Beautymail

Minttu26

Onko kellään kokemusta Virolaisesta firmasta Beautymail? Olettako tilanneet tuotteita? Onko tuotteet tullut perille sovitusti ym?

49

4848

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Persilja1

      Minäkin haluaisin kuulla onko kyseinen firma luotettava?

      • Good4M

        Tilasin 8.6.2016 ja noudin postista 17.6.2016. Hinta toimituskuluineen noin 67 % siitä mitä Suomessa itse haettuna tavaratalosta.


    • http://www.beautymail.eu/…. Onko totta että kenelläkään ei ole kokemuksia kyseisestä firmasta? Tietääkö kukaan uskaltaako sieltä tilata, onko tuotteet aitoja ym? Maksu etukäteen ja tuotteet tulee (Tuleeko)?

    • Beautymail, Viro
      Onko kellään kokemusta Virolaisesta firmasta Beautymail? Olettako tilanneet tuotteita? Onko tuotteet tullut perille sovitusti ym?

    • lkjhg

      Tilasin jalkojenhoitotuolin ko. firmasta 11.11.2015 ja sain laskun sähköpostilla ja ilmoituksen, että tavara toimitetaan 8 vrk kuluttua maksusta. Maksoin laskun, hieman jännitin minäkin, että saanko tavarani. Mitään ei kuulunut, en saanut vahvistusta, että maksu on perillä. Mutta eilen tuli kuljetusfirmasta puhelu, että toimitus tänään aamupäivällä. Tuoli on nyt saatu ja näyttäisi olevan sitä mitä pitikin. Tilauksesta toimitukseen perille kesti siis noin viikon.

    • tilaaja

      Tilasin Elumen hiusvärejä 26.12. Sain laskun 27.12. ja maksoin sen heti. Paketti tuli tänään 4.1. eli viidentenä arkipäivänä tilauksesta, eli todella hyvin toimi homma!

    • Pearly11

      Hyviä kokemuksia mullakin kyseisestä firmasta! Hyvin toimii asiakaspalvelu ja nopeasti vastaavat aina kaikkiin kysymyksiin. Tilasin kaksi kampaamon pesupaikkaa ja hyvin tuli perille noin viikossa. Lasku piti maksaa heti ja hiukan jännitti tuleeko tavara koskaan perille mutta turhaan jännitin :) Voin suositella!

    • PettynytBeautymailiin

      ÄLKÄÄ TILATKO MISSÄÄN NIMESSÄ ENÄÄN TAVARAA TÄÄLTÄ!!! Asiat on pyyhkinyt hyvin firman kanssa reilun vuoden. Nyt yhteistyömme on kuitenkin tullut päätökseen. Yritystä ei saa puhelimitse kiinni toistuvista yrityksistä huolimatta, sähköpostiin ei vastata eikä facebookissa saa vastausta. Sain aivan väärää tavaraa tilauksessa, tavaa puuttui ja tavarat oli pakattu huolimattomasti niin että pakkaukset oli vaurioituneet. Olen hyvin pettynyt tähän pelleilyyn ja nyt saa riittää! Aiemmin ovat ollee asiallisia ja vastanneet puheluihin mut nyt on jotain meneillään. Enkä ole ainut, eli varoituksen sana!

      • beauty111

        Onko sinulle tullut sähköpostitse vahvistusta? Eilen tilasin yhden tuotteen sieltä eikä minulle ole tullut vieläkään mitään vahvistusta vaikka siinä luvattiin että 1h kuluessa. Tuleekohan sieltä tuote ollenkaan vai onkohan tilauksessa tullut jokin virhe ettei ole mennyt perille? Laitoin heille juuri sähköpostia. Katsotaan vastaavatko he minulle


      • Tilatavaiei
        beauty111 kirjoitti:

        Onko sinulle tullut sähköpostitse vahvistusta? Eilen tilasin yhden tuotteen sieltä eikä minulle ole tullut vieläkään mitään vahvistusta vaikka siinä luvattiin että 1h kuluessa. Tuleekohan sieltä tuote ollenkaan vai onkohan tilauksessa tullut jokin virhe ettei ole mennyt perille? Laitoin heille juuri sähköpostia. Katsotaan vastaavatko he minulle

        Tuliko tilausvahvistus? Tai paketti perille... Uskaltaakohan tuolta tilata :O


      • Sisi999
        beauty111 kirjoitti:

        Onko sinulle tullut sähköpostitse vahvistusta? Eilen tilasin yhden tuotteen sieltä eikä minulle ole tullut vieläkään mitään vahvistusta vaikka siinä luvattiin että 1h kuluessa. Tuleekohan sieltä tuote ollenkaan vai onkohan tilauksessa tullut jokin virhe ettei ole mennyt perille? Laitoin heille juuri sähköpostia. Katsotaan vastaavatko he minulle

        Tilasin ja maksoin myös 10.2. tuotteen, josta ei ole kuulunut mitään.. Ovatko muut hiljattain tilanneet saaneet tuotteensa perille?


      • anni77777

        Olen avamassa kauneushoitola ja ajattelin itse myös tilata sieltä kalusteita,mut en tiedä uskallanko :/ onko teille tullut nyt jo tuotteet perille?


      • Beautymail

        Anteeksi missä oli ongelma? Beautymail ei ole koskaan petkuttanut ketään! 372 50 66 676


      • SELISASPA
        Beautymail kirjoitti:

        Anteeksi missä oli ongelma? Beautymail ei ole koskaan petkuttanut ketään! 372 50 66 676

        Ihan VITTUUUTTAAA ASIAKAS PALVELU. TAVARAT EI TULLUT PAIKALLE. HUIJAAAAA


      • Beautymail

        Miksi Sa huijari Selisaspa ei laitta tänne oma oikea nimea? :) :)


    • teatterihamsteri

      juuri ajattelin tilata kyseisestä firmasta, mutta en tiedä uskallanko :D

    • ananas12

      Tilasin toissa viikolla ripsiseerumin ja muistelen, että siinä olisi kylkiäisenä saanut hampaanvalkaisu liuskoja. Maksoin heti laskun ja lähetys tuli eilen, mutta ei ollut liuskoja mukana. Yritän juuri hakea netistä, olenko katsonut aivan väärin, mutta en ole mainosta vielä löytänyt...

    • Nettishoppaaja

      Tein tilauksen tiistaina, ja tuotteet tuotiin kotiovelle perjantaina. Kuljetuksen kanssakin tuli paljon halvemmaksi kuin samat kotimaasta ostettuina. Kaiken kaikkiaan nopeaa ja luotettavaa toimintaa. Tämän kokemuksen perusteella suosittelen :-)!

    • Ellut

      Muutaman kerran elumen väriä tilanneena voin sanoa että on luotettava :)

    • Lillukkainen55

      Juuri tiasin hiustuotteen. Nyt luen näitä käyttäjäkokemuksia! Uskallanko maksaa? Mikä lienee tilanne tällä hetkellä?

      • Lillukkainen55

        Uskalsin maksaa tilaamani hiustuotteen ja Jess... Tuote tuli postilaatikkooni reilun viikon päästä! Eipähän muuta kuin VOIN SUOSITELLA!


    • niinuli1

      Hei! Jaan omat kokemukseni koska luin tätä ketjua ennen kun tein tilauksen. tein tilauksen viime viikonloppuna, lasku tuli la aamuna s.postiin ja maksoin sen samana päivänä. Luonnollisesti muutama arkipäivä menee että raha liikkuu ulkomaiselle tilille, mutta keskiviikkona tuli viesti että tilaus on toimitettu. Tähän asti kaikki vaikutti siis tosi hyvältä.
      Paketti tuli tänään 3.11 eli tosi nopeasti. Tilanne on vain se että tilasin Blondorin pienemmän vaalennusaineen 400g welloxon hapetteen, sen sijaan sain oikean hapetteen kyllä mutta vaalennusjauheena tuli Blondor Freelights. Näitähän ei voi edes keskenään käyttää.
      Laitoin hetki sitten s.posti viestiä asiakaspalveluun ja odottelen vastausta, katsotaan miten siis käy.
      En siis suosittele täältä tilausta koska olen löytänyt myös muita mainintoja että tulee väärät tuotteet.

      • Beautymail

        Hei. Muistan hyvin että lähetimme Teille oikeat tuottet jälkitoimetuksena ilmaiseksi? eikö niin?


    • MaItä

      Oletko saanut vastauksen sähköpostiin? Millä kielellä heille kirjoitit?
      Itselle tuli värejä sieltä, mutta yksi tuote väärä. Laitoin sähköpostia torstaina, mutta vastausta ei ainakaan vielä ole tullut.

    • katjaha

      Tilasin kuukausi sitten, tuli oikeat tuotteet ja muutamassa päivässä tilaus tuli kotiovelle. Nyt tein uuden tilauksen.

    • ellu560

      Laitoin juuri elumen tilauksen,laskun vahvistus tuli sähkö postiin ja pari tuotetta oli huomattavasti kalliimpia vahvistuslaskussa mitä heidän sivuillaan olevassa loppulaskussa...eikä kyse ole alv.lisäyksestä...saa nähä mitä vastaavat...

    • eienääikinä

      Huonoja kokemuksia! Tilasin 500€maksavan kalusteen.Se oli rikki.Tein reklamaation.Piti tulla uusi osa tilalle.Valehdeltiin että on matkalla.Kun kyselin lähetystunnusta se ei ollutkaan lähtenyt varastosta.Luvattiin soittaa monena aamuna.Ei soitettu Lähetin s-posteja ei vastattu,lähetin tekstareita ei vastattu.
      Epäluotettava firma!Minulla nyt käyttökelvoton kaluste kiitos Beautymail!

      • Beautymail

        Hei. Miksi Beautymail ei ole saannut siitä ongelmasta yhtään viestiä? Onko kalustee nyt jo kunnossa? Soitta 372 50 66 676 Marko


    • Hairhair

      Tilattu h2o2 ja vaalennusjauhe, 3x halvempaa kuin suomessa, missä tahansa tukussa !! Heti tuli tilattuani linkki maksuun ja 2pv, tuli saapumiskysely: Mihinaikaan haluan paketin ovelle !! Kuulostaa todella positiiviselta, saada 2l hapetetta ja vaalennuaine ovelle hintaan 25€ :)

    • raina36

      Oikeat tuotteet ja muutamassa päivässä paikkalla. SUOSITTELEN!!!

    • indra2

      SUOSITTELEN!!!

    • Pettynyt123

      Mä en suosittele , olen tilannut monta kerta mutta nyt en tilaa enää . Usein tuotteet puuttui tilauksesta ja on luvattu hyvitystä ja että tulee jälkitoimituksena ..sitä ei sitten näkynyt eikä hyvitystä maksettu

      • Beautymail

        Hei. Miksi tämmoinen väära juttu???


    • SELISASPA

      Tilasin viimeviikolla Beautymailta pedikyyri spa tuoli, mutta tänään sain 2 ISO TYHJÄÄ LAATIKKO????? ONKO KELLÄÄN KOKEMUS TÄSTÄ? AUTTAAKO JOS ILMOITAN POLIISILLE?

      • Beautymail

        Miksi tämmoisia valheita? :)


    • Ärsyyntynyt

      Ostin kalusteita sekä tarvikkeita. Yli Kolme viikkoa myöhässä eikä vastata puhelimeen, eivät
      Ole ottaneet yhteyttä eivätkä ilmoittaneet missä tilaukseni on.

      • Beautymail

        Anteeksi mistä tämmoinen juttu? :)


    • Kyllästynyt

      Kolme kertaa tilannut sieltä. Halpaa ja hyvät tuotteet, mutta toimitus ei pelaa eikä asiakaspalvelu. Toimitusaika lupaus ei toteudu ja asiakaspalvelu valehtelee ja ilmeisesti unohtaa tai ei viitsi laittaa tuotteita tulemaan ajoissa. Nytkin pakettia odottelen toista viikkoa useista sähköpostiviesteistä huolimatta, vaikka luvataan 2-4 arkipäivää. Raivostuttavaa. Olisivat edes rehellisiä ja ilmottaisibat että toimitus viivästyy eikä väitä että paketti on tulossa. Selvisi seurantakoodista etteivät ollut lähettäneet edes pakettiani 2-4 arkipäivän sisällä.

    • nytriittaa

      Olen tilannut useita kertoja. Alkuun toimi ihan hyvin. Viime aikoina paljon tuotteita jäänyt puuttumaan. Lupaavat toimittaa jälkitoimituksena, mutta eipä ole kuulunut. Rahojakin olen pyytänyt takaisin. Eipä ole tullut. Pahoitellaan vaan ja mitään ei tapahdu! Nyt saa riittää. Eipä auta halvat hinnat, jos aina puuttuu tuotteita tai on jopa täysin vääriä.

      • Beautymail

        ihan valheita täällä :(


      • Anonyymi
        Beautymail kirjoitti:

        ihan valheita täällä :(

        Onko jo uusi verkkokauppa avattu?


    • katikaupa

      Suosittelen!

    • Anonyymi

      Toimitus viikon sisällä. Oikeat tavaratkin.

    • Anonyymi

      Viikko sitten tilattu, vielä ei ole paketti tullut. Asiakaspalvelu vastaa huonosti kyselyihin. Nyt perjantaina ilmeisesti piti lähteä paketti matkaan mutta vähän epäilen. Odotellaan..

    • Anonyymi

      Onko tää firma loppunut? Tähän asti olen ollut tyytyväinen. Aina tullut mitä tilannut, tosin toimitus kestänyt luvattua pitempään.

      • Anonyymi

        Näköjään. Sivuilla lukee että: Beautymail toiminnot lopetetaan ja yritys lakkaa olemasta. Kaikki jo maksetut toimitukset lähetämme perille. Kiitos paljon yhteistyöstä ja aloitamme pian erikseen uusilla sivuilla. Olin kanssa tilaamassa, ei auta kuin odotella josko uudet sivut aukeavat. Vai onko jotakin vaihtoehtoista paikkaa tilata?


    • Anonyymi

      Nykyään toimii beutystop nimellä kyseinen firma. Edelleen asiakaspalvelu ei toimi. Reklamoin hoitotuolin kaukosäätimen, kysyin reklamaation perään 3 kertaa ilman vastausta. Alunperin luvattiin asiaa selvittää. Viimein laitoin tilauksen mukana viestin ja sanottiin että ei mene takuuseen. Alle vuodessa kaukosäädin rikki.

      Asiakaspalvelu on tökeröä. Kaikki toimii niin kauan kun ei mistään tarvitse reklamoida, jos ongelmia tulee niitä ei hoideta kunnolla.

    • Anonyymi

      Tätä vähän ounastelinkin ettei kaikki ole ok. Palautus mahdollisuus heikko jos viallinen tavara. Itse pitää maksaa postikulut jos esim tuoli on viallinen tai ei vastaa kuvan mukaista tuotetta. Aika kallis lähettää omalla kustannuksella Viroon ja odotella rahapalautusta tai vaihtaa tuote... hmmm
      Jää väliin tällä(kin ) kertaa

    • Anonyymi

      Firma on nykyään beautystop.eu. Tilasin sieltä kalliin hoitopedin. Saatuani hoitopedin se ei vastannut yhtään verkkokaupan kuvassa olevaa tuotetta. Pehmusteet täysin erilaiset ja eri muotoiset ja halvan näköiset! Tuotteen nimikin oli sitten matkan varrella muuttunut! Laitoin sähköpostia enkä saanut heiltä vastausta! Älkää tilatko tuolta mitään. Huijausta koko firma!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      201
      3338
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1935
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1361
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe