Mistä voisi johtua moinen kipu siis aivan järkyttävä vihlova kipu nilkan sisäsyrjässä. Pahenee rasituksesta, tänään bussilta kotiin kävellessä tuli aivan äkillinen kipu joka kyllä helpotti hetkessä, tuntui aivan kuin joku olisi katkassut jotain sieltä. Kyseinen nilkka on kyllä ulkosyrjästä lähestulkoon niin rikki, kun vaan voi olla (okei luusto on melkein ehjä) ja odottaa leikkausta ja on siis magneettikuvattu jokin aika sitten, mutta tuskin tuosta johtuu, kun sisäsyrjä on ehjä kuvien mukaan, tai no joku pieni venähdys siellä vaikutti olevan. Ja ei tuo sisäsyrjä siis aiemmin ole kipuillut, on myös ollut turvoksissa jonkin verran. Onko kellään mitään vinkkiä, että mitä tää vois olla ja kannattaako mennä lääkäriin?
Nilkan sisäsyrjän kipu
nilkkavammainennuori
2
1479
Vastaukset
- sinnesiismars
Jalkafysioterapeutti on hyvä valinta ei lääkäri.
- 20.10.1984
Ehkä nivelsiteissä vikaa. Itsellä samaa. Hankin apteekista napakan nilkkatuen. Sillä pitää kyllä liikkua, vaikka kipeääkin tekee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491536Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 211035
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871026- 87955
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187896Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99825- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70759