Mistä voisi johtua moinen kipu siis aivan järkyttävä vihlova kipu nilkan sisäsyrjässä. Pahenee rasituksesta, tänään bussilta kotiin kävellessä tuli aivan äkillinen kipu joka kyllä helpotti hetkessä, tuntui aivan kuin joku olisi katkassut jotain sieltä. Kyseinen nilkka on kyllä ulkosyrjästä lähestulkoon niin rikki, kun vaan voi olla (okei luusto on melkein ehjä) ja odottaa leikkausta ja on siis magneettikuvattu jokin aika sitten, mutta tuskin tuosta johtuu, kun sisäsyrjä on ehjä kuvien mukaan, tai no joku pieni venähdys siellä vaikutti olevan. Ja ei tuo sisäsyrjä siis aiemmin ole kipuillut, on myös ollut turvoksissa jonkin verran. Onko kellään mitään vinkkiä, että mitä tää vois olla ja kannattaako mennä lääkäriin?
Nilkan sisäsyrjän kipu
nilkkavammainennuori
2
1492
Vastaukset
- sinnesiismars
Jalkafysioterapeutti on hyvä valinta ei lääkäri.
- 20.10.1984
Ehkä nivelsiteissä vikaa. Itsellä samaa. Hankin apteekista napakan nilkkatuen. Sillä pitää kyllä liikkua, vaikka kipeääkin tekee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1786545- 1481804
- 1131588
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️47999Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢40973Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98942Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5869Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan242851- 41819