Nuuska unessa, mitä tarkoittaa?

Unennäkijä

Olen naispuolinen ihminen, en nuuskaa, enkä käytä muitakaan päihteitä. Viime yönä kuitenki näin unta, että lähdin autolla ajamaan kouluani kohti ja juuri matkanvarrella oli poliisi jok pysäytti ihmisiä... No mä en eka jäänyt kiinni että olin alaikäinen mutta sitten jossain vaiheessa joku tiesi että oon. No tästä vaiheesta en muista enää että miten pääsin siitä pois, mutta juoksin johonkin saarelle ja sielä oli mun sisko. Otin hiekkalapion käteeni jostain ja kaivoin hetken aikaa kunnes lapio osui nuuskapurkkiin. Maan alla oli ihan järjettömästi nuuskaa, jota ajattelin myydä jollekin. Mun sisko siinä että älä oikeesti koska poliisit pysäyttää sut. Sitten heräsin.

Tietäiskö kukaan, tai olisko jotain linkkiä jollekin sivulle, missä kerrottaisiin että mitä tää oikeen tarkottaa? Mua häiritsee tää! Ja koska tää nuuska oli tässä unessa sen jälkeen kun sitä löysin niin sellanen oikeesti merkittävä löytö eikä vaan sellanen "no jaa"...

5

686

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unennäkijä

      Ja mua seurasi tän koko unen ajan sellanen pelon ja ahdistuksen tunne... Niin mietin että mitäköhän pelkään ja mikä mua ahdistaa...

    • Tulkintaa

      Hei

      Tunnollisten, rehellisten ihmisten alitajunta tapaa silloin tällöin "tuulettaa" ja unennäkijä alkaa uneksua hämmentäviä unia missä nämä kilteistä kilteimmät tekevätkin kaikenlaista "jäynää" ja esiintyvät pikkukapinallisina (nuuskapurkkejakin aletaan diilaamaan.. ohhoh sentään! ).

      Unennäkijän tekisi mieli välillä kapinoida oikein kunnolla mutta (onneksi !) järkevä sisko toimii järjen äänenä että ihan kaikkeen hölmöilyyn ei tarvitse ryhtyä vaikka sääntöjen noudattaminen välillä tympisikin ja turhauttaisi tylsyyteen saakka.

      Loppujen lopuksi tämä unennäkijä ei edes haluaisikaan oikeasti toimia piittaamattomasti ja sääntöjen vastaisesti-- siksi häntä jälkeenpäin ahdistaa tuommoinen unen meininki.

      Unessa on toki lupa olla vaikka Jesse James, henkipattona karauttaa hevosellaan pyssyt paukutellen kohti unen taivaanrantaa missä moraalisäännökset ja odotukset eivät meitä rajoita -- tai kaivaa maasta kunnon nuuskapurkkisatsi ja aloittaa täysin arveluttava liiketoiminta.
      Tämän sisältöiset unet samalla testaavat moraalimme (käsityksemme oikeasta ja väärästä) rajoja. Mikäli "pahanteko"unien jälkeen on paha mieli, niin yksiselitteisestihän se kertoo erittäin myönteisen viestin unennäkijälle : hän toimii unessa luonteensa vastaisesti tehdessään pahojaan
      ja todellisuudessa, valve-elämässä, hänen moraalinsa on terveellä pohjalla.

      Uskoisin että tästä on kyse.
      Mutta käy toki tarkistamassa josko muunkinlaisia näkökulmia muutkin palstan tulkitsijat intoutuisivat kommentoimaan sinulle tähän uneesi.

      • Unennäkijä

        Kiitos sulle tosi paljon! Uskon myös että tosta on kyse. Pidän myös aina juomapulloa yöpöydälläni, ja illalla join vähän siitä ja korkin ruuvasin kiinni, mutta aamulla juomapullo oli tyhjä ja korkki sängynpäässä... Oonkohan juonut unissani?


      • Tulkintaa
        Unennäkijä kirjoitti:

        Kiitos sulle tosi paljon! Uskon myös että tosta on kyse. Pidän myös aina juomapulloa yöpöydälläni, ja illalla join vähän siitä ja korkin ruuvasin kiinni, mutta aamulla juomapullo oli tyhjä ja korkki sängynpäässä... Oonkohan juonut unissani?

        Moni meistä käy esimerkiksi vessassa yön aikana puoliunessa ja jatkavat sitten uniaan muistamatta erityisemmin aamulla unen keskeyttänyttä öistä vessakäyntiään (koska se tapahtuu niin rutiininomaisesti) eli uskoisin että olet ottanut hörpyt juomapullostasi "unenpöpperöisenä" ja jatkanut sen jälkeen unosia.


    • Kuten yllä on jo sanottukin, ajatus kielletyn hedelmän nauttimisesta on saattanut olla unen taustalla.

      Jostain syystä kielletty tekemisesi koski osittain autoilua. Autoilu voitaisiin ajatuksena yhdistää vapauden tunteeseen, tarjoaahan se kokemuksen eräänlaisesta liikkumisvapaudesta. Tätä vapautta säännellään yhteiskunnan toimesta monella eri tavalla. Tietty ikäminimi on yksi vapaudelle asetetuista rajoituksista.

      Toinen unessa kielletty hedelmä, nuuska, on kokonaan Suomessa kielletty, mutta verrattain pieni pahe.

      Tästä voitaisiin vetää johtopäätöksiä, että unesi on koskenut jotain asiaa, johon olet alaikäinen ja joka on moraalisesti ehdottoman tuomittavaa, mutta kuitenkin sitä yleisesti tehdään.

      Sanoisin, että unen taustalla on ajatus seksistä ja pieni pelko seuraamuksista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      136
      1583
    2. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1182
    3. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      101
      1180
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      80
      1064
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      882
    6. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      799
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      89
      772
    8. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      78
      762
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      73
      694
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      135
      657
    Aihe