Olen 23-vuotias ja etsin perhettä amerikasta taikka euroopasta, maalla ei ole väliä. Olen ulkomaalainen mutta puhun hyvää suomea ja engantia. Minulla on suomen passi ja ajokortti.
Olen ammattiltani lähihoitaja ja Minulla on kokemusta lapsienhoidosta. Tulen hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa. Tykkään Käydä kirkossa. Olisin valmis lähtemään vaikka heti
Jos kaipaat reipasta, omaaloitteista ja iloista Au pairia nii ota minuun yhteyttä!
Email: [email protected]
Au pairiksi USA maihin/Europpaan.
Täynnärakkautta
2
155
Vastaukset
- Nykynenauppa111
Hei
Espanjassa olisi suomalais-espanjalainen perhe, joka etsii au pairia huolehtimaan 8- vuotiaista tytöistä.
Lisä tietoja ja saa perheen äidiltä
[email protected]
T. Nykyinen au pair- Täynnärakkautta
Kiitos tiedosta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 843262
- 761304
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1811243Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401040Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103971Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.310942- 95857
- 43849
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os78835Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en124825