Irakilainen mies

Minna-88

Hei! Onko kellään kokemuksia pidemmältä ajalta irakilaisista miehistä. Avioliiton, seurustelun kautta. Miten arki sujunut, mitkä on erimielisyyksiä aiheuttavat tilanteet arjessa. Ovatko luotettavia? Ovatko vain oleskelu-luvan perässä? Onko heillä mahdollisesti vaimo kotimaassaan, tai toisessa euroopan maassa. Miten usein avioliitto päättyy avioeroon. Tottakai jokainen on persoona maasta ja kulttuurista riippumatta. Mutta onko jokin yhteinen luonteenpiirre tai kulttuurista johtuva heillä. Kiitos ihan asiallista keskustelua kiitos!

63

1053

Vastaukset 63

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jore4

Siinä taas yksi suomi bimbo muslimin koukussa.

• siittävaansanoeemeli

Tuossa kontiolahden lähistöllä tappelivat keskenään teräaseilla,mutta suosittelen ehdottomasti tutustumaan ,ei häviä suomalaisen miesten käytökselle ainut missä se on että kun kyllästyy sinuun niin,kannattaa suojata kaula...

• jore4

Nyt kun maassa on 30.000 uutta maleskelu lupaa vailla olevaa Irakilaismiestä, niin suomalaishoroilla riittää taas kysyntää.

• PahimmatHuoratMaailmassa
        jore4 kirjoitti:

Nyt kun maassa on 30.000 uutta maleskelu lupaa vailla olevaa Irakilaismiestä, niin suomalaishoroilla riittää taas kysyntää.

Siellä suomalais lortot ottaa perse pystyssä mällejä sisään läskit hyllyen, isyydestä voi koko heimo taistella keskenään.

• Kulttuurierot voivat hiertää helpostikin vastaan; muslimimaissa nainen on aina miehen varjossa. Täytyy myös sanoa, etten ole tavannut yhtäkään rehellistä muslimia - niin Suomessa elellessäni kuin nykyään ulkomailla asuessani. Olenkohan tavannut vain vääriä ihmisiä heidän uskontonsa edustajista vai missä lienee vika.
      Aina kuitenkin kannattaa olla enemmän varuillaan kuin sokeasti uskoa lepertelyt ja rakkaudenvannomiset. Sen nuo (muslimi)miehet osaavat luontevan tuntuisesti.
      Jos olet käynyt Turkissa tai muussa muslimimaassa, olet varmasti saanut maistiaisia kohtelusta naisia kohtaan. Vielä mainintana, heidän uskontoonsa kuuluu mm. että naista on ok lyödä kunhan tähän ei jää mustelmia.

Ja seikka millä ei ole tekemistä rodun kanssa; ihmisluonne voi olla uskomattoman kiero ja narsistinenkin.

• philadelfia

Täytyy sanoa, että olen tavannut taas hienotunteisia ja rehellisiä muslimeja elämässäni, työssäni. En usko sitäkään, että nainen on aina muslimimaissa miehen varjossa, koska hehän ovat perheen sielu. Olet tavannut vain vääriä ihmisiä.

Totta kai pitää olla varuillaan kuin uskoa sokeasti uskoa lepertelyt ja rakkaus vannomiset. Aivan takuulla osaavat puhua hölmömpiä naisia ympäri, sen tulemme näkemään lähitulevaisuudessa.

Jos olla joku käynyt Turkissa lomalla, niin kokemuksesta oppi ettei toista kertaa siihen maahan, jollei halua vaikeuksia-

Vaikka ihminen on kiero ja narsistinen, niin joillain roduilla on ihmeellinen voima käyttää sitä hyväkseen vielä enemmän kuin toisilla roduilla. Ihminen on toiselle ihmiselle aina susi.

• tererfgw4er
        philadelfia kirjoitti:

Täytyy sanoa, että olen tavannut taas hienotunteisia ja rehellisiä muslimeja elämässäni, työssäni. En usko sitäkään, että nainen on aina muslimimaissa miehen varjossa, koska hehän ovat perheen sielu. Olet tavannut vain vääriä ihmisiä.

Totta kai pitää olla varuillaan kuin uskoa sokeasti uskoa lepertelyt ja rakkaus vannomiset. Aivan takuulla osaavat puhua hölmömpiä naisia ympäri, sen tulemme näkemään lähitulevaisuudessa.

Jos olla joku käynyt Turkissa lomalla, niin kokemuksesta oppi ettei toista kertaa siihen maahan, jollei halua vaikeuksia-

Vaikka ihminen on kiero ja narsistinen, niin joillain roduilla on ihmeellinen voima käyttää sitä hyväkseen vielä enemmän kuin toisilla roduilla. Ihminen on toiselle ihmiselle aina susi.

Muslimimaissa nainen perheen sielu ? Miten tuo ilmenee ?
        Naisen paikkahan on kotona, no joo, varmaankin hän siellä on "perheen sielu" pyörittäessään perheen elämää kodin seinien SISÄpuolella. Miehet sitä vastoin ovat vapaita tulemaan ja menemään mielensä mukaan ja nythän on näiden maahan tulleiden mielestä aivan perin kummallista, ettei täällä ole valmiiksi teebaareja, joissa voisi istuskella iltaisin, siis äijäporukalla. Kun taas naiset ja lapset oleskelevat kotona...

• 9782
        philadelfia kirjoitti:

En ota muuten kantaa kirjoitukseesi, mutta että "nainen on perheen sielu"!
        Ei hemmetti! Tiedätkö LAINKAAN millainen on naisen asema useimmissa arabi/muslimimaissa??!

• Eisuominainen

Voi jeesus, onko aloittaja jostain kivikaudelta itsee... Ei kyllä itsee ole suomalainen nainen ( olen kuka olen) kuintenkin voin kysyy, mistä teillä naisilla yleensä tulee päähän ajatus että musliml olisi MIES???
      Ei normaali nainen etees ajatelle sellaista että voisi avioliitto solmia, viellä epäillä onko kotimaassa nainen tai ei ja kysyy viellä että onko kultuuriero.Luullen että kolmanne luokkan tasolla lapsikin sen tiedää.
      Ei ma vaan tajua teitä, vaikka ma omaan mielestä tyhmäkään ei ole.Onneksi mun työpaikalla sellaisia "kusipäitä" naisia ei ole kuka olisi muslimeista kiinostunut, varma vaihtaisin työpaikka. Hyviä miehiä on suomi pullollan, kuin vaan teete silmät auki eikkä kyttä muslimien ruskeitä silmiä.

• Kiitoksianäistä

Hienoa siinä tuli totuuden sanoja ulkomaalaisen naisen suusta.

• HatersGonnaHateAwww

Mistä tiedät, että ruudun takana oli ulkomaalainen..näitkö oikein ruudusta??? ihan kun kyseinen henkilö EI voisi olla suomalainen, joka esittää ulkomaalaista...jättää vain ä-kirjaimen pois ja tilalle a kuten mä muutetaan ma:ksi....turhaa sitä lietsoa vihaa tekeytymällä ulkomaalaiseksi...kaikki maailman RaakaWatsonit, Joret ja eräketut sitä täällä harrastavat....eivät eroa mitenkään natseista.

• Antaaählämien

Viedä kaikki viherpiipertäjäsuvakki sekä käkättävät siiderivalaat ei haittaa tuokaa enemmin ihania Thaitytteleitä näiden tilalle.
        Suosittelen............ ;)

• RaakaWatson
        HatersGonnaHateAwww kirjoitti:

Mistä tiedät, että ruudun takana oli ulkomaalainen..näitkö oikein ruudusta??? ihan kun kyseinen henkilö EI voisi olla suomalainen, joka esittää ulkomaalaista...jättää vain ä-kirjaimen pois ja tilalle a kuten mä muutetaan ma:ksi....turhaa sitä lietsoa vihaa tekeytymällä ulkomaalaiseksi...kaikki maailman RaakaWatsonit, Joret ja eräketut sitä täällä harrastavat....eivät eroa mitenkään natseista.

Noh noh. Eipä huudella ihan mitä tahansa. Asiahan on niin että islam on paljon lähempänä natsismia kuin mikään muu ideologia joten jos joku on natsi niin se on se muslimi. Sitäpaitsi mitä ihmeen vihaa olen muka lietsonut? Onko se muka minun vikani että muhammed julisti uskonsodan kaikkia muita vastaan heti kun oli saanut riittävästi valtaa? Sehän tapahtui noin 1500 vuotta sitten. En ollut edes syntynyt silloin. En pysty ymmärtämään logiikkaa väitteesi takana.
        Esimerkiksi toisen maailmansodan aikana vihollisen kutsuminen mitä erilaisin nimin ei ollut mitenkään tuomittavaa mutta vihollisen auttaminen oli. Useissa miehitetyissä maissa naiset jotka veljeilivät vihollisen kanssa saivat toinen toistaan ankarampia rangaistuksia osa otettiin jopa hengiltä. Kannattaisi ennemminkin miettiä sitä mitä käy kun suomalaiset alkavat puhdistaa maata muslimi roskasta. Voi nimittäin käydä niin että jopa äpäränne saavat ansionsa mukaan.

• soomimeess
        HatersGonnaHateAwww kirjoitti:

Se on oikeasti yks virolainen muija, joka on naimisissa suomalaisen kanssa ja kehuu Watsonia.

• eikatoaikapaikka
        Antaaählämien kirjoitti:

Viedä kaikki viherpiipertäjäsuvakki sekä käkättävät siiderivalaat ei haittaa tuokaa enemmin ihania Thaitytteleitä näiden tilalle.
        Suosittelen............ ;)

Mutta niitä ihania thaityttelin horojahan haetaan jatkuvasti Suomeen kotiapulaisiksi ja panopuiksi sekä seksityön ammattilaisiksi. Käy vaan panetuttamassa itsesi Kallion horoperseillä. Antaa ne sydämen kyllyydestä persettä hieronnan lisäksi muslimeillekin.

• Paskaapuhut
        eikatoaikapaikka kirjoitti:

Mutta niitä ihania thaityttelin horojahan haetaan jatkuvasti Suomeen kotiapulaisiksi ja panopuiksi sekä seksityön ammattilaisiksi. Käy vaan panetuttamassa itsesi Kallion horoperseillä. Antaa ne sydämen kyllyydestä persettä hieronnan lisäksi muslimeillekin.

Ei ne vuohipaimenet pillusta mitään maksa he raiskaavat tai käy pökkimässä lampaita enemmin. Eikös sielä Ählämpähläm maissa nimen omaan osteta itselleen vaimoja parilla vuohella tai kamelilla.
        Saahan he kuitenkin joltain epätoivoiselta suomalaiselta siiderivosulta ilmaiseksi ja voivat saada siitä jopa jotain taloudellista hyötyäkin.
        Olen nähnyt useamman kerran kun blondiläskit osteli omalle pikku kulta Muhamedille tredifarkut ja kauluspaitoja.
        Fiksumpi nainen taas saa mieheltä lahjoja ynm..ja mies taas saa vastineeksi piparia.

• Muhmahumhma
        eikatoaikapaikka kirjoitti:

No parempi sekin kuin hullun kiilto silmissä ja pommi mahan ympärillä mumiseva tuontiukkelisi vai raiskaako pikku likkoja?

• Noenpäs

Puhu paskaa. Sää ja sun urbaani kaupunkisi ja paskan marjat yhtä saatanan korkeasaaren zoolandia koko Kehä3 sisäpuoli.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288511194518.html

Suvakkisiiderivalas ei vain tahdo uskoa totuutta omista pikku Muhamed vuohipaimenten kulttuurista. Sähdämpählämissä aikuiset partanaamat ottavat jo vaimoksi 14 vuotiaita pikku tyttöjä. Täällä Suomessa se tunnetaan riskosnimikkeellä pedofiili. Nää on näitä ihania rikastuttavia kultuurieroja.

Niin mäkin olen nähnyt Suomi siiderivalaat tanakassa tenussa juoksemassa Marlborohoron kiimaisena vuohipaimenten perässä.
        Onneksi olen alfauros eikä minun tarvitse kilpailla mamujen kanssa näistä kukkakedon kauheimmista sekä nuukahtaneista pubiruusuista.
        Hyi helvetti.............ihan puistattaa kun ajattelinkin ylipainoisia,ylimeikattuja, ylimielisiä, suomalaisia lylleröpyllerö vuohipaimenten unelma prinsessoja.

• jotaki-hyvääki

Nuita suomalaisia lihavi valkovalaita näkyy muslimien mukana heiluvan.
        Jos on kaunis suomalainen nainen,kyllä hän jonkun muunkin saa , kun
        hiekkaneekerin.
        Mutta kaikilla naisilla on nyt tarjontaa,ilman kapulaa ei surkeimmankaan tarvitse olla.

• Aasialaiset

Sekä Thaityttelit ovat sentään ahkeria tekemään töitä samaa ei voi sanoa vuohipaimenista.

• Eimuijavaannainen

Soomimeess.
      Olen kyllä virolainen eikkä hävettää ollakaan sitä.See että Watsonista tykkään, on senkin tottaa.Ja miksi tykkään- siksi että mies puhuu niin kuin maailman asiat ovaat häneen näkökulmasta, sellaisia miehiä saisi tässä maassa ennemmän olla.Parempi yksi järkevä kuin tuhatta tyhmä.Että saisit sydänrauhan siitäkin, olen kyllä suomalaisen mieheen kanssa naimisissa ja vuosia. Kerrotaan näin -nami nami mies!!!!!

• soomimeess

Sorry tosta muijasta! Minä muistan, kun kirjoitit toisella nimimerkillä. Watson vääristelee ja liioittelee asioita. Watson olisi sanonut sinullekin hyvin rumasti, jos miehesi olisi muslimi. Watson on paha mies, joka iloitsee, kun naiset ja lapset hukkuvat mereen. Onko se sinusta kivaa?

• gjkkll
        soomimeess kirjoitti:

Sorry tosta muijasta! Minä muistan, kun kirjoitit toisella nimimerkillä. Watson vääristelee ja liioittelee asioita. Watson olisi sanonut sinullekin hyvin rumasti, jos miehesi olisi muslimi. Watson on paha mies, joka iloitsee, kun naiset ja lapset hukkuvat mereen. Onko se sinusta kivaa?

Nyt kirjoittelet täyttä paskaa. Waston kirjoittaa asiaa. Muslimia vihaa kohta koko Eurooppa. Voi kun vajakkimammat sais järkeä päähänsä, mutta taitaa olla turha toive.

• soomimeess
        gjkkll kirjoitti:

Nyt kirjoittelet täyttä paskaa. Waston kirjoittaa asiaa. Muslimia vihaa kohta koko Eurooppa. Voi kun vajakkimammat sais järkeä päähänsä, mutta taitaa olla turha toive.

Koskahan sinä saisit sen verran järkeä päähäsi, että kirjoittaisit Watsonin nimen oikein? Vihaajia on vain marginaalinen ryhmä. heidänkin vihansa johtuu epätietoisuudesta ja harhaluuloista, joita levitellään esim. tällä palstalla.

• ghbbnm
        soomimeess kirjoitti:

Koskahan sinä saisit sen verran järkeä päähäsi, että kirjoittaisit Watsonin nimen oikein? Vihaajia on vain marginaalinen ryhmä. heidänkin vihansa johtuu epätietoisuudesta ja harhaluuloista, joita levitellään esim. tällä palstalla.

Väärässä olet, tiedät sen itsekkin. Eurooppa on kusessa näiden loisten kanssa.

• RaakaWatson
        soomimeess kirjoitti:

Noooh, sellaista se on. Annan muslimeille täsmälleen saman arvon kuin mitä ne antavat meille. Sinun olisi pitänyt olla Saudi-Arabiassa kanssani 11.9.2001 näkemässä kuinka nämä muslimirukat tanssivat kaduilla terrori-iskujen jälkeen. Sieltä piti lähteä ensimmäisellä mahdollisella lennolla kun alkoivat polttopullot lennellä länsimaisten ihmisten autojen päälle. Eräskin sveitsiläinen lääkäri melkein pääsi hengestään kun molotovin cocktail osui sen autoon. Samalla lennolla lähdimme maasta. Molemmille jäi palkkasaatavia mutta yllättäen oma henki oli tärkeämpi.
        En tiedä teistä muista mutta minä opin ihan kerrasta että muslimien kanssa ei ole neuvottelemista. Ainoa kunnon muslimi on se muslimi joka on välimeren pohjassa kalojen ravintona, edes jotain hyötyä tälle planeetalle.

• inhoan-muslimeita

Miksi sitä pitäis hävetä että on Virolainen ? Viro on suomalaisten lähin sukulaiskansa.
        Muslimeita ei yksikään euroopan kansan enemmistö maahansa haluais.
        Mutta ne on porukkaa jotka tunkeutuvat jokapaikkaan missä neliö on maata vapaana.

• Eimuijavaannainen

Soomimeess
      No nii sinä, kerrot että Watson paha mies. Ei oikestaan usko siihen eikkä ole missään lukenut sellaisia kirjoituksia mistä olisin saanut hölmö kuvaan hänestä.Kuin teidään mielestä " matonmyyijät" on parhaita miehiä, see teidään ajatus ei minuun.Ehkä olen toiselta planeetalta ettei ymmärrä hyvän päällään mitään.
      Mun paikkakunnalle tule lähiaikoina asumaan noin 200 iraakilaista. Ei vahingossakaan katsoo sinnepäin, vaihdan ehkä jopa katu kuin joku vastaan tulee.

• soomimeess

Selaa viestiketjuja taakse päin! Etsi otsikko "Olipas päivän lehdissä tänään hyviä uutisia" Siinä Watson kertoo, kuinka häntä sykähdytti kun kreikkalainen laiva ajoi pakolaisten veneen päälle. Naisia ja lapsia kuoli. Kuoli tosin miehiäkin. Lapsi-ja naisparat ovat nyt merenpohjassa. Aikaisemminkin hän toi esiin ilonsa, kun satoja pakolaisia hukkui Välimereen. Kuka iloitsee toisten kuolemasta? Vain hyvin paha ihminen.

• mietippä
        soomimeess kirjoitti:

Selaa viestiketjuja taakse päin! Etsi otsikko "Olipas päivän lehdissä tänään hyviä uutisia" Siinä Watson kertoo, kuinka häntä sykähdytti kun kreikkalainen laiva ajoi pakolaisten veneen päälle. Naisia ja lapsia kuoli. Kuoli tosin miehiäkin. Lapsi-ja naisparat ovat nyt merenpohjassa. Aikaisemminkin hän toi esiin ilonsa, kun satoja pakolaisia hukkui Välimereen. Kuka iloitsee toisten kuolemasta? Vain hyvin paha ihminen.

Kuka mollaaja ja haukku toista hyvin paha ihminen. Että oletko itse parempi, mietippä sitä.

• soomimeess
        mietippä kirjoitti:

Kuka mollaaja ja haukku toista hyvin paha ihminen. Että oletko itse parempi, mietippä sitä.

Ma ei ole õnnelik, kui inimesed hakkavad surema. Ma olen kurb.

• Eimuijavaannainen

Soomimeess
        Jo see olikin pakolaisten laivaa ei länsimaalaisten päällään. See että lapsia ja naisia kuoli ei see tiedenkin mitä ilo uutinen ole.Kerrotaan näin,tuskin watson siitä nyt niin iloinen oli, hän vaan ajatteli näin (niin itsekiin) että lapsistakin tulee myöhemmin täysikäisiä muslimeja.See siihen.
        Voisin kertoo miten Virossa muslimeja kohdellaan, on sielläkin viime aikoina tullut paljon.Ei "paapoteta" näin kuin meillä suomessa.
        Näin dokumentti Viro tv.-ta
        Siellä pakolaiset laitettaan kaikki samaan aluelleen (nn.aitaan),noin täällä hetkellä 800 Ovat maaseudulla ja kuintenkin paljon paljon ongelmia,ei saa kaupunki asumaan. Poliitikot kertoivat että muslimien mielestä lyhyt hameet merkitsee neille sitä että nainen on huora.Siksi pidetään syrjässä.On see nyt hyvää vaihdoehdoo tai ei?. vaikeaa kertoo.Siellä naiset ei ole neistä kiinostunut ja tiedäkseen eikkä ole naisjono. Haastetelu perustella olit kaikki kuka lääkeri kuka tohtori kuka insinöri.Opitut lauseet jopa haastetelija nauroi kovalla äänellä.
        Siellä suomen naisilleen miehiä, olkaa hyvät ja menkä hakemaan sieltä, varman poliitikotkin riemussa.Antavat kaupaan päällään varamiehenkin mukaan.

• soomimeess

Eesti naine. Ärge kartke pagulastele. Nad ei ole paha.

• suominainenolla
        Eimuijavaannainen kirjoitti:

Soomimeess
        Jo see olikin pakolaisten laivaa ei länsimaalaisten päällään. See että lapsia ja naisia kuoli ei see tiedenkin mitä ilo uutinen ole.Kerrotaan näin,tuskin watson siitä nyt niin iloinen oli, hän vaan ajatteli näin (niin itsekiin) että lapsistakin tulee myöhemmin täysikäisiä muslimeja.See siihen.
        Voisin kertoo miten Virossa muslimeja kohdellaan, on sielläkin viime aikoina tullut paljon.Ei "paapoteta" näin kuin meillä suomessa.
        Näin dokumentti Viro tv.-ta
        Siellä pakolaiset laitettaan kaikki samaan aluelleen (nn.aitaan),noin täällä hetkellä 800 Ovat maaseudulla ja kuintenkin paljon paljon ongelmia,ei saa kaupunki asumaan. Poliitikot kertoivat että muslimien mielestä lyhyt hameet merkitsee neille sitä että nainen on huora.Siksi pidetään syrjässä.On see nyt hyvää vaihdoehdoo tai ei?. vaikeaa kertoo.Siellä naiset ei ole neistä kiinostunut ja tiedäkseen eikkä ole naisjono. Haastetelu perustella olit kaikki kuka lääkeri kuka tohtori kuka insinöri.Opitut lauseet jopa haastetelija nauroi kovalla äänellä.
        Siellä suomen naisilleen miehiä, olkaa hyvät ja menkä hakemaan sieltä, varman poliitikotkin riemussa.Antavat kaupaan päällään varamiehenkin mukaan.

Kyllä ne ongelmat alkavat Virossakin, kun muslimit alkavat ottamaan sitä omaa paikkaansa siellä. Tuskin pysyvät aitauksissaan. Nyt vaan säkki päälle joka ikinen nainen ellei halua raiskatuksi.

• efesossikia
        mietippä kirjoitti:

Mieti hieman mitä lauot. Ihminen on kyllä läpeensä paha, kun se haluaa toisten ihmisten kuolemaan ja iloitsee toisten ihmisten kuolemasta. Nimimerkki soomimeess on siinä mielessä kyllä parempi ihminen kuin tallainen toisten ihmisten kuolemaa toivova.

• Tilastokeskuksesta

Kun tilastokeskuksen tilastoa katsoo niin aika lohduttomalta näyttää.
      Viimeisen 10 vuoden aikana suomalainen nainen on solminut avioliiton irakilaisen miehen kanssa keskim. 50 kertaa / vuosi ja viimeisen 4 vuoden aikana tällaisia avioliittoja on solmittu 198 kpl.
      Silti voimassa olevia avioliittoja on vain 169 kpl, eli vähemmän kuin viimeisen 4 vuoden aikana solmittuja. Eli osa näistä avioliitoista ei ole kestänyt edes tuota neljää vuotta joka vaaditaan että irakilainen mies saisi pysyvän oleskeluluvan avioliiton perusteella.

• jore4

En ymmärrä. sano se selvemmin!

• RaakaWatson
        jore4 kirjoitti:

En ymmärrä. sano se selvemmin!

Noin 700 avioliittoa joista vain 169 ei ole päättynyt eroon. Laske itse prosentit.

• HuoltosuhdeKuntoon
        RaakaWatson kirjoitti:

Noin 700 avioliittoa joista vain 169 ei ole päättynyt eroon. Laske itse prosentit.

Karua lukemaa, vaan eipä ole sen paremmin työllisyysaste näillä pojilla, oliko se peräti 15 % naisethan niillä osa vielä opettelee lukemaan.

• oletällötys

En tiedä, mutta sinä olet vastenmielinen mamupatja.

• Taasnäitä

Eiks valtio vois kustantaa noille muslimien kanssa naimisiin halajaville pilluvibraattorin ja koiran jos ne ei mee naimisiin niitten kanssa. Se olis vähän niinku äitiyspakkaus.

• oonneevaoonneeeva

Suippo tuppipää, joka vikisee vitulle ilhahahalahihhalahii piippiippiiii, just blondin makuun!

• murtokallio

Jos tykkää kivittämisesta, niin on mies paikkallaan.

• Rypäle

olet onnellinen jos saat kunnon arabimiehen, suurin osa ei ole. hmisiä kuitenkin kaikki ollaan, erivärisiä, toiset juntinpia kuin toiset niin no...suomalaisukoista 90 prossaa paksumahoja, kateellisia otuksia. pakolaispolitiikka kuitenkin ottaa pannuun.

• RaakaWatson

Aika rohkeaa kutsua muslimia ihmiseksi. Ihan heti en moista tekisi.
        Kaikkia vituttaa pakoloispolitiikka, varsinkin kun niitä ei saada ulos maasta. Nyt tosin on valoa tunnelin päässä ja toivottavasti irakilaiset ja somalit palautetaan, jopa ne joilla on maleskselulupa, kun maat ovat turvallisia.

• Hihihiiiihih

Suomalainen nainen tasapaksu tallukka, töpselinokka, alko riippuvainen, vittu haisee sillille, vatsa makkaroilla, perse leveä ja täynnä selluliitia ei koskaan pärjää ulkomaan naisille mokomakin metsäläinen.

• onnea_minnalle_haussa

Aloittaja minnan pitää saada kunnon neekkeri,niillä on isopi kun kun irakin musuilla.
      Ei se homma mitään luku ja kirjoitustaitoa vaadi.Niin no kannattaa muistaa tosin, että (ebolavirus) elää siemen-nesteessä liki vuoden.

Mutta on se niin ihanaa ,että kannattaa ottaa pikuriskikin!

• SuomalainenNainen

En todellakaan suosittele! Jos haluat säilyttää edes hitusen itsekunnioitusta, pysy kaukana muslimeista!! Tosiasia vain on; ovat kulttuurinsa aivopesemiä naisen alistajia. Naurattaa!! pamu-mamujen perehdytys länsimaiseen kulttuuriin/seksiin ja naisen asemaan tms. EI mene heille kaaliin ja mieti millaisia ovat..monilla vaimot alle 18-vuotiaita!

• 3R32R
      • VoiAivoPesuSentään

Ja millähän sekin on mitattu?

• RaakaWatson
        VoiAivoPesuSentään kirjoitti:

Esimerkiksi viivaimella jossa mitta asteikko

• Mittaajamatonen
        VoiAivoPesuSentään kirjoitti:

Irakilaisten pelit mitataan työntömitalla eli mauserilla.
        Itsellä pituus 18,5cm ihan liian pieni sekin ja viivottimella mittasin peniksen päältä tyvestä ettei kukaan tuu syyttelemmään että mittanauha oli persereijässä ja toinen pää terskan kusireijässä.
        Isomman ja paksumman haluaisin eihä tällä sintillä tee mitään.

• IrakAlgeria

Hei,

minulla olisi eräänlainen kokemus irakilaisesta miehestä. Tapasin hänet naapurini kautta 4v sitten kesällä ja hän on ollut siitä asti tosi kiinnostunut minusta vaikka ollaan tavattu vain sattumalta sillon tällön kun ollaan törmätty jossakin ja silloin juteltu, en ole aikaisemmin vaihtanut numeroita hänen kanssaa enkä muutenkaan ollut kauheen kiinnostunut. Hän on nyt asunut Suomessa jotain 8v ja käy töissä yms. Nyt olen taas törmäillyt häneen tänä syksynä enempi ja miettinyt jos vaikka voitais tutustua paremmin ja pyysin häntä muutaman kerran kaverini luo kahville ja vaihdoimme numeroita. Aluksi hänestä ei kuulunut mitään, mutta sitten kun hän vihdoin laittoi viestiä, hän alkoi kyselemään haluanko seurustella ja jatkoi kyselyä vaikka sanoin, että pitää miettiä asiaa. Sitten kun olisin halunnut tavata ja olisin voinut jotain hänelle vastata, hän otti puheeksi puhelimessa, että haluan lapsia, mistä hän sai kerran kahvitellessamme kuulla, muttei sanonut mitään. Puhelimessa hän sanoi, ettei halua lapsia, mutta haluaa kuitenkin seurustella. Itse en enää ollut kiinnostunut.

Tämän jälkeen tapasin myös algerialaisen miehen, joka oli ihan ahdistavuuteen asti kiinnostunut mm. väijy parkkipaikalla ja lähetteli viestejä että on siellä vaikka en koskaan mennyt tapaamaan häntä. Hän myös sai tietää, että haluan perheen ja lapsia, eikä puhunut mitään eikä vastannut kysymyksiin suoraan, ei edes puhelimessa. Viestillä kun kysyin, sanoi ettei halua lapsia koskaan eikä voi saada niitä Suomessa ja tämän muka selitti uskonnolla vaikka tiedän henkilöitä joilla on perhe ja lapsia suomalaisen kanssa, en siis usko tätä yhtään. Silti hän halus seurustella ja väkisin yritti saada mua vaikka sanoin suoraan, etten halua tavata enkä ole kiinnostunut, koska hän ei pidä lapsista eikä halua niitä yms.

En ymmärrä mikä näitä miehiä vaivaa, että väkisin haluavat suomalaisen tyttöystävän/naisen, mutta eivät koskaan perhettä eikä lapsia. Ja molemmat ovat ihan aikuisia miehiä, joilla pitäisi jo perheen perustaminen olla ajankotaista. Mutta ei.

Onko kellään muilla kokemuksia, että ulkomaalainen mies on sanonut ettei voi saada lapsia Suomessa? Kuulostaa jotenkin todella udolta ja epäuskottavalta.

• SatunnainenMatkailijamme

Saanko arvata! Normaali painoinen ja kivan näköinen nainen harvemmin seurustelee noin laajalla rintamalla ulkomaalaisten miesten kanssa, sinulla ne vaan maat vaihtuj ja aina tuntuu kyseessä olevan maat joista lumeliittoja eniten solmitaan.

• RaakaWatson

Tuohan on helppo. Maailmassa on kahdenlaisia naisia, niitä joiden kanssa mennään naimisiin ja tehdään lapsia ja sitten on spermareseptoreita joiden kanssa ei mennä naimisiin eikä tehdä lapsia.
        Tässä vaiheessa suosittelen lämpimästi peiliin katsomista ja eiköhän se vastaus löydy jostain sieltä. Voi vaakakin sen vastauksen antaa.

• kokemustaonliikaakin

Irakilainen mies ei koskaan uskollinen eikä kotona viihtyvä ,pitää kiinni kulttuuristaan kynsin hampain naisen mielipidettä ei kuuntele.Jos nämä sinulle sopii niin käy kiinni helppoja saaliita!

• Tasatahti.puuttuu

Ihan vakavasti: ottakaa selvää kaukomailta tulleiden ihmisten kulttuurista ja tavoista. Ristiriitoja voi tulla ihan arkielämässä, kun kumpikaan ei ymmärrä toisen asenteita eikä arjen ympyröitä. Itsestään selvät asiat eivät toisen mielestä ole mitenkään selviä. Omista tavoista ja tottumuksista on vaikea päästä eroon, jos kokee ne oman persoonallisuutensa osaksi.
      Maahanmuuttajilla on paljon opittavaa uudessa kotimaassaan. On liikaa rasittaa heitä vielä suomalaisella puolisolla. Varmasti näännyttävää kaikille.
      Jo uskonnon vaatima ruokavalio saattaa aiheuttaa suuria vaikeuksia, kuten muukin uskonnon harjoittaminen ja sen vaatimusten mukainen elämä.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      21
      1341
    2. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      133
      1241
    3. 64
      1240
    4. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      108
      1225
    5. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      67
      1059
    6. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      109
      999
    7. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      94
      957
    8. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      182
      923
    9. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      84
      857
    10. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      43
      824
    11. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      791
    12. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      686
    13. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?
      Ikävä
      43
      666
    14. Tykkäätkö minusta

Mies vai et? -nainen
      Ikävä
      58
      653
    15. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      636
    16. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      98
      628
    17. Humppila korvasi johtajia tekoälyllä

https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 150
      Maailman menoa
      87
      618
    18. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      123
      592
    19. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      52
      564
    20. Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?

Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi
      Luterilaisuus
      307
      555
    Aihe