Tuossa pari päivää sitten tyttöystävä vihjasi, että voisin siistiä alapääni karvoitusta vähän, jotta suihinotto hommat olisivat hänelle mieluisampia.
Noh. Tein työtä käskettyä. Sitten rupesi kauheasti pistelemään ja kirvelemään, käveleminen oli tuskaista. Sitten "höyläsin" vähän huolellisemmin, pistin aftershaweakin.. Ehkä vähän auttoi. Mutta tänään kun taas olen koko päivän ollut liikenteessä (kävellyt jne), illalla kutitus ja pistely oli jälleen sietämätöntä. Raavin ihoni ihan punaiseksi kalun ympäriltä. Auts! Istuessa tilanne ok, mutta kun kävelee, niin ai helvetti! Tyttöystävä sanoi, että menee ajallaan ohi, mutta ei se voi kyllä näin kauaa kestää!? Mulla on tosi ahdistava olo oikeasti, kun tuntuu, että alapäässä olisi muurahaisia koko ajan pistelemässä :(
Olisiko jotain voidetta yms. mikä auttais ?
En kyllä lääkärillekään haluas mennä tän takia..
Ajattelin tuossa siistiä takapuolenikin karvoitusta, mutta jos tämmönen pistely iskee, niin saa hommat kyllä jäädä.
Mitä oon siis tehny väärin ja mitä pitäis nyt oikein tehdÄ?
Alapää kirvelee ja kutisee!!!
14
10668
Vastaukset
- P. Veli
Laitapas nuppineula vasemman jalan ukkovarpaan kynnen alle varovasti ettei satu mutta pysyy siinä. Sitten vain potku sillä jalalla seinään ja katso unohdat munakutinat ainakin hetkeksi.
- Nainen
Pese iho kasvojenpesuaineella, joka on tarkoitettu epäpuhtaalle iholla ja laita sen jälkeen kasvovettä. Tämä ainakin rauhoittaa minun bikinirajani. Jos sinulla on jotain finnilääkettä, en tarkoita nyt kuivattavia tehoaineita vaan rauhoittavaa, antiseptista ainetta, esim. Elsa Hjeronymuksen Acnecream (joka auttaa minulla), iho rauhoituu toivottavasti hetkessä. Nämä auttaa minulla, toivottavasti saat apua. Kortisonivoidekin auttaa, mutta on vahvaa iholle. Mutta Hyvää Joulua kaikesta huolimatta!
- että sattuu..
Lopeta höyläily. Siirry mieluummin johonkin sähköllä toimivaan karvojen poisto vekottimeen.. Höyläys kun aiheuttaa juuri tuon mukavan kutinan ja kirvelyn.. Ja siistiä voit kalusi ympärillä olevat karvat vain leikkaamalla niitä lyhyemmäksi.. tuloksena siisti, mutta ei tuskainen olotila :) Ja vielä...mies saakin olla hiukan karvainen.
- M86
Helvetti, inhottava kutina ja ajoittainen pistelyn tunne jatkunut jo neljättä päivää.. Silloin, kun kävelee, niin tuntuu inhottavalta.
En todellakaan rupea saksilla lyhentämään karvoja, sillä aluksi tein niin ja silloin vasta pistelikin kauheasti.. Sitten höyläsin nuo kohdat karvattomiksi, joissa oli noita pisteleviä karvoja. Auttoi vähäsen, mutta kutinaa ei helpottanut. Tää kyllä häiritsee tosi paljon. Kutinasta on aiheutunut raapimista, joka puolestaan aiheuttanut pieniä punaisia näppylöitä, jotka kirvelevät.
Eli mitä mun kannattais kokeilla tai tehdä nyt?
Oon kokeillu jotain talkkia, mutta ei kauheasti auta... Ei oikein seksikään innosta.. Nyt ainakin tiedän, ettei sheivaus ole mun hommaa ;) - sattuu..jatkoa..
M86 kirjoitti:
Helvetti, inhottava kutina ja ajoittainen pistelyn tunne jatkunut jo neljättä päivää.. Silloin, kun kävelee, niin tuntuu inhottavalta.
En todellakaan rupea saksilla lyhentämään karvoja, sillä aluksi tein niin ja silloin vasta pistelikin kauheasti.. Sitten höyläsin nuo kohdat karvattomiksi, joissa oli noita pisteleviä karvoja. Auttoi vähäsen, mutta kutinaa ei helpottanut. Tää kyllä häiritsee tosi paljon. Kutinasta on aiheutunut raapimista, joka puolestaan aiheuttanut pieniä punaisia näppylöitä, jotka kirvelevät.
Eli mitä mun kannattais kokeilla tai tehdä nyt?
Oon kokeillu jotain talkkia, mutta ei kauheasti auta... Ei oikein seksikään innosta.. Nyt ainakin tiedän, ettei sheivaus ole mun hommaa ;)Oletko kenties höylännyt ns. vastakarvaan? tämä saattaa repiä ihoa mennessään. Jos ajattelet höylätä vielä (mitä epäilen) niin eka laitat partavaahtoo karvojen päälle ja annat hetken vaikuttaa. Näin karvat pehmenee. Sen jälkeen höyläät karvojen kasvusuuntaan. Höyläyksen jälkeen huuhtelet paikkasi kylmällä vedellä..vähentää turvotusta ja kutinaa.
Jos sinulla on jo 4:ttä päivää kutinaa ollut...ai ai.. Eipä jälkihoitoa oikein mitään, kun odottaa että sänki kasvaa. Sinulle on saattanut tulla ihotuppitulehduskia, jos pieniä punaisia näppylöitä on. Pidä paikkasi puhtaana, ja anna ilmakylpyjä :) Hautuminen pahentaa asiaa ja housutkin saattavat pahasti hiertää ja aiheuttaa oireita enemmän.
Ja kun tarkoitin että siisti saksilla, en tarkoittanut että tod.lyhkäseksi sängeksi.. vaan lyhennät vaan.. siitä ei kipuja tule.. ei ainakaan pitäisi.
Ja muuten...nyt tiedät miltä naisista mahtaa tuntua :):)
tsemiä! - M86
sattuu..jatkoa.. kirjoitti:
Oletko kenties höylännyt ns. vastakarvaan? tämä saattaa repiä ihoa mennessään. Jos ajattelet höylätä vielä (mitä epäilen) niin eka laitat partavaahtoo karvojen päälle ja annat hetken vaikuttaa. Näin karvat pehmenee. Sen jälkeen höyläät karvojen kasvusuuntaan. Höyläyksen jälkeen huuhtelet paikkasi kylmällä vedellä..vähentää turvotusta ja kutinaa.
Jos sinulla on jo 4:ttä päivää kutinaa ollut...ai ai.. Eipä jälkihoitoa oikein mitään, kun odottaa että sänki kasvaa. Sinulle on saattanut tulla ihotuppitulehduskia, jos pieniä punaisia näppylöitä on. Pidä paikkasi puhtaana, ja anna ilmakylpyjä :) Hautuminen pahentaa asiaa ja housutkin saattavat pahasti hiertää ja aiheuttaa oireita enemmän.
Ja kun tarkoitin että siisti saksilla, en tarkoittanut että tod.lyhkäseksi sängeksi.. vaan lyhennät vaan.. siitä ei kipuja tule.. ei ainakaan pitäisi.
Ja muuten...nyt tiedät miltä naisista mahtaa tuntua :):)
tsemiä!Ajattelin, että jos tää kutina jatkuu vielä ens viikollakin, niin käväisen kyllä lääkärillä.
Tää on ihottavaa, kun pienenkin kävelymatkan jälkeen kutittaa ja pistelee inhottavasti.
En tiedä, johtuuko toi kutina siitä pienestä karvojen sängestä vai sitten siitä, että alapäässä on vähäsen sellaisia punaisia näppylöitä ja iho on aika kuivaa. Koskaan ennen ei oo näin inhottava olo ollu alapään osalta..
Oon nyt ainakin toistaiseks ruvennu käyttämään semmoisia ilmavampia / suurempia alushousuja.
Ja hyvinkin mahdollista, että mä olen amatöörinä ajellut vastakarvaan, sillä ekalla kerralla yhdestä näppylästä alkoi vähän vuotaa vertakin..
Kuinkas kauan sen partavaahdon pitäis antaa vaikuttaa? Kannataisko mun ajella se sänki vielä pois vai olla kokonaan höyläilemättä, jotta tilanne rauhottuis (jos rauhoittuu..)?
Eikö tähän olisi apteekista saatavilla mitään rauhoittavaa voidetta? - ...
M86 kirjoitti:
Ajattelin, että jos tää kutina jatkuu vielä ens viikollakin, niin käväisen kyllä lääkärillä.
Tää on ihottavaa, kun pienenkin kävelymatkan jälkeen kutittaa ja pistelee inhottavasti.
En tiedä, johtuuko toi kutina siitä pienestä karvojen sängestä vai sitten siitä, että alapäässä on vähäsen sellaisia punaisia näppylöitä ja iho on aika kuivaa. Koskaan ennen ei oo näin inhottava olo ollu alapään osalta..
Oon nyt ainakin toistaiseks ruvennu käyttämään semmoisia ilmavampia / suurempia alushousuja.
Ja hyvinkin mahdollista, että mä olen amatöörinä ajellut vastakarvaan, sillä ekalla kerralla yhdestä näppylästä alkoi vähän vuotaa vertakin..
Kuinkas kauan sen partavaahdon pitäis antaa vaikuttaa? Kannataisko mun ajella se sänki vielä pois vai olla kokonaan höyläilemättä, jotta tilanne rauhottuis (jos rauhoittuu..)?
Eikö tähän olisi apteekista saatavilla mitään rauhoittavaa voidetta?Mitä jos vaikka soittaisit terveysasemalle ja kysyisit sieltä neuvoja? Toivottavasti kivut ja kutinat on jo helpottunu.
- Satu
Vauvatalkkia.
- M86:lle
Nyt tiedät mitä helvettiä tahdottomat naiset käyvät päivittäin läpi kun miesystävä painostaa ajamaan posliinin ja nainen uskoo ja tottelee...
Never. - itse kokenut...
Mullakin on herkä iho ja siksi ostin Beauty Trimmeri, todella näppärä, pieni ja tyylikäs
http://www.mediashop.fi/main_shop.php?command=shop_prod ucts_showFull&productId=79- andrea-k
Onkos muilla kokemuksia tuosta laitteesta? Sattuuko? Kuinka nopeasti karvat kasvavat takaisin? Sopiiko erittäin herkälle iholle?
- iifo
andrea-k kirjoitti:
Onkos muilla kokemuksia tuosta laitteesta? Sattuuko? Kuinka nopeasti karvat kasvavat takaisin? Sopiiko erittäin herkälle iholle?
Minulla on tuo kapistus. Se on ainoa jota voin käyttää bikinialueelle, kaikista muista saan näppylöitä. Ei satu yhtään, sopii siis herkkäihoisille. Karvat kasvaa kyllä tosi nopeeta takasin mutta onpahan ainakin hetken apu edes.. Itsellä jo seuraavana päivänä sänki. Silti minulle ainoa vaihtoehto..
- Pelastuksesi
Tässäpä sinulle pelastus:
Mene ruokakaupan lastenosastolle ja nappaa mukaasi natusan sinkkivoide.(putkilossa lukee salve, lastenvoide). Ei maksa paljoa, alle 4e.
Sitä sitten levität reilusti ärtyneelle alueelle.
Itselläni auttoi.- sillä
sähkökäyttöisellä/patterikäyttöisellä vehkeellä ajaa alapään karvoitusta? tuleeko siisti ja lyhyt kuten höylällä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60679
- 50665
- 52657