Viikonloppu

ätminki

Moniko on kännissä tänään?

29

111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pajaa

Tällä hetkellä juon pohjia kun illemmalla on tarkoitus vähän vapottaa kannabista. Joku 12-16 kaljaa täytyy kyllä ensin juoda pohjalle.

• Cannnabis4Ever

Mitä vitun alkoholia??? Meikäläinen vetäsee volcanolla kannabista ja tänään on vuorossa sativapainotteinen Powerplant. Häh häh hää ampukaa itsenne alkoholistit

• kukintyylillään

Minä taas nautin viikonlopun kunniaksi parit diapamit.

• pajaa

Cannabis on vaan perkeleesti parempaa alkoholin kanssa kuin ilman. Kummallakaan ei pääse yksinään sellaisiin oloihin kuin niitä yhdistämällä pääsee.

• Cannnabis4Ever

Totta, kannabis alkoholin kanssa on kiva juttu, mutta pelkkä alkoholi on perseestä. Kun on pajautellut, niin mulle riittää 2-3 kaljaa illan aikana. Ei tuu krapulaa ja kivaa on verrattuna siihen, että vetäisi pelkkää alkoholia.

• pajaa

Ei riitä 2-3 kaljaa. Edelleenkin 10-15 pohjalle ja sitten vapottamaan pajaa. Jotain uskomattoman ihanaa.

• Cannnabis4Ever

Siis täh, ekaks pajautellaan ja sitten alkoholia päälle, eikä toisin päin.

• pajaa

No ei todellakaan. Sitä tekee ne ,jotka käyttävät pääasiassa pajaa ja harvemmin juovat alkoholia. Kannabista voi ottaa reilun kännin jatkeeksi aivan huoletta jos on ennestään tottunut alkoholiin - jä kyllä, efekti on näin päin paljon intensiivisempi. Joskis varsin erilainen, jos vertaa normaaliin pilveen.

• pössytipöö

Itselle tulee ainakin pelkästä pilvestä vainoharhainen ja huono olo. Kaljan kanssa toimii mainiosti, nimenomaan niin päin että ensin juo reilusti pohjalle kaljaa ja sen jälkeen alkaa pössyttelemään...

• 4wt

Johtunee mahdollisesti aineen laittomuudesta. Kun juot alkoa pohjalle, et pelkkää pilveä koska olet jo laillisesti kännissä. Kyllähän alkollakin saa kuumotuksen päälle jos sitä juo paikoissa ja aikana jolloin sitä ei saisi käyttää.

Toki myös kannabislajikkeissakin on eroa.

• atm30-poikuustallella

No kaveri sammus kun joi vodkaa, se aina juo viinaa ja sammuu. Itse juon olutta hissukseen, kai olen illan kotona kun yksin ei baariin voi lähteä koska kaveri niin kännissä et se ei pääse mukaan.

• ollut viimeiset kaksi viikkoa. kiitos www.viitaseudunkumppanuus.fi

• psykoosia odotellessa.

• skitsofrenian osoitus.

• vapautta aivotoiminta, kun toinen vettä.

• lähdetään viitasaarelle mässäilemään ja unohdetaan ne leikit.

• mustalaisen verta.

• kasvottomat sotilaat.

• Rakettirastass

Mate-hauduketta. Piristävää mutta ei lamaa tai sekoita keskushermostoa. :)

Moni hehkuttaa tuota kannabista mutta mitä enemmän pajauttelette ja jos samalla se psyyke rakoilee niin riskit "kannabispsykoosiin" kasvaa. Siinäpä sitten selittelette kun on ääliöity aivan kympillä ja sitten pitäisi vielä sympatiaa tuntea itseaiheutetuille ongelmille. Näitä on nyt nähty vuosien varrella. :/ Pahimmillaan seuraukset ovat paljon pahemmat mitä pieni känniriehuminenkaan..

• Cannnabis4Ever

Haha hah kaveri on ihan pihalla. Meikäläisellä takana yli neljä vuotta pajauttelua, eikä mitään ongelmia. Ensimmäinen kannabispiikki voi tappa, eiks niin, näinhän se menee vai kuinka.

• pajaa

Kannabis aiheuttaa psykoosin 0.01% riskillä, alkoholi 2% riskillä (eli 200 kertaa todennäköisemmin kuin kannabis). Jos kannabis olisi niiin skitsofreniaa ja psykoosia aiheuttava päihde kuin propaganda väittää, kyllä psykoosi- ja skitsopotilaiden olisi paljon suurempi kuin se nyt on.

• Fiksu-ja-kunnollinen

Känni, noo muutama kaljan oon ottanu

• Totuudenkertojatar

Vähän punkkua maistellaan, varsinaisesti cannesissa ei olla.

• raitisnainen

ei ihme että ootte sinkkuja. juoppoja ja narkkareita. kuka niitä haluaa.

• ehkähuomensitten

Sauna ja tuoppi kolmosta rankan työn jälkeen, ei paljon muuta tarvita ku uni tulloo.

• Juopottelen tässä kivennäisvettä.....mut ei tästä taida känniä saada....vieläkin selvänä kuin vesi....prkl... ;P

Huomenna ehkä sitten pitää ehkä kokeilla vaihtaa juomista, jos sitten onnistuis paremmin........mut kohtuudella tietys niinku yleensä....

• Ehkä....ehkä typoilua tai sitten ei....

• Kilttiatm
    • parisuhdemies

Olin 4 vuotta selvinpäin. totesin että naiset vihaa raittiita miehiä joten aloin juomaan ja sain heti seksiä. Harrastin yhdenyön juttuja 15 kertaa ja sitten löysin tyttöystävän. En ole ollut ilman seksiä 3 päivää pitempää aikaa 2 vuoteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      266
      5301
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      62
      4368
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      120
      4281
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3680
    5. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3667
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      44
      3570
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      36
      2825
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2616
    9. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      20
      2616
    10. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      69
      2435
    Aihe