Tervehdys!
Haluan kertoa teille ,millaista on olla rehellinen, uskollinen ja kiltti 23-vuotias mies nyky-Suomessa. Tämä on siis tavallisen miehen tarina.
Sain vanhanaikaisen kasvatuksen ja minut on kasvatettu herrasmieheksi - turhaan. Jo ylä-asteella huomasin, että lukuisista aloitteistani huolimatta tytöt eivät koskaan kiinnostuneet meikäläisen seurasta. Paitsi kaveri-mielessä. Olen aina omannut laajan kaveripiirin ja minulla on vieläkin todella hyviä ystäviä, mutta...tyttöystävä on aina jäänyt vain haaveeksi-jostakin syystä. Siirryin lukioon ja siitä yliopistoon, mutta mikään ei muuttunut. Kävin kaikissa maailman kissaristiäisissä, bileissä ja muissa paikoissa, joissa tutustutaan naisiin, mutta... aina sain lähteä kotiin yksin sillä aikaa kun ns "glamour-pahis"-pojat poistuivat tukikohtaansa parin mimmin kanssa kainalossa. Nettideittailukaan ei tuottanut tulosta, koska viesteihini en ole koskaan saanut vastauksia. Jopa siitä huolimatta, että käytin noin vartin profiilitekstin tutkimiseen ja yhtäläisyyksien sekä muiden ns. tarttumapintojen löytämiseen.
Olen siis tajunnut, että jopa hyvännäköinen, mutta asiallinen nuori mies ei kiinnosta suomalaisia naisia mahdollisena elämänkumppanina. Luonteeltani olen kiltti, huomaavainen ja todella uskollinen-haluaisin siis elää saman naisen kanssa koko loppuelämäni eikä pettäminen edes kävisi mielessä. Arvostan pysyvyyttä, mutta se saa näköjään jäädä nykymaailmassa pois kuvioista. Ilmeisesti ongelmani on se, että olen liian tavallinen naisten mielestä, vaikka löytyykin harrastuksia, kavereita ja pysyvä työpaikka. Olen yli 180 cm pitkä ja urheilen päivittäin. En polta ja alkoholin runsas kulutuskaan ei kuulu elämääni. En ole koskaan harrastanut yhden yön juttuja.
Nykynaiset eivät arvosta miestä, joka haluaa perheen ja joka ajattelee huomista. Mies, joka on henkisesti kypsä ja jalat maassa oleva, ei kiinnosta nykynaisia. Jatkan etsintöjäni tästä huolimatta, mutta mikäli epäonnistun parinkin vuoden jälkeen, aion adoptoida lapsen-yksin. Olen aina haaveillut lapsesta, mutta kumppanin puute ei jätä muuta mahdollisuutta. Aion antaa ottolapselle kaiken, minkä pystyn. Ehkä tämä lapsi saa minut tuntemaan, millaista on olla perheellinen-edes osittain.
Tavallisen miehen tarina
47
524
Vastaukset
- Ikis__M
En nyt haluaisi särkeä unelmia mutta ei ne varmaan anna sinun adoptoida. Jos/kun laitat hakemuksen yksin miehenä 2000-luvun virkatädit ajattelee ettei sillä ole edes naista, se on varmaan homo tai pedofiili ja heittävät hakemuksesi roskikseen. Ainoa mahdollisuutesi on joku lähiö-yh joka ehkä tekee lapsen sinullekin, luultavasti tulee ero jossain vaiheessa mutta jäähän sinulle sentään viikonlopputapaamiset.
- Variseus
Näin se juuri on kunnollisella miehellä ei ole menekkiä. Olen sen minäkin kokenut,mutta kun aloin ryypätä ja rellestää, niin naisiakin löytyi. Puolet naisista tykkää siitä, että heti ensimmäisestä tapaamisesta lähtien pidät pillusta kiini ja oksa reikään vaan.
Olen kyllä tavallinen nuori nainen, ja arvostan pysyvyyttä. Tekstissä oli yksi huono juttu: perhe. Tai ei se huono ole, mutta mua ei perhe-elämä kiinnosta. Mies kyllä. Sääli, kun en tuollaista tule saamaan. Kaipa se on oma vika, mitäs oon viallinen.
- Ikis__M
Eikö perhe muka voi olla myös kaksi aikuista? Minusta on aika rajoitunutta ajatella että vasta lapset tekee perheen.
Ikis__M kirjoitti:
Eikö perhe muka voi olla myös kaksi aikuista? Minusta on aika rajoitunutta ajatella että vasta lapset tekee perheen.
Viittasin ihan aloittajan tekstiin. Hänhän kirjoitti suoraan haluavansa lapsia.
Kyllä perhe voi olla kaksi aikuista, en sitä kiistä :)
Mulle ei ainakaan lasten hommaaminen kiinnosta, monet miehet tuntuu olevan eri mieltä... Aina kuulee, että mieli muuttuu...- Ikis__M
AinaVääräNainen kirjoitti:
Viittasin ihan aloittajan tekstiin. Hänhän kirjoitti suoraan haluavansa lapsia.
Kyllä perhe voi olla kaksi aikuista, en sitä kiistä :)
Mulle ei ainakaan lasten hommaaminen kiinnosta, monet miehet tuntuu olevan eri mieltä... Aina kuulee, että mieli muuttuu...itselläkin vähn sama vika ollut aina ettei niin välttämätöntä hinkua ja ajatellut niin että jos ihan huippunainen olisi ja jos hän välttämättä haluaisi lapsen niin sitten ehkä, nykyään kun pitkään sinkkuna ollut ei kyllä enää haluisikaan mitään lapsiperhearkea. Luulen että aika monella miehellä näin ja aika monella lapsenhalu oikeasti toivetta sitouttaa nainen lapsen avulla. Joillakin miehillä varmaan sitten kuten ap:llä ihan aito halu päästä isäksi.
Ikis__M kirjoitti:
itselläkin vähn sama vika ollut aina ettei niin välttämätöntä hinkua ja ajatellut niin että jos ihan huippunainen olisi ja jos hän välttämättä haluaisi lapsen niin sitten ehkä, nykyään kun pitkään sinkkuna ollut ei kyllä enää haluisikaan mitään lapsiperhearkea. Luulen että aika monella miehellä näin ja aika monella lapsenhalu oikeasti toivetta sitouttaa nainen lapsen avulla. Joillakin miehillä varmaan sitten kuten ap:llä ihan aito halu päästä isäksi.
Mä itse ajattelen, että vaikka mies tahtomalla tahtois, niin sais etsiä muualta. Tykkäänhän mä lapsista, mutta kunhan ei ole omia :D Mä luulen, että liki kaikki miehet jotka törmää naiseen, kuka ei halua lapsia, niin ajattelee heti kuinka naisen mieli muuttuu. Aika iso pettymys miehelle, kun ei mieli muutukaan.
- Ikis__M
Mä itse ajattelen, että vaikka mies tahtomalla tahtois, niin sais etsiä muualta. Tykkäänhän mä lapsista, mutta kunhan ei ole omia :D Mä luulen, että liki kaikki miehet jotka törmää naiseen, kuka ei halua lapsia, niin ajattelee heti kuinka naisen mieli muuttuu. Aika iso pettymys miehelle, kun ei mieli muutukaan.
Kieltämättä jos ajattelee ihan omiakin tuttuja niin pidempään parsiuhteessa olleissa kyllä ne kaikki on lapsia tehneet tai ainakin yrittäneet ja naiseltahan se aloite siihen yleensä lähtee jos suunnitellusti tulee.
Ikis__M kirjoitti:
Kieltämättä jos ajattelee ihan omiakin tuttuja niin pidempään parsiuhteessa olleissa kyllä ne kaikki on lapsia tehneet tai ainakin yrittäneet ja naiseltahan se aloite siihen yleensä lähtee jos suunnitellusti tulee.
Mun lähipiirissäkin varmaankin kaikki lapsijutut on lähtenyt naiselta... Mä oon oman lähipiirin outolintu, kun oon sanonut etten lapsia halua.
Lähipiirissä tosin on miehiä, jotka haluaa lapsia "sitten joskus"... mut mulle sopivia ei, just siks kun en halua...
Olisikohan nettideittailu ens vuonna...?- Ikis__M
Mun lähipiirissäkin varmaankin kaikki lapsijutut on lähtenyt naiselta... Mä oon oman lähipiirin outolintu, kun oon sanonut etten lapsia halua.
Lähipiirissä tosin on miehiä, jotka haluaa lapsia "sitten joskus"... mut mulle sopivia ei, just siks kun en halua...
Olisikohan nettideittailu ens vuonna...?Jos ihan oikeasti et koskaan ikinä lapsia halua tai tule haluamaan niin olisikohan hyvä deittaillessa kertoa kärkeen ettei niitä voi saada ainakaan hyvin suurella todenäköisyydellä, saisit sillä karkotettua miehet jotka salaa toivoo mielenmuutosta eikä tulisi pettymyksiä kumminkaan puolin sitten kun jo lähdössä tietäisi mies että lapsia ei tule piste.
Ikis__M kirjoitti:
Jos ihan oikeasti et koskaan ikinä lapsia halua tai tule haluamaan niin olisikohan hyvä deittaillessa kertoa kärkeen ettei niitä voi saada ainakaan hyvin suurella todenäköisyydellä, saisit sillä karkotettua miehet jotka salaa toivoo mielenmuutosta eikä tulisi pettymyksiä kumminkaan puolin sitten kun jo lähdössä tietäisi mies että lapsia ei tule piste.
Ihan oikeasti joo. No, deittailusta en tiedä mitään, kun en ikinä treffeillä ollut, mutta joo, monelle on sanottu että turha odottaa lapsia. Sitten (suhteeseen ajauduttuani, olleeet ennen kavereita, mutta...) huomaan, että niin se vaan joskus toivoo vaikka oon sanonut, että ei... Huoh.
Ihan oikeasti joo. No, deittailusta en tiedä mitään, kun en ikinä treffeillä ollut, mutta joo, monelle on sanottu että turha odottaa lapsia. Sitten (suhteeseen ajauduttuani, olleeet ennen kavereita, mutta...) huomaan, että niin se vaan joskus toivoo vaikka oon sanonut, että ei... Huoh.
Ja ei, en ole ollu kuin neljän kanssa. Ikää on sitten 21.
- MrCynical
Kyllä tuollainen mies kiinnostaa kumppaniehdokkaana. Asiassa on kaksi muttaa:
- tuollainen mies kiinnostaa vasta kun juoksut on juostu, bileet biletetty ja matkailut matkailtu
- tuollainen mies kiinnostaa vain elättäjänä, ts. vain koska nainen haluaa lapsia keskiluokkaisen elintason
Johtopäätös: saatat joutua odottamaan vielä, välillä 25-30v naisten kiinnostus herää. Ja, ikävä kyllä, saatat joutua tyytymään naiseen joka ei ole sinun tasoasi ulkonäöllisesti puhumattakaan että harrastaisi liikuntaa. Tunnen monta kaltaistasi miestä, olivat täysin kokemattomia yli 25-vuotiaaksi, nyt avioliitossa pyöreän rouvan kanssa.
Viestisi perusteella ei kannata luovuttaa, olet tuleva KTM. Ei myöskään kannata jäädä odottamaan, koska tulet pettymään ja ehkä katkeroitumaan huomatessasi että kun naiset viimein haluavat sinut, he ovat menettäneet nuoruuden hehkeytensä vuosia bailatessa, etkä tule saamaan sitä samaa intohimoa osaksesi kuin baarien pelimiehet.
Ratkaisut:
- ala pelimieheksi
- rakenna niin kova ura että kolmekymppisenä löytyy rahaa ja statusta (minimitaso : juristi tms). Voit antaa tylyt pakit juoksunsa juosseille ja valkata parhaan pinon päältä asumaan kivitaloon ja surauttamaan hienolla maasturilla K-kauppaan - Fiksu-ja-kunnollinen
Hieno mies olet mutta liian kunnollinen kuten minäkin joten pilluotukset ei meitä noteraa. No oleen alle 168cm mutta kuitenkin naiset haluaa paskaisia juoppo miehiä jotka tykkää hakata naisia. En ole sellaiseksi syntynyt joten jään ilman naista.
- mythbuster
Rakkautta ei kannata miettiä järjellä. Vaikka se itselle olisikin ihan luonnollinen ajatustapa, niin naisille se ei sitä ole. Nykyajan romantiikka on aika kliseistä ja siihen kuuluu tietty "Romeo ja Julia" ajatusmalli, ajatus epätoivoisesta ja epätodennäköisestä rakkaudesta. Rakkaudesta jota vastaan on koko maailma, mutta siltikin se raivaa tiensä mahdottomasta mahdolliseen. Järki on se mitä vastaan romantiikka taistelee - ei kumppani vaan vihollinen.
- Kunnollinen_nainen
Luetaanpa rivien välistä:
"Haluan kertoa teille ,millaista on olla rehellinen, uskollinen ja kiltti 23-vuotias mies nyky-Suomessa. Tämä on siis tavallisen miehen tarina."
Miten se uskollisuus näkyy? Entä rehellisyys? Kiltteys? Millä perusteella olet tavallinen? Oletko oikeasti keskiluokkainen, ns. "hyvän perheen" poika, joka on tehnyt aina niin kuin on kotona ja koulussa sanottu. Haluaisitko olla vain rakastettu ja hyväksytty, kuten vanhemmillesikin olit kun tottelit ja noudatit kaikkia tuntemiasi sääntöjä, mutta aikuisten elämässä se ei joka allueella niin toimikaan?
Tiedätkö mitä haluat? Mitä itse olet? Oletko vain luokka-asemasi toisinto?
"Sain vanhanaikaisen kasvatuksen ja minut on kasvatettu herrasmieheksi - turhaan."
No mitä se "herrasmieskasvatus" seksuaalisuudesta sanoo? Seurustelusta? Rakkaudesta? Intohimosta? Pidättyväisyydestä?
"Jo ylä-asteella huomasin, että lukuisista aloitteistani huolimatta tytöt eivät koskaan kiinnostuneet meikäläisen seurasta. Paitsi kaveri-mielessä. Olen aina omannut laajan kaveripiirin ja minulla on vieläkin todella hyviä ystäviä, mutta...tyttöystävä on aina jäänyt vain haaveeksi-jostakin syystä."
Ketä yritit ja miten? Mietipä uudelleen näitä kysymyksiä: "mitä se "herrasmieskasvatus" seksuaalisuudesta sanoo? Seurustelusta? Rakkaudesta? Intohimosta? Pidättyväisyydestä?" Toisin sanoen olitko ujo ja ahdistunut seksuaaliasioiden edessä ja oikein huouit sisäänpäinkääntyneisyyttä, mitä erotiikan alaan tuli?
"Siirryin lukioon ja siitä yliopistoon, mutta mikään ei muuttunut. Kävin kaikissa maailman kissaristiäisissä, bileissä ja muissa paikoissa, joissa tutustutaan naisiin, mutta... aina sain lähteä kotiin yksin sillä aikaa kun ns "glamour-pahis"-pojat poistuivat tukikohtaansa parin mimmin kanssa kainalossa."
Olisitko halunnut nimenomaan näitä "glamour-pahisten" tyttöjä? Vai olisiko kuka vain käynyt? Haluaisitko olla jännämies, mutta kasvatus sanoo että pitää olla kunnon mies? Tiedätkö yleensäkin mitä haluat, vai oletko aina seurannut valmista polkua joka sinulle on perheen taholta osoitettu?
"Nettideittailukaan ei tuottanut tulosta, koska viesteihini en ole koskaan saanut vastauksia. Jopa siitä huolimatta, että käytin noin vartin profiilitekstin tutkimiseen ja yhtäläisyyksien sekä muiden ns. tarttumapintojen löytämiseen."
Ehkä et ole kovin vetoava kirjoittaja? Ehkä kuvasi ei sytytä? Ehkä suhde seksuaalisuuteen /naisiin karkoittaa naiset? Ehkä olet kalastellut täysin väärissä vesissä?
"Olen siis tajunnut, että jopa hyvännäköinen, mutta asiallinen nuori mies ei kiinnosta suomalaisia naisia mahdollisena elämänkumppanina."
Siis millä perusteella olet hyvännänköinen, jos kukaan ei tunnu kiinnostuvan? Oma silmä paras peili, mutta ei välttämättä juuri seurusteluasioissa.
"Luonteeltani olen kiltti, huomaavainen ja todella uskollinen-haluaisin siis elää saman naisen kanssa koko loppuelämäni eikä pettäminen edes kävisi mielessä. Arvostan pysyvyyttä, mutta se saa näköjään jäädä nykymaailmassa pois kuvioista."
Takertuva ja konservatiivinen? Mistä voit tietää että "pettäminen ei edes kävisi mielessä"? Käykö seksi usein noin muuten mielessä? Mistä tiedät että tulet haluamaan vain yhtä naista koko elämäsi? Että ylipäänsä tulet haluamaan häntä? Vai onko sinulle ihan sama, onko suhteessa esim. seksiä, kunhan on se pysyvyys ja sitoumus? Haluatko sitoutumista ja tietynlaista perhemallia enenmmän kuin ketään naista (eli ihmistä)? Harva haluaa olla nukke toisen vahakabinetissa.
"Ilmeisesti ongelmani on se, että olen liian tavallinen naisten mielestä, vaikka löytyykin harrastuksia, kavereita ja pysyvä työpaikka. Olen yli 180 cm pitkä ja urheilen päivittäin. En polta ja alkoholin runsas kulutuskaan ei kuulu elämääni. En ole koskaan harrastanut yhden yön juttuja."
Et ole lainkaan tavallinen, vaan huomattavasti tavallista turvallisuushakuisempi. Toivottavasti löydät yhtä turvallisuushakuisen naisen, joka osaa arvostaa ominaisuuksiasi ja myös toisin päin.
"Nykynaiset eivät arvosta miestä, joka haluaa perheen ja joka ajattelee huomista. Mies, joka on henkisesti kypsä ja jalat maassa oleva, ei kiinnosta nykynaisia."
Moni nykynainen ei tarvitse miestä turvallisen keskiluokkaisen elämän saadakseen, vaan tavoittelee sitä omilla ansioillaan. Mutta eivät ole kaikki naiset samasta puusta veistettyjä. Joten opettele ensin puhumaan naisista monikossa, niin annat itsestäsi vähän fiksumman vaikutelman.
"Jatkan etsintöjäni tästä huolimatta, mutta mikäli epäonnistun parinkin vuoden jälkeen, aion adoptoida lapsen-yksin. Olen aina haaveillut lapsesta, mutta kumppanin puute ei jätä muuta mahdollisuutta. Aion antaa ottolapselle kaiken, minkä pystyn. Ehkä tämä lapsi saa minut tuntemaan, millaista on olla perheellinen-edes osittain."
Onnea suunnitelmallesi. :) Toivottavasti se toteutuu ja saat annettua lapselle yhtä turvallisen elämän kuin sinulla on ollut. Muista kuitenkin, että lasten kanssa voi tapahtua kaikenlaista. Lapsi on oma erillinen ihmisensä alusta alkaen, ei perhe-idyllin nukke.- RehtiMies777
AP täällä.
"Miten se uskollisuus näkyy? Entä rehellisyys? Kiltteys? Millä perusteella olet tavallinen? Oletko oikeasti keskiluokkainen, ns. "hyvän perheen" poika, joka on tehnyt aina niin kuin on kotona ja koulussa sanottu. Haluaisitko olla vain rakastettu ja hyväksytty, kuten vanhemmillesikin olit kun tottelit ja noudatit kaikkia tuntemiasi sääntöjä, mutta aikuisten elämässä se ei joka allueella niin toimikaan?"
-Uskollisuus näkyy kaikissa asioissa, joita teen päivittäin. Elän mielestäni muiden ihmisten hyväksi, eli kehtaan kutsua itseäni altruistiksi. Ajattelutapani: ensin muut, sitten minä. En puukota ystäviäni selkään enkä jätä vaikeina hetkinä. Välitän aidosti ympärilläni olevista ihmisistä. Luulen, että tämä vastasi osittain kysymykseesi. Väitän olevani rehellinen ,koska sanon suoraan kaiken, mitä luulen. En salaa mitään muilta, toki järkevyyden rajoissa. Harvemmin siis valehtelen. Ja kyllä, tulen keskiluokkalaisesta perheestä. En kuitenkaan väittäisi, ettö olen aina noudattanut kaikkia sääntöjä. Tästä huolimatta "rikkomuksistani" ei tainnut aiheutua haittaa kenellekään :)
"Tiedätkö mitä haluat? Mitä itse olet? Oletko vain luokka-asemasi toisinto?"
-En mieti kuuluvani johonkin luokkaan kun haen seuraa. Tiedän kyllä, mitä haluan=vakavan suhteen välittävän kumppanin kanssa, jonka ajatusmaailma pyörii samojen napojen ympärillä. Toistaiseksi, tälläistä ihmistä ei tullut vastaan.
"No mitä se "herrasmieskasvatus" seksuaalisuudesta sanoo? Seurustelusta? Rakkaudesta? Intohimosta? Pidättyväisyydestä?"
-Herrasmieskasvatus kertoo mielestäni sen, että mies kunnioittaa naista ihmisenä eikä tyrkytä itseänsä väkisin tämän seuraan. Herrasmies ottaa huomioon naisen halut ja toiveet, muistaa kukkia jne. Pienet asiat ovat tärkeitä. Haluan suhteen, jossa ei esiinny dominoivaa kumppania vaan molemmat osallistuvat suhteeseen tasapuolisesti. Luulin, että naisia seksuaalisesti kiehtoo huomaavainen mies, muttei näin oikeastaan ole. Joten tällä hetkellä olen hakoteillä asian suhteen.
"Ketä yritit ja miten? Mietipä uudelleen näitä kysymyksiä: "mitä se "herrasmieskasvatus" seksuaalisuudesta sanoo? Seurustelusta? Rakkaudesta? Intohimosta? Pidättyväisyydestä?" Toisin sanoen olitko ujo ja ahdistunut seksuaaliasioiden edessä ja oikein huouit sisäänpäinkääntyneisyyttä, mitä erotiikan alaan tuli?"
-Yritin aloittaa keskustelun tyttöjen kanssa, jotka vaikuttivat tasapainoisilta ja tavallisilta. Keskustelu luisti aina ja muutamien kanssa olen kirjoitellut kuukausia, mutta aina kun ehdotin treffejä muuten kuin kavereina, diskussio katkesi kuin seinään. Bileissäkin olen jutellut tyttöjen kanssa, mutta he aina katosivat mystisten vessareissujen päätteeksi eivätkä nämä jutut ikinä johtaneet mihinkään. En ole koskaan ollut ujo, päinvastoin, olen tottunut esiintymään ihmisten edessä ihan harrastukseni takia (yhtyesoitto). Osaan mielestäni ottaa luonnollista kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen vaikka keskellä kirkasta päivää (olen jutellut bussipysäkillä, kassajonossa jne). Seksuaaliset aspektit eivät mua ahdista, toisinpäin. Oikeastaan, en ole koskaan niitä miettinytkään, koska kai ne tulevat ihan luonnosta.
"Siis millä perusteella olet hyvännänköinen, jos kukaan ei tunnu kiinnostuvan? Oma silmä paras peili, mutta ei välttämättä juuri seurusteluasioissa."
-On kehuttu muidenkin kuin vanhempien ja ystävien toimesta, joten luulisin olevani vähintään keskivertomiehen näköinen.
Takertuva ja konservatiivinen? Mistä voit tietää että "pettäminen ei edes kävisi mielessä"? Käykö seksi usein noin muuten mielessä? Mistä tiedät että tulet haluamaan vain yhtä naista koko elämäsi? Että ylipäänsä tulet haluamaan häntä? Vai onko sinulle ihan sama, onko suhteessa esim. seksiä, kunhan on se pysyvyys ja sitoumus? Haluatko sitoutumista ja tietynlaista perhemallia enenmmän kuin ketään naista (eli ihmistä)? Harva haluaa olla nukke toisen vahakabinetissa."
-En pystyisi pettämään. Miksi? Vastaus löytyy altruisti-virkkeestäni. Arvostan seksiä, mutta se ei mielestäni ole parisuhteen tärkeimpiä kulmakiviä. Henkisellä yhteenkuuluvuudella on mielestäni enemmän merkitystä. Haluan toki naisen, joka sopii mainitsemaasi "perhemalliin", mutta parisuhdehan muodostuu kompromisseista, eiks jee? Ongelmana näen sen, että minulla ei ole minkäännäköistä vertailupohjaa enkä edes mieti mainitsemaasi näin syvällisesti. Ja kuten olen todennut aikaisemmin, haluan naisen tasavertaiseksi kumppaniksi, en nukeksi.
"Joten opettele ensin puhumaan naisista monikossa, niin annat itsestäsi vähän fiksumman vaikutelman."
-Trolli?
"Onnea suunnitelmallesi. :) "
-kiitos - kunnollinen_nainen
RehtiMies777 kirjoitti:
AP täällä.
"Miten se uskollisuus näkyy? Entä rehellisyys? Kiltteys? Millä perusteella olet tavallinen? Oletko oikeasti keskiluokkainen, ns. "hyvän perheen" poika, joka on tehnyt aina niin kuin on kotona ja koulussa sanottu. Haluaisitko olla vain rakastettu ja hyväksytty, kuten vanhemmillesikin olit kun tottelit ja noudatit kaikkia tuntemiasi sääntöjä, mutta aikuisten elämässä se ei joka allueella niin toimikaan?"
-Uskollisuus näkyy kaikissa asioissa, joita teen päivittäin. Elän mielestäni muiden ihmisten hyväksi, eli kehtaan kutsua itseäni altruistiksi. Ajattelutapani: ensin muut, sitten minä. En puukota ystäviäni selkään enkä jätä vaikeina hetkinä. Välitän aidosti ympärilläni olevista ihmisistä. Luulen, että tämä vastasi osittain kysymykseesi. Väitän olevani rehellinen ,koska sanon suoraan kaiken, mitä luulen. En salaa mitään muilta, toki järkevyyden rajoissa. Harvemmin siis valehtelen. Ja kyllä, tulen keskiluokkalaisesta perheestä. En kuitenkaan väittäisi, ettö olen aina noudattanut kaikkia sääntöjä. Tästä huolimatta "rikkomuksistani" ei tainnut aiheutua haittaa kenellekään :)
-En mieti kuuluvani johonkin luokkaan kun haen seuraa. Tiedän kyllä, mitä haluan=vakavan suhteen välittävän kumppanin kanssa, jonka ajatusmaailma pyörii samojen napojen ympärillä. Toistaiseksi, tälläistä ihmistä ei tullut vastaan.
"No mitä se "herrasmieskasvatus" seksuaalisuudesta sanoo? Seurustelusta? Rakkaudesta? Intohimosta? Pidättyväisyydestä?"
-Herrasmieskasvatus kertoo mielestäni sen, että mies kunnioittaa naista ihmisenä eikä tyrkytä itseänsä väkisin tämän seuraan. Herrasmies ottaa huomioon naisen halut ja toiveet, muistaa kukkia jne. Pienet asiat ovat tärkeitä. Haluan suhteen, jossa ei esiinny dominoivaa kumppania vaan molemmat osallistuvat suhteeseen tasapuolisesti. Luulin, että naisia seksuaalisesti kiehtoo huomaavainen mies, muttei näin oikeastaan ole. Joten tällä hetkellä olen hakoteillä asian suhteen.
"Ketä yritit ja miten? Mietipä uudelleen näitä kysymyksiä: "mitä se "herrasmieskasvatus" seksuaalisuudesta sanoo? Seurustelusta? Rakkaudesta? Intohimosta? Pidättyväisyydestä?" Toisin sanoen olitko ujo ja ahdistunut seksuaaliasioiden edessä ja oikein huouit sisäänpäinkääntyneisyyttä, mitä erotiikan alaan tuli?"
-Yritin aloittaa keskustelun tyttöjen kanssa, jotka vaikuttivat tasapainoisilta ja tavallisilta. Keskustelu luisti aina ja muutamien kanssa olen kirjoitellut kuukausia, mutta aina kun ehdotin treffejä muuten kuin kavereina, diskussio katkesi kuin seinään. Bileissäkin olen jutellut tyttöjen kanssa, mutta he aina katosivat mystisten vessareissujen päätteeksi eivätkä nämä jutut ikinä johtaneet mihinkään. En ole koskaan ollut ujo, päinvastoin, olen tottunut esiintymään ihmisten edessä ihan harrastukseni takia (yhtyesoitto). Osaan mielestäni ottaa luonnollista kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen vaikka keskellä kirkasta päivää (olen jutellut bussipysäkillä, kassajonossa jne). Seksuaaliset aspektit eivät mua ahdista, toisinpäin. Oikeastaan, en ole koskaan niitä miettinytkään, koska kai ne tulevat ihan luonnosta.
"Siis millä perusteella olet hyvännänköinen, jos kukaan ei tunnu kiinnostuvan? Oma silmä paras peili, mutta ei välttämättä juuri seurusteluasioissa."
-On kehuttu muidenkin kuin vanhempien ja ystävien toimesta, joten luulisin olevani vähintään keskivertomiehen näköinen.
Takertuva ja konservatiivinen? Mistä voit tietää että "pettäminen ei edes kävisi mielessä"? Käykö seksi usein noin muuten mielessä? Mistä tiedät että tulet haluamaan vain yhtä naista koko elämäsi? Että ylipäänsä tulet haluamaan häntä? Vai onko sinulle ihan sama, onko suhteessa esim. seksiä, kunhan on se pysyvyys ja sitoumus? Haluatko sitoutumista ja tietynlaista perhemallia enenmmän kuin ketään naista (eli ihmistä)? Harva haluaa olla nukke toisen vahakabinetissa."
-En pystyisi pettämään. Miksi? Vastaus löytyy altruisti-virkkeestäni. Arvostan seksiä, mutta se ei mielestäni ole parisuhteen tärkeimpiä kulmakiviä. Henkisellä yhteenkuuluvuudella on mielestäni enemmän merkitystä. Haluan toki naisen, joka sopii mainitsemaasi "perhemalliin", mutta parisuhdehan muodostuu kompromisseista, eiks jee? Ongelmana näen sen, että minulla ei ole minkäännäköistä vertailupohjaa enkä edes mieti mainitsemaasi näin syvällisesti. Ja kuten olen todennut aikaisemmin, haluan naisen tasavertaiseksi kumppaniksi, en nukeksi.
"Joten opettele ensin puhumaan naisista monikossa, niin annat itsestäsi vähän fiksumman vaikutelman."
-Trolli?
-kiitosAltruismia? Vai vaan sitä, että omat rajat on hukassa? Elätkö siitä, että saat hyväksyntää toisilta kunnollisuudellasi?
Tunnut olevan kovin varma kunnollisuudestasi, mutta kuitenkin, kun kysyn: "Mistä voit tietää että "pettäminen ei edes kävisi mielessä"? "
Vastaat: "Ongelmana näen sen, että minulla ei ole minkäännäköistä vertailupohjaa enkä edes mieti mainitsemaasi näin syvällisesti."
Mielikuvasi itsestäsi on koulumenestyksen kiiltokuvapoika, mutta se on ennen kaikkea yhden luokka-aseman tuomaa etuoikeutta ja arvomaailmaa. Vaikka et mieti luokka-asemia, se ei poista keskiluokkaisuuttasi. Päinvastoin, jos et tiedosta sen vaikutuksia, se vaikuttaa elämääsi vielä enemmän.
Jos haluat naisen tasaveroiseksi kumppaniksi, pitääkö hänenkin asettaa muut ennen itseä? Sinut ennen itseä? Yhteiset lapsenne ennen sinua ja itseään? Koko muu maailma ennen itseään? Ehkäpä siinä tapauksessa etsit väärästä paikasta, joku maailmanparantaja olisi sinulle se sopivin nainen? Vai haluatko naisen, jota kohtaan voit toteuttaa palvontaviettiäsi. Harva haluaa kultaiseen häkkiin jalustalle.
Kai olet muuten kasvissyöjä, jottei ruokavaliosi edesauta eläinten kärsimystä ja peräti hyödy siitä? On kaikkea muuta kuin kunnollista osallistua näin julmaan käytäntöön kuin lihateollisuuden tukemiseen.
Kysy muuten niiltä naisystäviltäsi, miksi he eivät halua sinua seksuaalisesti. Jos nainen on oikea ystävä, hän selittää asian. Jos on pinnallinen kaveri, saat "kyllä sullekin joku löytyy" -lohdutusta. - 15yearsofvirginity
RehtiMies777 kirjoitti:
AP täällä.
-Trolli?
-kiitosSanon rehellisesti : olet pulassa.
Tarinasi on kuin omani, silloin kun olin parikymppinen ja täysin kokematon. Ja sellaisena pysyin. Itse päätät uskotko minua vai et, mutta naisettomuutesi pitäisi olla syy ainakin miettiä asiaa. Tässä ovat syyt miksi olin ja pysyin naisettomana:
"Elän mielestäni muiden ihmisten hyväksi, eli kehtaan kutsua itseäni altruistiksi. Ajattelutapani: ensin muut, sitten minä."
Tätä nainen ei halua. Naisen haluaman miehen järjestys on 1. sinä 2. nainen/perhe 3. muut. Ensin sinä hankit resursseja, esim. uran ja ystäviä, kokemuksia, taitoja. Mieluiten asioita joita et tee saadaksesi naisen. Sitten, kun olette naimisissa ja teillä on lapsia, laitat etusijalle vaimosi ja lapsesi - ja kyllä, he tulevat ennen muita. Sitten, ja vasta sitten, tulevat kaikki muut jotka nyt laitat etusijalle. Ei tarkoita sitä etteikö sinun tulisi olla ystävällinen ja auttaa heikompia, mutta ei niin että muut ensin ja sitten vasta sinä.
"Herrasmieskasvatus kertoo mielestäni sen, että mies kunnioittaa naista ihmisenä eikä tyrkytä itseänsä väkisin tämän seuraan."
Nainen haluaa mieheltä rohkeutta, päättäväisyyttä, viettelytaitoja. Nainen ei halua miestä joka kunnioittaa häntä, vaan miehen joka himoitsee häntä. Tämä on tutkittua, lue Psychology Today: "women want to be wanted". Siksi herrasmiehet juttelevat naisten kanssa alkuillasta kun taas pelimiehet panevat naisten kanssa loppuillasta.
"Herrasmies ottaa huomioon naisen halut ja toiveet, muistaa kukkia jne. Pienet asiat ovat tärkeitä."
Mutta ne ovat pieniä asioita jotka tulevat isojen asioiden päälle. Naisen vaistot elävät kivikaudella, ja silloin mies joka toi kukkia oli heikko. Vahva mies oli metsästysretkellä, kaatoi leijonan muiden miesten kanssa, rakasteli vaimoaan ja EHKÄ toi kukkasen seuraavana aamuna.
"Haluan suhteen, jossa ei esiinny dominoivaa kumppania vaan molemmat osallistuvat suhteeseen tasapuolisesti. Luulin, että naisia seksuaalisesti kiehtoo huomaavainen mies, muttei näin oikeastaan ole. Joten tällä hetkellä olen hakoteillä asian suhteen."
Kts. edellinen vastaus. Huomaavaisuus on lisäominaisuus, itsessään se ei sytytä. Seksuaalisesti valtaisa enemmistö naisista haluaa dominoivan miehen, jopa alistavan. Mieti miten seksiä yleensä kuvataan: "mies ottaa naisen" - tämä on dominointia, valloittamista, omistamista. Nainen voi haluta tasa-arvoa olohuoneessa, mutta makuuhuoneessa luolanainen herää.
Nyt on valinnan paikka. Haluatko odottaa yksisarvista vai hyväksyä sen että naiset haluavat voimaa, itsevarmuutta, dominanssia, jota kuvataan "maskuliinisuudeksi"/"jämeryydeksi"?
Älä usko sitä mitä naiset sanovat. Se on tarkoitettu miehille yleisesti, miehille joista nainen ei ole kiinostunut, miehille jotka nainen haluaa kavereiksi ilman hankalia tilanteita joissa pitää sanoa ei. Se ei ole tarkoitettu sille miehelle jonka nainen haluaa. Naiset haluavat miesten olevan kunnioittavia, auttavaisia, kohteliaita, varovaisia - paitsi SEN miehen joka sytyttää, SEN miehen joka ei kysele vaan toimii ja ottaa naisen omakseen.
Kumpi mies haluat olla? Mieti tarkkaan, analysoi itseäsi, ja ennen kaikkea katso mitä näet ympärilläsi. Tämä ratkaisee oletko muutaman vuoden päästä naisen kanssa vai katkeroitunut ja masentunut kuten minä olin kieltäydyttyäni näkemästä maailmaa sellaisena kuin se on. - 15yearsofvirginity
Lisään tähän muutamia "aputehtäviä" jotka autttavat selventämään asioita. Tiedän jo että nämä tilanteet ja kysymykset ovat sinulle tuttuja:
- mies kertoo härskejä vitsejä, jopa käpälöi naisia leikillisesti, mutta he kikattavat. Kun sinä yrität kertoa vitsin joka ei ole puoliksikaan yhtä härski, saat osaksesi toruvan katseen. Miksi?
- sinä autat naisia baarissa, ja he kehuvat miten mukava olet. Pöytään istuu röyhkeän itsevarma mies joka kertoo häiritsevän kovalla äänellä tarinoitaan. Mutta naiset eivät inhoakaan häntä, vaan tuntuukin siltä että kaikki muut paitsi tämä mies ovatkin muuttuneet naisille näkymättömiksi. Miksi?
- mielestäsi ystäväsi kohtelee naistaan törkeästi. Jättää vihaisen/itkevän naisen huomiotta puhuessaan kavereilleen. Myöhemmin huomaat että nainen on palannut miehen luo ja haluaa entistä pahemmin tämän kainaloon. Miksi?
- _surullinen_ naiskamu kertoo sinulle huonosta exästään, ja lohduttaessasi häntä ylistää sinua maasta taivaaseen. Kun näet tämän naisen taas _iloisena_, hän on löytänyt samanlaisen huonon miehen. Mistä on kyse?
Kun osaat vastata näihin, ymmärrät jo paljon enemmän naisista. - ggngnn
15yearsofvirginity kirjoitti:
Lisään tähän muutamia "aputehtäviä" jotka autttavat selventämään asioita. Tiedän jo että nämä tilanteet ja kysymykset ovat sinulle tuttuja:
- mies kertoo härskejä vitsejä, jopa käpälöi naisia leikillisesti, mutta he kikattavat. Kun sinä yrität kertoa vitsin joka ei ole puoliksikaan yhtä härski, saat osaksesi toruvan katseen. Miksi?
- sinä autat naisia baarissa, ja he kehuvat miten mukava olet. Pöytään istuu röyhkeän itsevarma mies joka kertoo häiritsevän kovalla äänellä tarinoitaan. Mutta naiset eivät inhoakaan häntä, vaan tuntuukin siltä että kaikki muut paitsi tämä mies ovatkin muuttuneet naisille näkymättömiksi. Miksi?
- mielestäsi ystäväsi kohtelee naistaan törkeästi. Jättää vihaisen/itkevän naisen huomiotta puhuessaan kavereilleen. Myöhemmin huomaat että nainen on palannut miehen luo ja haluaa entistä pahemmin tämän kainaloon. Miksi?
- _surullinen_ naiskamu kertoo sinulle huonosta exästään, ja lohduttaessasi häntä ylistää sinua maasta taivaaseen. Kun näet tämän naisen taas _iloisena_, hän on löytänyt samanlaisen huonon miehen. Mistä on kyse?
Kun osaat vastata näihin, ymmärrät jo paljon enemmän naisista.Ei kaikki naiset ole tuollaisia.
ggngnn kirjoitti:
Ei kaikki naiset ole tuollaisia.
Onneksi....tai no riippuu hieman miltä kantilta katsoo, jos olisi niin olisi paljon helpompi tehdä oma päätös mitä sitä tulevaisuudelta toivoo. ;P
- toinen_kunnollinenN
kunnollinen_nainen kirjoitti:
Altruismia? Vai vaan sitä, että omat rajat on hukassa? Elätkö siitä, että saat hyväksyntää toisilta kunnollisuudellasi?
Tunnut olevan kovin varma kunnollisuudestasi, mutta kuitenkin, kun kysyn: "Mistä voit tietää että "pettäminen ei edes kävisi mielessä"? "
Vastaat: "Ongelmana näen sen, että minulla ei ole minkäännäköistä vertailupohjaa enkä edes mieti mainitsemaasi näin syvällisesti."
Mielikuvasi itsestäsi on koulumenestyksen kiiltokuvapoika, mutta se on ennen kaikkea yhden luokka-aseman tuomaa etuoikeutta ja arvomaailmaa. Vaikka et mieti luokka-asemia, se ei poista keskiluokkaisuuttasi. Päinvastoin, jos et tiedosta sen vaikutuksia, se vaikuttaa elämääsi vielä enemmän.
Jos haluat naisen tasaveroiseksi kumppaniksi, pitääkö hänenkin asettaa muut ennen itseä? Sinut ennen itseä? Yhteiset lapsenne ennen sinua ja itseään? Koko muu maailma ennen itseään? Ehkäpä siinä tapauksessa etsit väärästä paikasta, joku maailmanparantaja olisi sinulle se sopivin nainen? Vai haluatko naisen, jota kohtaan voit toteuttaa palvontaviettiäsi. Harva haluaa kultaiseen häkkiin jalustalle.
Kai olet muuten kasvissyöjä, jottei ruokavaliosi edesauta eläinten kärsimystä ja peräti hyödy siitä? On kaikkea muuta kuin kunnollista osallistua näin julmaan käytäntöön kuin lihateollisuuden tukemiseen.
Kysy muuten niiltä naisystäviltäsi, miksi he eivät halua sinua seksuaalisesti. Jos nainen on oikea ystävä, hän selittää asian. Jos on pinnallinen kaveri, saat "kyllä sullekin joku löytyy" -lohdutusta.Mullakin pisti silmään tuo altruismi.
Kunnollisella miehelläkin on oma tahto ja älyä sanoa EI, kun tilanne sitä vaatii. Toivottavasti ap. ei ole kynnysmatto. Toisten ihmisten huomioon ottaminen on hyvä asia tiettyyn pisteeseen asti, ei aina. - keksiä
Eipä tämän ajan naiset oikein naisen nimeä ansaitsekkaan. Ne eivät halua monikaan lapsia. Niistä on toinen puoli jotain femoja ja muutama prosentti muuten pimahtaneita. Naimisiin jos niistä joku sitten menee niin ne jo vuoden päästä laskee sun omaisuutta tai sun rahoja, sitä silmällä pitäen, että paljonko he hyötyisivät jos eroaisivat sinusta. Jos teet sitten laspsen niitten kanssa niin niillä on jo erosuunnitelma valmiina, koska silloin viimeistään se on menoa sun rahoilles. Koska sulle määrätään elatus velvollisuus sun lapsestas hänen kanssaan. Voit menetttää talot ja tavarat ja lapses vielä, jos et pidä varaas. Avio ehto on ihan välttämätön hyvät veljet!! Ennen kuin lähdet tämän ajan naisen kassa vihki pallille. Ota selvää siitä mitä sun kannattaa tehdä ennen kuin tämän ajan naisen kanssa yhteistä leipää murrat. Esm jos sinulla on oma asunto, niin jo sen varalta sinun kannattaa tehdä sellainen avioehto sopimus, että kummallekkin aviopuolelle kuuluu se omaisuus joka hänellä on ollut ennen naimisiin menoaan. Alku kiinnostuksen vallassa on moni mies pitänyt tois arvoisena näitä elämän arki asioita. Tätä sokeutta sanottiin me ennen savotta kämpillä sanomalla, että miehelle on kahahtanu pillu päähän. Pidä siis mielessäsi elämän realiteetit. Suojaa omaisuutesi ja rahasi ennen kaikkea. Suomalainen yhteiskunta on jo sinänsä miestä syrjivä tänä päivänä.
- usko.minua
Nuorihan sinä Aloittaja vielä olet. Ehtii tuossa vielä vaikka mihin...
- Ex----------PUA
Ensinäkin olet nuori, joten MA:si on vielä poikastasoa.
Toiseksi, tervetuloa punaisen pillerin todellisuuteen: naiset ovat vaihtaneet monogamian hypergamiaan.
Joten, säästä hermojasi ja rahojasi.
Kehitä itseäsi, ja etsi naista joka on poikkeus. - 12345654321234567
Ja millaista naista sinä sitten haet? Kilttiä ja kunnollista, joka ei näytä siltä? Jokseenkin mahdoton yhtälö.
- Kuka_olet
Tekstistäsi ei käy millään tavalla ilmi se, että millainen olet ihmisenä. Kerrot ominaisuuksia, joita sinulla mielestäsi on parisuhdetta ajatellen, mutta vastaapa seuraaviin kysymyksiin, koska nämä ovat niitä juttuja, joista nainen on kiinnostunut:
- millainen on huumorintajusi? Mikä saa nauramaan?
- mitä tykkäät tehdä vapaa-aikanasi? Onko erityisiä harrastuksia?
- millaisia ystäviä ja kavereita sinulla on? Miten vietät heidän kanssaan aikaa?
- ovatko vanhempasi ja sisaruksesi sinulle läheisiä?
- millaisia haaveita sinulla on elämässäsi? Mitä haluaisit toteuttaa tulevaisuudessa esim. haluatko matkustaa johonkin kaukaiseen maahan tai haluatko opiskella uuden ammatin tai vaikka hypätä benji-hypyn?
- oletko luontoihminen? Tykkäätkö mökkeilystä? Vai viihdytkö paremmin konserteissa, baarissa tai shoppailemassa?
Minusta aloituksesi kertoo sinusta liian kiiltokuvamaista juttua. Siitä ei saa käsitystä siitä, että kuka olet, mitä teet ja mikä on sinulle tärkeää. Uskollisuus ja hyvät käytöstavat on sellaisia, joita pidetään itsestäänselvyytenä. Ei niitä tarvitse korostaa. Korosta sitä, että millainen persoonallisuus sinä olet. - Kokemuksesta
Monet naiset kuolaavat perääsi, kuten kirjoituksista voi päätellä. He kuitenkin ovat jo luovuttaneet, eivätkä voi katkeruudelleen mitään. Ymmärrä heitä, sillä he ovat mitä ovat. Oikea on jo tulossa, ihan siinä nurkalla katsellut sinua.
- KikkelikokkeliS
Totta! Nämä spermanpolttamat muijat posmittavat katkeroitunutta tekstiään! Mutta totuus on että olet vielä toooosi nuori. Anna itsellesi aikaa!
- jhfghlkgfbtgh
Viisi sanaa sinulle: itseriittoinen, omahyväinen, pikkuvanha, tylsä, marttyyri.
Tutkaile niitä sydämessäsi.- Älätrollaavittunaama
Lisää sanoja sulle
jhfghlkgfbtgh
Haista äitisi limainen vittu ja nuole sitä, tukehdu sen hajuun
- Uhhgh
Ainen Aasiasta, niin pääsee näistä ongelmista.
- kikkelikortti
Naisista: ole sinnikäs äläkä luovuta ikinä, jos on joku sopiva kiikarissa. Soittelet ja juttelet mukavia. Yrität vaan kovasti. Kun mimmi sanoo "joo" sovi nopeasti treffit ja klousaa juttu. Siitä se alkaa. Jatka huomioimista, hemmottelua ja pommitusta treffeillä ja erityisesti sen jälkeen. Nainen häkeltyy saamastaan lahjoista, huomiosta ja lepertelystä. Kohteliaisuuksia ne odottavat. Ole vanhanaikainen (kukat suklaat jne jne) Samalla näet viihdytkö itse hänen kanssa. Jos viihdyt anna mennä vaan ilman jarrua. Tuo kaikki on kovaa työtä eli helpolla ja itsestään ei tule tuo. JA nainen odottaa että SINÄ teet AINA aloitteen ja viet juttua eteenpäin. AINA.
Älä pidä liian korkeaa tasoa. Valitse joku samalta tasolta ja joku joka vaikuttaa tutulta. Tärkeää: suun soitto. Höpöttämällä ja flirtillä naisen saa kiinnostumaan. Ota mallia "etelänpojista" yms. kikkarapäistä.
Mitä enemmän harjoittelet, sitä paremmaksi tulet. Mitä täällä palstalla märehtiä, nauti elämästä.- ostakieostakie
Lisään vielä: 30 - 100 ei vastausta ja yksi ehkä / mysteerihymy ilman vastausta ... niin anna mennä vaan. Eli myyntityötä se on: ei tarvita kuin yksi "ostaja" joka on kiinnostunut susta
" viet juttua eteenpäin. AINA. "
En sano ettei juttusi toimi tai asiat eivät monesti noin ole.....ja riippuu toki mitä ja millaista haetaan ja miksi.........itse kannatan vahvasti vastavuoroisuutta.....
- Nnnnaaaiinennn
Tavottelet kuuta taivaalta: tasosi ei riitä kauniisiin tai edes normaaleihin naisiin. Etsi todella rumia naisia, he varmasti kelpuuttavat sinut.
Omasta nössöydestään on turha syyttää kotikasvatusta.0- mitä.muuta.voi.tapahtua
Olet siis sitä mieltä että tyytyminen on täysin ok, että ei koskaan pysty edes ihastumaan naiseen?
mitä.muuta.voi.tapahtua kirjoitti:
Olet siis sitä mieltä että tyytyminen on täysin ok, että ei koskaan pysty edes ihastumaan naiseen?
Jeps, ei kannata lähteä sellaiseen.......se on jo toista osapuoltakin kohtaa suuri vääryys, mutta muista että, niin se on silloinkin, jos nainella on sama tilanne, eli ei pysty koskaan ihastumaan sinuun....
- Nnnnaaaiinennn
mitä.muuta.voi.tapahtua kirjoitti:
Emmä kyllä mitään naiseen ihastumisesta sanonut. Onhan kaikilla oikeus ihastua niin kauniisiin kuin rumiin naisiin, kuka kieltää.
Palstaoppien mukaan ei kannata valittaa jollei saa naista/miestä koska sillon etsii liian tasokasta naista/miestä....Ätmitkin saisivat 100 kiloisen norsun mutta eihän se ätmeille kelpaa.
- ikuinen-sinkku
Sääli kyllä kun monet kunnolliset miehet jää ilman nais kokemuksia koska naiset haluaa vain väkivaltaisten jännämieten kanssa perustaa perheen
- aseasrasras
Joo. Näitä kilttien ja kunnollisten miesten tarinoita saa lukea ihan jatkuvalla syötöllä.
Naiset silti valittaa että mies ei huomioi, ei kohtele hyvin, ei rakasta oikeasti mutta silti eivät edes vahingossa valitse aloittajan kaltaisia miehiä? Ongelmallinen ristiriita.. Tuntuu monesti siltä että naiset ei halua kunnollista uskollista miestä, pelkästään naamakomeus/pituus/status/supliikki ratkaisee eli pinnallisesti taso. aseasrasras kirjoitti:
Joo. Näitä kilttien ja kunnollisten miesten tarinoita saa lukea ihan jatkuvalla syötöllä.
Naiset silti valittaa että mies ei huomioi, ei kohtele hyvin, ei rakasta oikeasti mutta silti eivät edes vahingossa valitse aloittajan kaltaisia miehiä? Ongelmallinen ristiriita.. Tuntuu monesti siltä että naiset ei halua kunnollista uskollista miestä, pelkästään naamakomeus/pituus/status/supliikki ratkaisee eli pinnallisesti taso.Niin hän se näyttää olevan myös monesti näillä miehillä, eli haetaan jotain sellaista mitä himoitsisi fyysisesti/henkisesti paljon, mutta itse ei "tarjota" samaa takaisin....
- Nnnnaaaiinennn
aseasrasras kirjoitti:
Naiset silti valittaa että mies ei huomioi, ei kohtele hyvin, ei rakasta oikeasti mutta silti eivät edes vahingossa valitse aloittajan kaltaisia miehiä? Ongelmallinen ristiriita.. Tuntuu monesti siltä että naiset ei halua kunnollista uskollista miestä, pelkästään naamakomeus/pituus/status/supliikki ratkaisee eli pinnallisesti taso.Kyllä sen naisenkin pitäisi rakastaa, ei riitä että kiltti mies yksipuolisesti rakastaa naista.
- jännämiehet.kelpaa.kyllä
Yksi piirre mikä näissä ketjuissa aina toistuu joka kerta on että naiset tuomitsevat kunnollisen kiltin miehen. Tuleeko naisille huono omatunto siitä että eivät kiinnostu hyvistä miehistä että heidät pitää demonisoida?
- naisetovathuoria
Naiset haluaa vain MELAA MEKKOON.
Jätä nuo herrasmiesmäisyydet, kiltteydet ja kunnolisuudet siihen kun olet 70 vuotias ja heppi ei enää seiso lääkkeilläkään. - Kunnonmiesolet
Naiset on kyllä ihan mulkkuja kun ei niille tuollainen hyvä mies kelpaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t947733- 374087
- 483650
- 2473206
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402752Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as402715Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212684- 462623
- 1402588
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292549