sallii hyvinkin. Tarkalleen ottaen sallii ns. väliaikaisen avioliiton. Tuohon sisältyy omat rituaalinsa. Eurooppalaisen ajattelun ja käytännön mukaan tuo on kuitenkin avioliiton ulkopuolinen tms. suhde.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Islam_ja_naiset#cite_note-islaminkasikirja-1-4
"Islamin vähemmistöhaara kaksitoistašiialaisuus hyväksyy myös niin sanotun väliaikaisen liiton, sighen. Se solmitaan tietyksi etukäteen määritellyksi ajaksi, joka voi kestää muutamia tunteja tai useita vuosia. Sunnalaiset kritisoivat järjestelmää, mutta saattavat solmia niin kutsutun nikah urfi -liiton. Se on epävirallinen liitto ilman vanhempien ja lain hyväksyntää, mutta siihen vaaditaan uskonnollinen virkamies ja kaksi todistajaa. Nämä epäviralliset liitot ovat suosittuja kaupungeissa varsinaisten avioliittojen korkeiden kustannusten takia." - 1630
NiinSitäLuulisi kirjoitti:
Ei muuten kiellä. Sallii hyvinkin. Tarkalleen ottaen sallii ns. väliaikaisen avioliiton. Tuohon sisältyy omat rituaalinsa. Eurooppalaisen ajattelun ja käytännön mukaan tuo on kuitenkin avioliiton ulkopuolinen tms. suhde.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Islam_ja_naiset#cite_note-islaminkasikirja-1-4
"Islamin vähemmistöhaara kaksitoistašiialaisuus hyväksyy myös niin sanotun väliaikaisen liiton, sighen. Se solmitaan tietyksi etukäteen määritellyksi ajaksi, joka voi kestää muutamia tunteja tai useita vuosia. Sunnalaiset kritisoivat järjestelmää, mutta saattavat solmia niin kutsutun nikah urfi -liiton. Se on epävirallinen liitto ilman vanhempien ja lain hyväksyntää, mutta siihen vaaditaan uskonnollinen virkamies ja kaksi todistajaa. Nämä epäviralliset liitot ovat suosittuja kaupungeissa varsinaisten avioliittojen korkeiden kustannusten takia."Nuo selittämäsi väliaikaiset rituaaliavioliitot tarvitaan vain niissä tapauksissa, että nainenkin on muslimi. Vääräuskoisten kanssa saa toimia ihan kuin itseä huvittaa, sillä he ovat alempiarvoisia ihmisinä ja kelpaavat lähinnä orjiksi, jos heidän sallitaan jäädä henkiin.
Olen kai siis... joku kadonnut prosentti? Mulle kun ei ulkomaalaiset kelpaa :D
- gdfgfgf
Sano yksikin hyvä ominaisuus suomalaisissa miehissä, mitä sellaista suomalaisella miehellä on mitä ei löydy irakilaiselta mieheltä monin kerroin?
Siis mä en vain pidä irakilaisista. Ne tulee liian lähelle, on machoja ja kuvittelee, että nainen lähtee heti mukaan kun vähän flirttailee. Näin mulle kävi.
Ja jos kokoon viittaat, niin sillä ei ole mitään väliä.- turun.hannu
AinaVääräNainen kirjoitti:
Siis mä en vain pidä irakilaisista. Ne tulee liian lähelle, on machoja ja kuvittelee, että nainen lähtee heti mukaan kun vähän flirttailee. Näin mulle kävi.
Ja jos kokoon viittaat, niin sillä ei ole mitään väliä.Itsevarmuus on yksi parhaista ominaisuuksista mitä miehellä voi olla. Ja kyllä koolla on väliä, tiedät hyvin itsekin mutta et vain halua pahoittaa palstan pienikaluisten mieliä.
Turha machoilu sen sijaan on huonoimpia. Ja ei, koolla ei ole mitään väliä. Se on fakta. Mulla ei ole tapana hienostella sanoissa, joten miksi hienostelisin palstallakaan?
- turun.hannu
Mieluummin macho kuin hiirulainen, sitä ei voi kiistää kukaan nainen. Ja on sillä koolla väliä.
Olen siis mies, kiva! :D Mä kiistän. Ennemmin vähän hiirulaisemi kuin semmoinen macho macho, joka on tottunu saamaan naisen sänkyyn sormia napauttamalla....
Olen kai joku naismies, koska mulle koolla ei ole mitään väliä. Kunhan sitä käyttää. Ja tietää, miten.- turun.hannu
Outoa jos nainen ajattelee tolla tavalla.
- MistäTiedätte
Mistä päättelette että on iso? Suomimiehen epätoivoinen kauhukuva?
- aikatärkeäjuttu
gdfgfgf kirjoitti:
Sano yksikin hyvä ominaisuus suomalaisissa miehissä, mitä sellaista suomalaisella miehellä on mitä ei löydy irakilaiselta mieheltä monin kerroin?
Suomen kielen taito?
- nauruanaurua
Olen siis mies, kiva! :D Mä kiistän. Ennemmin vähän hiirulaisemi kuin semmoinen macho macho, joka on tottunu saamaan naisen sänkyyn sormia napauttamalla....
Olen kai joku naismies, koska mulle koolla ei ole mitään väliä. Kunhan sitä käyttää. Ja tietää, miten.Höpsnlöpsön. Et varmasti haluaisi imeä mun 13-senttistäni (velttona vielä lyhyempää).
- 5151
Minä tykkään ulkomaalaisista. Lähinnä keskieurooppalaisista, erityisesti slaaveista. Irakilaisia tai mustia en ole kokeillut, en usko, että miellyttäisi.
nauruanaurua kirjoitti:
Höpsnlöpsön. Et varmasti haluaisi imeä mun 13-senttistäni (velttona vielä lyhyempää).
En tekisi sitä kenellekään.
- miespoikavv
MistäTiedätte kirjoitti:
Mistä päättelette että on iso? Suomimiehen epätoivoinen kauhukuva?
Mitä tummempi sitä pidempi. Pigmentti tuo pituutta.
- uuyyuuhh
En tekisi sitä kenellekään.
Jos nainen ei ota kullia suuhun, niin verinen loukkaushan se on.
uuyyuuhh kirjoitti:
Jos nainen ei ota kullia suuhun, niin verinen loukkaushan se on.
Olkoon, en silti tekisi sitä. Se on kuvottavaa ja tuskin mies tykkäis, jos nainen vain yökkäilis polvillaan... En tietenkään odota mieheltä samaa. Tasapuolisuutta puolin ja toisin.
Kommenttis perusteella, mä taidan jäädä sinkuksi kun en tuollaiseen suostu.- 66677yyhhh
Olkoon, en silti tekisi sitä. Se on kuvottavaa ja tuskin mies tykkäis, jos nainen vain yökkäilis polvillaan... En tietenkään odota mieheltä samaa. Tasapuolisuutta puolin ja toisin.
Kommenttis perusteella, mä taidan jäädä sinkuksi kun en tuollaiseen suostu.Mitä sulla sitten on tarjottavaa miehelle, jos et edes munaa ime?
Eikä mikään kuvottavuus kelpaa selitykseksi. Kyllä naisenkin on omalta osaltaan tehtävä uhrauksia parisuhteen eteen. Ei kellään voi olla elämässä koko ajan vain kivaa. - kudo.vaan.sukkia
Kommenttis perusteella, mä taidan jäädä sinkuksi kun en tuollaiseen suostu.Eipä ihme että sinkkuna pyörit. Juu on sitä varmaan aina väärä nainen jos ei edes tuollaiseen perusjuttuun kykene. Vanhapiika mikä vanhapiika.
- Eräkettu
gdfgfgf kirjoitti:
Pituus.. :D
- Eräkettu
Pituus.
Kunnon työmoraali.
Kestävyys.. Meikähän ei ala mausteista tai ympäristöstä valittaan. - simppeliä
66677yyhhh kirjoitti:
Mitä sulla sitten on tarjottavaa miehelle, jos et edes munaa ime?
Eikä mikään kuvottavuus kelpaa selitykseksi. Kyllä naisenkin on omalta osaltaan tehtävä uhrauksia parisuhteen eteen. Ei kellään voi olla elämässä koko ajan vain kivaa.Seksi ei ole se osa-alue parisuhdetta, jossa tehdään uhrauksia. Seksuaalinen toiminta, jonka toinen osapuoli kokee vastenmieliseksi, on väärin. Seksi on pariskunnalle rakkauden fyysinen ilmaisukeino, joten sen pitäisi tietenkin olla molemmille nautinnollista.
66677yyhhh kirjoitti:
Mitä sulla sitten on tarjottavaa miehelle, jos et edes munaa ime?
Eikä mikään kuvottavuus kelpaa selitykseksi. Kyllä naisenkin on omalta osaltaan tehtävä uhrauksia parisuhteen eteen. Ei kellään voi olla elämässä koko ajan vain kivaa.Sinunlaisilles ei mitään.
kudo.vaan.sukkia kirjoitti:
Eipä ihme että sinkkuna pyörit. Juu on sitä varmaan aina väärä nainen jos ei edes tuollaiseen perusjuttuun kykene. Vanhapiika mikä vanhapiika.
Se ei ole mulle mikään perusjuttu. Mutta tietenkään sulla ei ole siihen liittyviä traumoja.
simppeliä kirjoitti:
Seksi ei ole se osa-alue parisuhdetta, jossa tehdään uhrauksia. Seksuaalinen toiminta, jonka toinen osapuoli kokee vastenmieliseksi, on väärin. Seksi on pariskunnalle rakkauden fyysinen ilmaisukeino, joten sen pitäisi tietenkin olla molemmille nautinnollista.
Kerrankin joku, joka on samaa mieltä...
- YÖK1
Kommenttis perusteella, mä taidan jäädä sinkuksi kun en tuollaiseen suostu.Et ole ainoa nainen, jota yököttää suuseksi. Se on kuvottavaa, eikä luonnonmukaista. Olen ennemmin yksin koko elämäni, kuin suostuisin suuseksiin. Yök!
Kerrankin joku, joka on samaa mieltä...
Moni on samaa mieltä varmasti......jos olet uusi tällä palstalla, niin menee hetki opetella palstan "tavoille" ja huomaa mikä täällä on meininki, eli ei kannata ottaa liian tosissaan mitään, koska täällä on paljon trollausta, provoja, manipulaatiota ja kaikkea muuta "hauskaa".
YÖK1 kirjoitti:
Et ole ainoa nainen, jota yököttää suuseksi. Se on kuvottavaa, eikä luonnonmukaista. Olen ennemmin yksin koko elämäni, kuin suostuisin suuseksiin. Yök!
En takuulla olekaan :D Sama juttu, mieluummin loppuelämä yksin kuin suostuisin tekemään jotain yltiökuvottavaa...
MGTOW kirjoitti:
Moni on samaa mieltä varmasti......jos olet uusi tällä palstalla, niin menee hetki opetella palstan "tavoille" ja huomaa mikä täällä on meininki, eli ei kannata ottaa liian tosissaan mitään, koska täällä on paljon trollausta, provoja, manipulaatiota ja kaikkea muuta "hauskaa".
Joo, en ole uusi :D Anonyyminä oon kirjoitellut ja nyt vasta rekisteröin nimimerkin :D
- 567890987
Se ei ole mulle mikään perusjuttu. Mutta tietenkään sulla ei ole siihen liittyviä traumoja.
Oletko joutunut imemään likaista, pesemätöntä munaa?
Tai niin pientä, että koit sen loukkaavan naiseuttasi (että kuinka siis joku kehtaa tarjota noin pientä)? 567890987 kirjoitti:
Oletko joutunut imemään likaista, pesemätöntä munaa?
Tai niin pientä, että koit sen loukkaavan naiseuttasi (että kuinka siis joku kehtaa tarjota noin pientä)?Nimenomaan joutunut, ihan pakotettuna. Joten en todellakaan suostu siihen enää koskaan, kuvottaa ajatuskin.
- 4567899uyt
simppeliä kirjoitti:
Seksi ei ole se osa-alue parisuhdetta, jossa tehdään uhrauksia. Seksuaalinen toiminta, jonka toinen osapuoli kokee vastenmieliseksi, on väärin. Seksi on pariskunnalle rakkauden fyysinen ilmaisukeino, joten sen pitäisi tietenkin olla molemmille nautinnollista.
Miten niin ei ole?
Seksihän on yksi helpoimmista elämänalueista tehdä uhrauksia ja kompromisseja, koska sen harrastaminen ei maksa mitään. No naiselle ei tietysti maksa mikään koskaan, mutta miehelle se uhrausten tekeminen parisuhteessa tarkoittaa lähes poikkeksetta isoa tai pientä rahanmenoa. Seksi ei myöskään vie hirvesti aikaa. Edellä mainittuun munan imemiseen menee n. 2 minuuttia, 5 korkeintaan. Jos ei sen vertaa viitsi vaivautua toisen - eikä kenen tahansa toisen, vaan puolisonsa - iloksi, niin jo on itsekkyys huipussaan. 4567899uyt kirjoitti:
Miten niin ei ole?
Seksihän on yksi helpoimmista elämänalueista tehdä uhrauksia ja kompromisseja, koska sen harrastaminen ei maksa mitään. No naiselle ei tietysti maksa mikään koskaan, mutta miehelle se uhrausten tekeminen parisuhteessa tarkoittaa lähes poikkeksetta isoa tai pientä rahanmenoa. Seksi ei myöskään vie hirvesti aikaa. Edellä mainittuun munan imemiseen menee n. 2 minuuttia, 5 korkeintaan. Jos ei sen vertaa viitsi vaivautua toisen - eikä kenen tahansa toisen, vaan puolisonsa - iloksi, niin jo on itsekkyys huipussaan.Helpoimmista? :D
Millähän perusteella naiselle mikään ei koskaan maksa mitään? Mitähän ihme uhrauksia miehet muka tekee? :D
No, mulle kaksi sekuntiakin on liikaa. Tulee oksennusrefleksi, joten joo... miehelle mieltä ylentävää kun naisella on kärsivä ilme :D
Jännä, oon kuullut eräältä että olen itsekäs, kun totesin etten suostu. Kerroin syyn, mutta eihän sitä kiinnostanut. Eipä miehiä koskaan kiinnosta, vaikka ois mitkä traumat taustalla kuhan ne saa mitä haluaa...- tty7789
Nimenomaan joutunut, ihan pakotettuna. Joten en todellakaan suostu siihen enää koskaan, kuvottaa ajatuskin.
Eiks toi ole aika epäreilua kaikkia kilttejä miehiä kohtaan?
- 456789i
Helpoimmista? :D
Millähän perusteella naiselle mikään ei koskaan maksa mitään? Mitähän ihme uhrauksia miehet muka tekee? :D
No, mulle kaksi sekuntiakin on liikaa. Tulee oksennusrefleksi, joten joo... miehelle mieltä ylentävää kun naisella on kärsivä ilme :D
Jännä, oon kuullut eräältä että olen itsekäs, kun totesin etten suostu. Kerroin syyn, mutta eihän sitä kiinnostanut. Eipä miehiä koskaan kiinnosta, vaikka ois mitkä traumat taustalla kuhan ne saa mitä haluaa...Niin, helpoimmista. Koska kyllähän kaikki osaavat harrastaa seksiä. Naisen varsinkin ei tarvitse muuta kuin maata seljällään.
Naisten hypergamia todistaa sen, että mies joutuu maksamaan kuitenkin aina enemmän kuin oman osuutensa, vaikka nainen näennäisesti parisuhteen kuluihin osallistuisikin.
Oletusarvoisesti mies tarjoaa treffeillä, ravintoloissa, ostelee lahjoja ja kukkia jne. Lisäksi miehet sukupuolena ovat rakentaneet käytännössä koko maailman ja keksineet kaiken mitä on keksitty, jotta naisilla olisi helpompaa. Lisäksi tutkimusten mukaan miehet käyttävät perheissä enemmän aikaa vuorokaudesta töihin kotitöihin kuin naiset. Siinä niitä joitain uhrauksia. Epäreiluako? Oiskohan se epäreilua todeta jättävänsä, jos en tuohon suostu? Onko se sitten reilua?
Enpä tiedä, onko se niin epäreilua kilttejä kohtaan... En kyllä usko, että heidänkään joukosta löytyy miestä, jolle toi asia ei ole suhteen tärkeimmissä. Ei ole tullu vastaan miestä, joka traumaa ymmärtää. Aina tulee vastaus, että kun muutkin, niin mun kans on tehtävä se.- 456789llll
Nimenomaan joutunut, ihan pakotettuna. Joten en todellakaan suostu siihen enää koskaan, kuvottaa ajatuskin.
Unohdin kysyä: miksi et puraissut sitä kalua, jos pakotettiin? Ja kiskaissut palleista kaikin voimin? Kipu olisi ollut sellainen, että isokin mies menee polvilleen.
456789i kirjoitti:
Niin, helpoimmista. Koska kyllähän kaikki osaavat harrastaa seksiä. Naisen varsinkin ei tarvitse muuta kuin maata seljällään.
Naisten hypergamia todistaa sen, että mies joutuu maksamaan kuitenkin aina enemmän kuin oman osuutensa, vaikka nainen näennäisesti parisuhteen kuluihin osallistuisikin.
Oletusarvoisesti mies tarjoaa treffeillä, ravintoloissa, ostelee lahjoja ja kukkia jne. Lisäksi miehet sukupuolena ovat rakentaneet käytännössä koko maailman ja keksineet kaiken mitä on keksitty, jotta naisilla olisi helpompaa. Lisäksi tutkimusten mukaan miehet käyttävät perheissä enemmän aikaa vuorokaudesta töihin kotitöihin kuin naiset. Siinä niitä joitain uhrauksia.Naisenkin tarvii muuta tehdä kuin maata lahona lahnana. Ei se mies ole se, joka kaiken tekee.
Kerropa esimerkkejä ja sano sitten, onko näin KAIKISSA suhteissa?
Oletusarvoisesti eli teoriassa. Mun kohdalla ei ole tarjoiltu ravintolassa, vaan itse oon oman osani maksanu. Ei sillä, että kaipaisin mutta mun suhteissa mies ei tosiaan oo mitään kukkia tai lahjoja kanniskellu kuin synttärinä ja jouluna, jolloin paketista tulee kirja.
Tutkimusten mukaan? Kuka niitä uskoo?456789llll kirjoitti:
Unohdin kysyä: miksi et puraissut sitä kalua, jos pakotettiin? Ja kiskaissut palleista kaikin voimin? Kipu olisi ollut sellainen, että isokin mies menee polvilleen.
Olisi kai pitänyt... Kiskoa ei voinut, kädet oli selän takana enkä voinu liikuttaa niitä.
- 45678uhhg
Epäreiluako? Oiskohan se epäreilua todeta jättävänsä, jos en tuohon suostu? Onko se sitten reilua?
Enpä tiedä, onko se niin epäreilua kilttejä kohtaan... En kyllä usko, että heidänkään joukosta löytyy miestä, jolle toi asia ei ole suhteen tärkeimmissä. Ei ole tullu vastaan miestä, joka traumaa ymmärtää. Aina tulee vastaus, että kun muutkin, niin mun kans on tehtävä se.Kyllä se on miehelle noloa ja kovanluokan nöyryytys, jos tyttöystävä/vaimo ei ota suihin. Eikä sellainen nainen rakasta oikeasti, jos pitää miehen kalua yököttävänä. Yhtä lailla sitten varmaan koko miestä. Ei sellaisen naisen viereen viitsi istua sitten edes sohvalle, ettei vaan tule oksennus, kun on niin kamala.
45678uhhg kirjoitti:
Kyllä se on miehelle noloa ja kovanluokan nöyryytys, jos tyttöystävä/vaimo ei ota suihin. Eikä sellainen nainen rakasta oikeasti, jos pitää miehen kalua yököttävänä. Yhtä lailla sitten varmaan koko miestä. Ei sellaisen naisen viereen viitsi istua sitten edes sohvalle, ettei vaan tule oksennus, kun on niin kamala.
On kyllä ihan typerä olettamus, jos rakkaus muka on feikkiä tuosta syysä....
- 77uhjikjj
Naisenkin tarvii muuta tehdä kuin maata lahona lahnana. Ei se mies ole se, joka kaiken tekee.
Kerropa esimerkkejä ja sano sitten, onko näin KAIKISSA suhteissa?
Oletusarvoisesti eli teoriassa. Mun kohdalla ei ole tarjoiltu ravintolassa, vaan itse oon oman osani maksanu. Ei sillä, että kaipaisin mutta mun suhteissa mies ei tosiaan oo mitään kukkia tai lahjoja kanniskellu kuin synttärinä ja jouluna, jolloin paketista tulee kirja.
Tutkimusten mukaan? Kuka niitä uskoo?Naiset liikkuvat ja vaihtavat asentoja seksin aikana vain näytellyissä pornofilmeissä, ei oikeassa elämässä.
Kyllä melkein kaikissa suhteissa mies on se paremmin ansaitseva osapuoli. Juuri oli siitä tuore tilasto jossain, mutta en jaksa etsiä sitä. Tietenkin naiset tuhlaavat nämä miesten tienestit, koska naisten logiikan mukaan parisuhteessa rahat ovat aina yhteisiä.
Suhteissa? Eli miehiä on ollut useita? 77uhjikjj kirjoitti:
Naiset liikkuvat ja vaihtavat asentoja seksin aikana vain näytellyissä pornofilmeissä, ei oikeassa elämässä.
Kyllä melkein kaikissa suhteissa mies on se paremmin ansaitseva osapuoli. Juuri oli siitä tuore tilasto jossain, mutta en jaksa etsiä sitä. Tietenkin naiset tuhlaavat nämä miesten tienestit, koska naisten logiikan mukaan parisuhteessa rahat ovat aina yhteisiä.
Suhteissa? Eli miehiä on ollut useita?Kiva tietää, että oon kai ollu pornofilmissä ilman kameraa :D Kuka nainen sitä paitsi jaksaa vaan maata paikallaan?
"Tietenkin naiset tuhlaavat nämä miesten tienestit, koska naisten logiikan mukaan parisuhteessa rahat ovat aina yhteisiä."
Olenko mies, kun mä ajattelen että miehen rahat on miehen rahoja, ei naisen. Varsinkaan jos ei naimisiin mennä.
On ollu. Neljä. YHDEN kerran sain kukkia, mutta ei niitä sen jälkeen ole kuulunut :D- 5678iuhj
On kyllä ihan typerä olettamus, jos rakkaus muka on feikkiä tuosta syysä....
Nainen aina kieltäytyessään seksistä halveksii ko. miehen miehuutta eikä ainakaan rakasta häntä, se on fakta.
5678iuhj kirjoitti:
Nainen aina kieltäytyessään seksistä halveksii ko. miehen miehuutta eikä ainakaan rakasta häntä, se on fakta.
Kiva tietää, etten olekaan ollut koskaan rakastunut. Vau, hienoa kun SÄ tiedät mun tunteet... Selvännäkijä joo, ryhdy ennustajaeukoksi.
- 678uhj
Kiva tietää, että oon kai ollu pornofilmissä ilman kameraa :D Kuka nainen sitä paitsi jaksaa vaan maata paikallaan?
"Tietenkin naiset tuhlaavat nämä miesten tienestit, koska naisten logiikan mukaan parisuhteessa rahat ovat aina yhteisiä."
Olenko mies, kun mä ajattelen että miehen rahat on miehen rahoja, ei naisen. Varsinkaan jos ei naimisiin mennä.
On ollu. Neljä. YHDEN kerran sain kukkia, mutta ei niitä sen jälkeen ole kuulunut :DOho, osasit yllättää! Vain 4. Arvostan.
Annan sulle virtuaalisen kanervan. 678uhj kirjoitti:
Oho, osasit yllättää! Vain 4. Arvostan.
Annan sulle virtuaalisen kanervan.Yllättää. Joopa joo. :D Neljä viidessä vuodessa.
- FAAAES
En takuulla olekaan :D Sama juttu, mieluummin loppuelämä yksin kuin suostuisin tekemään jotain yltiökuvottavaa...
Mitä ITSENÄISEMPI SEN PAREMPI ja AITO !!! Mullit saatte potkaista takas mulli maahan. Rakkaus on aitoa jos molemmat ovat tasapuolisia ja arvostavat toisia.Ei seksi ole maailman tärkein tai joku yökötys"(imeä)...Mä en mielistele ketään.
- 6678hjjkkkkkkkkkk
Yllättää. Joopa joo. :D Neljä viidessä vuodessa.
Ai jaa. Et olekaan kunniallinen nainen sitten. Otan kanervani takaisin.
FAAAES kirjoitti:
Mitä ITSENÄISEMPI SEN PAREMPI ja AITO !!! Mullit saatte potkaista takas mulli maahan. Rakkaus on aitoa jos molemmat ovat tasapuolisia ja arvostavat toisia.Ei seksi ole maailman tärkein tai joku yökötys"(imeä)...Mä en mielistele ketään.
Kuka noin sanoo? "Mitä ITSENÄISEMPI SEN PAREMPI ja AITO." Hassua, mä kun oon törmännyt niihin, jotka haluaa että akka takertuu kiinni ja kulkee joka paikkaan mukana.
6678hjjkkkkkkkkkk kirjoitti:
Ai jaa. Et olekaan kunniallinen nainen sitten. Otan kanervani takaisin.
Kuka sanoo, että suhteet ois kestäny yli vuotta? Kaksi kesti vuoden, kaksi muuta kuukauden ja toinen puoli vuotta...
Moni muu ois kierrättäny puol kylää tossa ajassa... :DAinaVääräNainen kirjoitti:
Kuka sanoo, että suhteet ois kestäny yli vuotta? Kaksi kesti vuoden, kaksi muuta kuukauden ja toinen puoli vuotta...
Moni muu ois kierrättäny puol kylää tossa ajassa... :DSiis kaksi kesti vuoden = kaksi vuotta. Muut: kuukausi ja toine puoli vuotta = 7 kk. Viidessä vuodessa suhteessa oon siis ollut 2 v 7 kk... Kunniaton nainen? Laske siitä kuinka monta miestä normaalikasvoinen nainen ja kunniaton (ts. kevytkenkäinen) ois kierrättäny tuona 2 v 3kk aikana...?
- taneko
Mä oon tottunu olemaan aina se outo. :)
No sinä olet aina saanut suurimulkkuista miestä, Hyvä niin, ja jää sinne suuri mulkkuisten urosrten joukkoon, jos se sinulle on merkityksillisn asia miehessä. niin olkoot.
taneko kirjoitti:
No sinä olet aina saanut suurimulkkuista miestä, Hyvä niin, ja jää sinne suuri mulkkuisten urosrten joukkoon, jos se sinulle on merkityksillisn asia miehessä. niin olkoot.
Mitähän ihmettä? :D
- 789uhghjn
Siis kaksi kesti vuoden = kaksi vuotta. Muut: kuukausi ja toine puoli vuotta = 7 kk. Viidessä vuodessa suhteessa oon siis ollut 2 v 7 kk... Kunniaton nainen? Laske siitä kuinka monta miestä normaalikasvoinen nainen ja kunniaton (ts. kevytkenkäinen) ois kierrättäny tuona 2 v 3kk aikana...?
Niin, suomalaisten naisten promiskuiteetti on kansallinen häpeä. Siitäkin on tilastoja, kuinka meillä on Euroopan lutkimmat naiset.
Vertailuryhmääsi nähdet olet harvinaisen vähän käytetty. Mutta silti 4 miestä viidessä vuodessa on paljon. Koko elämän aikana se just ja just menettelisi. Mutta aikamoista jatkuvaa orgiaa tuollainen elämä on, että kun yksi kairaaja lempataan, heti on uusi seuraava päällä taas ähkimässä. - 215
Ilmoittaudun joukkoon.
789uhghjn kirjoitti:
Niin, suomalaisten naisten promiskuiteetti on kansallinen häpeä. Siitäkin on tilastoja, kuinka meillä on Euroopan lutkimmat naiset.
Vertailuryhmääsi nähdet olet harvinaisen vähän käytetty. Mutta silti 4 miestä viidessä vuodessa on paljon. Koko elämän aikana se just ja just menettelisi. Mutta aikamoista jatkuvaa orgiaa tuollainen elämä on, että kun yksi kairaaja lempataan, heti on uusi seuraava päällä taas ähkimässä.Missään vaiheessa en ole sanonut, että kaikki olisi mun housuihin päässeet. Ei ole. Kaksi. Onko se paljon? Ja silloinkin suhdetta takana puolisen vuotta ennen kuin sinne kukaan on päässyt. Plus vahvat tunteet... olenko silti muka lutka?
- Totuus1
Tykkäät kuitenkin saamastasi huomiosta. Tuon takia monet naiset eivät enää halua parisuhdetta, koska he saavat niin paljon huomiota miehiltä, että sitä parisuhdetta ei tarvita itsetunnon pönkittämiseen.
Totuus1 kirjoitti:
Tykkäät kuitenkin saamastasi huomiosta. Tuon takia monet naiset eivät enää halua parisuhdetta, koska he saavat niin paljon huomiota miehiltä, että sitä parisuhdetta ei tarvita itsetunnon pönkittämiseen.
Mistähän huomiosta? Ainoat "huomiot" olen saanut lähinnä elähtäneiltä juopoilta :D Ja nekin huomiot tulee, kun olen sinkku. Sen vähän huomion, mitä saan suht normaaleilta on inha katse aina, kun mua päin katsotaan. Siinä menee itsetunto alas, ei ylöspäin :D
- Wanhempi-mies
Kommenttis perusteella, mä taidan jäädä sinkuksi kun en tuollaiseen suostu.Minä voisin kyllä vähän im*skellä vi*asi.
- Uiioi
Kyllä siinä naisiin kohdistuva kysyntä kasvaa merkittävästi.
- pakihilli
Suomalaisen miehen hyvänä ominaisuutena pidän sitä että ei tarvitse kyseiseen hommaan koko pitäjän miehiä yhtäaikaa niin kuin mamut.
- suvaitsevainenrouva
Olet ällöttävä rasisti, toivottavasti yksikään ihana mamumies ei erehdy sun seuraan.
- lkjfdyu
suvaitsevainenrouva kirjoitti:
Olet ällöttävä rasisti, toivottavasti yksikään ihana mamumies ei erehdy sun seuraan.
no eikai rasisti sitä haluaiskaan :D
- kosadko
lkjfdyu kirjoitti:
no eikai rasisti sitä haluaiskaan :D
Tuskin kukaan täysjärkinen ylipäänsä. Jokaisen naisen pitäisi ottaa tänne tulevat nuoret viriilit miehet avosylin vastaan.
- 20plus12
Naiset arvostavat (tai siis vaativat) miehellä kommunikointitaitoja. Tästä syystä epäsosiaaliset ätmit jäävät paitsioon. Ja miten luulette, että kommunikointi suhteessa onnistuu suomea puhumattoman irakilaisen kanssa?
- yyujj
Entä missä ne naisten omat kommunikointitaidot ovat?
Kulkevat naama norsunvitulla eivätkä yleensä edes vastaa mitään, jos menee juttelemaan.
Entä osaavatko naiset keskustella muista aiheista kuin he itse, heidän ystävänsä ja sukulaisensa? - 3plus19
yyujj kirjoitti:
Entä missä ne naisten omat kommunikointitaidot ovat?
Kulkevat naama norsunvitulla eivätkä yleensä edes vastaa mitään, jos menee juttelemaan.
Entä osaavatko naiset keskustella muista aiheista kuin he itse, heidän ystävänsä ja sukulaisensa?Voisiko tuossa olla syy miksi naiset vaativat mieheltä keskustelutaitoja? Se, ettei heillä itsellään sitä ole?
- nakkipiilo
Eihän noita irakilaisia ole edes paljoa täällä. Kyllä niitä pitäisi olla vähintään neljä kertaa enemmän kuin nyt on, että ne jollain lailla edes pystyisivät haastamaan suomimiehen naisten silmissä.
- ahtiankka
Ovat jo haastaneet ja menneet ohi heittämällä. Suomalaiset naiset tyytyvät suomalaisiin miehiin vain koska on pakko jos ei meinaa olla yksin.
- kuulio
ahtiankka kirjoitti:
Ovat jo haastaneet ja menneet ohi heittämällä. Suomalaiset naiset tyytyvät suomalaisiin miehiin vain koska on pakko jos ei meinaa olla yksin.
Kyllää. Kenkälankkia naamariin ja hoono soomi niin johan kelpaa on ollut suomiakkojen tyyli ja ykkösprioriteetti jo vuosikaudet. Eipä tosin ole itseltäni pois suomiakkojen touhut.
- N18
Mulla on sen verta kokemusta, että mamumies (musu) kelpaa vaan seksiin. Eine kykene sitoutuun vaan yhteen. En ikinä ottais muslimia kumppanikseni, koska en oo mikää sinisilmä.
- 340f
Olen samaa mieltä. Ei varmaan saisi sanoa kenenkään uskonnosta, mutta en huoli ikinä muslimia. Olen mieluummin yksin loppuelämäni. Ei auta, vaikka olisi miten vetävä ulkonäkö. Ei kelpaa edes pelkkään seksiin.
- myönnäpois
Seksi on tärkein kriteeri miehen valinnassa, kuka haluaa olla pienimunaisen nörttipöllön kanssa?
- HC-ATM
Me lyhyet miehet joudumme entistä ahtaammalle kun tänne tunkee kymmeniä tuhansia yli 180-senttisiä irakilaisia miehiä.
- 340f
On niissä irakilaisissa lyhyitäkin. Ja olipa lyhyt tai pitkä, niin muslimia en koskaan huoli. Ja muutenkin he ovat kuin toiselta planeetalta. Ei kiinnosta. Liian erilaisia.
- 187
Eihän tuossa maailmankolkassa miehet edes kasva 180 senttisiksi. Irakilaismiesten keskipituus on 165,4 cm. He ovat siis saman pituisia kuin suomalaiset naiset.
Pohjoismaalaiset ovat hollantilaisten jälkeen maailman pisimpiä ihmisiä. Lähi-dässä jo 175 senttinen mies on pitkä. - Eräkettu
Eikös nuo ole aika lyhkäsiä verrattuna pohjoismaalaiseen..
Ite ainakin kauhee kolossi verrattuna johonkin rättipäähän.
Suomalaiset taitaa olla maailman 3. pisin kansa.. - Wanhempi-mies
187 kirjoitti:
Eihän tuossa maailmankolkassa miehet edes kasva 180 senttisiksi. Irakilaismiesten keskipituus on 165,4 cm. He ovat siis saman pituisia kuin suomalaiset naiset.
Pohjoismaalaiset ovat hollantilaisten jälkeen maailman pisimpiä ihmisiä. Lähi-dässä jo 175 senttinen mies on pitkä.Serbialaiset maailman pisimpiä (miehet). En tiedä minkä ikäiset miehet on otettu mukaan tutkimukseen. Hollantilaiset eivät enää pisimpiä, sinulla on vanhaa tietoa.
- nhggrgsd
hyi helvetti. suomalainen peräkammarinpoika tänne kiitos.
- vapaus1111
Fi.kauheaa. Ne mamut mun vieressa? Ei koskaan. Olen valkoinen nainen!!! En koskaan tippuu niin alaspäin että olla mustanmiehenkanssa!!!!!!!!!!!!!
- minunsanani137
Inhoan mustia miehia,he ovat tyhmia,törkeä,ilkea.primitivisia kuin likaisia eläimia. Naiselle heidän kanssa olla - alintaminen
- 918
Eivät irakilaiset ole mustia.
- kuriollapitää
Kaltaisesi törkyturpa ansaitsee tapakasvatusta, ehkä pieni alistaminen tekisi ihan hyvää.
- hyihyi
muslimit miehet hyi
- 340f
Muslimimiehet eivät todellakaan kiinnosta. Heidän uskontonsa ei sovi yhteen minun arvojeni kanssa.
- naisetmuslimeiksi
340f kirjoitti:
Muslimimiehet eivät todellakaan kiinnosta. Heidän uskontonsa ei sovi yhteen minun arvojeni kanssa.
Mielipiteesi tulee muuttumaan makuuhuonesession jälkeen. Näet ettei arvoilla ole merkitystä kun petihommat pelittää.
- VihreäOpiskelijaPoika
Toivon lisää lisää pakolaisia ja maahanmuuttajia Suomeen, koska Suomi on jäljessä muuta eurooppaa monikulttuurisuudessa ja täällä on liikaa sivistymätöntä white trash junttiporukkaa. Muissa maissa näkee afrikasta ja lähi-idästä tulleita komeita tummia miehiä, joilla on kainalossa vaalea nainen. Tätä soisi näkevän enemmän Suomessakin, naiset saisivat lisää valinna mahdollisuuksia, eikä heidän tarvitsisi tyytyä paikallisiin tuppisuisiin nysäkulleihin. Koska me vihreät kannatamme seksuaalista tas-arvoa, saisivat myös homot lisää mahdollisuuksia tavata miehiä.
- Eräkettu
Muuta raiskaustilastojen ykkösmaahan Ruotsiin...
Mieluummin tehdään Suomesta maa jossa homot nyljetään elävältä...
Se olisi oikeaa kehitystä.. Mennään teknologiassa eteenpäin eikä missään homojen oikeuksissa.
- Erasmusrotterdamus
Nuo ulkomaan elävät saattavat näyttää aluksi komeilta ja tummien piirteineen, mutta kun niitä tarpeeksi katselee eivät ole sen komeampia kuin suomipojat. Lisäksi ongelmia tulee aiheuttamaan kulttuurit. Euroopan ulkopuolella on miesten hallitsema maailma. Siellä feministit eivät pärjää.
- Eräkettu
Oon miettiny tota..
Eukko ylistää jotain tummaa rottapäätä kaikkein komeimmaksi.. Komeammaksi kuin omat miehet..
Itse olen täys suomipoika.. Ruskea tukka, punanen/tumma tuuhea parta, leveät hartiat ja pituutta löytyy.
Mulla on jämäkkä leveä leuka.
Jotenkin tuo kun tulee Suomen ulkopuolelta sokaisee suomalaisen juntti akan.
No jotaki vähä-älystä mamupatjaa en ota mun kanssa asumaan.
Jos eukon EXä on kotoisin Saksasta etelään olevista maista niin saa eukko painua vittuun. - gjghfryrtete
kattokaa googlella ruotsista mallia miten ne seurustelee naisten kanssa siellä tuosa yksi linkki suomesta:
http://mvlehti.net/2015/10/19/matu-yritti-pakottaa-naisen-suuseksiin-salossa/ - vanhempimiesjo
Nuori Suominainen kulkee mielellään vähän eksoottisemman miehen kainalossa ja saa uusia kokemuksia. Näin tapahtui jo II-maailmansodan aikaan kun silloiset nuoret naiset menivät Saksalaismiesten kainaloon (oma mies kun oli rintamalla). Häpeätaakka jäi silloisesta eikä asiasta osata puhua vieläkään. Pelkään, että nykyisille nuorille naisille käy myös näin. Hetken huuma ja maine on pilattu...
- Eräkettu
Ja aika iso osa niistä saksalaisten huorista löyty telotettuna tien poskesta...
Sakut ei halunnu tiputtaa kyyistä sitä kenttätykkiä että olis lahnan persekki mahtunu kyytiin. - ÄtmitAinaOikeassa
Nuorten tyttöjen ryhmäseksi-iltamat pakolaiskeskuksissa on sittenkin totta, eikä vain palstahuhu.
http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/al-aiti-pelkaa-romanssia-hatamajoituksessa-voisiko-miehille-tiedottaa-etta-15-vuotias-on-viela-lapsi/5507606 - kebabisgreat
Mites moni nuori nainen on päässyt suonikkaan rullakebabin makuun? Kertokaa kokemuksistanne!
- taasonaika
Joulukuun tilannekatsauksen aika: Kertokaa kokemuksistanne arabiurhojen kanssa!
- vienokainonen
En ole nähnyt yhtäkään komeaa irakilaista, ovat ihan taviksia tai jopa rumia.
Ihanne olisi vaalea, sinisilmäinen, atleettivartalo ja pitkä, yli 180cm mies. Irakilaiset eivät todellakaan täytä vaatimuksia.- rumamaija
Siniset silmät ovat minullekin se paras vaihtoehto.
- judges
Hei vienokainonen.
Matti Vanhanen sulle. Täyttää muutoin vaatimukset mutta ei ole vaalee, vaan ristiverinen. Muuten mätsäis?
Mitkä ovat muuten omat mittasi ja värisi?- vienokainonen
Olen pitkä, hoikka, vaalea, ja pitkäsäärinen, en mikään persjalkainen. Ja Matti Vanhanen on liian vanha mulle. Pitää olla /- 5v oman ikäni. Eikä muutenkaan mätsäis.
- suomisinkkutää
Sinkkunaisena mua etoo noi mamut ja heidän vehkeet, Suomi mies jaksaa ja on siisti.
- tonttu-taavi
Irakilainen mies on monta kertaa tulisempi rakastaja, ei lihota itseään kaljalla ja makkaralla eikä heitä rasvaista läppää.
- rumamaija
Vain miehet kirjoittavat tuollaista, koska jääräpäisesti kuvittelevat asian olevan naisten mielestä muka noin. Totuus: valtaosa suomalaisnaisista ei vilkaisisi arabimiehiin päinkään.
- rumamaija
Siis tuo äskeinen vastaus tonttu-taavin viestiin.
- tonttu-taavi
Ei kannata masentua siitä että arabimiehet vilkuilee ennemmin parikymppisiä kaunottaria kuin yli 30v naisia. Niille kelpaa vain kaikista paras naisaines.
- rumamaija
En ole yli 30 v, ja toisekseen olisi parempi jos ne arabit todellakin vilkuilisivat vain sitä "parasta" naisainesta. Saisin itse olla rauhassa niiltä!
- tonttu-taavi
rumamaija kirjoitti:
En ole yli 30 v, ja toisekseen olisi parempi jos ne arabit todellakin vilkuilisivat vain sitä "parasta" naisainesta. Saisin itse olla rauhassa niiltä!
Älä huoli, tuskin kelpaat juuri kenellekään itseään arvostavalle miehelle.
- Tätyli
Ymmärrän kyllä nuorten miesten ahdistuksen, ovat nimittäin komeaa katseltavaa nämä pakolaispojat. Jos olisin teinityttö niin kuola valuisi. Mikäs heidän vehkeissään sen etovampaa olisi kuin muidenkaan? Parisuhdetta miettisin kolme kertaa - naisten asema on Irakissa kovin erilainen.
- rumamaija
"Mikäs heidän vehkeissään sen etovampaa olisi kuin muidenkaan?"
Hygienian puute noin vaikka ensialkuun. - Hähjahöh
Suattaahan sen vehkeen pestäkin. Ei kai ne nyt kaikki ole vuohenjuuston peitossa. Vai oletko kurkannut?
- ruma_tuijamaija
rumamaija kirjoitti:
"Mikäs heidän vehkeissään sen etovampaa olisi kuin muidenkaan?"
Hygienian puute noin vaikka ensialkuun.niin kertokaa. olen keskimittaa pidempi..
- ruma_tuijamaija
Hähjahöh kirjoitti:
Suattaahan sen vehkeen pestäkin. Ei kai ne nyt kaikki ole vuohenjuuston peitossa. Vai oletko kurkannut?
Huolehdin hygieniastani aina hyvin, apteekin tutteilla.
Muistutan häntä, sinä Mikkelin mies..
https://www.bing.com/images/search?q=wanda dubiel&view=detailv2&&id=7D02E7F18C2A034EEBD737408081C16267D577CF&selectedIndex=1&ccid=/OuR682Q&simid=608055915531079248&thid=OIP.Mfceb91ebcd909b76910d45f3c06024c4o2&ajaxhist=0
Valitettavasti nämä komeat kuuma-kallet tuskin ovat kiinnostuneita kaltaisestani viisikymppisestä punatukasta, joka asuu asumuserossa lastensa tuurijuoppoisästä..Jos asia olisi toisin, lähtisin upean yh-ystävättäreni tuija-maijan kanssa, jolla on siniset silmät ja musta suora tukka kanssa lähemmin näihin miehiin tutustumaan.. ehkä.. Tuija-Maija muistuttaa ällistyttävästi upeata näyttelijätärtä Wanda Dubielia!
Tässä tietoa eräästä upeasta teatteriarvostelusta:
http://tampereenylioppilasteatteri.net/vanhat_sivustot/naytelmatiedot/1169136580USKOaviisiarviometakritiikki.pdf
http://www.hertta-marikaukonen.blogspot.fi/- kotihoitoon
Kyllä nuo kissanpäivät on enempi vanhemmilla naisilla joilla ei ole kotimaista kysyntää. Katsoppa ketkä ovat innokkaimmin vapaaehtoistyössä vastaanottokeskuksissa? Miksi siellä ei näy nuoria naisia?
On tietenkin hyvä, että puutteessa olevat naiset saavat apua maahanmuuttajilta. Minusta olisi hyvä jos jokainen puutteessa oleva nainen saisi hakea vastaanottokeskuksesta yhden miehen kotihoitoon.- poikaparat
Ilmankos poikia jurppii niin paljon; sää on hanurista, ruoka on pahaa ja joutuu kaiken kukkuraksi panemaan elähtäneitä akkoja. Ei käy onnen lahjat tasan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2375153Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204201- 583853
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363619- 513560
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413305Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv72704Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202596- 232456
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo612397